Περι....καυσανάλυσης

Τα 600cc με καρμπυρατέρ από το 1998 εως το 2003
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
stavros_25
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
Επικοινωνία:

Περι....καυσανάλυσης

Δημοσίευση από stavros_25 »

Για να βγεί άκρη ας απαντήσει όποιος πραγματικά ξέρει..

Παλιά από όσα ξέρω στα καρμπιρατέρ-ατα εργαλεία για να ρυθμιστεί σωστά το μείγμα έκαναν τρύπες στους λαιμούς και μέτραγαν τα καυσαέρια από κάθε ένα κύλινδρο χωριστά. Τώρα στα νέα ψεκαστά μηχανάκια τι γίνεται; οι απόψεις διίστανται άλλος λέει ότι και τώρα το ίδιο γίνεται και άλλος χώνει το ματσακόνι πίσω στο τελικό και κάνει ρύθμιση...Πώς γίνεται αυτό στο μηχανάκι μας;

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Σταυρο κι εγω ειχα τη σχετικη απορια. Ρωτησα και πηρα την απαντηση οτι υπαρχει η δυνατοτητα ξεχωριστης ρυθμισης καθε κυλινδρου, ακομη και στα ψεκαστα. Αυτο γινεται μονο με τρυπες στους λαιμους.
Ετσι, οταν εβαλα φιλτρο και εξατμισεις, ζητησα να κανουν και τις τρυπες στους λαιμους γιανα γινει η ρυθμιση οσο καλυτερα γινεται.

Άβαταρ μέλους
stavros_25
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stavros_25 »

λες να πάω για τρύπες ή αν ανέβω Αθήνα σε κανα συνεργείο θα έχουν εκεί δικούς τους λαιμούς με τρύπες για να γίνει η δουλειά;

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Αν εχει η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ετοιμους λαιμους, πηγαινε. Αλλιως δε νομιζω να εχει καποιος αλλος. Ψαξτο πρωτα.

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
Model: -
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Περι....καυσανάλυσης

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600 »

ΑΦΟΥ ΒΙΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 4 ΤΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΡΜΑ ΧΩΡΙΣ ΣΦΙΞΙΜΟ 2,5 ΣΤΡΟΦΕΣ ΞΕΒΙΔΩΜΑ Η ΚΑΘΕ ΒΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ!!!ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ
JOHN-FZS

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Περι....καυσανάλυσης

Δημοσίευση από jskf16 »

stavros_25 έγραψε:Για να βγεί άκρη ας απαντήσει όποιος πραγματικά ξέρει..
Παλιά από όσα ξέρω στα καρμπιρατέρ-ατα εργαλεία για να ρυθμιστεί σωστά το μείγμα έκαναν τρύπες στους λαιμούς και μέτραγαν τα καυσαέρια από κάθε ένα κύλινδρο χωριστά. Τώρα στα νέα ψεκαστά μηχανάκια τι γίνεται; οι απόψεις διίστανται άλλος λέει ότι και τώρα το ίδιο γίνεται και άλλος χώνει το ματσακόνι πίσω στο τελικό και κάνει ρύθμιση...Πώς γίνεται αυτό στο μηχανάκι μας;
αν και δε καταλαβα το ερωτημα σου ...επειδη ειναι αναρτημενο στα καρμπυλατερατα και ρωτας για τα ψεκαστα :roll: :) :?: :!:

στα μοτο με καρμπυρατερ μετρας στο εμπρος μερος της εξατμισης -στους λαιμους - απο τα βιδακια και μετρας τα καυσαερια απο καθε κυλινδρο ξεχωριστα , τα ρυθμιζουνε περιπου στο 4,5% CO αφου και οι αλλες παραμετροι ειναι φυσιολογικοι.....στο καθε κυλινδρο παντα , αν η μοτο σου δεν εχει βιδακια ή φτιαχνεις σπειρωματα που δεν ειναι τιποτα δυσκολο ή στα εξουσιοδοτημενα οχι σε ολα εχουν ετοιμους λαιμους που τους τοποθετουν και κανουν τις μετρησεις τους!

το ιδιο ισχυει και για τα ψεκαστα

επισης γινεται η μετρηση και απο το τελικο , απλα σε καθε κυλινδρο κανεις ποιο <<σωστες>> μετησεις μια και μετρας πριν το λαμδα..συνηθως εχω δει και κανουν τη μετρηση στα τελικα οταν απο καθε λαιμο καταληγει και ενα τελικο π.χ TDM900 αν και σε αυτο ο καταλυτης ειναι πανω στα τελικα και παιζει και αυτο σημασια!Βεβαια και το αναποδο εχω δει , τα πρωτα TDM ειχαν βιδαδια στους λαιμους και μερικα πρωτα ψεκαστα...μετα που δεν ειχαν , εκαναν καποια απο τα παραπανω που προαναφερα.

Άβαταρ μέλους
stavros_25
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περι....καυσανάλυσης

Δημοσίευση από stavros_25 »

Έχω βάλει φίλτρο και εξάτμιση και το μηχανάκι έχει τις αρχικές ρυθμίσεις μίγματος, αλλά δε θέλω να πάω να του κάνω τρύπες. Αυτό που λέει ο ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600 ισχύει ή είναι εμπειρικό για μόνο το δικό του μηχανάκι;
family goes....first!!!

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Περι....καυσανάλυσης

Δημοσίευση από jskf16 »

φιλε Σταυρο , ΜΟΝΟ το μηχανημα και ο μηχανικος μπορουν να σου δωσουν το σωστο τελικο αποτελεσμα!Αν δε θες να κανεις τρυπες..πας στο συνεργειο και εκει ο μηχανικος ξερει τι θα κανει και ειδικα αμα πας οπως λες στη μοτοδυναμικη!

....τωρα πως ενα βιδωμα και ενα ξεβιδωμα σου δινει σωστες ρυθμισεις προσωπικα δε ξερω/δε καταλαβα!

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS600”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες