Yamaha mt-09 2014
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Yamaha mt-09 2014
Ο τίτλος τα λέει όλα, ο χορός των τρικύλινδρων άρχισε!!!
Ωραίο μηχανάκι, 850 cc, φετίχ μεγάλο οι ζάντες και το τελικό της εξάτμισης, πλαίσιο και ψαλίδι πανέμορφα!!!
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... mt-09.aspx
Ωραίο μηχανάκι, 850 cc, φετίχ μεγάλο οι ζάντες και το τελικό της εξάτμισης, πλαίσιο και ψαλίδι πανέμορφα!!!
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... mt-09.aspx
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Το the dark side of japan , ειχαν δωσει καιρο το project χωρις εικονα....μονο λογια .Τωρα εχουμε και εικονα
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
το'κανες παλι το θαυμα σου ...
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
ετσι κ ετσι.....
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Πολυ καλο φενεται και ποιοτικο απο το πλασιο απο την αναρτηση απο τον ολοκαινουργιο κινητηρα που με τα σχεδον 9 κιλα ροπης τα 115 αλογα και τα 190 κιλα μαλλον θα οργωνει
Αν κ δεν μου αρεσουν τα γυμνα θα προτιμουσα και μια Fairngατι εκδοση αλλα αυτο δειχνει ομορφο ισως λιγο η εξατμιση με χαλαει θα προτιμουσα να ανεβαινει λιγο παραπανω και μην κοβεται εκει κατω κατα τα αλλα .....
Well done yamaha
Αν κ δεν μου αρεσουν τα γυμνα θα προτιμουσα και μια Fairngατι εκδοση αλλα αυτο δειχνει ομορφο ισως λιγο η εξατμιση με χαλαει θα προτιμουσα να ανεβαινει λιγο παραπανω και μην κοβεται εκει κατω κατα τα αλλα .....
Well done yamaha
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !
Re: Yamaha mt-09 2014
Yamaha MT-09 ABS 2014
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... =techspecs
Εγω προσωπικα απογοητευτικα παλι διπλα για να μην πω τριπλα !!!!
847 cm³.
115PS @ 10,000 rpm.
8.9 kg-m @ 8,500 rpm.
ABS 191 kg.
14 L.
Yamaha FZ-09 2014
http://www.yamahamotorsports.com/sport/ ... specs.aspx
Βγαλανε ενα καινουργιο μηχανακι στα 900κυβικα που δεν εχει αλογα και δεν εχει ουτε 9 κιλα ροπη.
Καλυτερα να δωσεις 1.000-2.000 ευρω παραπανω και να παρεις το Yamaha FZ1 με τα 150 αλογα, και 10 κιλα ροπη και να γουσταρεις.
Επισης το αλλο τραγικο ειναι οτι στην Ευρωπη ερχεται ως MT-09 και στην Αμερικη παει ως FZ-09.
Αντι να βγαλουν κανενα 4κυλινδρο FZ-09 με 140 αλογα και 10 κιλα ροπη μου βγαλανε αυτο που βγαλανε.
Ξεχασα να πω και για την δεξαμενη βενζινης.
Τι πηγανε και κανανε τα ατομα αντι να βαλουν μια δεξαμενη 20-22 λιτρα πηγαν και μου το κανανε 14 λιτρα για να γλυτωσουν βαρος.
Δηλαδη καθε λιγο και λιγακι να εισαι στο βενζιναδικο για ανεφοδιασμο.
Τραγικοτατο !!!!
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... =techspecs
Εγω προσωπικα απογοητευτικα παλι διπλα για να μην πω τριπλα !!!!
847 cm³.
115PS @ 10,000 rpm.
8.9 kg-m @ 8,500 rpm.
ABS 191 kg.
14 L.
Yamaha FZ-09 2014
http://www.yamahamotorsports.com/sport/ ... specs.aspx
Βγαλανε ενα καινουργιο μηχανακι στα 900κυβικα που δεν εχει αλογα και δεν εχει ουτε 9 κιλα ροπη.
Καλυτερα να δωσεις 1.000-2.000 ευρω παραπανω και να παρεις το Yamaha FZ1 με τα 150 αλογα, και 10 κιλα ροπη και να γουσταρεις.
Επισης το αλλο τραγικο ειναι οτι στην Ευρωπη ερχεται ως MT-09 και στην Αμερικη παει ως FZ-09.
Αντι να βγαλουν κανενα 4κυλινδρο FZ-09 με 140 αλογα και 10 κιλα ροπη μου βγαλανε αυτο που βγαλανε.
Ξεχασα να πω και για την δεξαμενη βενζινης.
Τι πηγανε και κανανε τα ατομα αντι να βαλουν μια δεξαμενη 20-22 λιτρα πηγαν και μου το κανανε 14 λιτρα για να γλυτωσουν βαρος.
Δηλαδη καθε λιγο και λιγακι να εισαι στο βενζιναδικο για ανεφοδιασμο.
Τραγικοτατο !!!!
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Ρε συ φίλε μου σε χάνω λίγο στα λεγόμενά σου:
Το FZ8 έχει 8,4 και το Z800 8,5, με ελαφρώς μικρότερες ιπποδυνάμεις, αλλά και σημαντικά βαρύτερα και τα δύο (216 και 231 kg αντίστοιχα) ...
Από την άλλη το mototriti αναφέρει αυτονομία 214 χλμ, που μου ακούγεται πολύ τραβηγμένο, αλλά και 200 να είναι, δεν είναι καθόλου άσχημα, δε μιλάμε για τουριστικό μηχανάκι, αλλά για κάτι ανάμεσα street/ motard.
Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, απλώς παραθέτω την δική μου άποψη , εντελώς yamahoσυναδελφικά
Ελαφρώς απαιτητικό σε βρίσκω, 847 cc είναι το μηχανάκι με 8,9 kg-m.pavlaras1 έγραψε: Βγαλανε ενα καινουργιο μηχανακι στα 900κυβικα που δεν εχει αλογα και δεν εχει ουτε 9 κιλα ροπη.
Το FZ8 έχει 8,4 και το Z800 8,5, με ελαφρώς μικρότερες ιπποδυνάμεις, αλλά και σημαντικά βαρύτερα και τα δύο (216 και 231 kg αντίστοιχα) ...
Το θέμα είναι ομως οτι το FZ1 δε θα υπάρχει σε λίγο καιρό στην αγορά...pavlaras1 έγραψε: Καλυτερα να δωσεις 1.000-2.000 ευρω παραπανω και να παρεις το Yamaha FZ1 με τα 150 αλογα, και 10 κιλα ροπη και να γουσταρεις.
Αυτό γιατί είναι τραγικό???pavlaras1 έγραψε: Επισης το αλλο τραγικο ειναι οτι στην Ευρωπη ερχεται ως MT-09 και στην Αμερικη παει ως FZ-09.
Αφού είπαμε οτι πάμε σε τρικύλινδρη crossplane εποχή (καλώς ή κακώς...)pavlaras1 έγραψε: Αντι να βγαλουν κανενα 4κυλινδρο FZ-09 με 140 αλογα και 10 κιλα ροπη μου βγαλανε αυτο που βγαλανε.
Αυτό για το ρεζερβουάρ το παρατήρησα και ΄γω, και μου φάνηκε και 'μένα μικρό. Συγκριτικά αναφέρω οτι ρεζερβουάρ 14ων λίτρων έχει το aprilia rs 125...pavlaras1 έγραψε: Ξεχασα να πω και για την δεξαμενη βενζινης.
Τι πηγανε και κανανε τα ατομα αντι να βαλουν μια δεξαμενη 20-22 λιτρα πηγαν και μου το κανανε 14 λιτρα για να γλυτωσουν βαρος.
Δηλαδη καθε λιγο και λιγακι να εισαι στο βενζιναδικο για ανεφοδιασμο.
Τραγικοτατο !!!!
Από την άλλη το mototriti αναφέρει αυτονομία 214 χλμ, που μου ακούγεται πολύ τραβηγμένο, αλλά και 200 να είναι, δεν είναι καθόλου άσχημα, δε μιλάμε για τουριστικό μηχανάκι, αλλά για κάτι ανάμεσα street/ motard.
Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, απλώς παραθέτω την δική μου άποψη , εντελώς yamahoσυναδελφικά
Re: Yamaha mt-09 2014
Δεν διαφωνω τελειως με αυτα που λες αλλα:
Απο την στιγμη που βγαζουν ολοι οι ανταγωνιστες (BMW F 800 R), κινητηρες στα 800cc ~8.5-8.6kg/m ροπη θα επρεπε η Yamaha για να κανει την διαφορα και να βγαλει πανω απο 9kg/m αλλιως παραμενει ενα απλο μηχανακι χωρις καμια διαφορα απο των ανταγωνισμο.
Τα γραμμαρια στην ροπη 0.1-0.2kg/m δεν κανουν την διαφορα αλλα τα κιλα.
Αφου εχει το FZ8 γιατι βγαζει και το FZ-09 ή MT-09 που η διαφορες ειναι πολυ μικρες.
Yamaha FZ8 ABS.
779cc.
106.2PS @ 10,000 rpm.
8.4 kg-m @ 8,000 rpm.
17 litres.
ABS 216 kg.
Yamaha FZ-09 ABS or MT-09 ABS.
847cc.
115PS @ 10,000 rpm.
8.9 kg-m @ 8,500 rpm.
14 L.
ABS 191 kg.
Yamaha FZ1 ABS.
998cc.
150PS @ 11,000 rpm.
10.8 kg-m @ 8,000 rpm.
18 litres.
ABS 221 kg.
Το FZ1 ηταν, ειναι και θα ειναι το καλυτερο 1000αρι που υπηρξε και καλα θα κανουν να μην το καταργησουν αλλα να το βελτιωσουν.
Εδω και περιπου 10 χρονια δεν ειδα καμια εταιρια να μπορεσει να το ξεπερασει σε τεχνολογια τον κινητηρα την ισχυ και την ροπη που εχει.
Γιατι θεωρεις οτι ειναι φυσιολογικο να κυκλοφορει ακριβως το ιδιο μοντελο με διαφορετικη ονομασια στην Ευρωπη και διαφορετικη ονομασια στην Αμερικη?
Εγω ειμαι κατα του 3κυλινδρου ειδικα αμα δεν εχει ροπη και δεν εχει αλογα.
Για την αυτονομια που λενε δεν το πιστευω εκτος εαν βαλεις τον χαρτη του κινητηρα που ειναι για την βροχη και εχει περιορισμο στα 50 αλογα που τοτε μιλαμε για τελειως ψωφιμι ουτε 5kg/m ροπη δεν θα εχει.
Με 14 λιτρα υπολογιζω να εχει 140-150χιλιομετρα αυτονομια και με τον χαρτη του κινητηρα σε πληρη ισχυ.
Που σημαινει Χαλκιδικη να πας και να ερθεις χωρις ανεφοδιασμο δεν παιζει
Που για τα δικα μου δεδομενα σημαινει εαν οχι καθε μερα βενζινη μερα παρα μερα
Μεγαλες εκδρομες οταν θα πας με αλλους θα σε κραζουν για τις συχνες στασεις για ανεφοδιασμους βενζινης που θα χρειαζεται.
Ακομη και το YZF-R6 εχει 17 litres αντι για 14 litres που ειναι και Super Sport 600cc.
Κατα την δικη μου αποψη δεν υπαρχει λογος μια εταιρια να κατασκευαζει ανα 100cc και αλλο μηχανακι για να εχει 5-10 αλογα διαφορα και 0.5-1kg/m ροπη διαφορα.
Εαν κατασκευασει καποιο μηχανακι μια εταιρια πρεπει να υπαρχει ουσιαστικος λογος και ουσιαστικες διαφορες και οχι μονο λογος εξωτερικης εμφανισης.
Ας βγαλει ενα 900αρι με επιδοσεις του 1000αρι 150 αλογα, 11 κιλα ροπη αυτο για εμενα ειναι ουσιαστικες διαφορες.
Απο την στιγμη που βγαζουν ολοι οι ανταγωνιστες (BMW F 800 R), κινητηρες στα 800cc ~8.5-8.6kg/m ροπη θα επρεπε η Yamaha για να κανει την διαφορα και να βγαλει πανω απο 9kg/m αλλιως παραμενει ενα απλο μηχανακι χωρις καμια διαφορα απο των ανταγωνισμο.
Τα γραμμαρια στην ροπη 0.1-0.2kg/m δεν κανουν την διαφορα αλλα τα κιλα.
Αφου εχει το FZ8 γιατι βγαζει και το FZ-09 ή MT-09 που η διαφορες ειναι πολυ μικρες.
Yamaha FZ8 ABS.
779cc.
106.2PS @ 10,000 rpm.
8.4 kg-m @ 8,000 rpm.
17 litres.
ABS 216 kg.
Yamaha FZ-09 ABS or MT-09 ABS.
847cc.
115PS @ 10,000 rpm.
8.9 kg-m @ 8,500 rpm.
14 L.
ABS 191 kg.
Yamaha FZ1 ABS.
998cc.
150PS @ 11,000 rpm.
10.8 kg-m @ 8,000 rpm.
18 litres.
ABS 221 kg.
Το FZ1 ηταν, ειναι και θα ειναι το καλυτερο 1000αρι που υπηρξε και καλα θα κανουν να μην το καταργησουν αλλα να το βελτιωσουν.
Εδω και περιπου 10 χρονια δεν ειδα καμια εταιρια να μπορεσει να το ξεπερασει σε τεχνολογια τον κινητηρα την ισχυ και την ροπη που εχει.
Γιατι θεωρεις οτι ειναι φυσιολογικο να κυκλοφορει ακριβως το ιδιο μοντελο με διαφορετικη ονομασια στην Ευρωπη και διαφορετικη ονομασια στην Αμερικη?
Εγω ειμαι κατα του 3κυλινδρου ειδικα αμα δεν εχει ροπη και δεν εχει αλογα.
Για την αυτονομια που λενε δεν το πιστευω εκτος εαν βαλεις τον χαρτη του κινητηρα που ειναι για την βροχη και εχει περιορισμο στα 50 αλογα που τοτε μιλαμε για τελειως ψωφιμι ουτε 5kg/m ροπη δεν θα εχει.
Με 14 λιτρα υπολογιζω να εχει 140-150χιλιομετρα αυτονομια και με τον χαρτη του κινητηρα σε πληρη ισχυ.
Που σημαινει Χαλκιδικη να πας και να ερθεις χωρις ανεφοδιασμο δεν παιζει
Που για τα δικα μου δεδομενα σημαινει εαν οχι καθε μερα βενζινη μερα παρα μερα
Μεγαλες εκδρομες οταν θα πας με αλλους θα σε κραζουν για τις συχνες στασεις για ανεφοδιασμους βενζινης που θα χρειαζεται.
Ακομη και το YZF-R6 εχει 17 litres αντι για 14 litres που ειναι και Super Sport 600cc.
Κατα την δικη μου αποψη δεν υπαρχει λογος μια εταιρια να κατασκευαζει ανα 100cc και αλλο μηχανακι για να εχει 5-10 αλογα διαφορα και 0.5-1kg/m ροπη διαφορα.
Εαν κατασκευασει καποιο μηχανακι μια εταιρια πρεπει να υπαρχει ουσιαστικος λογος και ουσιαστικες διαφορες και οχι μονο λογος εξωτερικης εμφανισης.
Ας βγαλει ενα 900αρι με επιδοσεις του 1000αρι 150 αλογα, 11 κιλα ροπη αυτο για εμενα ειναι ουσιαστικες διαφορες.
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Φιλε μαλον ταεχεις μπερδεψει ασχημα κοιτα να δεις το μηχανακι ειναι ενα γυμνο streetfighter προς motard καμια σχεση με το fz8 το μηχανακι παιζει στην κατηγορια του hypermotard κ του dorsduro....δηλαδη κανενας θα το παρει για τις ταξηδιωτικες του δηνατοτητες οχι οτι δεν ταξηδευει αλλα με περιορισμους...Ακομη μην μπερδευεσαι με τα νουμερα δεν ειναι κατι το απολυτο βγαλτο στο δρομο τεσταρησε το κ κρινε....Με 14 λιτρα για να εχει την αυτονομια που λες μιλαμε για 10λ/100χμ πραμα δυσκολο ποιο λογικο μου φενεται το 200+ με καταναλωση γυρο στα 6 λιτρα κ στην τελικη οταν η γιαμαχα μιλαει για 240+ χμ αυτονομια γιατι να την αμφισβητουμε? κ στην τελικη οταν πας τερμα πρεπει να εισαι διατεθημενος να σταματας για βενζηνα αρκετα νωρητερα απο το συνηθες....Για ρωτα τα παιδια με τα 1000 οταν πανε τερμα τι αυτονομια εχουν???? οσο για την κινηση της γιαμαχα πιστευω οτι αμα η τιμη ειναι λογικη το μηχανακι θα πουλησει γιατι ο Ελληνας εχει την καγκουρια μεσα του κ ενα τετοιο μηχανακι εκει στοχευει.....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- Sotosfz6
- Δημοσιεύσεις: 512
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
- Model: MT09
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Κάτι καινούριο και πολύ ενδιαφέρον. 2 σημεία που ξεχωρίζουν είναι ο κινητήρας (βλέπε triumph) μένει να δούμε πως ανεβάζει στην πράξη αλλά περισσότερο το ΒΑΡΟΣ. Δίνει γεμάτο, με βενζίνη και λάδι, να έχει βάρος 188 κιλά το οποίο είναι αρκετά χαμηλό.
Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι των 3 κυλίνδρων!
Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι των 3 κυλίνδρων!
...quoth the raven nevermore...
Re: Yamaha mt-09 2014
Καταρχας μου φαινεται οτι η Yamaha τα εχει μπερδεψει και μας μπερδευει και εμας.dudukas έγραψε:Φιλε μαλον ταεχεις μπερδεψει ασχημα κοιτα να δεις το μηχανακι ειναι ενα γυμνο streetfighter προς motard καμια σχεση με το fz8
Λες οτι δεν εχει σχεση με FZ8 και ομως στην Αμερικη πωλειται ως FZ9.
Γιατι ολες αλλα λενε για τις καταναλωσεις και την αυτονομια και αλλα ισχυουν.dudukas έγραψε: Με 14 λιτρα για να εχει την αυτονομια που λες μιλαμε για 10λ/100χμ πραμα δυσκολο ποιο λογικο μου φενεται το 200+ με καταναλωση γυρο στα 6 λιτρα κ στην τελικη οταν η γιαμαχα μιλαει για 240+ χμ αυτονομια γιατι να την αμφισβητουμε?
Γιατι να τους ρωτησω?dudukas έγραψε: κ στην τελικη οταν πας τερμα πρεπει να εισαι διατεθημενος να σταματας για βενζηνα αρκετα νωρητερα απο το συνηθες....Για ρωτα τα παιδια με τα 1000 οταν πανε τερμα τι αυτονομια εχουν????
Εγω δεν εχω?
Λες να μην ξερω τι καταναλωνουν το S2 και το FZ1.
Συμφωνω αλλα θα κοστιζει στην Ελλαδα περιπου στις 10.000ευρω.dudukas έγραψε:οσο για την κινηση της γιαμαχα πιστευω οτι αμα η τιμη ειναι λογικη το μηχανακι θα πουλησει γιατι ο Ελληνας εχει την καγκουρια μεσα του κ ενα τετοιο μηχανακι εκει στοχευει.....
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
το οτι πωλειται στην Αμερικη σαν fz9 ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ οπως κ το xj6 το λενε fz6r οπως κ το kawasaki er6 το λενε ninja 650..... οσο για την καταναλωση κ την αυτονομια θα διαφωνησω στις περισσοτερες περιπτωσεις πεφτουν μεσα κ μιλαμε για μεικτο κυκλο με νορμαλ οδηγηση μην μου πεις παω τερμα κ κανω 150 χμ γιατι δεν ειναι τροπος μετρησης κατανλωσης αυτος ουτε η καταναλωση ειναι αντιπροσωπευτικη Οσο για τα 10.000 κ τοσο να εχει αμα ειναι να πουλισει θα το κανει οταν ο τοπος κ οι καφετεριες εχουν γεμισει με 1000αρια ss που εχουν γυρω στα 13.000 δεν βλεπω γιατι να το παρουν.....πλεον για να παρεις κατι αξιολογο σε αυτα τα κυβικα μιλας για πανω απο 9500 οποτε αμα το βαλει καπου εκει θα πουλησει....Στην Αμερικη εχει 8000$.....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Και στην Αγγλία το MCN μιλάει για 6799 λίρες (8000 ευρώ).dudukas έγραψε:Στην Αμερικη εχει 8000$.....
Τολμώ να πω οτι μάλλον είναι πολύ πιθανό αυτή να είναι η τιμή του.
Re: Yamaha mt-09 2014
και εμενα το τελευταιο μηχανακι που πηρα στην Αγγλια εχει UK£ 11.899 = 14.028 Euros.
http://www.kawasaki.co.uk/ZZR1400SpecialEdition
Ενω στην Αμερικη εχει US$ 15.999 = 12.016 Euros.
http://www.kawasaki.com/Products/Produc ... =24&id=712
και στην Ελλαδα εχει € 18.490.
http://www.kawasaki.gr/ZZR1400SpecialEdition
Εσεις περιμενετε να ερθει στην Ελλαδα με τιμη Αμερικης ή Ευρωπης
Αυτο δεν εγινε ποτε και ουτε προκειται ποτε να γινει
Απο την στιγμη που το FZ8 ABS κοστιζει στην Ελλαδα 9.990 ευρω δεν παιζει ουτε με σφαιρες να κοστιζει 10.000 ευρω το MT-09 ABS γιατι πολυ απλα θα πανε ολοι να αγορασουν το MT-09 και κανεις δεν θα αγορασει το FZ8.
Υπολογιστε το κοντα στα 10.500-11.000 ευρω να κοστιζει και με αλλα 500-1.500 ευρω παιρνεις ενα FZ1 που ειναι ολα μα ολα τα λεφτα !!!!
http://www.kawasaki.co.uk/ZZR1400SpecialEdition
Ενω στην Αμερικη εχει US$ 15.999 = 12.016 Euros.
http://www.kawasaki.com/Products/Produc ... =24&id=712
και στην Ελλαδα εχει € 18.490.
http://www.kawasaki.gr/ZZR1400SpecialEdition
Εσεις περιμενετε να ερθει στην Ελλαδα με τιμη Αμερικης ή Ευρωπης
Αυτο δεν εγινε ποτε και ουτε προκειται ποτε να γινει
Απο την στιγμη που το FZ8 ABS κοστιζει στην Ελλαδα 9.990 ευρω δεν παιζει ουτε με σφαιρες να κοστιζει 10.000 ευρω το MT-09 ABS γιατι πολυ απλα θα πανε ολοι να αγορασουν το MT-09 και κανεις δεν θα αγορασει το FZ8.
Υπολογιστε το κοντα στα 10.500-11.000 ευρω να κοστιζει και με αλλα 500-1.500 ευρω παιρνεις ενα FZ1 που ειναι ολα μα ολα τα λεφτα !!!!
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
"Η τιμή είναι στα 8500€." (υποθέτω χωρίς abs)
Πηγή: http://www.moto-choice.com/gr/Press-Rel ... mt-09.html
Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη...
Πηγή: http://www.moto-choice.com/gr/Press-Rel ... mt-09.html
Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες