240 στο κοντερ !!!!σωστα γραφει??
240 στο κοντερ !!!!σωστα γραφει??
τοσα εγραψε δεν ξερω αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα οχι τιποτα ,,με κολαει ο γειτονας με το HORNET
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Πάμε πάλι....μετά από πολύ καιρό ξαναμιλάμε για τελική.
Το φερινγκάτο το δικό μου έγραψε 255χ.α.ω. σε ευθεία-καραϊσιάδι με τέλεια άπνια. Και ξέρω γυμνό FZ6 που έγραψε και 249χ.α.ω. Και στις 2 περιπτώσεις μιλάμε για οδηγούς 95+πολλά κιλά και άνω του 185cm ύψος.
Αλλά τα hornet δεν ήταν ποτέ πρόβλημα έτσι κι αλλιώς. Τα Z είναι και δεν ξέρω για το GSR.
Το φερινγκάτο το δικό μου έγραψε 255χ.α.ω. σε ευθεία-καραϊσιάδι με τέλεια άπνια. Και ξέρω γυμνό FZ6 που έγραψε και 249χ.α.ω. Και στις 2 περιπτώσεις μιλάμε για οδηγούς 95+πολλά κιλά και άνω του 185cm ύψος.
Αλλά τα hornet δεν ήταν ποτέ πρόβλημα έτσι κι αλλιώς. Τα Z είναι και δεν ξέρω για το GSR.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με τα Ζ
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
στο δικό μου FZ6 FAZER με λάστιχα "μαμά" DUNLOP και μαμά γρανάζια είχα δεί μια φορά 245 (ψιλοκατηφορίτσα), και καναδύο φορές 242...
Πάντως τις περισσότερες φορές που οι συνθήκες δεν ήταν τελείως ιδανικές, δεν μπορούσα να σπάσω το φράγμα των 238-240....
Όλα αυτά με 6η χωρίς να επιμένω "σπάζοντας" την 5η....Άλλαζα την 5η στις 12000 στροφές και περίμενα να δώ αν και πόσα τελικά θα φορτώσει η 6η...
Πάντως τις περισσότερες φορές που οι συνθήκες δεν ήταν τελείως ιδανικές, δεν μπορούσα να σπάσω το φράγμα των 238-240....
Όλα αυτά με 6η χωρίς να επιμένω "σπάζοντας" την 5η....Άλλαζα την 5η στις 12000 στροφές και περίμενα να δώ αν και πόσα τελικά θα φορτώσει η 6η...
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Και τα δικά μου τα λάστιχα, πρώτης τοποθέτησης ήταν τα ΒΤ020. Με τα ψωφοDragon (δεν μου άρεσαν καθόλου, αλλά έτσι κι αλλιώς ανάγκης ήταν) 250χ.α.ω. τα είδα στο κοντέρ και ελάχιστα τσιμπούσε τα 251χ.α.ω.
Αλλά ρε παιδιά είμαι να αλλάξω ελαστικά και προβληματίζομαι. Μάλλον θα πάω στο ανάλογο θέμα.......σόρρυ.
Αλλά ρε παιδιά είμαι να αλλάξω ελαστικά και προβληματίζομαι. Μάλλον θα πάω στο ανάλογο θέμα.......σόρρυ.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Την πρωτη φορα που το δοκιμασα με μαμα ολα (λαστιχα-γραναζωμα) το πηγα μεχρι 218 (αττικη) αλλα αναγκαστηκα να κοψω γιατι βγηκε ενας στη λωριδα ξαφνικα χωρις φλας...
Η ορεξη να δω μεχρι ποσο παει μου κοπηκε, οταν μια φορα γυριζα απο ορωπο στην εθνικη και λιγο πριν την εισοδο για καπανδριτι καπου στα 180-190 το τιμονι αρχισε να παιζει σα τρελο για περιπου 3-4".Μολις εκοψα καπου στα 140 ηρεμησε. Τωρα ηταν η ασφαλτος ηταν ο αερας θα σας γελασω. Το σκατο παντως εφτασε στην καλτσα
Η ορεξη να δω μεχρι ποσο παει μου κοπηκε, οταν μια φορα γυριζα απο ορωπο στην εθνικη και λιγο πριν την εισοδο για καπανδριτι καπου στα 180-190 το τιμονι αρχισε να παιζει σα τρελο για περιπου 3-4".Μολις εκοψα καπου στα 140 ηρεμησε. Τωρα ηταν η ασφαλτος ηταν ο αερας θα σας γελασω. Το σκατο παντως εφτασε στην καλτσα
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Kwsths έγραψε:...................................................... Το σκατο παντως εφτασε στην καλτσα
</->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1 </->/s1
Φίλε μου απίστευτη έκφραση...............αλλά κακά τα ψέματα δεν καθόλου αστείο. Μα καθόλου. Γιατί τέτοιες ταλαντώσεις? Να το ψάξεις. Μην το αφήσεις έτσι......
Για πες μας σε παρακαλώ λίγο πόσα χιλιόμετρα είχες γράψει μα τα 1ης τοποθέτησης ελαστικά και τι μάρκα ήταν.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Τις ταλαντωσεις τις παρατηρησα μονο μια φορα (σε αυτη που αναφερθηκα) στην εθνικη. Δεν εχω ανεβει πανω απο 180 απο τοτε μια και δεν εχει βρεθει ευκαιρια (συνηθως ειμαι δικαβαλος οποτε βγαινω αττικη-εθνικη και στα 140-150 εχω την αλλη απο πισω να βαραει το κρανος )
Αλλα μια και μου βαλες ιδεα το σκ θα κανω καμια εξοδο προς τα εξω να το δοκιμασω...
Τα λαστιχα ειναι τα dunlop της μαμας και ειχα κανει γυρω στα 5.500-6000
Αλλα μια και μου βαλες ιδεα το σκ θα κανω καμια εξοδο προς τα εξω να το δοκιμασω...
Τα λαστιχα ειναι τα dunlop της μαμας και ειχα κανει γυρω στα 5.500-6000
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης