240 στο κοντερ !!!!σωστα γραφει??

Τα 600cc με καρμπυρατέρ από το 1998 εως το 2003
ΝΙΚΟΣ

240 στο κοντερ !!!!σωστα γραφει??

Δημοσίευση από ΝΙΚΟΣ »

τοσα εγραψε :shock: δεν ξερω αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα :idon'tknow: οχι τιποτα ,,με κολαει ο γειτονας με το HORNET :evil:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Για το 2002-3 μοντ. με μαμά λάστιχα-γρανάζια να υπολογίζεις ένα σφάλμα κοντέρ λίγο κάτω από 5% που σημαίνει ότι τα κοντερίσια 240 είναι περίπου 228 πραγματικά....
Το 04-05 κλέβει 2-3 χιλιόμετρα παραπάνω στην ίδια ένδειξη κοντέρ...
Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα Ιαπωνικά μηχανάκια ...

ΝΙΚΟΣ

Δημοσίευση από ΝΙΚΟΣ »

ευχαριστω για τη πληροφορια :wink: ....αλλα με το γειτονα τι να κανω :?: εχω καμια ελπιδα :?: :?: φαναρι φαναρι που τα δωσαμε του εφυγα :twisted: αλλα τελικη :?: :?: :?:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Σίγουρα....

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Λοιπόν εγω στην μεγάλη, κατηφορική λίγο ,ευθεία της αττικής οδου πριν την έξοδο για μαρκοπούλο έπιασα 247χλμ.και πήγαινε λίγο ακόμα... :twisted: :twisted: :twisted: yea!!!

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Πάμε πάλι....μετά από πολύ καιρό ξαναμιλάμε για τελική.

Το φερινγκάτο το δικό μου έγραψε 255χ.α.ω. σε ευθεία-καραϊσιάδι με τέλεια άπνια. Και ξέρω γυμνό FZ6 που έγραψε και 249χ.α.ω. Και στις 2 περιπτώσεις μιλάμε για οδηγούς 95+πολλά κιλά και άνω του 185cm ύψος.

Αλλά τα hornet δεν ήταν ποτέ πρόβλημα έτσι κι αλλιώς. Τα Z είναι και δεν ξέρω για το GSR.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με τα Ζ :lol: :lol:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

summoned

Δημοσίευση από summoned »

εγώ έχω δει 245 κοντερίσια, αλλά τώρα το γραναζωσα, :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: και δεν ξέρω ακόμα τι γίνεται.... ΙΔΩΜΕΝ!!!

(για καλύτερη επιτάχυνση ενοείται... ούτως ή άλλως για τελική θέλει νηνεμία και μεγάλες ευθείες....)

Άβαταρ μέλους
panevan
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Τρί 15 Νοέμ 2005, 13:44
Model: -
Τοποθεσία: Aθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panevan »

H.A.Balafoutre έγραψε:...και δεν ξέρω για το GSR.
Απο χθες ούτε τα GSR αποτελόυν πρόβλημα... νομίζω :wink:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

στο δικό μου FZ6 FAZER με λάστιχα "μαμά" DUNLOP και μαμά γρανάζια είχα δεί μια φορά 245 (ψιλοκατηφορίτσα), και καναδύο φορές 242...
Πάντως τις περισσότερες φορές που οι συνθήκες δεν ήταν τελείως ιδανικές, δεν μπορούσα να σπάσω το φράγμα των 238-240....
Όλα αυτά με 6η χωρίς να επιμένω "σπάζοντας" την 5η....Άλλαζα την 5η στις 12000 στροφές και περίμενα να δώ αν και πόσα τελικά θα φορτώσει η 6η... :? :? :?

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Και τα δικά μου τα λάστιχα, πρώτης τοποθέτησης ήταν τα ΒΤ020. Με τα ψωφοDragon (δεν μου άρεσαν καθόλου, αλλά έτσι κι αλλιώς ανάγκης ήταν) 250χ.α.ω. τα είδα στο κοντέρ και ελάχιστα τσιμπούσε τα 251χ.α.ω.


Αλλά ρε παιδιά είμαι να αλλάξω ελαστικά και προβληματίζομαι. Μάλλον θα πάω στο ανάλογο θέμα.......σόρρυ.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Την πρωτη φορα που το δοκιμασα με μαμα ολα (λαστιχα-γραναζωμα) το πηγα μεχρι 218 (αττικη) αλλα αναγκαστηκα να κοψω γιατι βγηκε ενας στη λωριδα ξαφνικα χωρις φλας...


Η ορεξη να δω μεχρι ποσο παει μου κοπηκε, οταν μια φορα γυριζα απο ορωπο στην εθνικη και λιγο πριν την εισοδο για καπανδριτι καπου στα 180-190 το τιμονι αρχισε να παιζει σα τρελο για περιπου 3-4".Μολις εκοψα καπου στα 140 ηρεμησε. Τωρα ηταν η ασφαλτος ηταν ο αερας θα σας γελασω. Το σκατο παντως εφτασε στην καλτσα :D

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Kwsths έγραψε:...................................................... Το σκατο παντως εφτασε στην καλτσα :D


</->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1 :ahaha: :ahaha:


Φίλε μου απίστευτη έκφραση...............αλλά κακά τα ψέματα δεν καθόλου αστείο. Μα καθόλου. Γιατί τέτοιες ταλαντώσεις? Να το ψάξεις. Μην το αφήσεις έτσι......

Για πες μας σε παρακαλώ λίγο πόσα χιλιόμετρα είχες γράψει μα τα 1ης τοποθέτησης ελαστικά και τι μάρκα ήταν.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Τις ταλαντωσεις τις παρατηρησα μονο μια φορα (σε αυτη που αναφερθηκα) στην εθνικη. Δεν εχω ανεβει πανω απο 180 απο τοτε μια και δεν εχει βρεθει ευκαιρια (συνηθως ειμαι δικαβαλος οποτε βγαινω αττικη-εθνικη και στα 140-150 εχω την αλλη απο πισω να βαραει το κρανος :D )

Αλλα μια και μου βαλες ιδεα το σκ θα κανω καμια εξοδο προς τα εξω να το δοκιμασω...

Τα λαστιχα ειναι τα dunlop της μαμας και ειχα κανει γυρω στα 5.500-6000

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Άρα φαινομενικά τα λάστιχα είναι ΟΚ, αν και οι πιέσεις είναι ΟΚ.....anyway, πρόσεξέ το. Καλά χιλιόμετρα να έχεις και μονοκάβαλος και δυκάβαλος.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS600”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης