ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
το μπροστινο ειναι απο περισσευματα 600αριων του 04? <>3
copy paste απο διαφορα μερη αλλων σχεδον ολοκληρο...
μαπα το καρπουζι :<mapa>
copy paste απο διαφορα μερη αλλων σχεδον ολοκληρο...
μαπα το καρπουζι :<mapa>
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Με τιμή κάτω απο 6 χιλιάρικά, δεν μπορείς να περιμένεις το κάτι παραπάνω ποιοτικά Κωστή...
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
θες να πεις οτι τα 12000 που εχει το fz1 τα αξιζει?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Ενα λεπτακι σε κατι αλλες φωτογραφιες δεν ητανε με upside down???
Κωστη και σε μενα το ματι μου πηγε στο μπροστινο που ειναι ακυρο τελειως....
Κωστη και σε μενα το ματι μου πηγε στο μπροστινο που ειναι ακυρο τελειως....
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Ωραίο ψαλίδι, λες να μπαίνει στο FZ6 ?
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Παιδια δειτε το προσφαιρει ο ανταγωνισμος με κατω απο 6000 κ μετα μιλατε για περιφεριακα... μονο κανα 250-300 βρισκεις η κανα 500 με 45 αλογα οποτε....ειναι πολυ μηχανη για τα λεφτα της κ πιστευω θα ποιασει.....κ στην τελικη το οτι δεν ειναι αναποδο το πιρουνι δεν σημαινει οτι δεν θα αποδιδει καλα....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
1oν , το αναποδο ειναι στο ΜΤ09 , μη τα μπερδεύετε.
2ον , εκτειθεστε....
2ον , εκτειθεστε....
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Ωχχ
Τεχνικα χαραστηριστικα ???
Τεχνικα χαραστηριστικα ???
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Aυτο ακριβως , πρεπει να περιμενουμε και να μη κρινουμε απο μια φωτο.Παντως ερχεται με Crossplane 270 μοιρών , στα 75 αλογα 9.000 σ.α.λ. και 6,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ , με νεο ανακατασκευασμενο ελαφρυτερο πλαισιο , μια ποιο πολης μηχανης οπως τη χαρακτηριζει η yamaha σε σχεση με το MT09 και ετσι πρεπει να κριθει , μαζι βεβαια με τα ανστιστοιχα μοντελα των υπολοιπων εταιριων. .Δεν εχει ρυθμιζομενο μπροστινο(αυτο ελειπε , λογικο) με διαδρομη τα 130mm , με τη πισω αναρτηση σε ποιο οριζοντια θεση τυπου Monocross .
Και βεβαια οι εταιριες θα χρησιμοποιησουν αναλωσιμα/ανταλλακτικα για να καλυψουν μια σειρα μοτο , και αναλογα το κοστος του μοντελου τους αυτα θα αλλαζουν.Αυτο ελειπε να φτιαχνουν για καθε μοντελο και το δικο του μπροστινο , αυτη ειναι η σειρα ΜΤ , η σειρα FZ ειναι αλλη και η R επισης αλλη.Με 6.000 αυτο θα εχεις , αμα δε σου αρεσει δωσε 10.000 να παρεις αυτο που θα εχει αυτα που θες
Και βεβαια οι εταιριες θα χρησιμοποιησουν αναλωσιμα/ανταλλακτικα για να καλυψουν μια σειρα μοτο , και αναλογα το κοστος του μοντελου τους αυτα θα αλλαζουν.Αυτο ελειπε να φτιαχνουν για καθε μοντελο και το δικο του μπροστινο , αυτη ειναι η σειρα ΜΤ , η σειρα FZ ειναι αλλη και η R επισης αλλη.Με 6.000 αυτο θα εχεις , αμα δε σου αρεσει δωσε 10.000 να παρεις αυτο που θα εχει αυτα που θες
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
το χω ,,,λεμε
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- socrates fz6s2
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 799
- Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 02:42
- Model: -
- Τοποθεσία: Δάσος Χαϊδαρίου
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Περιμένω το MT-09 με fering, θα ήταν ιδανικό .. αλλά πολλά θέλω ε; να βγάλει τα μάτια της μόνη της η ΥΑΜΑΗΑ χτυπώντας το αγοραστικό της κοινό (εσωτερικός ανταγωνισμός) των Fazer-8 & TDM ..;;.. Αλλά και πάλι, ποιος ξέρει ..;;..
Η αξία ενός ανθρώπου φαίνεται: όχι από τον τρόπο που φέρεται σε αυτούς που έχουν κάτι να του προσφέρουν .. αλλά, από τον τρόπο που αντιμετωπίζει αυτούς από τους οποίους δεν έχει τίποτα να περιμένει ..!!..
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Παιδιά μην το κουράζουμε πολύ το θέμα, εάν όντως παίζει στα 6-6.5 χιλιάρικα, το μηχανάκι είναι κουφέτο!!!
Πολύ όμορφη σχεδίαση, καινούριο μοτέρ και περιφεριακά αξιοπρεπέστατα.
Μπροστά φοράει τα monoblock sumitomo του σ2 και όχι τα διπίστονα του xj,
δισκάκια μαργαρίτες 282 mm,
οι αναρτήσεις λογικά είναι low-budjet από τη yamaha (soqi νομίζω τη λένε την εταιρία?), αλλα μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...
Το ψαλιδάκι όμως απο την άλλη, κούκλα!!!
Μια ένσταση ίσως να έχω στο πλαίσιο, το οποίο δεν μας το πολυδείχνουνε κιόλας (ατσάλινοι σωλήνες?), αλλά ας ελπίσουμε οτι όλα θα είναι οκ.
Το μοτέρ του δείχνει ικανότατο, και τα 75 άλογα ακούγονται μια χαρα για τα 180 γεμάτα κιλάκια του.
Τέλος, για εμένα προσωπικά δείχνει και πιο όμορφο απο το ακριβότερο 09, μια του η "διόροφη" σέλα αλλά και η ουρά του είναι πιο ολοκληρωμένα σχεδιαστικά και τελικά πιο όμορφα. Επιπλέον το όργανο είναι στο κέντρο και όχι έκκεντρα, που κάθεται πιο καλά στο μάτι λόγω συμμετρίας.
Στα 6κ, κλέβει εκκλησία γιατί παίζει χωρίς αντίπαλο.
Και κάτι τελευταίο που θα σκάσω αν δεν το πω:
Φαντάσου να έχει κανείς μόλις δώσει 6κ για να πάρει σε "προσφορά" το γυμνό xj6 και να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος, να το έχει σπίτι του κανέναν μήνα και να το καμαρώνει και να δει τώρα το mt, θα την πάθει την πλάκα του ή δε θα την πάθει? Νομίζω οτι σαν μοτοσικλέτες ανήκουν ακριβώς στην ίδια κατηγορία.
Εγώ πάντως σαν τον γκαστόνε, θα το έτρωγα το καπέλο μου...
Πολύ όμορφη σχεδίαση, καινούριο μοτέρ και περιφεριακά αξιοπρεπέστατα.
Μπροστά φοράει τα monoblock sumitomo του σ2 και όχι τα διπίστονα του xj,
δισκάκια μαργαρίτες 282 mm,
οι αναρτήσεις λογικά είναι low-budjet από τη yamaha (soqi νομίζω τη λένε την εταιρία?), αλλα μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...
Το ψαλιδάκι όμως απο την άλλη, κούκλα!!!
Μια ένσταση ίσως να έχω στο πλαίσιο, το οποίο δεν μας το πολυδείχνουνε κιόλας (ατσάλινοι σωλήνες?), αλλά ας ελπίσουμε οτι όλα θα είναι οκ.
Το μοτέρ του δείχνει ικανότατο, και τα 75 άλογα ακούγονται μια χαρα για τα 180 γεμάτα κιλάκια του.
Τέλος, για εμένα προσωπικά δείχνει και πιο όμορφο απο το ακριβότερο 09, μια του η "διόροφη" σέλα αλλά και η ουρά του είναι πιο ολοκληρωμένα σχεδιαστικά και τελικά πιο όμορφα. Επιπλέον το όργανο είναι στο κέντρο και όχι έκκεντρα, που κάθεται πιο καλά στο μάτι λόγω συμμετρίας.
Στα 6κ, κλέβει εκκλησία γιατί παίζει χωρίς αντίπαλο.
Και κάτι τελευταίο που θα σκάσω αν δεν το πω:
Φαντάσου να έχει κανείς μόλις δώσει 6κ για να πάρει σε "προσφορά" το γυμνό xj6 και να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος, να το έχει σπίτι του κανέναν μήνα και να το καμαρώνει και να δει τώρα το mt, θα την πάθει την πλάκα του ή δε θα την πάθει? Νομίζω οτι σαν μοτοσικλέτες ανήκουν ακριβώς στην ίδια κατηγορία.
Εγώ πάντως σαν τον γκαστόνε, θα το έτρωγα το καπέλο μου...
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Η αληθεια ειναι οτι εχω μια απεχθεια προς τα γυμνα τοσο εντος οσο και εκτος πολης...
Δεν τα συμπαθησα ποτε λογω πρακτικοτητας κυριως γιατι δεν μου αρεσε να τρωω το ζεστο αερα μαζι με το βουητο το καλοκαιρι,
αλλα και την παγωνια στο στηθος τις κρυες μερες και νυχτες του χειμωνα πηγαινοερχομανεος στη δουλεια.
Αν ηθελα λοιπον ενα μηχανακι για την πολη μαλλον θα κοιταζα κατι ευκινητο, με σιγουρα χαμηλη καταναλωση
και που ισως θα μπορουσε να με οδηγησει ανετα και σε μια βολτα 200χιλιομετρων και σιγουρα με ενα μικρο φερινγκ!
Αυτο το μηχανακι κυκλοφορει ηδη! Honda nx700 με καταναλωση 3,5l/100 στην πολη
με τη ροπη σε χαμηλες στροφες (γι'αυτο και η χαμηλη καταναλωση), χωρους και πολλα ακομα
http://www.moto-choice.com/gr/Bike-Revi ... a-ton.html
Link
Μελλοντικα συγκριτικα θα μας πουν ακομα περισσοτερα.
Και μη μου πειτε συγκρινω διαφορετικα πραγματα....
συγκρινω μηχανακια πολης!
Ελπιζω να μη θεωρηθει σπαμ (αν και ειναι λιγο )
Δεν τα συμπαθησα ποτε λογω πρακτικοτητας κυριως γιατι δεν μου αρεσε να τρωω το ζεστο αερα μαζι με το βουητο το καλοκαιρι,
αλλα και την παγωνια στο στηθος τις κρυες μερες και νυχτες του χειμωνα πηγαινοερχομανεος στη δουλεια.
Αν ηθελα λοιπον ενα μηχανακι για την πολη μαλλον θα κοιταζα κατι ευκινητο, με σιγουρα χαμηλη καταναλωση
και που ισως θα μπορουσε να με οδηγησει ανετα και σε μια βολτα 200χιλιομετρων και σιγουρα με ενα μικρο φερινγκ!
Αυτο το μηχανακι κυκλοφορει ηδη! Honda nx700 με καταναλωση 3,5l/100 στην πολη
με τη ροπη σε χαμηλες στροφες (γι'αυτο και η χαμηλη καταναλωση), χωρους και πολλα ακομα
http://www.moto-choice.com/gr/Bike-Revi ... a-ton.html
Link
Μελλοντικα συγκριτικα θα μας πουν ακομα περισσοτερα.
Και μη μου πειτε συγκρινω διαφορετικα πραγματα....
συγκρινω μηχανακια πολης!
Ελπιζω να μη θεωρηθει σπαμ (αν και ειναι λιγο )
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
lyon,
η τιμη που μαλλον θα βγει στην αγορα το yama θα ειναι στα 6000€ κ κατω.....
η τιμη του honnnnnn daaaa ειναι στα 7650€....
λεω εγω τωρα.....
η τιμη που μαλλον θα βγει στην αγορα το yama θα ειναι στα 6000€ κ κατω.....
η τιμη του honnnnnn daaaa ειναι στα 7650€....
λεω εγω τωρα.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης