Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Τα φοραγε το φζ6 μου οταν το πηρα. Το κρατησα 27.000 χλμ. Γενικα ηταν πολλα χλμ..ολα τα υπολοιπα τα κραταω μαξ 15.000. Σκληρο ελαστικο, ενιωθα οτι ζεσταινοταν...στην ελευσινα (απο κεντρο αθηνας). Ζεστο στην εθνικη ηταν καλο... αν το θες για μεσα στην πολη, δν ξερω αμα θα σε βολεψει...
Γενικοτερα τι χρηση κανεις?
Γενικοτερα τι χρηση κανεις?
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Αθήνα τώρα κατεβαίνω μια φορά το το μήνα και αν. Η μηχανή βγαίνει μόνο για ταξίδια πλέον και καμιά γύρα σε σκληρό οδόστρωμα μέχρι 60 χιλιόμετρα απόσταση. Στις στροφές πως ήταν η αίσθηση?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Τοτε δν το πιεζα πολυ. Οταν ηταν ζεστο, καλο φαινοταν. Το ειχα βαλει κ πιστα.
Τα επομενα που εβαλα ηταν καλυτερα παντως.
Το θεωρω ενα καλο λαστιχο. Οχι για πολη. Μεχρι εκει.
Τα επομενα που εβαλα ηταν καλυτερα παντως.
Το θεωρω ενα καλο λαστιχο. Οχι για πολη. Μεχρι εκει.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Σε fazer 1000 φόρεσα τα bridgeston rs10. Εξαιρετικό λάστιχο στην πίεση... Δεν το κυκλοφορώ καθόλου πόλη. Το πίσω έβγαλε 4000 χλμ και το μπροστά 6500. Δεν έχασε απόδοση καθόλου μέχρι το τέλος. Τώρα λέω να πάω σε diablo rosso corsa 2.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
είναι ελαστικό που θέλω να το δοκιμάσω αλλά η διάρκεια του με κάνει να το αποφύγω. Σαφώς δεν μπορείς να τα εχεις όλα...αλλά όσοι το δοκίμασαν λένε το ίδιο...
εχω καταλήξει σε s21 ώστε να βγάλω αξιοπρεπέστατα 15.000 χλμ. Δεν θυμάμαι κάποια στιγμή που να μην το εμπιστεύτηκα.
Χρήση εκδρομες-ταξίδια- sport touring εκδρομές
εχω καταλήξει σε s21 ώστε να βγάλω αξιοπρεπέστατα 15.000 χλμ. Δεν θυμάμαι κάποια στιγμή που να μην το εμπιστεύτηκα.
Χρήση εκδρομες-ταξίδια- sport touring εκδρομές
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Η χρήση που το έκανα ήταν κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο, αλλά με αρκετό ζορισμα. Το πίσω έκανε 3 trackdays σε καρτοπιστα. Το μπροστά 4. Υπόψιν ότι πρέπει να το προσέχεις στις ευθείες, αν κρατάς για ώρα πολλά χιλιόμετρα θα φαγωθεί ακόμη πιο γρήγορα.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Κάτοχος Fazer 600 (2006).
Η μηχανή είναι εργοστασιακή πλήρως με μια ελάχιστη παρέμβαση στη μπροστινή ανάρτηση (μπήκαν 2 προσθήκες για να μην μουτρώνει λόγο σωματικού βάρους).
Είναι η 3η φορά που βάζω Metzeler Roadtec Z8 Interact και δεν νομίζω να αλλάξω. Κάνω καθημερινή χρήση σε διαδρομή με αρκετές στροφές και σηκώνει πολύ πλάγιασμα η όλη διαδρομή. Τα αλλάζω στα 15.000 χλμ και μέχρι τέλους παραμένουν σε άριστη απόδοση.
Δεν αργούν να ζεσταθούν και έχουν αρκετά βολική κορώνα για επιθετική/γρήγορη οδήγηση.
Η μηχανή είναι εργοστασιακή πλήρως με μια ελάχιστη παρέμβαση στη μπροστινή ανάρτηση (μπήκαν 2 προσθήκες για να μην μουτρώνει λόγο σωματικού βάρους).
Είναι η 3η φορά που βάζω Metzeler Roadtec Z8 Interact και δεν νομίζω να αλλάξω. Κάνω καθημερινή χρήση σε διαδρομή με αρκετές στροφές και σηκώνει πολύ πλάγιασμα η όλη διαδρομή. Τα αλλάζω στα 15.000 χλμ και μέχρι τέλους παραμένουν σε άριστη απόδοση.
Δεν αργούν να ζεσταθούν και έχουν αρκετά βολική κορώνα για επιθετική/γρήγορη οδήγηση.
-
- Δημοσιεύσεις: 71
- Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2020, 01:12
- Model: Other
- Model year: 2004
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Fazer 600 s1 2007
METZELER M3
Από αρχή Ιουνίου έως τώρα έχω κάνει περίπου 6500χλμ.
Αρξετα ευχαριστημένος. Σαν να κρατιέται βιδωμένο στην άσφαλτο. Ομαλή φθορά από άκρη σε άκρη. Καθημερινή χρήση εντός και εκτός πόλεως και αρκετές φορές δικάβαλος.
Αν και προτιμώ τα Continental, τα οποία και θα βάλω όταν θα αλλάξω, μπορώ να πω ότι και τα Μ3 μέχρι στιγμής αποδεικνύονται πάρα πολύ καλά...
METZELER M3
Από αρχή Ιουνίου έως τώρα έχω κάνει περίπου 6500χλμ.
Αρξετα ευχαριστημένος. Σαν να κρατιέται βιδωμένο στην άσφαλτο. Ομαλή φθορά από άκρη σε άκρη. Καθημερινή χρήση εντός και εκτός πόλεως και αρκετές φορές δικάβαλος.
Αν και προτιμώ τα Continental, τα οποία και θα βάλω όταν θα αλλάξω, μπορώ να πω ότι και τα Μ3 μέχρι στιγμής αποδεικνύονται πάρα πολύ καλά...
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Όπως θα δείτε και λίγο πιο πάνω μέχρι τώρα είχα τα Metzeler Z8 Interact. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα με νέα επιλογή, Michelin Road 5 έχω να πω πως η διαφορά τους είναι τεράστια.
Το Road5 ζεσταίνεται πιο γρήγορα ενώ σε μεγάλη κλίση δεν γλιστράει όπως το Z8 αν βρει διαφορετική άσφαλτο.
Σε βροχή νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά, χωρίς όμως (ΕΥΤΥΧΩΣ) να έχει χρειαστεί κάπου να το επιβεβαιώσω.
Το μόνο που παρατήρησα είναι πως στο πλαϊνό μέρος έχει αλλάξει η όψη χωρίς όμως να έχει καταστραφεί ή να γλιστράει. Έχει κάνει κάποια πολύ μικρά σημάδια όπως κάνουν τα πολύ μαλακά ελαστικά μετά από καλό ζέσταμα. Με ένα ελαφρύ buffer έφυγαν αμέσως χωρίς ζόρι και δεν έχουν εμφανιστεί πάλι. Ήταν σε μια περίοδο που είχε τρελή ζέστη και πήγαινα σε μια διαδρομή με πολλές και πολύ μεγάλες στροφές.
Προς το παρόν δείχνουν να αντέχουν και λογικά θα βγάλουν τα ίδια χιλιόμετρα με τα Z8 χωρίς εκπλήξεις.
Η διαφορά τιμής ήταν μεγάλη οπότε δεν μπορείς να συγκρίνεις με βάση την τιμή.
Τα εξετάζω σαν sport touring ελαστικά μόνο.
Το Road5 ζεσταίνεται πιο γρήγορα ενώ σε μεγάλη κλίση δεν γλιστράει όπως το Z8 αν βρει διαφορετική άσφαλτο.
Σε βροχή νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά, χωρίς όμως (ΕΥΤΥΧΩΣ) να έχει χρειαστεί κάπου να το επιβεβαιώσω.
Το μόνο που παρατήρησα είναι πως στο πλαϊνό μέρος έχει αλλάξει η όψη χωρίς όμως να έχει καταστραφεί ή να γλιστράει. Έχει κάνει κάποια πολύ μικρά σημάδια όπως κάνουν τα πολύ μαλακά ελαστικά μετά από καλό ζέσταμα. Με ένα ελαφρύ buffer έφυγαν αμέσως χωρίς ζόρι και δεν έχουν εμφανιστεί πάλι. Ήταν σε μια περίοδο που είχε τρελή ζέστη και πήγαινα σε μια διαδρομή με πολλές και πολύ μεγάλες στροφές.
Προς το παρόν δείχνουν να αντέχουν και λογικά θα βγάλουν τα ίδια χιλιόμετρα με τα Z8 χωρίς εκπλήξεις.
Η διαφορά τιμής ήταν μεγάλη οπότε δεν μπορείς να συγκρίνεις με βάση την τιμή.
Τα εξετάζω σαν sport touring ελαστικά μόνο.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
FZ1S, μεταχειρισμένο, το αγόρασα τον Αύγουστο του 2019.
Φόραγε Michelin Pilot 3, Τα ίδια της έβαλα στο καπάκι, αλλά ένα χρόνο μετά έβαλα τα Pilot Road 5.
Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα, μακράν.
Φόραγε Michelin Pilot 3, Τα ίδια της έβαλα στο καπάκι, αλλά ένα χρόνο μετά έβαλα τα Pilot Road 5.
Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα, μακράν.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
αν θέλετε γράψτε και την διάρκεια χιλιομέτρων που σας άφησε ευχαριστημένους.
πχ τα τελευταία μου ζευγάρια είναι s21 που με βγάζουν 10-12.000 και είμαι αρκετα ικανοποιημένος...
Ταξίδια-Βόλτες-Κρύο-Ζέστες-Ήλιο-Βροχή....
εντός Αθήνας προσπαθώ να αποφεύγω το φαζερ και κάνα μπαντιλίκι θα κάνω μετά τις 12.000χλμ χρήσης τους....
πχ τα τελευταία μου ζευγάρια είναι s21 που με βγάζουν 10-12.000 και είμαι αρκετα ικανοποιημένος...
Ταξίδια-Βόλτες-Κρύο-Ζέστες-Ήλιο-Βροχή....
εντός Αθήνας προσπαθώ να αποφεύγω το φαζερ και κάνα μπαντιλίκι θα κάνω μετά τις 12.000χλμ χρήσης τους....
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Εγώ έγραψα πιο πάνω στην πρώτη ανάρτηση πως τα Z8 έβγαζαν 15.000. Τα Road 5 δεν ξέρω ακόμα.... θα φανεί στην πράξη.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Τα Pilot 3 μου έβγαλαν περίπου 14.000 Km. Θεωρώ πως τα τελευταία 1.500-2.000 ωστόσο δεν θα ήθελα να είναι σε βρεγμένο. Άρα σίγουρα 12.000 Km. Σημείωση: Δεν οδηγάω οικονομικά.
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι μαρκα ελαστικων προτιματε??? (new)
Long test review που λένε και στα περιοδικά.
Δυστυχώς μας βγήκε μάπα το καρπούζι που λέγεται Michelin Road 5.
Με τα χίλια ζόρια φτάσαμε τα 12.000 χλμ και η κατάσταση στα τελευταία χιλιόμετρα είναι τραγική.
Με βάση το γεγονός πως κάθε 500χλμ κάνω συντήρηση της αλυσίδας, έχω την ευκαιρία να βλέπω το λάστιχο και να παρατηρώ τις αλλαγές.
Το τελευταίο διάστημα έβλεπα πολύ άτσαλα γλιστρήματα πάνω στις στροφές και σε εξογκώματα/ανωμαλίες του δρόμου και είχα μια πολύ περίεργη αίσθηση στις αλλαγές κλίσης. Είχα ένα μόνιμο αίσθημα αβεβαιότητας για τη γραμμή που είχε η μηχανή και για το αν θα με κρατήσει ή όχι.
Την ώρα της αλλαγής κλίσης ένιωθα ένα σκαλοπάτι και μετά ένα άγαρμπο πέσιμο προς το πλαϊνό μέρος του πέλματος.
Μέσα σε λιγότερο από 1000 χιλιόμετρα χάθηκε ένα πολύ μεγάλο μέρος του κεντρικού πέλματος (ειδικά στο πίσω λάστιχο) και στα πλαϊνά του ελαστικού εμφανίστηκαν κάτι περίεργες κυμματιστές γραμμές φθοράς και το λάστιχο είναι λες και έχει σκαφτεί μεταξύ του προφίλ και του κεντρικού τμήματος.
Το χειρότερο όλων είναι πως στο μπροστά μέρος το πλαϊνό τμήμα είναι στα μαύρα του τα χάλια ενώ στις αυλακώσεις έχουν αρχίσει να σχηματίζονται ρογμές και .... ξεκολλάει... μέρος του ελαστικού στις γωνίες τους......
Τέλος της βδομάδας έχει προγραμματιστεί αλλαγή ελαστικών και με κλειστά μάτια ξαναγυρνάω στα Metzeler Z8 Interact.
Για να προλάβω άσχετες απαντήσεις και σχόλια:
1. Τα λάστιχα ήταν φρέσκα όταν μπήκαν.
2. Έγινε ζύγισμα και στους 2 τροχούς.
3. Η μηχανή είναι πλήρως εργοστασιακή.
4. Η χρήση είναι καθημερινή σε ανοιχτό δρόμο με στροφές χωρίς φανάρια.
5. Δεν έχει γίνει ποτέ burnout ή παντιλίκι.
6. Οι πιέσεις ήταν με βάση της οδηγίες της Michelin.
7. Δεν υπήρξε λάθος φόρτωμα στη μηχανή.
8. 2ο άτομο ανέβηκε 2 φορές μόνο.
Για του λόγου το αληθές παραθέτω σημερινές φωτογραφίες παρακάτω. Τα λάστιχα έχουν πλυθεί με σκέτο νερό ακριβώς πριν τις φωτογραφίες.
Πίσω λάστιχο:
Μπροστά λάστιχο:
Δυστυχώς μας βγήκε μάπα το καρπούζι που λέγεται Michelin Road 5.
Με τα χίλια ζόρια φτάσαμε τα 12.000 χλμ και η κατάσταση στα τελευταία χιλιόμετρα είναι τραγική.
Με βάση το γεγονός πως κάθε 500χλμ κάνω συντήρηση της αλυσίδας, έχω την ευκαιρία να βλέπω το λάστιχο και να παρατηρώ τις αλλαγές.
Το τελευταίο διάστημα έβλεπα πολύ άτσαλα γλιστρήματα πάνω στις στροφές και σε εξογκώματα/ανωμαλίες του δρόμου και είχα μια πολύ περίεργη αίσθηση στις αλλαγές κλίσης. Είχα ένα μόνιμο αίσθημα αβεβαιότητας για τη γραμμή που είχε η μηχανή και για το αν θα με κρατήσει ή όχι.
Την ώρα της αλλαγής κλίσης ένιωθα ένα σκαλοπάτι και μετά ένα άγαρμπο πέσιμο προς το πλαϊνό μέρος του πέλματος.
Μέσα σε λιγότερο από 1000 χιλιόμετρα χάθηκε ένα πολύ μεγάλο μέρος του κεντρικού πέλματος (ειδικά στο πίσω λάστιχο) και στα πλαϊνά του ελαστικού εμφανίστηκαν κάτι περίεργες κυμματιστές γραμμές φθοράς και το λάστιχο είναι λες και έχει σκαφτεί μεταξύ του προφίλ και του κεντρικού τμήματος.
Το χειρότερο όλων είναι πως στο μπροστά μέρος το πλαϊνό τμήμα είναι στα μαύρα του τα χάλια ενώ στις αυλακώσεις έχουν αρχίσει να σχηματίζονται ρογμές και .... ξεκολλάει... μέρος του ελαστικού στις γωνίες τους......
Τέλος της βδομάδας έχει προγραμματιστεί αλλαγή ελαστικών και με κλειστά μάτια ξαναγυρνάω στα Metzeler Z8 Interact.
Για να προλάβω άσχετες απαντήσεις και σχόλια:
1. Τα λάστιχα ήταν φρέσκα όταν μπήκαν.
2. Έγινε ζύγισμα και στους 2 τροχούς.
3. Η μηχανή είναι πλήρως εργοστασιακή.
4. Η χρήση είναι καθημερινή σε ανοιχτό δρόμο με στροφές χωρίς φανάρια.
5. Δεν έχει γίνει ποτέ burnout ή παντιλίκι.
6. Οι πιέσεις ήταν με βάση της οδηγίες της Michelin.
7. Δεν υπήρξε λάθος φόρτωμα στη μηχανή.
8. 2ο άτομο ανέβηκε 2 φορές μόνο.
Για του λόγου το αληθές παραθέτω σημερινές φωτογραφίες παρακάτω. Τα λάστιχα έχουν πλυθεί με σκέτο νερό ακριβώς πριν τις φωτογραφίες.
Πίσω λάστιχο:
Μπροστά λάστιχο:
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης