Σβήνοντας το Fzs 600

Απάντηση
apegnas

Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από apegnas »

Καλημέρα αδέλφια θα ήθελα να ρωτήσω αν τη μηχανή είναι καλύτερο να τη σβήνουμε από τον κεντρικό διακόπτη ή απ τον κόκκινο διακόπτη στο δεξί μας χέρι (kill switch). Εγώ σβήνω τη μηχανή με το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη, ξέρει κανένας πιο είναι το καλύτερο? Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Παλιά αν έκλεινες από το κλειδί, υπήρχαν περιπτώσεις όπου καιγόταν η ηλεκτρονική. Την σήμερον ημέρα από όπου κι αν το κλείσεις είναι το ίδιο. Εγώ στην αρχή κάποιες φορές το έκλεινα από το κιλ σουίτς, πλέον μόνον από το κλειδί. Το ίδιο πράγμα είναι, αλλά με καθημερινή χρήση της μοτό και πάνω από 10 φορές άναψε-κλείσε συνέχεια για πάνω από 3 χρόνια τώρα....κανένα πρόβλημα με τη μίζα με την μπαταρία, κανένα ηλεκτρικό ή άλλο πρόβλημα με το να το κλείνω από το κλειδί, ή και κάποιες φορές από τον διακόπτη.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Arxagelos

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από Arxagelos »

ο Ιάπωνας λεει απο το κλειδι και απο το κλειδι την κλείνω, το Kill switch ειναι για ωρα αναγκης, ασε που οταν το κλεινεις απο κει μενουν τα φωτα ανοιχτα και αν ξεχαστεις και λιγο κανοντας εφε σε κανα γκομενακι μεχρι να γυρίσεις το κλειδι παει η μπαταρια παπαλα, και αν κανεις και μικρες αποστασεις καθημερινα που δεν προλαβαινει να φορτίσει την μαμησες. :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από Billy_BMW »

Υπάρχουν πολλές θεωρίες όπου ενοχοποιούν το Kill Switch ό,τι η διακοπή ρεύματος γίνεται σε διαφορετικό σημείο απο ότι με το κλειδί και μπορεί να προκληθεί βλάβη.Με λίγο ψάξιμο και στο internet θα βρεις αρκετές και απο ηλεκτρολόγους γραμμένες.

Στα Riders manual της BMW αναφέρεται ρητά ό,τι πρέπει να το κλείνεις απο το κλειδί και όχι απο αλλού παρα μόνο σε περίπτωση ανάγκης ή ατυχήματος.

Καμία θεωρία δεν ενοχοποιεί να σβήνεις τον κινητήρα απο το κλειδί.Οπότε μια κίνηση συνήθειας είναι και εάν θες την κάνεις.

Αρκετά παλιά συνήθιζα να κλείνω απο το Kill Switch ένα Yamaha DT που είχα.Το αποτέλεσμα ήταν να αλλάξω το διακόπτη αφού απο την πολλή χρήση χάλασε και έσβηνε όποτε ήθελε μόνο του.

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από mkafetzis »

H.A.Balafoutre έγραψε:Παλιά αν έκλεινες από το κλειδί, υπήρχαν περιπτώσεις όπου καιγόταν η ηλεκτρονική. Την σήμερον ημέρα από όπου κι αν το κλείσεις είναι το ίδιο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Απ' οπου κι αν το σβήσεις είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Πάντα χρησιμοποιούσα και ακόμα χρησιμοποιώ το kill switch χωρίς καμία απώλια. Να ήμουν τόσο τυχερός? δεν νομίζω.
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Άβαταρ μέλους
dpilio
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2005, 10:23
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από dpilio »

ολες τις μηχανες απο κλειδι χωρις κανενα προβλημα (κυριως για να μην ξεχναω πανω τα κλειδια γιατι αν κλεισεις κατεβεις να κανεις κατι κτλ. τα κλειδια σιγουρα θα μεινουν πανω...)
FZS600 '03

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από Theod »

Σε όλες τις μοτό ο "σωστός" τρόπος για να σβήσεις ήταν και είναι με το κλειδί...

Το kill switch είναι διακόπτης ΑΝΑΓΚΗΣ (emergency switch ονομάζεται σε ΟΛΑ τα μάνουαλ που έχουν πέσει στα χέρια μου...) γιαυτό και είναι πάντα κόκκινος...

Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα για την μηχανή να το κλείνετε από εκεί, αλλά ο διακόπτης αυτός δεν είναι σχεδιασμένος-κοστολογημένος για να αντέξει χιλιάδες ανοιγοκλεισίματα και με την συνεχή χρήση είναι πάρα πολλές οι πιθανότητες να χαλάσει-βραχυκυκλώσει και να σας αφήσει σύξυλους στην μέση του πουθενά.
Αρκετά μηχανάκια έχουν "μείνει" στην μέση του δρόμου και η αιτία είναι ένα βραχυκυκλωμένο kill-switch...

Επιπλέον στο Φέιζερ κλείνοντάς το μοτέρ από το kill-switch ΔΕΝ σβήνουν τα φώτα και αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν μέχρι να κλείσετε το διακόπτη τα φώτα παραμένουν ανοικτά με το μοτέρ χωρίς να λειτουργεί με αποτέλεσμα να ζορίζεται άνευ λόγου η μπαταρία...

Οπότε πλήν της συνήθειας (που καλά είναι να προσπαθήσετε να την αποβάλλετε...) δεν βλέπω για ποιό λόγο να τον χρησιμοποιείτε...

manosfazeras
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2014, 18:55
Model: FZS600
Τοποθεσία: θεσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από manosfazeras »

Μα ακομα και στα αυτοκινητα οταν σβηνεις την μηχανη πρωτα σβηνει το μοτερ και κυκλοφορει το ρευμα πχ.. ραδιοφωνο η καθρεπτες...εγω παντως πιστευω πως ειναι το ιδιο

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Σβήνοντας το Fzs 600

Δημοσίευση από leras »

και η αποψη μιας γνωστης παλιοφατσας :/abwave::)


Link
killed by death !!!!!!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης