ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Ο jordan το εποιασε κ μην εχετε ρε παιδια στο μυαλο σας με τον ορο μηχανη πολης την Aθηνα.....Υπαρχει κ η επαρχεια που δεν εχει κυκλοφοριακο δεν εχει αποστασεις κτλ κ στην τελικη για καθημερινη μετακινηση εδω στη Ζακυνθο πχ αντι να παρω στα ιδια λεφτα ενα πολυθρονακι 250 κεκ θα επερνα αυτο που οποτε θελω παω απεναντι για πλακα... κ δεν θες κ 1000 για να πας ταξιδι αμα γουσταρεις πας με τα παντα δηλαδη αυτο δεν θα παει ανετα (οσο μπορει ενα γυμνο) με 130-140????Κ στην τελικη ναι θεωρω οτι της αξιζει της yamaha ενα ΜΠΡΑΒΟ γιατι επιτελους ξυπνισε απο τον υπνο των τελευταιων 3-4 χρονων που αλλαζε μονο χρωματα........
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
To θεμα ειναι οτι οταν οι αλλες εταιρειες βγαζουν οπλα,κ μηχανηματα σωστα,κ αντιστοιχα της εποχης τεχνολογικα
η γιαμαχα βγαζει σκουπιδια,οπως και αυτο,μονο προς οφελος της...
εχει μεινει πισω σε ολα..
και οποιος δε το βλεπει εθελοτυφλει,θελημενα,
τωρα τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια ν αγαπιομαστε..
η γιαμαχα βγαζει σκουπιδια,οπως και αυτο,μονο προς οφελος της...
εχει μεινει πισω σε ολα..
και οποιος δε το βλεπει εθελοτυφλει,θελημενα,
τωρα τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια ν αγαπιομαστε..
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
"Αυτο το μηχανακι κανει μονο για σχολη οδηγων". Τιγρης 7/11/13 <>3
@dudukas με αυτο το γυμνο δεν θα πας ταξιδι.. εκτος αν λες ταξιδι τα 200km. και με παπι/βεσπα πας ταξιδι αλλα συζηταμε η πραγματικη χρηση του ποια ειναι...με το strom 650 πας ταξιδι και φυσικα δεν χρειαζεσαι 1000.Συμφωνω παντως οτι 250 σκουτερ και 5500 ειναι υπερβολικα... αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση
@jordan επειδη κρινουμε με τα ελληνικα δεδομενα, εναν 20αρη, αν του δωσεις με 6000 αυτο το μηχανακι τον κοροιδευεις...
δεν θεωρειται value for money, παρα μονο αν θεωρησεις οτι ντε και σωνει πρεπει να παρεις κατι καινουργιο... και στην ουσια θα πληρωνεις την ξεροκεφαλια σου για κατι καινουργιο με 75 αλογα...
η λογικη value for money και οπωσδηποτε καινουργιο, ειναι τεχνασμα του μαρκετνγκ και το εκμεταλευονται.
Εσυ με 6000Ε στο χερι αυτη τη στιγμη, θα το επαιρνες?
πειτε κανενα αλλο μηχανακι να θαψουμε <>63
@dudukas με αυτο το γυμνο δεν θα πας ταξιδι.. εκτος αν λες ταξιδι τα 200km. και με παπι/βεσπα πας ταξιδι αλλα συζηταμε η πραγματικη χρηση του ποια ειναι...με το strom 650 πας ταξιδι και φυσικα δεν χρειαζεσαι 1000.Συμφωνω παντως οτι 250 σκουτερ και 5500 ειναι υπερβολικα... αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση
@jordan επειδη κρινουμε με τα ελληνικα δεδομενα, εναν 20αρη, αν του δωσεις με 6000 αυτο το μηχανακι τον κοροιδευεις...
δεν θεωρειται value for money, παρα μονο αν θεωρησεις οτι ντε και σωνει πρεπει να παρεις κατι καινουργιο... και στην ουσια θα πληρωνεις την ξεροκεφαλια σου για κατι καινουργιο με 75 αλογα...
η λογικη value for money και οπωσδηποτε καινουργιο, ειναι τεχνασμα του μαρκετνγκ και το εκμεταλευονται.
Εσυ με 6000Ε στο χερι αυτη τη στιγμη, θα το επαιρνες?
πειτε κανενα αλλο μηχανακι να θαψουμε <>63
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- socrates fz6s2
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 799
- Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 02:42
- Model: -
- Τοποθεσία: Δάσος Χαϊδαρίου
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Σάμπως να'χει δίκιο ο Νιόνιος .. Ρίχτε μια ματιά παρακαλώ στον ανταγωνιστή του: στην EICMA, Honda CB-650F (το γυμνό, γιατί βγαίνει & το CBR-650F), 4-κύλινδρο με 86 άτια και 4,8lt κατανάλωση.. Μόνο την τιμή μένει να δούμε.. μόνο εκεί πρέπει να "υπερτερεί" η ΥΑΜΑΗΑ..
Γνώμη μου: ας έκανε downsizing το ΜΤ-09 με τον νέο 3-κύλινδρο.. θα είχε νόημα.. αλλά πρέπει να παρουσιάσει και μελλοντικές "βελτιώσεις".. marketing.. ίδωμεν..
Γνώμη μου: ας έκανε downsizing το ΜΤ-09 με τον νέο 3-κύλινδρο.. θα είχε νόημα.. αλλά πρέπει να παρουσιάσει και μελλοντικές "βελτιώσεις".. marketing.. ίδωμεν..
Η αξία ενός ανθρώπου φαίνεται: όχι από τον τρόπο που φέρεται σε αυτούς που έχουν κάτι να του προσφέρουν .. αλλά, από τον τρόπο που αντιμετωπίζει αυτούς από τους οποίους δεν έχει τίποτα να περιμένει ..!!..
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Yamaha......περα απο το R1 τα τελευταια χρονια η εταιρεια εχει πιασει πατο
Οριστε και το ολοκαινουργιο SR 400 για το 1978 ......εεεε για το 2014, ηθελα να πω!!
SR400
Οριστε και το ολοκαινουργιο SR 400 για το 1978 ......εεεε για το 2014, ηθελα να πω!!
SR400
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Εγώ πάντως αν είχα 6.000 € στο χέρι, θα έδινα τα 5.000 € για μεταχειρισμένο FZ1 και θα κράταγα το χιλιάρικο για όταν μου βγάλει ζημιά σε πηνία - βολάν.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Οι γιαπωνεζικες μετοχες πανε σφαιρα, ανοδικες φουλ...σιγα μη πουλησω! Επισης αλλαξτε παρεες ξεκινηστε να κανετε παρεα με τον jordan και το duduka
Σακη ο crossplane οπου σε πετυχει θα σε ..... ........εθελοτυφλείς
Σακη ο crossplane οπου σε πετυχει θα σε ..... ........εθελοτυφλείς
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
AXAXAAXAXAXAXAXAXXAXXAXAAXAXAXAAXAXjskf16 έγραψε:
Σακη ο crossplane οπου σε πετυχει θα σε ..... ........εθελοτυφλείς
<>1 :<>65 :<>65
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
δυστυχως ετσι ειναι και σιγα σιγα βλεπεις ποσο αναβαθμιζονται οι υπολοιποι(πλην ευρωπαιων που δεν χρειαζονται)και λες ρε φουστη αυτη η yamaha δεν βαρεθηκε το tdm;στα 600 γυμνα γιατι δεν βγαζει κατι καλο και εκτος αυτου σταματησε το s2;σε λιγο μονο για τα παπακια θα ειναι καλη.δημητρη το r1 crossplane δεν ειναι τοσο καλυτερο απο το παλαιοτερο(07-08).οσο για το mt-09 καλα εκανε κ εκει που λες τωρα θελω fazer 1000-1100 οσο παει 3κυλινδρο σου βγαζει αυτο.καλυτερα δανειο για street triple παρα αυτο.τα ειπα κ ξεθυμανα....dimitrisfz έγραψε:Yamaha......περα απο το R1 τα τελευταια χρονια η εταιρεια εχει πιασει πατο
Οριστε και το ολοκαινουργιο SR 400 για το 1978 ......εεεε για το 2014, ηθελα να πω!!
SR400
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Δε το λες και χαλια, ισως σε ενα πιο φωτεινο χρωμα να ειναι ακομα καλυτερο.....
Προσωπικα εχω τη περιέργεια να το δω και απο κοντα......
Link
Προσωπικα εχω τη περιέργεια να το δω και απο κοντα......
Link
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Πέμ 07 Νοέμ 2013, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Αντε παλι σου φτιαξα το βιντεο...χαχαχαχααχχχα
Λόγος: Αντε παλι σου φτιαξα το βιντεο...χαχαχαχααχχχα
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Αναθεωρω και λεω πως μου αρεσει (εγω το ειπα αυτο για γυμνο? )
Πολυ μοντερνο το βρισκω με πολυ φρεσκα χαρακτηριστικα απανω του,το ψαλιδι του,το κωλοφαναρο του ο κινητηρας του και να σας πω και κατι ειναι η πρωτη φορα που λεω δεν μοιαζει με κανενα παλιο πχ xj6,diversion που ηταν κοπιες του fz6 η το fz8 που ειναι κατι σε fz6 k fz1....
Ειναι δυκιλινδρο εχει 75 αλογατα και με τιμη στα 6000 σιγουρα συμφερει ειναι πολυ καλυτερο value foρ money απο πολλα.....ρε παιδια εδω το ΧΤ με περισσοτερα λεφτα και πουλουσε μεχρι χθες σαν τρελο..
Πολυ μοντερνο το βρισκω με πολυ φρεσκα χαρακτηριστικα απανω του,το ψαλιδι του,το κωλοφαναρο του ο κινητηρας του και να σας πω και κατι ειναι η πρωτη φορα που λεω δεν μοιαζει με κανενα παλιο πχ xj6,diversion που ηταν κοπιες του fz6 η το fz8 που ειναι κατι σε fz6 k fz1....
Ειναι δυκιλινδρο εχει 75 αλογατα και με τιμη στα 6000 σιγουρα συμφερει ειναι πολυ καλυτερο value foρ money απο πολλα.....ρε παιδια εδω το ΧΤ με περισσοτερα λεφτα και πουλουσε μεχρι χθες σαν τρελο..
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
ΜΗΧΑΝΗ στην τιμη ενος 250......γιατι 5590 δεν περνεις κατι μεγαλητερο.... συζηταμε για 1000 ευρο διαφορα απο τον ανταγωνιστη του το er6.....οχι κ ασχημα πιστευω......
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Γκολ απο τα αποδητηρια απο τη Yamaha!!! +:Applause=+:=D>
Περιμενω να το οδηγησω αυτο το μηχανακι,
γιατι με τετοια τιμη δε παιρνεις τιποτε καλυτερο και αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα!!!
Και μη ξεχναμε, γιαπωνεζικο και made in Japan, και οχι ινδιες, κινες κλπ αλλα σε τιμη γιαπωνεζικων.
Πραγματικα δε βρισκω λογο να δινει καποιος 5000-6000 για σκουτερ και αλλες μπουρδες 250-300cc.
Με μια βαλιτσα πισω κανεις τη δουλεια σου στη πολη, καβαλας μηχανη καθημερινα και το ΣΚ
μπορεις να πας οπου θες και εκτος!!!
Περιμενω να το οδηγησω αυτο το μηχανακι,
γιατι με τετοια τιμη δε παιρνεις τιποτε καλυτερο και αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα!!!
Και μη ξεχναμε, γιαπωνεζικο και made in Japan, και οχι ινδιες, κινες κλπ αλλα σε τιμη γιαπωνεζικων.
Πραγματικα δε βρισκω λογο να δινει καποιος 5000-6000 για σκουτερ και αλλες μπουρδες 250-300cc.
Με μια βαλιτσα πισω κανεις τη δουλεια σου στη πολη, καβαλας μηχανη καθημερινα και το ΣΚ
μπορεις να πας οπου θες και εκτος!!!
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
"The two Espargaró brothers/Yamaha MotoGP riders present the new 689cc 2 cylinder roadster of Yamaha in an incredible environment - Old circuit of Sitges – Spain.
Discover what happened at the circuit with the brothers and the new MT-07"
Link
Discover what happened at the circuit with the brothers and the new MT-07"
Link
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες