Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Καθημερινές συζητήσεις
Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από jskf16 »

MOTEK

Μετά από επαναλαμβανόμενες καταγγελίες και επίλυση αυτών θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που το τελευταίο διάστημα, με τις «ευχές» και της οικονομικής κρίσης, γίνονται ολοένα πιο πυκνές και πιο στυγνές.
Καθημερινά αντιμετωπίζουμε πολλών ειδών προβλήματα που οφείλονται κυρίως στην αδιαφορία ή στην «αδυναμία» των υπευθύνων να ανταποκριθούν στις νόμιμες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ενδεικτικά και με τυχαία σειρά αναφέρονται οι παρακάτω περιπτώσεις:
1. Αθέτηση οικονομικής συμφωνίας
2. Παράδοση διαφορετικού προϊόντος από την παραγγελία
3. Ελαττωματικό προϊόν
4. Λάθος στη συναρμολόγηση – προετοιμασία του προϊόντος
5. Καθυστέρηση παράδοσης της παραγγελίας
6. Άρνηση ή ελλιπής κάλυψη μέσω εγγύησης
7. Αδυναμία ολοκλήρωσης παραγγελίας
8. Άρνηση επιστροφής προκαταβολής
9. Έλλειψη υποστήριξης μετά την πώληση
10. Έλλειψη συνοδευτικών εντύπων
11. Εκταμίευση δανείου πριν την παράδοση του προϊόντος
12. Παραπλάνηση νομιμότητας προϊόντος
13. Παραπλανητική διαφήμιση
14. Παραπλάνηση συμπλήρωσης σχετικών εντύπων

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω προκύψει κατά τη συναλλαγή σας δεν χρειάζεται να απογοητεύεστε αλλά απλά να κάνετε τις σωστές ενέργειες ώστε να βρείτε το δίκιο σας. Φυσικά η υπομονή και η επιμονή σας, είναι καθοριστικοί παράγοντες για την πετυχημένη λύση του προβλήματος σας και πάντα αναφερόμαστε στην εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς χωρίς δηλαδή να κινήσετε νομικές διαδικασίες με δικηγόρο.

Βήμα 1: Επικοινωνούμε προφορικά με τον υπεύθυνο του προβλήματος και του εκθέτουμε την άποψη μας. Όσο πιο ενημερωμένοι είμαστε τόσο δυσκολότερα θα μπορέσει να μας απαντήσει με ασάφειες και υπεκφυγές. Αποφεύγουμε λεκτικούς εκβιασμούς ή απειλές και γενικά διατηρούμε την ψυχραιμία μας και τον ευατό μας υπό έλεγχο. Προσπαθούμε να βρούμε τη λύση και όχι να δημιουργήσουμε νέα προβλήματα.

Βήμα 2: Αν στην προφορική επικοινωνία δεν προκύψει κάποιο αποτέλεσμα ενημερώνουμε γραπτώς πλέον (συστημένη επιστολή, φαξ ή/και email) τους αρμόδιους φορείς ώστε να μας ενημερώσουν για τα δικαιώματα μας ή τις υποχρεώσεις μας. Ειδικά για θέματα που αφορούν τη μοτοσυκλέτα, τα προιόντα καθώς και τις υπηρεσίες γύρω από αυτήν ο πλέον αρμόδιος φορέας είναι η Μοτοσυκλετιστική Ένωση Καταναλωτών (ΜΟΤ.Ε.Κ.)

Βήμα 3: Φροντίζουμε στην επιστολή μας να είμαστε όσο πιο αναλυτικοί γίνεται, αναφέροντας ένα σύντομο ιστορικό του συμβάντος, τα ονόματα των εμπλεκομένων προσώπων, τα τηλέφωνα τους εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε τις αξιώσεις που έχουμε από το συμβάν και το τι θεωρούμε λύση εμείς. Όλα αυτά θα βοηθήσουν στην κατανόηση του προβλήματος από το φορέα και στη γρηγορότερη εκκίνηση της διαδικασίας.

Βήμα 4:
Κοινοποιούμε την αρχική γραπτή επικοινωνία και σε δημόσιους φορείς σχετικούς με τα δικαιώματα των καταναλωτών όπως ενδεικτικά, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο Συνήγορο του Καταναλωτή, την Επιτροπή Ανταγωνισμού, την Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών, στο Συνήγορο του Πολίτη πάντα όμως σε κάποια υπηρεσία σχετική με το θέμα μας

Βήμα 5: Λαμβάνοντας την αναφορά σας, θα επικοινωνήσουμε και με τα δύο μέρη (καταναλωτής και επιχείρηση) ώστε να εκτεθούν οι απόψεις και των δύο εμπλεκομένων. Κατόπιν συνεννόησης και συζήτησης και με τους δύο προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη λύση ώστε καταναλωτής και επιχείρηση να είναι αμφότεροι ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της διαμεσολάβησης μας.

Βήμα 6: Στην περίπτωση που δεν επιτευχθεί κάποιο αποτέλεσμα από τη συνάντηση ή τη συζήτηση έχετε το δικαίωμα να αναζητήσετε άλλους τρόπους επίλυσης του προβλήματος όπως μέσω της δικαστικής οδού.

Σημαντικό πάντως είναι να γνωρίζετε ότι οποιοδήποτε τρόπο και να επιλέξετε η ΜΟΤ.Ε.Κ. θα είναι πάντα δίπλά σας. Επίσης το αποτέλεσμα που θα επιτύχετε μας ενδιαφέρει και θέλουμε να το γνωρίζουμε καθώς έτσι βοηθάτε να μη γίνει το δικό σας πρόβλημα και πρόβλημα κάποιου άλλου μοτοσυκλετιστή.

Ανάρτηση Από την ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Άβαταρ μέλους
marmar
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2011, 19:32
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από marmar »

Η ΜΟΤ.Ε.Κ είναι δωρεάν σαν υπηρεσία ή χρεώνει για τη διαμεσολάβηση;

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από jskf16 »

...δωρεαν , επειδη την εχω χρησιμοποιησει στο λεω. :wink:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΟΤ.Ε.Κ.

Ο αγνός εθελοντισμός αποτελεί τον βασικό άξονα που πρέπει να κινούνται τα μέλη της
ΜΟΤ.Ε.Κ.

Άβαταρ μέλους
Giannis-FZ6
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 21:40
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από Giannis-FZ6 »

Υποθέτω ότι εδώ είναι το καταλληλότερο σημείο για να κάνω την ερώτηση μου...
Σήμερα μετά από 9 μήνες που έχω στην κατοχή μου ένα Fazer FZ6, στο οποίο κανείς δεν μπόρεσε να βρει το πρόβλημα του έως σήμερα που μία από τις επίσημες αντιπροσωπείες Θεσσαλονίκης κατάφερε να βρει ότι το μπροστινό μέρος της μάσκας μου είναι σπασμένο σε πολλαπλά σημεία και σταματήσουν πλέον οι τριγμοί και οι κραδασμοί που έκαναν το χέρι μου να μουδιάζει (πόσα έχω διαβάσει μέσα στο forum και όχι μόνο για το μούδιασμα του χεριού... αλλά τελικά δυστυχώς ήτανε κάτι τόσο χαζό σε σχέση με όλα αυτά που διάβασα). Εν συντομία είναι το μικρό ιστορικό του έως και σήμερα.

Πάμε στο πρόβλημα λοιπόν, το αγόρασα τον Ιούνιο του 2016 με 11.500χλμ περίπου (είχα την περιέργεια πως ένα μοντέλο του 2006 είχε τόσο λίγα χλμ αλλά ότι έλεγχο κι αν πέρασε το μηχανάκι βρέθηκε χωρίς προβλήματα και χωρίς να έχει πειραχτεί το κοντερ, ασχέτως ότι υπήρχε το παραπάνω που ανέφερα). Σήμέρα που εντοπίστηκε το πρόβλημα και σε έλεγχο που έκανε το συνεργείο βρήκε σε κάποια βάση δεδομένων της Yamaha καταχωρημένο το μηχανάκι με service να έχει γίνει περίπου στα 45.000χλμ!!!!

Έρχομαι τώρα και κάνω τις παρακάτω ερωτήσεις,
1. Υπάρχει όντως τέτοια βάση; Αν ναι, να ζητήσω άμεσα ένα αντίγραφο.
2. Εφόσον πάρω το αντίγραφο, μπορώ να κινηθώ νομικά εναντίον του πωλητή (ιδιώτης) αλλά και του συνεργείου εννοείται; Λέω και του συνεργείου καθώς η ημερομηνία καταχώρησης των 45.000χλμ είναι ίδια με την ημερομηνία που έγινε το τελευταίο service της μηχανής! Το μπλοκ του service είναι του συνεργείου που πραγματοποίησε το service και όχι το επίσημο της μηχανής.

Τι σκοπεύω να κερδίσω... τουλάχιστον την πληρωμή των ανταλλακτικών που χρειάζονται για να μην πω για ποσό των χρημάτων που πλήρωσα για μια μηχανή που είχε 11.500χλμ υποτίθεται αντί 45.000χλμ που είχε πραγματικά όπου εκείνη την εποχή με τα ίδια λεφτά έπαιρνα καλύτερη (είτε σε χλμ, είτε σε αξεσουαρ, είτε οτιδήποτε...).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και με συγχωρείτε για το μεγάλο post μου αλλά πραγματικά σήμερα απογοητεύτικα πλήρως από εμένα αρχικά που την πάτησα και μετά από όλους τους άλλους!

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από theovivad »

Γιάννη διάβασα το post σου και αυτό που θέλω να πω είναι οτι δυστυχώς στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει κάποιου είδους "ασφάλεια" για να μην πω εγγύηση. Νομικά σίγουρα θα μπορείς να κινηθείς εφόσον έχεις τρόπο να αποδείξεις τα γεγονότα. Και με λίγα λόγια... Έχεις κάποιο χαρτί-ντοκουμέντο υπογεγραμμένο από τον πωλητή ότι όταν αγόρασες την μοτοσικλέτα είχε 11.5 χιλ χλμ? Θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι σου την πούλησε με 45 χιλ και ότι εσύ τα γύρισες... Το ίδιο θα μπορούσε να πει και το συνεργείο που του έκανε τα servise και την "τούμπα" στα χλμ.
Ο επίσημος τι σου είπε γενικά το μοτό είναι καλό ή έχει και άλλα θέματα εκτός από τα ανεβασμένα χλμ... αυτό μετράει.. Νευριάζω και εγώ με κάτι τέτοια... γι αυτό στην αγορά μεταχειρισμένου ισχύει "κλειστό καρπούζι".

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από jskf16 »

1ον , μηχανη 10χρονων ηταν υποπτο ,αυτο εφτανε.Το οτι δε βρηκατε το κοντερ πειραγμενο δε σημαινει οτι δεν ειχε βαλει ενα αλλο εντελως κοντερ*, το αλλο κοντερ αν αλλαχτηκε θα δειχνει αυτα τα χλμ που εχει αυτο απανω :wink: ....τα χλμ καταγραφονται στο κοντερ , υπαρχει τσιπ μνημης στα οργανα οπου εκει γινονται ολα.... και οπως ευκολα αφαιρουμε χλμ αλλο τοσο ευκολα βαζουμε κιολας!Η EPROM που φοραει δεν ειναι και η ευκολοτερη μνημη για να σβηνεις - γραφεις , οχι οτι δε γινεται.Δεν ειναι απλα πραγματα αυτα , για αυτο κοιταμε book service γνησιο με σταθερη ιδια γραφη (λεμε τωρα :mrgreen: ) , χρονολογια μηχανης , αν ξερουμε τον ιδιοκτητη βοηθαει , ελεγχος σε δικο μας μηχανικο (να ξερει τι του γινεται) και οτι αλλο βοηθαει στην πραγματικη εικονα της μηχανης που να συναυδει με την χρονολογια της.

*και δε ξερουμε και γιατι αλλαξε κοντερ , αν αλλαξε , λεμε τωρα.

2ον , βάση δεδομένων της Yamaha οπως το λες εγω προσωπικα δε ξερω τοσα χρονια , βαση δεδομενων το καθε συνεργειο ναι μπορει να εχει για να ξερει του καθε πελατη του τα σερβις.

3ον , αυτα τα νομικα που λες χωρις αποδειξεις τα ξεχνας χαλαρα , εκτος αν οταν την αγορασες σου εδωσε υπευθυνη δηλωση υπογεγραμμενη που αναφερει οτι σου πουλαει τη μηχανη χωρις καμια παρεμβολη ή μετατροπη απο αυτα που ο κατασκευαστης οριζει! Εχεις κατι τετοιο? :mrgreen:

Για εμενα προσωπικα πρεπει να δεις τη θετικη πλευρα , δηλαδη αν η μηχανη ειναι σε πραγματικα καλη κατασταση και τα σερβις της ειχαν σωστα γινει , ειναι ενας λογος να απαλυνει το ξενερωμα/κοροιδια που εχεις νιωσει και να κατσεις να τη χαρεις!Νομιζω κατι αλλο δε μπορεις να κανεις.... :)

Άβαταρ μέλους
Giannis-FZ6
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 21:40
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από Giannis-FZ6 »

theovivad έγραψε:Γιάννη διάβασα το post σου και αυτό που θέλω να πω είναι οτι δυστυχώς στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει κάποιου είδους "ασφάλεια" για να μην πω εγγύηση.
Σίγουρα και δεν περιμένω την εγγύηση αλλά δεν περίμενα και κάτι τέτοιο!
theovivad έγραψε:Νομικά σίγουρα θα μπορείς να κινηθείς εφόσον έχεις τρόπο να αποδείξεις τα γεγονότα. Και με λίγα λόγια... Έχεις κάποιο χαρτί-ντοκουμέντο υπογεγραμμένο από τον πωλητή ότι όταν αγόρασες την μοτοσικλέτα είχε 11.5 χιλ χλμ? Θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι σου την πούλησε με 45 χιλ και ότι εσύ τα γύρισες... Το ίδιο θα μπορούσε να πει και το συνεργείο που του έκανε τα servise και την "τούμπα" στα χλμ.
Θα πρέπει να δω τα χαρτιά αλλά στην ουσία στο μπλοκ του service φαίνεται με την σφραγίδα του συνεργείου ότι είχε κάνει service η μηχανή τον Ιούνιο του 2016 (περίπου στις 10 απ' ότι θυμάμαι απ' έξω) κι εκεί γράφει ότι είχε 11.500χλμ και τα χαρτιά μεταβίβασης είναι τέλη του Ιουνίου. Τα 45.000χλμ τα εντόπισε ο αντιπρόσωπος ο οποίος βρήκε και το πρόβλημα αλλά και το θέμα των 45.000χλμ σε αυτή την βάση των service της yamaha. Γνωρίζεις αν όντως υπάρχει τέτοιου είδους βάση ή απλά με δούλευε και βγαίνω από τα ρούχα μου ανευ λόγου; (δεν πιστεύω να με δουλεύει ο αντιπρόσωπος, δεν με ξέρει, δεν τον ξέρω).
theovivad έγραψε:Ο επίσημος τι σου είπε γενικά το μοτό είναι καλό ή έχει και άλλα θέματα εκτός από τα ανεβασμένα χλμ... αυτό μετράει..
Γενικά μου είπε ότι το μηχανάκι δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα εκτός από τις βάσεις της μάσκας τις οποίες "έφτιαξε" με όποιο τρόπο μπορούσε και η αλήθεια είναι ότι τα τριξίματα σταματήσανε, τώρα πρέπει να κάνω και μια μεγάλη διαδρομή για να δω τους κραδασμούς στο χέρι. Η μάσκα (το μούτρο) από μόνη της είναι περίπου €240,00 καινούρια που δεν τα λες και λίγα! Και ήδη πλήρωσα για την ζελατίνα (ευτυχώς την βρήκα μεταχειρισμένη αλλά άψογη!)
theovivad έγραψε:Νευριάζω και εγώ με κάτι τέτοια... γι αυτό στην αγορά μεταχειρισμένου ισχύει "κλειστό καρπούζι".
Υποτίθεται ότι έχω κάποιες γνώσεις και από εκεί και πέρα επειδή ήθελα να είμαι σίγουρος πήγε και στον μηχανικό μου για σιγουριά. Αλλά το θέμα των χλμ δεν μπορούσε να βρεθεί εκτός κι αν γινότανε τυχαία όπως και έγινε σήμερα

Άβαταρ μέλους
Giannis-FZ6
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 21:40
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από Giannis-FZ6 »

jskf16 έγραψε:1ον , μηχανη 10χρονων ηταν υποπτο ,αυτο εφτανε.Το οτι δε βρηκατε το κοντερ πειραγμενο σε σημαινει οτι δεν ειχε βαλει ενα αλλο εντελως κοντερ*, το αλλο κοντερ αν αλλαχτηκε θα δειχνει αυτα τα χλμ που εχει αυτο απανω :wink: ....τα χλμ καταγραφονται στο κοντερ , υπαρχει τσιπ μνημης στα οργανα οπου εκει γινονται ολα.... και οπως ευκολα αφαιρουμε χλμ αλλο τοσο ευκολα βαζουμε κιολας!Η EPROM που φοραει δεν ειναι και η ευκολοτερη μνημη για να σβηνεις - γραφεις , οχι οτι δε γινεται.
*και δε ξερουμε και γιατι αλλαξε κοντερ , αν αλλαξε , λεμε τωρα.
Ήτανε ύποπτο αλλά... θέλησα να σκεφτώ καλό προαίρετα όπως θέλω να σκεφτεί κάποιος για το δικό μου το όχημα (αυτοκίνητο) το οποίο έχει λίγα χλμ αναλογικά με την ηλικία του καθώς είναι στο γκαραζ και χωρίς πινακίδες εδώ και 2 χρόνια!


jskf16 έγραψε:2ον , βάση δεδομένων της Yamaha οπως το λες εγω προσωπικα δε ξερω τοσα χρονια , βαση δεδομενων το καθε συνεργειο ναι μπορει να εχει για να ξερει του καθε πελατη του τα σερβις.
Σχετικά με την βάση δεδομένων... η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν το είχα ακούσει ποτέ εξου και ρώτησα, αλλά η συγκεκριμένη μηχανή δεν ήτανε σε αυτό το συνεργείο για service αλλά σε άλλο (εκτός κι αν είχε πάει κάποια στιγμή σε αυτό το συνεργείο και δεν το ξέρω, θα το μάθω αύριο που ζητήσω ένα αντίγραφο από την αντιπροσωπεία το οποίο θα μου δείχνει τα χλμ τα οποία μου είπανε).
jskf16 έγραψε:3ον , αυτα τα νομικα που λες χωρις αποδειξεις τα ξεχνας χαλαρα , εκτος αν οταν την αγορασες σου εδωσε υπευθυνη δηλωση υπογεγραμμενη που αναφερει οτι σου πουλαει τη μηχανη χωρις καμια παρεμβολη ή μετατροπη απο αυτα που ο κατασκευαστης οριζει! Εχεις κατι τετοιο? :mrgreen:
Οι μόνες αποδείξεις που έχω είναι το service book και μπλα μπλα μπλα που έγραψα και παραπάνω (μην γράφω τα ίδια και το κουράζω)
jskf16 έγραψε:Για εμενα προσωπικα πρεπει να δεις τη θετικη πλευρα , δηλαδη αν η μηχανη ειναι σε πραγματικα καλη κατασταση και τα σερβις της ειχαν σωστα γινει , ειναι ενας λογος να απαλυνει το ξενερωμα/κοροιδια που εχεις νιωσει και να κατσεις να τη χαρεις!Νομιζω κατι αλλο δε μπορεις να κανεις.... :)
Η αλήθεια είναι ότι φαινομενικά (εξαιρώντας το αρχικό πρόβλημα που ανέφερα με τριξίματα και κραδασμούς που έχουνε ένα καλό κόστος επιδιόρθωσης) είναι μια χαρά! Αν γίνανε τα service στην ώρα τους και σωστά... ακόμα και ο Θεός να μου το πει δεν τον πιστεύω τώρα :D
Θα προσπαθήσω να το δω όσο πιο θετικά μπορώ χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν θα το ψάξω λίγο ακόμα :)

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από SoR_gr »

οποιαδήποτε νομική ενέργεια θα πρέπει να κάνεις , θα πρέπει να έχεις σε έγγραφη και ενυπόγραφη μορφή τα πάντα.

-πχ κάποια δήλωση του ιδιώτη οτι εγω ο ταδε σου πουλάω το ταδε ανευ μετατροπής-επισκευής κλπ
-εγγράφως τα πάντα απο την αντιπροσωπεία που σου είπε περί 45.000χλμ
-ακόμα και το υπογεγραμμένο/σφραγισμένο book service του συνεργείου που έχει είτε είναι καταχωρημένο στα 11.500χλμ ή 45.000 χλμ, το συνεργείο καταχωρεί ότι δει στο κοντέρ.
Σαν κίνηση δεν νομίζω να βγάλεις άκρη γιατί είναι πολλοί οι ενδιάμεσοι εμπλεκόμενοι και δύσκολα θα αποδείξεις εγγράφως αυτά που μας περιγράφεις... Το πιο απλό επιχείρημα των άλλων πλευρών μπορεί να είναι όπως είπαν οτι εσύ πχ μπορεί να άλλαξες κοντέρ...Τέτοια ενέργεια λογικά θα έχει και έξοδα δικηγόρου κλπ κλπ. Θα πρότεινα εάν διαθέτεις αυτά τα χρήματα , δώσε τα σε μια καλή συντήρηση της μοτο.Tα fz6 δείχνουν αντέχουν για 100-200.000 χλμ και βάλε , αρκεί να συντηρούνται σωστά. Οτι θες στείλε πμ να σου πω και πιο αναλυτικά

Γενικότερα είναι ένα δυσάρεστο συμβάν. Αν ισχύει αυτό η βάση δεδομένων της yamaha. Κάτι τέτοιο εχω ακούσει για τα αυτοκίνητα αλλά χρονολογίας 2010 και μετά και για αυτά που πουλούνται-συντηρούνται στο εξωτερικό. Στο Ελλαδιστάν και book service αν εχεις καλά είσαι.

Το μούδιασμα μπορεί να μην οφείλεται στα "σπασιματακια", θα δεις και θα κρίνεις. Μπορεί πλέον να σε επηρρεάσει ψυχολογικά αυτό περί "σπασιματακια". Τριξίματα ναι , αλλά το τιμόνι που κρατάς δεν έχει να κάνει με την μάσκα....

Τριξίματα προκαλούνται σε όλα σχεδον τα φζ6. Προσωπικά έχω λύσει-σφίξει όλο το φαιρινγκ και εχω τοποθετήσει ελαστικές ροδέλες στις βίδες αλλά πάλι δεν σταμάτησε.Απλά μειώθηκε. Σε αυτή την εργασία παρατήρησα οτι μερικές βίδες είχαν ξεσφίξει(λόγω κραδασμών).

:/abwave::)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Αν εχεις σφραγισμενο βιβλιο με 11000 τον Ιουνιο του 16 και το εξουσιοδοτημενο βρηκε σερβις με 45.000 σε προγενεστερη ημερομηνια, θα πρεπει να συμβουλευτεις νομικα καποιον δικηγορο. Εχεις καποια βαση να το κυνηγησεις.

Τα εξουσιοδοτημενα εχουν το λογισμικο prisma-αν δεν κανω λαθος-, μεσα απο το οποιο βλεπουν στοκ στην αντιπροσωπεια. Νομιζω οτι καταχωρουν εκει και τα σερβις.
Ζητησες απο το εξουσιοδοτημενο να σου εκτυπωσει αυτο που βρηκε; Αν φαινεται το εξουσιοδοτημενο που εγινε το σερβις των 45000, μπορεις να ζητησεις απο εκει το παραστατικο (αν οχι εσυ γιατι δεν ειναι στο δικο σου ονομα, σιγουρα ο δικηγορος με καποιο εξωδικο).

Παντως, ακομα και αν σου δωσουν το πρασινο φως πως εχεις επιχειρηματα να το κυνηγησεις, δες αν μπορεις να λυσεις το προβλημα εξωδικαστικα (πχ να παρεις τα λεφτα πισω και να δωσεις τη μηχανη) γιατι νομικα σιγουρα θα ταλαιπωρηθεις χρονικα (ακομα κι αν δικαιωθεις) και θα πρεπει να βαλεις χρηματα απο την τσεπη σου (μεχρι και αν τα παρεις πισω).


Οσο για το μουδιασμα νομιζω πως ο Sor εχει δικιο. Συνηθως το μουδιασμα ειναι λαθος θεση σωματος η πολυ σφιξιμο της μανετας.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από jskf16 »

Συγνωμη που θα φανω καπως :mrgreen: , ολα αυτα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.Αν θες τωρα εσυ για να νιωσεις καλυτερα να βρεις τις οποιες αποδειξεις και να βρεις αυτον που σου τη πουλησε και να του ριξεις ενα χεσιμο :mrgreen: για το γαμωτ :) , εχει καλως και μεχρι εκει.Απο εκει και περα ολα τα αλλα για εμενα προσωπικα και χαμενος χρονος μου φαινεται και ταλαιπωρια και το δικιο σου δε θα το βρεις (δυστυχως).Κινηση νομικα σημαινει χρημα :wink: αρα :?: Για αυτο ασχολησου για εμενα παντα με την ουσια ,που ειναι να κανεις βολτες και να ειναι σε καλη κατασταση.

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από theovivad »

Giannis-FZ6 έγραψε: Υποτίθεται ότι έχω κάποιες γνώσεις και από εκεί και πέρα επειδή ήθελα να είμαι σίγουρος πήγε και στον μηχανικό μου για σιγουριά. Αλλά το θέμα των χλμ δεν μπορούσε να βρεθεί εκτός κι αν γινότανε τυχαία όπως και έγινε σήμερα
Γιάννη αν πήγαινες την μηχανη απο την πρωτη μέρα πριν την αγορασεις στον επίσημο θα στο έβρισκε εκεί επιτοπου. Τότε θα διάλεγες τι θα έκανες να την πάρεις ή οχι.

Βασικο είναι η κατάσταση. Ενας ασχετος και αμελης οδηγος μπορει να προκαλέσει σοβαρες ζημιές σε 11χιλ χλμ σε μια μηχανη απο εναν σωστο και επιμελη αναβάτη που θα την φτάσει στα 70 και 80 χιλ χλμ.

Άβαταρ μέλους
Giannis-FZ6
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 21:40
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από Giannis-FZ6 »

SoR_gr έγραψε:οποιαδήποτε νομική ενέργεια θα πρέπει να κάνεις , θα πρέπει να έχεις σε έγγραφη και ενυπόγραφη μορφή τα πάντα.

-πχ κάποια δήλωση του ιδιώτη οτι εγω ο ταδε σου πουλάω το ταδε ανευ μετατροπής-επισκευής κλπ
-εγγράφως τα πάντα απο την αντιπροσωπεία που σου είπε περί 45.000χλμ
-ακόμα και το υπογεγραμμένο/σφραγισμένο book service του συνεργείου που έχει είτε είναι καταχωρημένο στα 11.500χλμ ή 45.000 χλμ, το συνεργείο καταχωρεί ότι δει στο κοντέρ.
Σε επιβεβαίωση που έκανα με το συνεργείο ("το δικό μου" η ημερομηνία που είναι καταχωρημένα τα χλμ είναι ίδια με την ημερομηνία που γράφει το service book αλλά αντί των ~45.000χλμ γράφει ~11.500χλμ!)
SoR_gr έγραψε:Σαν κίνηση δεν νομίζω να βγάλεις άκρη γιατί είναι πολλοί οι ενδιάμεσοι εμπλεκόμενοι και δύσκολα θα αποδείξεις εγγράφως αυτά που μας περιγράφεις... Το πιο απλό επιχείρημα των άλλων πλευρών μπορεί να είναι όπως είπαν οτι εσύ πχ μπορεί να άλλαξες κοντέρ...Τέτοια ενέργεια λογικά θα έχει και έξοδα δικηγόρου κλπ κλπ. Θα πρότεινα εάν διαθέτεις αυτά τα χρήματα , δώσε τα σε μια καλή συντήρηση της μοτο.Tα fz6 δείχνουν αντέχουν για 100-200.000 χλμ και βάλε , αρκεί να συντηρούνται σωστά. Οτι θες στείλε πμ να σου πω και πιο αναλυτικά
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν θα βγει κάτι και πιθανόν να μην βγει αλλά σκέφτομαι να κάνω μια νύξη στο συνεργείο αφού πάρω αντίγραφο (το οποίο το "δικό μου" συνεργείο δεν είναι διαθέσιμο απ' ότι κατάλαβα να μου δώσει για να μην μπλεχτεί απ' ότι κατάλαβα αλλά αφού είναι επίσημη βάση θα το βρω από αλλού). Αν πάει σε δικηγόρο... τα έξοδα δεν χρειάζεται να πω ποιανού θα είναι :) Για το θέμα τοθ κοντερ δεν μπορούνε να το πούνε γιατί το service book είναι του προήγουμενου. Προσωπικά το μηχανάκι σκοπεύω να το έχω στην πένα γιατί έτσι μου άρεσει και γιατί έτσι πιστεύω ότι πρέπει ο καθένας την μηχανή του αν σέβετε την ζωή του και του συνεπιβάτη του. Προσωπική μου άποψη πάντα!
SoR_gr έγραψε:Γενικότερα είναι ένα δυσάρεστο συμβάν. Αν ισχύει αυτό η βάση δεδομένων της yamaha. Κάτι τέτοιο εχω ακούσει για τα αυτοκίνητα αλλά χρονολογίας 2010 και μετά και για αυτά που πουλούνται-συντηρούνται στο εξωτερικό. Στο Ελλαδιστάν και book service αν εχεις καλά είσαι.
Συμφωνώ με όλα! :) Ελπίζω απλά να υπάρχει όντως καθώς είναι και ο μόνος τρόπος με τον οποίο το συνεργείο (επίσημο Yamaha) μπορούσε να μου πει κάτι τέτοιο.
SoR_gr έγραψε:Το μούδιασμα μπορεί να μην οφείλεται στα "σπασιματακια", θα δεις και θα κρίνεις. Μπορεί πλέον να σε επηρρεάσει ψυχολογικά αυτό περί "σπασιματακια". Τριξίματα ναι , αλλά το τιμόνι που κρατάς δεν έχει να κάνει με την μάσκα....
Τριξίματα μετά τα όποια λαστιχάκια κι ότι άλλο έκανε το συνεργείο εξαφανίστηκαν σχεδόν όλα και λέω σχεδόν όλα καθώς το ίδιο το συνεργείο μου είπε ότι υπάρχει σημείο σπασμένο της μάσκας που δεν μπορούσε να το επιδιορθώσει αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι το μόνο πράγμα που ακούω πλέον είναι το γουργούρισμα του κινητήρα πράγμα που με κάνει νιώθω πλέον πολύ καλύτερα!
SoR_gr έγραψε:Τριξίματα προκαλούνται σε όλα σχεδον τα φζ6. Προσωπικά έχω λύσει-σφίξει όλο το φαιρινγκ και εχω τοποθετήσει ελαστικές ροδέλες στις βίδες αλλά πάλι δεν σταμάτησε.Απλά μειώθηκε. Σε αυτή την εργασία παρατήρησα οτι μερικές βίδες είχαν ξεσφίξει(λόγω κραδασμών). :/abwave::)
Το έχω υπόψην μου για τα τριξίματα, διάβασα πάρα πολύ το forum όταν κατέληξα ότι θέλω αυτό το μηχανάκι αντί για super bikes που οδηγούσα πριν αρκέτα χρόνια (γεράσαμε και η μέση μπορεί να πονέσει σε τέτοιες μηχανές πλέον :) ) Όσον αφορά τους κραδασμούς και το μούδιασμα... μόλις φτιάξει λίγο ο καιρός, μια βόλτα μέχρι την Χαλκιδική για δοκιμή θα με πείσει και θα σας πω :)

Άβαταρ μέλους
Giannis-FZ6
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 21:40
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από Giannis-FZ6 »

InversionOfControl
Υπάρχει βάση και για να είμαι ειλικρινής το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έρθει η μηχανή σωστή στα χέρια μου και λέγοντας σωστή εννοώ ότι το μόνο που θα ζητήσω έναντι αυτού που κάνανε να φτιαχτεί η μηχανή.
Σχετικά με το μούδιασμα, λάθος θέση και σφίξιμο το σκέφτηκα κι εγώ εξού και πήρα FZ6 φίλου (2005 μοντέλο κι όχι 2006 και με περισσότερα χλμ, 73,000 αλλά... κανένα πρόβλημα!) Οπότε κατ' επέκταση απέρριψα και την περίπτωση του σφυξίματος αν και τυχαίνει να σφίγγω το χέρι μου εντός πόλεως κι εκεί "απλά" πονάει το χέρι δεν μουδιάζει, συνοψίζοντας ακόμα δεν είμαι σίγουρος για τίποτα! :)

jskf16

Το χέσιμο είναι το σίγουρο! Κι αν μπορέσω να τον βάλω να πληρώσει μέρος του προβλήματος ακόμα καλύτερα :) Η αλήθεια είναι ότι το δίκιο σου δεν το βρίσκεις εύκολα σε τέτοιες φάσεις... αλλά για το γαμώτο όπως πολύ σωστά είπες! Οι βόλτες ελπίζω σύντομα να ξεκινήσουνε πάλι και να την χαρώ όσο περισσότερο μπορώ :)

Κι εδώ θα έρθω να πω το club να οργανώσει μια βόλτα και κάπου εδώ στα ψηλά (αν και δεν ξέρω αν υπάρχουνε αρκετά μέλη για να γίνει κάτι τέτοιο στη Θεσσαλονίκη) Νέος στο club δεν γνωρίζω γενικότερα τέτοια θέματα ακόμα αλλά στα Χανιά όταν ξανά έρθω θα φροντίσω να πιούμε έναν καφέ κι ας είμαι και με το ταξί εκεί :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Δευ 13 Μαρ 2017, 13:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Οχι στις αμεσες και μεγαλες παραθεσεις!!Αποφευγετες.....

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Δημοσίευση από SoR_gr »

Γιάννη FZ6 , εφοσον το προσπαθήσεις και αν θέλεις , μπορείς να μας λές τις κινήσεις σου (όπως πολύ ωραία και διακριτικά τα περιγράφεις χωρίς να θίγεις κάποιον ή κάποιο συνεργείο ) έτσι ώστε να υπάρχει μια σειρά ενεργειών τέτοιων περιπτώσεων! Όσο για έκδρομές, θα πρέπει να προγραμματίσουμε κάτι προς τα πάνω , έστω μέχρι τα μισά...stay tuned!!

Θα μπορούσε κάποιος moderator (αν κρίνει οτι πρέπει) να δημιουργήσει/μεταφέρει την περίπτωση του Γιάννηfz6 σε άλλο thread (νεο) ώστε να συνεχιστεί εκεί;
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές - Καθημερινές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες