Mt - 09 Akrapovic Options
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Mt - 09 Akrapovic Options
Επιλογες για ολοσωμες εξατμίσεις Akrapovic για τα Mt 09
1. http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... earId=1868
http://www.motogm.com/en/akrapovic-comp ... z-09/15152
Link
2. http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... earId=1868
http://www.motogm.com/en/akrapovic-comp ... z-09/15164
Link
1. http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... earId=1868
http://www.motogm.com/en/akrapovic-comp ... z-09/15152
Link
2. http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... earId=1868
http://www.motogm.com/en/akrapovic-comp ... z-09/15164
Link
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Mt - 09 Akrapovic Options
απο τιμες που κυμαινονται??
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Mt - 09 Akrapovic Options
Για τη καρμπον στην Ελλαδα δε ξερω....η τιτανιου 1150+ απο μοτοδυναμικη
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Mt - 09 Akrapovic Options
Η εξατμιση περαστηκε στο μηχανακι μου.....
Για λιγες μερες θα την κρατησω με τη ταπα και μετα μαλλον θα τη κρατησω χωρις, μιας και με την ταπα ειναι "σχετικα" ησυχη".
Ελευθερο φιλτρο δεν εβαλα ακομα. Θα γινει και αυτο αργοτερα για να εχω και αισθηση των αλλαγων που προσφερει καθε μετατροπη.
Πρωτα σχολια μετα απο συντομη βολτα προς Νεα Μακρη απο Πεντελη - Διονυσο - Νεα Μακρη και επιστροφη Μαραθωνος σβελτα......
Λοιπον το μηχανακι ειναι αισθητα πιο γρηγορο παντου. Ειναι πιο ευστροφο και πιο δυνατο σε ολο το φασμα των στροφων ιδιως 5000 -8000 rpm.
Το σημαντικο για μενα ειναι οτι δεν εγινε πιο νευρικο, μιας και ειναι ηδη αρκετα στα προγραμματα STD και Α, που σημαινει οτι πηρε τη δυναμη "απλομενα" χωρις ιδιαιτερα ξεσπασματα.
Το πιο εντυπωσιακο απο τη βολτα που εκανα, που πραγματικα μου εκανε φοβερη εντυπωση ηταν το γεγονος οτι ανεβηκα ολο το βουνο και το κατεβηκα με μια ταχυτητα.... την 3η!!!
Δε χρειαζοταν καμια αλλαγη, ροπη χαμηλα για να βγει απο τις στοφες και αρκετη δυναμη εως ψηλα για τις ευθειες με ταχυτητα εως 150κμ περιπου στους κοφτες....
Την ιδια διαδρομη την εκανα παλαιοτερα με 4κυλινδρα R6, fz1 και φυσικα ημουν τουλαχιστον σε 2 αλλαγες 2α-3η. Το mt 09 με 3η εβγαζε με πολυ γρηγορους ρυθμους ολο το βουνο και στα φρενα, και μεσα στη στροφη και στην εξοδο και στην ευθεια.
Φοβερη αισθηση τα φρενα και δυναμη, μεσα στις στροφες ποδηλατο και απλωμενη δυναμη παντου μεχρι την επομενη στροφη.
Ειμαι φοβερα εντυπωσιασμενος απο αυτο το μηχανακι και θεωρω οτι εχω αρκετη εμπειρια απο διαφορες μηχανες Γιαπωνεζικες και Ευρωπαικες. Ειναι μακραν το πιο Γιαπωνεζικο - Ευρωπαικο μηχανακι της αγορας.
Και Video με τη ταπα για την ωρα.
Link
Για λιγες μερες θα την κρατησω με τη ταπα και μετα μαλλον θα τη κρατησω χωρις, μιας και με την ταπα ειναι "σχετικα" ησυχη".
Ελευθερο φιλτρο δεν εβαλα ακομα. Θα γινει και αυτο αργοτερα για να εχω και αισθηση των αλλαγων που προσφερει καθε μετατροπη.
Πρωτα σχολια μετα απο συντομη βολτα προς Νεα Μακρη απο Πεντελη - Διονυσο - Νεα Μακρη και επιστροφη Μαραθωνος σβελτα......
Λοιπον το μηχανακι ειναι αισθητα πιο γρηγορο παντου. Ειναι πιο ευστροφο και πιο δυνατο σε ολο το φασμα των στροφων ιδιως 5000 -8000 rpm.
Το σημαντικο για μενα ειναι οτι δεν εγινε πιο νευρικο, μιας και ειναι ηδη αρκετα στα προγραμματα STD και Α, που σημαινει οτι πηρε τη δυναμη "απλομενα" χωρις ιδιαιτερα ξεσπασματα.
Το πιο εντυπωσιακο απο τη βολτα που εκανα, που πραγματικα μου εκανε φοβερη εντυπωση ηταν το γεγονος οτι ανεβηκα ολο το βουνο και το κατεβηκα με μια ταχυτητα.... την 3η!!!
Δε χρειαζοταν καμια αλλαγη, ροπη χαμηλα για να βγει απο τις στοφες και αρκετη δυναμη εως ψηλα για τις ευθειες με ταχυτητα εως 150κμ περιπου στους κοφτες....
Την ιδια διαδρομη την εκανα παλαιοτερα με 4κυλινδρα R6, fz1 και φυσικα ημουν τουλαχιστον σε 2 αλλαγες 2α-3η. Το mt 09 με 3η εβγαζε με πολυ γρηγορους ρυθμους ολο το βουνο και στα φρενα, και μεσα στη στροφη και στην εξοδο και στην ευθεια.
Φοβερη αισθηση τα φρενα και δυναμη, μεσα στις στροφες ποδηλατο και απλωμενη δυναμη παντου μεχρι την επομενη στροφη.
Ειμαι φοβερα εντυπωσιασμενος απο αυτο το μηχανακι και θεωρω οτι εχω αρκετη εμπειρια απο διαφορες μηχανες Γιαπωνεζικες και Ευρωπαικες. Ειναι μακραν το πιο Γιαπωνεζικο - Ευρωπαικο μηχανακι της αγορας.
Και Video με τη ταπα για την ωρα.
Link
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Mt - 09 Akrapovic Options
καλομπουμπουνιτη!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- Thanasis_FZ1
- Δημοσιεύσεις: 767
- Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 14:34
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Αστερισμος της Ανδρομεδας
- Επικοινωνία:
Re: Mt - 09 Akrapovic Options
Μπραβο φρεζακο γαματη ειναι.ακραπα κ ξερω ψωμη
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης