Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2018, 15:38
- Model: FZS600
- Model year: 1998
- Επικοινωνία:
Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Μετά από αλλαγή αλυσίδας DID 530 και γραναζιών μπρος πίσω 15/48 έχω φοβερό τρέμουλο (δόνηση) που το αισθάνομαι στα πατάκια και στη σέλα ειδικά στην αρχή της κοντά στο ντεπόζιτο τόσο πολύ μέχρι που μουδιάζω... (να μην πω το που! )
Η αλυσίδα είναι καλά τεντωμένη (όχι πολύ ούτε λασκα) και το πίσω γρανάζι φαίνεται καλά στη θέση του.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;
Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ πολύ!
Η αλυσίδα είναι καλά τεντωμένη (όχι πολύ ούτε λασκα) και το πίσω γρανάζι φαίνεται καλά στη θέση του.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;
Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ πολύ!
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Βαλτη στο διπλό σταντ κ γυρνά τον τροχό με το χέρι. Κανονικά πρέπει να γυρίζει ελεύθερα κ χωρίς θορύβους.
Από κει κ πέρα τσεκαρε άμεσα ασφάλεια εμπρός γραναζιού κ ευθυγράμμιση του πίσω τροχού στα σημάδια στο ψαλίδι.
Κάποια μ*λ*κια έχει γίνει, μην χρησιμοποιείς την μοτοσυκλέτα μέχρι να την βρεις, κίνδυνος!
Από κει κ πέρα τσεκαρε άμεσα ασφάλεια εμπρός γραναζιού κ ευθυγράμμιση του πίσω τροχού στα σημάδια στο ψαλίδι.
Κάποια μ*λ*κια έχει γίνει, μην χρησιμοποιείς την μοτοσυκλέτα μέχρι να την βρεις, κίνδυνος!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
για το τρέμουλο.. πάμε στα βασικά:
Γενικά:
- σφιγιμό σε βίδες; όλες τις μηχανής. Αμα είναι σφιχτές, μην προσπαθήσεις να τις σφίξεις πιο πολύ. Αμα εχει ξεβιδώσει καμία θα γυρίζει εύκολα.
σφίξιμο βίδες-βάσεις μοτέρ. ένας "μπακάλικος" τρόπος είναινα βάλεις 1η, να πατήσεις μπρος-πίσω φρένο και να αφήσεις λίιιιγο συμπλέκτη μέχρι να κομπλάρει. να παρατηρείς το μοτέρ (στο σημείο του σταντ) αμα κουνιέται. Δλδ αμα πλησιαζει το ψαλίδι το μοτέρ. Τότε κάποια βίδα (του μοτερ) έχει ξεσφίξει. Αιτία για κραδασμούς.
-αντίβαρα φοράς; (αυτό κυρίως αμα είχες κραδασμούς στο τιμόνι )
Ειδικά για την περίπτωση σου (αλλαγή αλυσιδογράναζων).
τσεκαρε εάν η αλυσίδα σου είναι καλα σφιγμένη. Το πίσω ψαλίδι έχει ρεγουλατόρους που έχουν γραμμούλες.
Τσεκαρε εαν οι αποστάσεις είναι ίδιες ( πχ αμα ειναι στην 2η ή 3η ή 4η γραμμή και απο τις 2 μεριές) Απλά δες αρχικά και μην πειράξεις τιποτα.
δες τα παραπάνω και μας λες ή το πάς στον μηχανικό σου σιγά σιγά χωρίς να επιταχύνεις απότομα.
Γενικά:
- σφιγιμό σε βίδες; όλες τις μηχανής. Αμα είναι σφιχτές, μην προσπαθήσεις να τις σφίξεις πιο πολύ. Αμα εχει ξεβιδώσει καμία θα γυρίζει εύκολα.
σφίξιμο βίδες-βάσεις μοτέρ. ένας "μπακάλικος" τρόπος είναινα βάλεις 1η, να πατήσεις μπρος-πίσω φρένο και να αφήσεις λίιιιγο συμπλέκτη μέχρι να κομπλάρει. να παρατηρείς το μοτέρ (στο σημείο του σταντ) αμα κουνιέται. Δλδ αμα πλησιαζει το ψαλίδι το μοτέρ. Τότε κάποια βίδα (του μοτερ) έχει ξεσφίξει. Αιτία για κραδασμούς.
-αντίβαρα φοράς; (αυτό κυρίως αμα είχες κραδασμούς στο τιμόνι )
Ειδικά για την περίπτωση σου (αλλαγή αλυσιδογράναζων).
τσεκαρε εάν η αλυσίδα σου είναι καλα σφιγμένη. Το πίσω ψαλίδι έχει ρεγουλατόρους που έχουν γραμμούλες.
Τσεκαρε εαν οι αποστάσεις είναι ίδιες ( πχ αμα ειναι στην 2η ή 3η ή 4η γραμμή και απο τις 2 μεριές) Απλά δες αρχικά και μην πειράξεις τιποτα.
δες τα παραπάνω και μας λες ή το πάς στον μηχανικό σου σιγά σιγά χωρίς να επιταχύνεις απότομα.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2018, 15:38
- Model: FZS600
- Model year: 1998
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Όλα είναι καλά με την αλυσίδα και το πίσω γρανάζι. Σωστά σφιγμένη η αλυσίδα και τεντωμένη όσο πρέπει και το πίσω γρανάζι είναι σωστά στη θέση του.
Ένα σημαντικό στοιχείο:
Όταν είναι στο διπλό και βάζω πρώτη με συμπλεκτάρισμα η αλυσίδα χοροπηδάει τρελά. (και επαναλαμβάνω, η αλυσίδα είναι σωστά τεντωμένη. Ούτε χαλαρή ούτε πολύ σφιγμένη, παρόλαυτά χοροπηδάει)
Ένα σημαντικό στοιχείο:
Όταν είναι στο διπλό και βάζω πρώτη με συμπλεκτάρισμα η αλυσίδα χοροπηδάει τρελά. (και επαναλαμβάνω, η αλυσίδα είναι σωστά τεντωμένη. Ούτε χαλαρή ούτε πολύ σφιγμένη, παρόλαυτά χοροπηδάει)
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
το μπροστα γραναζι να υποθεσω οτι δεν ειναι το μαμα με το λαστιχο αποσβεσης?
αν εχεις το παλιο μπροστινο βαλτο μια πανω και κανε ενα test drive
αν εχεις το παλιο μπροστινο βαλτο μια πανω και κανε ενα test drive
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2018, 15:38
- Model: FZS600
- Model year: 1998
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Το μπροστινό γρανάζι είναι το μαμά με το λάστιχο.
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Πιστεύω ότι το τέντωμα της αλυσίδας το κάνατε με τον μηχανικό σου με εσένα πάνω στην μηχανή. Αν όχι πήγαινε να το κάνεις σωστά (αν και πάλι δεν δικαιολογείται τέτοιο τρέμουλο που λες). Από το τεστ που έκανες στο διπλό σταντ... βάζοντας 1η και η αλυσίδα χοροπηδάει καταλαβαίνω ότι είναι λάσκα ή δεν είναι τα γρανάζια σε ευθεία... Όπως και να έχει πάνε στον μηχανικό άμεσα!
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2018, 15:38
- Model: FZS600
- Model year: 1998
- Επικοινωνία:
Re: Τρέμουλο μετά τα 60χλμ (πρόσφατη αλλαγή αλυσίδας)
Update:
Το πήγα σε διάφορους μηχανικούς και εκεί που κατέληξε το πράγμα, μάλλον θέλουν σφίξιμο όλες οι βίδες από βάσεις μηχανής κλπ. Θα το πάω τη Δευτέρα και θα έχω νεότερα!
Το πήγα σε διάφορους μηχανικούς και εκεί που κατέληξε το πράγμα, μάλλον θέλουν σφίξιμο όλες οι βίδες από βάσεις μηχανής κλπ. Θα το πάω τη Δευτέρα και θα έχω νεότερα!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης