Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Τα 1000cc με καρμπυρατέρ μέχρι το 2005
Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από Tigrisss »

Μουράτε αυτά που λές δε βγαίνουν ούτε στα μαθηματικά.
σοβαρεψου.... +:Brick wall=+:](*,)

που πήγαινες 250 στη κακιά σκαλα...
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

δεν παριστανω τον ''ξυπνιο''.....
ουτε μαθηματικος ειμαι......
ουτε μ' αρεσει να αντιτιθεμαι στις αποψεις των αλλων.....

απλα και χιουμοριστικα, εκατσα και αναλυσα λιγο το παραπανω ποστ... και θα συμφωνησω!!!!! :D

η διαδρομη απο διοδια Ελευσινας μεχρι διοδια Κορινθου, ειναι 45,8χλμ!!!!

με 250 χλμ/ωρα διανυουμε 4,16χλμ το λεπτο [250/60=4,166666666666667]
εννοειται, σε πληρη ευθεια, χωρις ανηφορες-κατηφορες και με τις λιγοτερες τριβες!!!!

στα 9 λεπτα, διανυουμε με βαση τα παραπανω, 37,5χλμ με 250χλμ στο κοντερ!!!

αρα, μαθηματικα δε βγαινει!!! :D

επισης, θα πρεπει να γινει η μετρηση, αφου ηδη κινουμαστε με 250χλμ στο κοντερ, περνωντας απο τα πρωτα διοδια μεχρι και τα δευτερα!!!!!
οχι να ξεκινησουμε απο σταση στα πρωτα... και να σταματησουμε στα δευτερα, γιατι εκει χρειαζεται μαθηματικος για να υπολογισει τα +-!!! :D

Πανο πλακα κανουμε ετσι???? :/abwave::)
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα


Πάνος

Gounou83
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ 2012, 23:02
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από Gounou83 »

Καλησπέρα!Αληθεύει ότι το FZS1000 2005 έχει 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο? 20βάλβιδο?????

Άβαταρ μέλους
m-power
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
Model: Other
Model year: 2015
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από m-power »

Αν και θυμήθηκες το post ένα χρόνο μετά ναι 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο έχει ,20βάλβιδο είναι.
Aprilia Caponord 1200 '15

gkantas1973
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2013, 00:10
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από gkantas1973 »

Τι προσφέρει η μια παραπάνω βαλβίδα ανά κύλινδρο; Μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε πιο πολλές στροφές από τον αντίστοιχο 4κύλιδρο;

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από jskf16 »

4κύλιδρος ειναι και ο ενας και ο αλλος που ηθελες να γραψεις :mrgreen: , απλα καπου το εχεις γραψει λαθος.

Παλιοτερα υπηρχαν κινητηρες και με 3 βαλβιδες ανα κυλινδρο.Σημερα οι νεοτεροι κινητηρες εχουν 4 ή και 5 βαλβιδες ανα κυλινδρο , 2 εισαγωγης - 2 εξαγωγης και 3 εισαγωγης-2εξαγωγης αντιστοιχα.Ο 20βαλβιδος κινητηρας εχει τη δυνατοτητα για μεγαλυτερη ποσοτητα εισαγωγης/εξαγωγης δινοντας του μεγαλυτερη αποδοση απο ενα ας πουμε 16βαλβιδο ιδιας διαταξης.
:/abwave::)

gkantas1973
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2013, 00:10
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από gkantas1973 »

Σε ευχαριστω φιλε μου !! Σαφώς και πρόκειται για λάθος εκ παραδρομής: ήθελα να πω 4βάλβιδος...Αυτό σημαίνει πως καλύτερα θα ήταν να προτιμήσω ένα μοντέλο του 2005 αντί για ένα του 2004; Μήπως η παραπάνω βαλβίδα έχει ως αντίκτυπο στη μείωση της ελαστικότητας του κινητήρα;

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από jskf16 »

Συνηθως παμε μπροστα τεχνολογικα.. 8βαλβιδος -> 16βαλβιδος -> 20βαλβιδος και οι μεταβολες αυτες στο κινητηρα επισης εχουν σκοπο προς τη καλυτερη αποδοση του με οτι αυτο συνεπαγεται.Τωρα με το ελαστικοτητα που αναφερεις δε ξερω πως το εννοεις.... :D

Οσο αναφορα το 2004 με το 2005 επισης δε καταλαβα , ομοια δεν ειναι αυτα ? 20βαλβιδοι σε σειρα ειναι !

gkantas1973
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2013, 00:10
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από gkantas1973 »

Γεια σας και πάλι! Τον τελευταίο καιρό έχω μπει σε διαδικασία αναζήτησης μοτοσυκλέτας, καθώς ο ένας χρόνος "απραξίας" τελικά είναι πολύς! Είχα ένα fazer 600 2002 μοντέλο και το πούλησα. Τώρα έχω βρεθεί στη δύσκολη θέση να επιλέξω μεταξύ δύο επικρατέστερων μοντέλων, του fazer 1000 (μέχρι το 2005, με τα καρμπυρατέρ) και του kawasaki z750s (με το μικρό φέρινγκ). Ο λόγος που με κάνει να προβληματίζομαι είναι, κάποια σχόλια που διάβασα για κατανάλωση λαδιού στο fazer, μετά από κάποια χιλιόμετρα (περίπου 75000). Ένα δεύτερο είναι η κατανάλωση. Φαντάζομαι πως λόγω μικρότερου κυβισμού, εδώ επικρατεί το kawa. Είναι συχνά παρατηρήσιμο το φαινόμενο αυτό με την κατανάλωση λαδιού στο fazer, (σε σημείο να αναγκάζεσαι να συμπληρώνεις μετά από ένα ταξίδι 500 χιλιομέτρων ακόμα και 200ml;) Το πρόβλημα βρίσκεται στην επίστρωση του nicasil που φθείρεται και μετά είναι δύσκολο-κοστίζει, να αντικατασταθεί; Μήπως στα πιο τελευταία μοντέλα έχει διορθωθεί η κατάσταση; Ευχαριστώ θερμά!

Άβαταρ μέλους
m-power
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
Model: Other
Model year: 2015
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από m-power »

Έχω του 2005 άρα από τα τελευταία fzs και έχω πρόβλημα με τα λάδια και αν το πάρεις στατιστικά από τα τέσσερα fzs που περάσανε τα 90.000κμ στο club μόνο το ένα δεν "καίει" λάδι αλλά ο ιδιοκτήτης του αλλάζει λάδια ανά 3000κμ. καλό θα ήταν αν κάποιος άλλος που μου διαφεύγει έχει τόσα πολλά χιλιόμετρα να μας πει εντυπώσεις για το θέμα.
Το να αντικατασταθεί το nicasil είναι απαγορευτικό μόνο να κατεβάσεις μοτέρ θες 600€ . Στην Yamaha που ρώτησα θέλουν 40€ ανά κύλινδρο να στο περάσουν από τόρνο και να τους ξαναπερασουν nicasil και το μπλοκ θα το στείλουν Ολλανδία(δεν θυμάμαι αν έχει έξτρα μεταφορικά).

Για το fz1 δεν έχει ακουστεί το παραμικρό πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού.
Κατανάλωση είναι κάτι σχετικό εγώ πχ το καλύτερο που έχω δει είναι 240κμ/ντεπόζιτο και ακούμε και για 300κμ/ντεπόζιτο. το ίδιο ισχύει και για το Ζ, δες σε κάποιο forum τους τι πραγματικά καίει.
Aprilia Caponord 1200 '15

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από lyon »

Στην αγορα μοτοσυκλετας ενας ειναι ο γνωμονας και τωρα και απο παντα.
Να αγορασεις αυτο που γουσταρεις και σου αρεσει καλυτερα.
Ανεβα και στα δυο, οδηγησετα και οποιο σου αρεσει καλυτερα αγορασε το και αν δεν σου καθετε
καλα κανενα μην αγορασεις κανενα απο αυτα, δες και αλλα.
Προβληματα ενδεχεται να σου βγαλουν ολα.
Οταν ομως εχεις παρει αυτο που γουσταρεις θα ξερεις οτι εκανες την κ@βλ@ σου.
Δεν τα μετραμε τα παντα με λεφτα!!!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Ένας φίλος που έχει 2005 1000άρι, με πάνω από 100χιλιάρικα χλμ, έκανε έβαλε λίγο πιο "παχιά" λάδια και βελτιώθηκε αρκετά, δεν ξέρω όμως αν άλλαξε τσιμούχες βαλβίδων. Το ρεζουμέ είναι πως δεν το λυπάται στα χιλιόμετρα, το πάει πίστα όποτε μπορεί και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Μάλιστα είχε δοκιμάσει και το FZ1, αλλά τελικά δεν ήτανε τέτοιες οι διαφορές ώστε να μπεί στον κόπο για αλλαγή.

Έχω διαβάσει στο ιταλικό fazer forum, ορισμένοι έχουνε ξανακάνει επιστροφή στο FZS1000 από FZ1.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

kaltsas
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Πέμ 08 Οκτ 2009, 00:26
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από kaltsas »

κάτοχος FZ1 07 και έχοντας οδηγήσει και το παλιό....έχω να πω τα εξής:

1. Καλό μηχανάκι το παλιό, καλύτερο το καινούριο. Πιο δυνάτο ότι και να λέμε!
2. TDM δεν υπάρχει. :roll: (επίσης δεν υπάρχει ρατσισμός, φασιστικά κόμματα και λοιποί @#$, Α!κάποτε υπήρχαν και πολλές ομάδες.) :wink:
3. Ναι, καίω περισσότερο γιατί είμαι κ γρηγορότερος. :shock: (και εγώ που έχω και γραναζάκι, καίω ακόμα περισσότερο...αλλά είμαι ακόμα γρηγορότερος!) :lol:
4. Σε εμφάνιση ο νέος είναι σαφώς πιο ωραίος, όχι ομως οτι και ο παλιός δεν είναι αλλιώς...έχει τύπο και για την εποχή του έκανε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση. 8)
5. το μέλλον θα δείξει ποιο είναι πιο αξιόπιστο. κάτι μου λεει οτι εκεί θα χάσω :oops:

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Fzs 1000 2005 εντυπωσεις!!

Δημοσίευση από InversionOfControl »

5. εχεις χασει ηδη ... αν δε, μιλαμε για την κατηγορια του, μπορεις να πεις οτι ειναι και στην 5αδα των πιο αναξιοπιστων.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS1000”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες