Καταργηση EXUP σε FAZER 2003 ?

Τα 1000cc με καρμπυρατέρ μέχρι το 2005
Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από Solomon »

Ελπιζω να σ αρεσε κ να σου λυσε μερικες αποριες. Για το θεμα του κλοπιραιτ απλα σε προκαλω να ανακαλυψεις απο που τα κλεψα κ πηρα τη δοξα.

Περα απ την πλακα,ειναι δικο μου το κειμενο,καθομουν σχεδον 2ωρες κ το γραφα. Ολα τα γραφομενα ειναι πως τα χω καταλαβει ο ιδιος απο διαφορα τεχνικα αρθρα σε περιοδικα κ βιβλια που χω διαβασει κατα καιρους κ ατελειωτες ωρες στο διαδικτυο με βιντεακια στο γιουτουμπ κλπ.Πιστευω αυτο φαινεται απο το γραψιμο.Δεν ειναι θεοσταλτη η γνωση μου επι του προκειμενου,διαβασμενα τα χω κ προσπαθησα να τα μεταφερω κατα το δυνατον απλοικοτερα,ωστε οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργει ενας 4χρονος κινητηρας να ειναι σε θεση να αντιληφθει τι ειναι κ τι κανει αυτο το ρημαδι το εξουπ,για το οποιο τοσα εχουν γραφτει κ σου τριβελιζει τ αυτια καθε φορα πριν βαλεις μπροστα την μηχανη με το χαρακτηριστικο του βζζζν.
βεβαια μπορεις να απορριψεις ολα τα γραφομενα μου κ να μεινεις στο συμπερασμα-προσωπικη γνωμη..βγαλτο(χωρις τι πως κ γιατι)

Εκτος αυτου αλλο λογο να απολογηθω δεν εχω για κατι που γουσταρα κ εκανα(χρονια τωρα απο πιτσιρικας που παντα εψαχνα πως λειτουργουν καποια πραγματα),οσο κ αν σου φαινεται απιστευτο.

Κ για να το κλεισω απο πλευρας μου,μιας κ δε προκειται να ασχοληθω ξανα με κατηγοριες κ ειδικα μεσω πληκτρολογιου,αν εχεις κατι ουσιαστικο να προσθεσεις,να σχολιασεις η καπου να με διορθωσεις ειμαι ανοιχτος σε κριτικη κ καλοπιστα σχολια.

Ολα τα υπολοιπα,οσα γελακια κ να βαλεις με αφηνουν αδιαφορο

Παρολαυτα χαιρομαι που το διαβασες κ ελπιζω να σε βοηθησε να κατανοησεις καποια πραγματα που πιθανως να μην ηξερες πως κ γιατι δουλευουν.

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από GrDreamer »

+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> Μπράβο τυφώνα μου, με κάλυψες στην ερώτηση.
Εγώ είχα μείνει στην χρησημότητα του exup στα καλμπυλατέρ, λόγω ενός FZR 250 exup του 89 ενός φίλου...

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από dimitrisfz »

ωραιος ο Στρατης!! +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από ilias »

ετσι ο τυφωνας .. +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> ............κ πληροφοριακα μιλω οτι to fz1 του το ειχε καραχαρτί και ασχολειτο αρκετα ο ιδιος :/abwave::)
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από jskf16 »

GrDreamer έγραψε: Εγώ είχα μείνει στην χρησημότητα του exup στα καλμπυλατέρ, λόγω ενός FZR 250 exup του 89 ενός φίλου...
Aκριβως , και με προλαβες το παραδειγμα σου δεν ηταν και το καλυτερο :mrgreen: , μια και σημερα μιλαμε για τα ψεκαστα οπου το exup , ο λ , η ecu , EPA tests , και αλλοι παραμετροι σημερα ειναι εντελως διαφορετικη!

Επισης μη ξεχνατε τα διχρονα (το ειπε και ο petani) τα yamaha εχουν ΟΛΑ exup , απο εκει και περα υπαρχουν μερικοι που τη πατεντα αυτη τη θεωρουν <<φολα>> λεγοντας οτι επιτευμα θα ηταν να ειχαμε μεταβλητη ροη καυσαεριων και οχι μεταβλητη διατομη οπως εχουμε τωρα.Για να μη μπαινει η εταιρια σε διαδικασια νεων ισως κινητηρων οπως λεει ο Στρατος και για να καταφερει να εχει αποδοση ενας φυμωμενος αλλα ταυτοχρονα <<φιλικος>> κινητηρας για το περιβαλλον , δημιουργησαν το exup.

***...πωωωω αυτο το RD350 τοτε σκοτωνε :!:


EXUP (Exhaust Ultimate Powervalve)yamaha-technology

It changes exhaust tuning as rpm increases. Many highly tuned 4-stroke engines with four-into-one exhaust systems have a flat spot in the mid-range, precisely where the sporting rider needs instantaneous throttle response. This flat spot is caused by positive resonance pressure waves forcing the spent exhaust gases back into the combustion chamber during the valve "overlap" period (when both intake and exhaust valves are open). These exhaust gases dilute the incoming intake mixture, decreasing performance significantly… causing a flat spot or bog. This generally occurs only in the mid-rpm range. At other engine speeds, the positive pressure wave arrives when the exhaust valve is closed and therefore cannot dilute the intake mixture. The EXUP system features a computer-controlled butterfly valve located in the exhaust system to regulate the exhaust pressure waves. The EXUP system regulates the flow of positive and negative pressure waves in the system to improve cylinder scavenging at all engine speeds.

The wedge-shaped valve is located at the downstream end of the 4 header pipes where they enter the exhaust collector. The valve is operated by a servomotor and is regulated by the ignition computer. Sensitive to engine speed, the EXUP valve is almost entirely closed at low rpm and gradually opens to permit unrestricted gas flow at high rpm. Improvements include smoother and quieter idle, more power at all rpms, significant low-range and mid-range torque increases, and higher gas mileage. By gradually opening the valve as revs increase, the positive wave in the mid-range is eliminated, yet the exhaust system can "breathe" fully at high revs for maximum power.

Άβαταρ μέλους
indikos
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιουν 2010, 08:15
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από indikos »

Και ενα βιντεακι για καθε ενδιαφερομενο.
Αφορα service του exup.


http://www.dailymotion.com/video/x9ndms ... amaha_auto
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.

Δημοσίευση από jskf16 »

Το βιντεο δειχνει οτι ΚΑΙ το exup χρειαζεται συντηρηση δεν ειναι λιγες οι φορες που η πεταλουδα μενει κολλημενη , κινουμενα μερη οπως η βαλβιδα/αξονας καλο ειναι να λυνεται και να γρασσαρεται!

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003 ?

Δημοσίευση από dimitris pap »

Σωστός και πληρέστατος ο Στρατής!
Παραθέτω λοιπόν την εμπειρία μου, η οποία προέκυψε τυχαία λόγω... βαρεμάρας!!
Έβγαλα το τελικό τις προάλλες για ένα δοκιμαστικο βαψηματακι με αλλαγή χρωματος. Όταν το τοποθέτησα ξανά, επειδή δεν είχα σημαδεψει τους ρεγουλατορους από τα συρματόσχοινα έτσι ώστε να τους ρυθμίσω σωστα, τα άφησα να κρέμονται χωρίς να τα περάσω στο ράουλο του exup.
Την άλλη μέρα οδηγώντας τη, διαπίστωσα μία ευστροφία του μοτέρ και καλύτερο γεμισμα, με καλύτερες ρεπριζ, στο άνοιγμα του γκαζιού με 3η και 4η, μεταξύ 3-5χιλ στροφές! Είναι η αίσθηση ότι φτάνεις στα ίδια χιλιόμετρα (κοντέρ) πιο γρήγορα, δλδ σαν να κέρδισε σε ροπή! Το επόμενο που θέλω να τσεκαρω είναι αν μία αίσθηση ελάχιστης "αρρυθμιας" που έχει ακριβώς στις 5χιλ στροφές με σταθερό γκάζι στην εθνική, οφείλεται στην λειτουργία της πεταλούδας του exup σ αυτές τις στροφές, μία που τώρα η πεταλούδα είναι πάντα τελείως ανοιχτή.
Για να δούμε. Πάντως δε με βλεπω να το συνδέσω πάλι... :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitris pap την Πέμ 23 Μαρ 2017, 23:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS1000”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες