fzs 600 vs fz6

Τα 600cc με καρμπυρατέρ από το 1998 εως το 2003
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

fzs 600 vs fz6

Δημοσίευση από negoras »

Καλησπέρα παιδιά!Στο πλαίσιο του κουβέντα να γίνεται και για χάρη της επιστήμης μου ήρθε η όρεξη να γράψω το δικό μου συγκριτικό μεταξύ του καρμπυλατεράτου fazer και του fz6 του ψεκαστού.
Να αναφέρω ότι είχα το καρμπυλατεράτο για 1.5 χρόνο,και δυστηχώς τράκαρα στον Κηφισσό και βγήκε ολική.Μετά από λίγο πήρα 1 sv 650,επίσης καρμπυλατεράτο το οποίο απλά δεν μου ταίριαξε ποτέ,στα δικά μου θέλω και ανάγκες δεν πλησίαζε με τίποτα το fazer.Το έδωσα,πήρα το ψεκαστό και το έχω στην κατοχή μου λίγο πάνω από χρόνο.

Θα ξεκινήσω από το πιο πικάντικο.Κατανάλωση :{}
Ένα δεδομένο που πρέπει να ληφθεί υπόψιν είναι ότι το ψεκαστό έχει 19.4 λίτρα ντεπόζιτό,ενώ το προηγούμενο που είχα εγώ,μοντέλο 2003 είχε 22 λίτρα(μπορεί και 21 δεν είμαι 100% σίγουρος).
Πόλη καρμπυλατεράτο γύρω στα 6,5 ψεκαστό λίγο κάτω από 6,5.Περίπου ίδια κατανάλωση μέσα στην πόλη
Για κατανάλωση σε εθνική όδο δεν μπορώ να γράψω πολλά μιας και πάντα πηγαίνω από τους επαρχιακούς,και χρησημοποιώ την εθνική μόνο όταν βιάζομαι ή κάποια ειδική περίπτωση.Με το καρμπυλατεράτο είχα κάνει Καλαμάτα-Αθήνα σε 1 ώρα και 50 λεπτά με το καρμπυλατεράτο,κολλημένα 180-200(έδινα τελευταίο μάθημα στη σχολή,και την επόμενη δούλευα οπότε έφυγα 4 το πρωί από Καλαμάτα) και όταν ήρθα Αθήνα είχα είχα 2-3 λίτρα ακόμα.Με το ψεκαστό άμα το έκανα αυτό δεν θα έφτανα ούτε μέχρι την Κόρινθο
Στο μεικτό δηλαδή εκτός πόλης από επαρχιακό δίκτυο με ανηφόρες στροφές και ανεβοκατεβάσματα,το ψεκαστό είναι λίγο καλύτερο.Η κατανάλωση που έχω μετρήσει τελευταία είναι σε αυτές τις διαδρομές είναι 5,5 λίτρα/100χλμ.Το παλιό ήθελε σχεδόν 6.
Αυτά με τα νούμερα όσο αφορά την κατανάλωση αλλά ας δούμε την ουσία.Στις περισσότερες περιπτώσεις καίνε το ίδιο,αλλά η διαφορά στήν "ψαλίδα" της κατανάλωσης ανάλογα το χέρι είναι αρκετά μεγάλη,με το καρμπυλατεράτο να ανεβάζει λίγο,σχεδόν ανεπαίσθητα την κατανάλωση του,και το ψεκαστό να βγάζει καλαμάκι.Άλλο ένα πολύ σημαντικό είναι η συνολική αυτονομία.Είχε και 2-3 λίτρα μεγαλύτερο ντεπόζιτο αλλά..ξέχναγες να βάλεις βενζινη.Η δουλειά μου ήταν τότε 25 χιλιόμετρα από το σπίτι μου άρα έκανα 50χλμ την ημέρα και δούλευα 6 μέρες την βδομάδα,δηλαδή 300χλμ την βδομάδα.Κάπου εδώ να αναφέρω ότι είχε χαλασμένο δείκτη βενζίνης άρα ποτέ δεν ήξερα πόση βενζίνη έχω μέσα(εκτός από όταν σταμάταγα και το κούναγα :roll: ).Είχα αναπτήξει τέτοια εμπιστοσύνη που όταν έφτανα τα 300 χιλιόμετρα έλεγα θα με βγάλει θα με βγάλει,και σχεδόν πάντα με έβγαζε.1 φορά είχα μείνει.Για να πάω στην δουλειά που σας έλεγα πριν έβαζα βενζίνη αφού πήγαινα 1 βδομάδα φουλ+1-2 μέρες.Με είχε σώσει.Το πιο σημαντικό είναι η "ψαλίδα" της κατανάλωσης.Το άλλο δεν το ένοιαζε,το ίδιο του έκανε.Το καινούριο παρότι το έχω βελτιώσει αρκετά σε σχέση με πριν,έχει ακόμα φανερή απόκλιση.
Αυτά όσο αφορά την κατανάλωση,για εμένα νικητής είναι το καρμπυλατεράτο και ας είναι καλύτερο στην πόλη το ψεκαστό και πλεον κυκλοφορώ περισσότερο στην πόλη.
Πάμε τώρα στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας δηλαδή το πλαίσιο,κινητήρα,ανάρτηση και πως όλα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους.
Στην εθνική οδό στις περισσότερες περιπτώσεις το καρμπυλατεράτο ήταν καλύτερο.Ο λόγος είναι ότι ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σταθερή μοτοσυκλέτα,πραγματικά δεν κουνιότανε μερικές φορές νόμιζα ότι είχα καμία harley!Υποδειγματική σταθερότητα.Επίσης ότι και να του έκανες από ανοίγματα στην εθνική οδό δεν το ένοιαζε.Και όταν γύρισα με κολλημένα 180-200 και άλλες φορές που πήγαινα και το άνοιγα 200-220 σε σχεδόν κάθε ευθεία δεν σταμάταγες 50 χιλιόμετρα νωρίτερα για βενζίνη.Επίσης στις περισσότερες περιπτώσεις είχε πιο ποιτικά ρεμπρίζ από 5,6,7 χιλιάδες στροφές μιας και το ψεκαστό εκεί που έχει την τρύπα,το άλλο ήταν πολύ γεμάτο.Τώρα αν δεν σε νοιάζει η κατανάλωση και θες να κάνεις ανοιγματάκι με 2πλο κατέβασμα ή ξεκίνημα από διόδια,fz6 δαγκωτό :{}\

Στους επαρχιακούς:Εδώ έχουμε νικητή τον ψεκασμό μιας και η σταθερότητα που λέγαμε του καρμπυλατεράτου στα στριψίματα γίνετε αντίπαλος.Στις παρατεταμένες ανοικτές στροφές από πλαίσιο έμπαινε πολύ όμορφα αλλά όταν ανέβαιναν τα χιλιόμετρα τραμπαλίζανε οι αναρτήσεις και είχα παρατηρήσει και πέξιμο στο ψαλίδι.Δεν ήταν για πολλά πολλά,εκτός από μεγαλές ανοικτές στροφές χωρίς πολλά χιλιόμετρα.Γενικά ωραία έστριβε,και είχα ξήσει πατάκια αρκετές φορές στον αχλαδόκαμπο,αλλά το επόμενο είναι αρκετά καλύτερο στο συγκεκριμένο κομμάτι.Στο καρμπυλατεράτο δεν άρεσαν καθόλου οι απότομες αλλαγές κατεύθηνσης πχ από αριστερή στροφή σε δεξιά και γενικά τα εσάκια(S).Από την άλλη,το ψεκαστό στρίβει σαν διάολος.Όταν μιλάμε για κλειστή στροφή ή εσάκια το επόμενο δέιχνει 50 κιλά πιο ελαφρύ.Μερικές φορές νομίζω ότι έχω κανένα motard,δεν θυμίζει μηχανή που είναι πάνω από 200 κιλά(πάντα έχω βενζίνη μέσα,εννοώ κάμποση).2κάβαλο για βολτούλα με την κοπέλα είναι αρχοντικό κάτω από τις 5,5 χιλιάδες στροφές και ευχαριστιέσαι την βόλτα.Σβέλτα δεν μπορείς να ανέβεις,μπορείς να αναίβεις όμως φωτοβολίδα.Γενικά στο ψεκαστό δεν του αρέσει και πολύ η σπορτίφ οδήγηση,θέλει αγωνιστική για να πας γρήγορα κάτι που δεν ενδείκνυται για δημόσιου δρόμους.Στο παλιό άρεσε η σπορτίφ οδήγηση αλλά στα πολύ ψηλά το ψεκαστό είναι πιο δυνατό και θυμίζει 2χρονο σε σχέση με το προηγούμενο.

Το ίδιο και στην πόλη,το ψεκαστό είναι καλύτερο με πιο ωραία λειτουργία και δύναμη στα χαμηλά,αρκετά ελαφρύτερο χειρισμό για να αποφεύγεις λακούβες ή κάποιον που σταμάτησε απότομα μπροστά.

Από φρένα(έχω το s2),το μπροστινό του καρμπυλατεράτου μου άρεσε περισσότερο,είχε λίγο περισσότερη δύναμη και πιο καλή αίσθηση.Πάντως έιναι λεπτομέριες,είναι σχεδόν το ίδιο αλλά το προηγούμενο ήταν λίγο καλύτερο.Τα πίσω τους φρένα δεν έχουν καμία σχέση,του καρμπυλατεράτου ήταν αδύναμο και δεν είχε καμία αίσθηση,ενώ του ψεκαστού είναι πολύ δυνατό και με πολύ καλή αίσθηση.Δεν συγκρίνονται τα πίσω φρένα,κλάσεις ανώτερα από τα παλιά.Σε φρένα και πλαίσιο το καινούριο είναι έν...δυ...τρ...πολλά βήματα μπροστά.
Οι αναρτήσεις του παλιού ήταν σχετικά μαλακές και με σχετικά μεγάλη διαδρομή.Μπροστά βούταγε στα φρένα αλλά είχε αίσθηση και όταν το είχα μάθει το χρησημοποιούσα κιόλας για να το βάλω στις στροφές.Το ψεκαστό έχει αρκετά καλύτερο μπροστινό,πιο δεμένο με αρκετά καλύτερη συμπεριφορά σε όλες τις καταστάσεις εκτός από τις λακούβες.Ενοχλητικό δεν είναι,αλλά σε σχέση με το προηγούμενο είναι πιο σκληρό.Επίσης το πίσω στο καρμπυλατεράτο δεν μου άρεσε καθόλου,στις στροφές έκανε τραμπάλα.Οι αναρτήσεις έχουν βελτιωθεί αρκετά.


Και για τους γρήγορους...
Να ξεκινήσουμε από τα βασικά.Όποιος νομίζει ότι δεν συγκρίνονται κάνει λάθος.Σχεδόν τα ίδια γκάζια έχουν.Απλά το ψεκαστό είναι πιο τρελαμένο,λυσσάει ψηλά και σίγουρα το ευχαριστιέμαι περισσότερο από το καρμπυλατεράτο.Επίσης στρίβει πολύ καλύτερα και στον χαλαρό,και στον γρήγορο ρυθμό.Αλλά σε ρεμπριζ σε νορμαλ συνθήκες(6η στην εθνική οδό και επιτάχυνση,προσπέραση σε επαρχιακό ή κτλ),το καρμπυλατεράτο τραβάει καλύτερα.Επίσης σε ήχο για εμένα το ψεκαστό έχει αρκετά καλύτερο ήχο,είναι τρελός με τις εξατμίσεις ενώ το fzs είχε πιο μπάσο ήχο από δεκαετία 80-90.


Είναι 2 μηχανές με ίδια φιλοσοφία αλλά τόσο διαφορετική προσέγγιση.Όποιος είναι χιλιομετροφάγος προτείνω το καρμπυτεράτο,και όποιος κυκλοφορεί αρκετά στην πόλη ή είναι τρελάκιας το ψεκαστό!
Και οι 2 είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες με πολύ χώρο για 2 άτομα σε νορμάλ κιλά και τις αποσκευές τους,τίμιοι συνεργάτες επειδή παίρνουν κάθε πρωί μπροστά και δουλεύουν ρολόι,με αρκετό γκάζι για την κατηγορία τους και στριφτερές.Κάνουν πραγματικά τα πάντα καλά,εκτός απο χώμα.Όσοι είστε πιο lowbadget,άμα βρείτε κανένα καλό καρμπυλατεράτο,πάρτε το με κλειστά μάτια!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: fzs 600 vs fz6

Δημοσίευση από Solomon »

Ευχαριστούμε για την ανάλυση σου! Εκτενέστατη! +:Applause=+:=D>

Άβαταρ μέλους
AndStuff
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: fzs 600 vs fz6

Δημοσίευση από AndStuff »

Εκτενεστατη η συγκριση!
Θα ηταν χρησιμο θαρρω να μας εγραφες κιολας σε τι μορφη ηταν/ειναι η καθε μοτοσυκλετα - μαμα ή οχι (και τις τροποποιησεις στην περιπτωση του οχι)

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: fzs 600 vs fz6

Δημοσίευση από negoras »

Ήταν και τα δύο 1ο στάδιο.Το καρμπυλατεράτο φίλτρο DNA και εξάτμιση(black widow λεγόταν η εταιρία,αγγλικές 190ε μόνο τελικό).Ζιγκλέρ δεν χρειάστηκε,δούλεψε ρολόι με τις αλλαγές.Το fz6 επίσης πρώτο στάδιο,εξάτμιση ολόσωμη με αφαίρεση καταλυτών,φίλτρο επίσης DNA και πρόγραμμα το οποίο πλήρωσα και δεν μου άρεσε καθόλου,και πήρα ένα dynojet pcfc).Το 1ο στάδιο για το καρμπυλατεράτο στοίχησε λίγο πάνω από 250 ενώ του fz6 στοίχησε 250 οι εξατμήσεις μεταχειρησμένες+300 το πρόγραμμα+70 το φίλτρο...+ 170+50 έξοδα αποστολής τοu dynojet.πολύυυυυυυυυ πιο φθηνά τα πράγματα στο καρμπυλατεράτο.

Και κάτι υποκειμενικό.Εμφάνιση.Προτιμώ σίγουρα το όργανο του s2,ωραία και τα άλλα αλλά το πράσινο φως στο backround πάντα με χάλαγε.Εμφανιστιακά προτειμώ ένα τσακ το καινούριο,και για την συνολική εμφάνιση αλλά κυρίως για την ποιότητα κατασκευής.Η σύγκριση αφορά αυτό που είχα στην κατοχή μου,το οποίο είχα βάψει μπορντό και είχε γίνει κούκλα.Θα βάλω φωτογραφία να το δείτε

https://gr.pinterest.com/pin/725149977478166576/

το fz6 είναι s2 με εξατμίσεις παπαγιάννη και πινακίδα κάτω από τις εξατμίσεις.Σίγουρα έχετε δει κάποιο σχεδόν ίδιο +:Dancing=+:\:D/

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: fzs 600 vs fz6

Δημοσίευση από GrDreamer »

Ως πρώην κάτοχος του 2003 συμφωνώ με τα γραφώμενά σου.
Ένα άλλο που έχανε το καρμπυλατεράτο ήταν η ποιότητα κατασκευής.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS600”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες