Περι....καυσανάλυσης
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
Περι....καυσανάλυσης
Για να βγεί άκρη ας απαντήσει όποιος πραγματικά ξέρει..
Παλιά από όσα ξέρω στα καρμπιρατέρ-ατα εργαλεία για να ρυθμιστεί σωστά το μείγμα έκαναν τρύπες στους λαιμούς και μέτραγαν τα καυσαέρια από κάθε ένα κύλινδρο χωριστά. Τώρα στα νέα ψεκαστά μηχανάκια τι γίνεται; οι απόψεις διίστανται άλλος λέει ότι και τώρα το ίδιο γίνεται και άλλος χώνει το ματσακόνι πίσω στο τελικό και κάνει ρύθμιση...Πώς γίνεται αυτό στο μηχανάκι μας;
Παλιά από όσα ξέρω στα καρμπιρατέρ-ατα εργαλεία για να ρυθμιστεί σωστά το μείγμα έκαναν τρύπες στους λαιμούς και μέτραγαν τα καυσαέρια από κάθε ένα κύλινδρο χωριστά. Τώρα στα νέα ψεκαστά μηχανάκια τι γίνεται; οι απόψεις διίστανται άλλος λέει ότι και τώρα το ίδιο γίνεται και άλλος χώνει το ματσακόνι πίσω στο τελικό και κάνει ρύθμιση...Πώς γίνεται αυτό στο μηχανάκι μας;
Σταυρο κι εγω ειχα τη σχετικη απορια. Ρωτησα και πηρα την απαντηση οτι υπαρχει η δυνατοτητα ξεχωριστης ρυθμισης καθε κυλινδρου, ακομη και στα ψεκαστα. Αυτο γινεται μονο με τρυπες στους λαιμους.
Ετσι, οταν εβαλα φιλτρο και εξατμισεις, ζητησα να κανουν και τις τρυπες στους λαιμους γιανα γινει η ρυθμιση οσο καλυτερα γινεται.
Ετσι, οταν εβαλα φιλτρο και εξατμισεις, ζητησα να κανουν και τις τρυπες στους λαιμους γιανα γινει η ρυθμιση οσο καλυτερα γινεται.
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Περι....καυσανάλυσης
ΑΦΟΥ ΒΙΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 4 ΤΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΡΜΑ ΧΩΡΙΣ ΣΦΙΞΙΜΟ 2,5 ΣΤΡΟΦΕΣ ΞΕΒΙΔΩΜΑ Η ΚΑΘΕ ΒΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ!!!ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ
JOHN-FZS
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Περι....καυσανάλυσης
αν και δε καταλαβα το ερωτημα σου ...επειδη ειναι αναρτημενο στα καρμπυλατερατα και ρωτας για τα ψεκασταstavros_25 έγραψε:Για να βγεί άκρη ας απαντήσει όποιος πραγματικά ξέρει..
Παλιά από όσα ξέρω στα καρμπιρατέρ-ατα εργαλεία για να ρυθμιστεί σωστά το μείγμα έκαναν τρύπες στους λαιμούς και μέτραγαν τα καυσαέρια από κάθε ένα κύλινδρο χωριστά. Τώρα στα νέα ψεκαστά μηχανάκια τι γίνεται; οι απόψεις διίστανται άλλος λέει ότι και τώρα το ίδιο γίνεται και άλλος χώνει το ματσακόνι πίσω στο τελικό και κάνει ρύθμιση...Πώς γίνεται αυτό στο μηχανάκι μας;
στα μοτο με καρμπυρατερ μετρας στο εμπρος μερος της εξατμισης -στους λαιμους - απο τα βιδακια και μετρας τα καυσαερια απο καθε κυλινδρο ξεχωριστα , τα ρυθμιζουνε περιπου στο 4,5% CO αφου και οι αλλες παραμετροι ειναι φυσιολογικοι.....στο καθε κυλινδρο παντα , αν η μοτο σου δεν εχει βιδακια ή φτιαχνεις σπειρωματα που δεν ειναι τιποτα δυσκολο ή στα εξουσιοδοτημενα οχι σε ολα εχουν ετοιμους λαιμους που τους τοποθετουν και κανουν τις μετρησεις τους!
το ιδιο ισχυει και για τα ψεκαστα
επισης γινεται η μετρηση και απο το τελικο , απλα σε καθε κυλινδρο κανεις ποιο <<σωστες>> μετησεις μια και μετρας πριν το λαμδα..συνηθως εχω δει και κανουν τη μετρηση στα τελικα οταν απο καθε λαιμο καταληγει και ενα τελικο π.χ TDM900 αν και σε αυτο ο καταλυτης ειναι πανω στα τελικα και παιζει και αυτο σημασια!Βεβαια και το αναποδο εχω δει , τα πρωτα TDM ειχαν βιδαδια στους λαιμους και μερικα πρωτα ψεκαστα...μετα που δεν ειχαν , εκαναν καποια απο τα παραπανω που προαναφερα.
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περι....καυσανάλυσης
Έχω βάλει φίλτρο και εξάτμιση και το μηχανάκι έχει τις αρχικές ρυθμίσεις μίγματος, αλλά δε θέλω να πάω να του κάνω τρύπες. Αυτό που λέει ο ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600 ισχύει ή είναι εμπειρικό για μόνο το δικό του μηχανάκι;
family goes....first!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Περι....καυσανάλυσης
φιλε Σταυρο , ΜΟΝΟ το μηχανημα και ο μηχανικος μπορουν να σου δωσουν το σωστο τελικο αποτελεσμα!Αν δε θες να κανεις τρυπες..πας στο συνεργειο και εκει ο μηχανικος ξερει τι θα κανει και ειδικα αμα πας οπως λες στη μοτοδυναμικη!
....τωρα πως ενα βιδωμα και ενα ξεβιδωμα σου δινει σωστες ρυθμισεις προσωπικα δε ξερω/δε καταλαβα!
....τωρα πως ενα βιδωμα και ενα ξεβιδωμα σου δινει σωστες ρυθμισεις προσωπικα δε ξερω/δε καταλαβα!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης