Ο V.Rossi μιλά για τη Ducati 2012 και το μέλλον του Motogp

για τους γρήγορους
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Ο V.Rossi μιλά για τη Ducati 2012 και το μέλλον του Motogp

Δημοσίευση από jskf16 »

O Valentino Rossi εξέφρασε την ελπίδα ότι θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικός στο MotoGP το 2012, ενώ παράλληλα προέβλεψε ότι το μέλλον του σπορ επιφυλάσσει μοτοσικλέτες με λιγότερη τεχνολογία, μιλώντας για 30 λεπτά σε live streaming που φιλοξενήθηκε στην ιστοσελίδα ενός εκ των χορηγών του.

Μετά το απογοητευτικό 2011, την πρώτη του χρονιά στη Ducati και την πρώτη της ζωής του χωρίς νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο Ιταλός είπε ότι ι ίδιος και η Ducati άλλαξαν πολλά στη μοτοσικλέτα GP12 της νέας χρονιάς για να πλησιάσουν τις ιαπωνικές μοτοσικλέτες, που κυριάρχησαν φέτος.

"Ελπίζω για το καλύτερο, δουλέψαμε πολύ φέτος για να δούμε πως μπορούμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα καλύτερη. Έχουμε πολλές νέες ιδέες να δοκιμάσουμε με τον [τεχνικό διευθυντή] Filippo Preziosi και όλα τα παιδιά στη Ducati.

Είμαστε περίεργοι να διαπιστώσουμε την απόδοσή μας στις πρώτες δοκιμές της Sepang. Θα έχουμε διαφορετική μοτοσικλέτα και θα δούμε αν μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Το ελπίζω".

Πέραν της μοτοσικλέτας, ο "γιατρός", σε αντίστοιχη ερώτηση, είπε ότι θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί το κράνος που συνδυάζει τα δικά του χρώματα μαζί με εκείνα του εκλιπόντος Marco Simoncelli. "Θα έχω το ίδιο κράνος - τουλάχιστον στις δοκιμές. Δείχνει ωραίο. Μου αρέσει και θέλω να θυμάμαι τον Sic. Ίσως του χρόνου να χρησιμοποιήσω τον κανονικό μου σχεδιασμό, αλλά με κάτι για να τον θυμάμαι. Το νούμερο 58".

"Πιο οικονομικό μέλλον"

Σχετικά με το μέλλον του MotoGP, ο V. Rossi είπε ότι υπό το βάρος της παγκόσμιας οικονομικής αστάθειας η κορυφαία κατηγορία θα αναγκαστεί να περιορίσει την προηγμένη τεχνολογία και να υιοθετήσει πιο οικονομικές, λιγότερο αποδοτικές, αλλά και πιο διασκεδαστικές μοτοσικλέτες.

Το 2012, θυμίζουμε, είναι ένα "σταυροδρόμι" για το MotoGP. Η χωρητικότητα των κινητήρων θα αυξηθεί στα 1.000 κ.εκ., αλλά το κυριότερο είναι ότι μαζί με τις εργοστασιακές μοτοσικλέτες -Honda, Yamaha, Ducati- θα επιτρέπεται και η συμμετοχή μοτοσικλετών με κινητήρες 1.000 κ.εκ. παραγωγής, με ορισμένες τροποποιήσεις, από τις ιδιωτικές ομάδες CRT (Claiming Rule Teams).

"Αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος γενικώς στο motorsport. Η οικονομική κατάσταση δεν επιτρέπει να υπάρχουν μεγάλα κεφάλαια. Φυσικά θα θέλαμε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με τις μοτοσικλέτες μας όπως είναι τώρα - με κορυφαία τεχνολογία και εξαιρετική απόδοση. Όμως, υπάρχουν λιγότερα κεφάλαια τριγύρω κι έτσι δεν έχουμε επιλογή, είμαστε κάπως υποχρεωμένοι.

Αν θέλουμε περισσότερες μοτοσικλέτες στην εκκίνηση και καλό θέαμα, θα αναγκαστούμε να οδηγούμε μοτοσικλέτες με μικρότερη απόδοση, με μικρότερο κόστος, αλλά και πιθανώς πιο διασκεδαστικές. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο για το MotoGP.

Πιστεύω ότι η πρώτη χρονιά των CRT θα είναι δύσκολη, με μεγάλες διαφορές (σ.σ.: από τις εργοστασιακές μοτοσικλέτες). Ωστόσο, θα κάνουν δοκιμές και θα βελτιώνονται. Θα έχουν θέση στο μέλλον του MotoGP", συμπλήρωσε ο 31χρονος.

Πέραν των παραπάνω, ο Valentino Rossi απάντησε και σε μια σειρά άλλων ερωτήσεων. Είπε ότι το όνειρό του είναι να κατακτήσει το δέκατό του παγκόσμιο πρωτάθλημα (σε όλες τις κατηγορίες), είπε ότι η καλύτερη στιγμή της καριέρας του ήταν η πρώτη νίκη με τη Yamaha στο ντεμπούτο του με τη Μ1 (στη Νότια Αφρική το 2004) και επίσης ότι η χειρότερή του ήταν το 2010, όταν έσπασε το πόδι του στο ατύχημα του Mugello. Κι ακόμη:

Ποιο χαρακτήρα του κινηματογράφου θα ήθελες να υποδυθείς;
Τον Dan Aykroyd στην ταινία Blues Brothers. Είναι το αγαπημένο μου έργο.

Ποιο από όλα τα κράνη σου έχει το αγαπημένο σου σχέδιο;

Το φετινό ή εκείνο του Μουτζέλο με το πρόσωπό μου. Είναι κλασσικό.

Πιστεύεις στο Θεό;

Ναι, νομίζω ότι πιστεύω στο Θεό.

Φοβάσαι το θάνατο;

Λιγάκι. Νομίζω ότι τον φοβούνται. Ειδικά εμείς, οι αναβάτες, ρισκάρουμε πολλά.

Πότε θα αποκτήσεις τον Valentino junior;
Δεν ξέρω. Δεν είναι στο πρόγραμμα αυτή τη στιγμή.

Θα αγωνιζόσουν στα Superbikes μετά το MotoGP;
Δεν ξέρω.

Θα δημιουργούσες δική σου ομάδα στο MotoGP;
Δεν είναι μια ιδέα μου μου αρέσει. Ίσως να δούλευα πάνω σε κάτι τέτοιο για τον αδελφό μου. Θέλει κάποτε να γίνει αναβάτης στο MotoGP.

Τι λες για το Twitter και Facebook;
Ο μοναδικός αληθινός μου λογαριασμός στο Twitter είναι @ValeYellow46. Όλοι οι υπόλοιποι, συμπεριλαμβανομένου ενός ‘επίσημου’ λογαριασμού στο Facebook, είναι ψεύτικοι.

Θα προσπαθούσες να κερδίσεις το ΤΤ (Tourist Trophy στο Isle of Man) όπως έκαναν στο παρελθόν οι Giacomo Agostini, John Surtees κ.λπ.;
Πριν λίγα βράδια παρακολουθούσα το DVD ‘TT Closer To The Edge’. Το προτείνω, αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορούσα να κερδίσω το ΤΤ. Χρειάζεσαι πολλή εμπειρία και πολλά χρόνια για να το καταλάβεις. Είναι συναρπαστικός αγώνας. Πήγα εκεί με τη Dainese το 2009, αλλά δεν θέλω να τρέξω. Είναι απλά πολύ επικίνδυνο.

Δεν μιλάς για τους αντιπάλους σου όσο μιλούσες στο παρελθόν...
Θα είχε πλάκα, αλλά τις περισσότερες φορές στις μέρες μας πρέπει να φέρεσαι διπλωματικά. Να μην υπερβάλλεις σε όσα λες στον Τύπο.

Πως ήταν η οδήγηση των μοτοσικλετών 990 κ.εκ., από το 2002 ως το 2006;

Οι παλιές μοτοσικλέτες των 1.000 κ.εκ. ήταν πολύ πιο διασκεδαστικές. Χρειαζόσουν προσοχή στο άνοιγμα του γκαζιού, διότι είχες λιγότερη βοήθεια. Ήταν πιο διασκεδαστικό.

auto.in.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγωνιστικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης