Είναι νεκρό ηλεκτρικά
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Χτες το βράδυ πήγα να βάλω την μηχανή μπροστά για να δουλέψει λίγο αλλά όταν γύρισα τον διακόπτη και απλά δεν έκανε ούτε τσικ.
Ας τα πάρουμε από την αρχή, όταν πήγα να ρυθμίσω βαλβίδες ο μάστορας μου είπε ότι είναι καμένες 2 φίσες αλλά δεν τις πείραξα.
Όταν πήγαμε Λάστα το καταπληκτικό βροχερό 2ήμερο η μηχανή μου έκανε διακοπές στο δούλεμα του μοτέρ λόγω βροχής.
Αυτό συνέχισε και σε άλλες βροχές που έφαγε.
Την προηγούμενη βδομάδα μετά από βροχή ο διακόπτης δεν δούλεψε με την πρώτη αλλά με την δεύτερη.
Και χτες απλά δεν έδωσε ρεύμα.
Τώρα τι μπορεί να φταίει: η μπαταρία μιας που δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, οι φίσες, κάτι άλλο? έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστώ
Ας τα πάρουμε από την αρχή, όταν πήγα να ρυθμίσω βαλβίδες ο μάστορας μου είπε ότι είναι καμένες 2 φίσες αλλά δεν τις πείραξα.
Όταν πήγαμε Λάστα το καταπληκτικό βροχερό 2ήμερο η μηχανή μου έκανε διακοπές στο δούλεμα του μοτέρ λόγω βροχής.
Αυτό συνέχισε και σε άλλες βροχές που έφαγε.
Την προηγούμενη βδομάδα μετά από βροχή ο διακόπτης δεν δούλεψε με την πρώτη αλλά με την δεύτερη.
Και χτες απλά δεν έδωσε ρεύμα.
Τώρα τι μπορεί να φταίει: η μπαταρία μιας που δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, οι φίσες, κάτι άλλο? έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστώ
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
κατα 99% ειναι μπαταρια...κ εμενα οταν με ειχε αφησει καποτε το fzs δεν εκανε ουτε τσικ κ νομιζω ουτε τα οργανα ειχαν ενδειξεις. βολτομετρο εχεις να μετρησεις την μπαταρια?
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- m-power
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
- Model: Other
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Τα καλώδια από την κλειδαριά δες μήπως έχουν κοπεί.
Aprilia Caponord 1200 '15
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
δοκιμασες να το βαλεις μπρος με σπρώξιμο ? τουλαχιστον να δεις αμα παρει..θαναι μπαταρια.. για μια φορα δεν νομιζω να εγινε και τπτ..
μετάααα αν δν παρει..ξεκινάς ψάξιμο.. θεωρητικα τωρα ισως στεγνωσει (αν ειχε παρει νερά κανένα σημειο ) κοιταξε καλωδιώσεις... and the god helper
μετάααα αν δν παρει..ξεκινάς ψάξιμο.. θεωρητικα τωρα ισως στεγνωσει (αν ειχε παρει νερά κανένα σημειο ) κοιταξε καλωδιώσεις... and the god helper
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Ασφάλειες checked, Μπαταρία αύριο που θα δανειστώ ένα πολύμετρο θα την τσεκάρω και θα καθαρίσω τον θετικό πόλο από τα άλατα μήπως φταίει.
Σειρά έχει να σηκώσω ντεπόζιτο να δω τις φίσες που μου είπε ο μάστορας... και βλέπουμε.
Δημήτρη, Sor έχω και κατηφόρα για να τη βάλω μπρος, αλλά έχω την υποψία πως δεν είναι η μπαταρία, Ποτέ δεν δυσκολευόταν να πάρει μπρος.
Μ τα καλώδια τα κοίταξα, αλλά είναι δεμένα και με δεματικά πάνω στον σκελετό και δεν μπορούνε να πάνε πουθενά.
Σειρά έχει να σηκώσω ντεπόζιτο να δω τις φίσες που μου είπε ο μάστορας... και βλέπουμε.
Δημήτρη, Sor έχω και κατηφόρα για να τη βάλω μπρος, αλλά έχω την υποψία πως δεν είναι η μπαταρία, Ποτέ δεν δυσκολευόταν να πάρει μπρος.
Μ τα καλώδια τα κοίταξα, αλλά είναι δεμένα και με δεματικά πάνω στον σκελετό και δεν μπορούνε να πάνε πουθενά.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Θελω μονο να συμπληρωσω τα εξης:GrDreamer έγραψε: Δημήτρη, Sor έχω και κατηφόρα για να τη βάλω μπρος, αλλά έχω την υποψία πως δεν είναι η μπαταρία, Ποτέ δεν δυσκολευόταν να πάρει μπρος.
Μ τα καλώδια τα κοίταξα, αλλά είναι δεμένα και με δεματικά πάνω στον σκελετό και δεν μπορούνε να πάνε πουθενά.
-Αν κοψει στοιχειο η μπαταρια , αντε γεια δε προειδοποιεί!
-Τα καλωδια δε πρεπει να ειναι δεμενα με δεματικα πανω στο σκελετο , πρεπει να στηριζονται τοσο οσο χρειαζεται ωστε να μην ειναι τεντωμενα και βρισκουν την οποια αντισταση.
-Τις καμμενες φυσες δε καταλαβαινω? Αν φανταζομαι σωστα , πρεπει να αλλαχτουν να μην εχεις αλλα!!
-Ο διακοπτης ισως θελει και καθαρισμα/ψεκασμα με σπρει για ηλεκτρονικα.
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
αμα βλεπεις αλατα στους πολους, δεν ειναι καλο.......
οντως, μπορει να τα επαιξε με μια η μπαταρια.....
μια αλλη εκδοχη, ειναι πως.... ζηλεψε που εφτιαξες την παπια και δε σπρωχνεις πλεον..... και σου λεει... τωρα... σπρωχνε εμενα!!!!
οντως, μπορει να τα επαιξε με μια η μπαταρια.....
μια αλλη εκδοχη, ειναι πως.... ζηλεψε που εφτιαξες την παπια και δε σπρωχνεις πλεον..... και σου λεει... τωρα... σπρωχνε εμενα!!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Αλεξανδρε....ποσων ετων εναι η μπαταρια?
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Για πάμε ρε κούκλε μήπως και βγεί άκρη.
Ξεκινάμε απο τα απλά.
Έλεγχος στις ασφάλειες.Απ ότι μου πες όμως το τσέκαρες και δεν είναι καμμένη καμιά.Παρόλα αυτά βγάλτες καθάρισέ τις(αν χρειάζεται)ρίξε και λίγο σπρευ επαφών και ξαναβάλτες μήπως κάποια δεν πατάει καλά.
Μετά μετράμε την μπαταρία.Καθάρισμα πόλους και μετρήσεις ώς εξής απο το παρακάτω σχεδιάγραμμα
η εικόνα είναι κλοπιραιτ απο το παρακάτω συνδεσμο
εδω
Πρώτα μετράς με το κάτω σχήμα (οπότε γυρνάς το πολύμετρο σε βολτ).Αν το πολύμετρο δείχνει βολτάζ αθωώνεται απο ένοχος η μπαταρία.
Κατά πάσα πιθανότητα βεβαια θα είναι ψόφια η μπαταρία σου.Αν δείχνει πολύ χαμηλό βολτάζ κοιτάμε προς ανορθωτή μεριά(αλλά για να μετρήσεις εκεί θα πρέπει να λειτουργεί ο κινητήρας.. ) ή κάποια διαρροή στο κύκλωμα(μέτρηση με το πάνω σχήμα, όπου το γυρνάς σε μέτρηση αμπερ)
Αν δε δείχνει κάθόλου τάση είναι πιθανό να έχει βραχυκυκλώσει η μπαταρία ή να έχει κόψει στοιχείο.Εκεί πάς για αλλαγή μπαταρίας και καθάρισες.
Αφού διαπιστώσουμε ότι η μπαταρία μας είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση, το πρόβλημα θα εντοπίζεται είτε στη καλωδίωση είτε στο διακόπτη.
Πάμε απο τα εύκολα πάλι.Διακόπτης.Λίγο WD40 απευθείας στην τρύπα και παίξιμο βάλε βγάλε το κλειδί. Αν υπήρχε και πεπιεσμένος αήρ ακόμη καλύτερα.Τσεκάρεις απο κάτω μεριά μήπως έχουν φύγει (για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι απο τους κραδασμούς γίνεται)τα καλώδια.
Αν και εκεί είναι όλα οκ προχωράς στα ενδότερα (και δυσκολότερα). Στις φύσες κάτω απο το ρεζερβουαρ και γενικά στην καλωδιώση της μηχανής.
Οι φύσες δύσκολα καίγονται(πρέπει να μην κάνουν καλή επαφή εξ αρχής)αλλά όταν φτάσεις εκεί πάλι με πολύμετρο μετράς βολτ.Τώρα ποιά είναι τα σωστά πινάκια ένας Θεός και ο κατασκευαστής ξέρει!Αν τελικά δείς ότι έρχεται ρεύμα στη φύσα(απο την μια μεριά αυτήν που καταλήγει στη μπαταρία εννοείται)τότε οι επαφές της είναι που κάνουν την ζημιά.Εκει θέλεις ηλεκτρολόγο όπως και να χει για να στις αλλάξει, αλλά αφού είσαι στο σημείο δοκίμασε να τις ξεκουμπώσεις,wd40,φύσημα και κούμπωμα ξανά.
Ξεκινάμε απο τα απλά.
Έλεγχος στις ασφάλειες.Απ ότι μου πες όμως το τσέκαρες και δεν είναι καμμένη καμιά.Παρόλα αυτά βγάλτες καθάρισέ τις(αν χρειάζεται)ρίξε και λίγο σπρευ επαφών και ξαναβάλτες μήπως κάποια δεν πατάει καλά.
Μετά μετράμε την μπαταρία.Καθάρισμα πόλους και μετρήσεις ώς εξής απο το παρακάτω σχεδιάγραμμα
η εικόνα είναι κλοπιραιτ απο το παρακάτω συνδεσμο
εδω
Πρώτα μετράς με το κάτω σχήμα (οπότε γυρνάς το πολύμετρο σε βολτ).Αν το πολύμετρο δείχνει βολτάζ αθωώνεται απο ένοχος η μπαταρία.
Κατά πάσα πιθανότητα βεβαια θα είναι ψόφια η μπαταρία σου.Αν δείχνει πολύ χαμηλό βολτάζ κοιτάμε προς ανορθωτή μεριά(αλλά για να μετρήσεις εκεί θα πρέπει να λειτουργεί ο κινητήρας.. ) ή κάποια διαρροή στο κύκλωμα(μέτρηση με το πάνω σχήμα, όπου το γυρνάς σε μέτρηση αμπερ)
Αν δε δείχνει κάθόλου τάση είναι πιθανό να έχει βραχυκυκλώσει η μπαταρία ή να έχει κόψει στοιχείο.Εκεί πάς για αλλαγή μπαταρίας και καθάρισες.
Αφού διαπιστώσουμε ότι η μπαταρία μας είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση, το πρόβλημα θα εντοπίζεται είτε στη καλωδίωση είτε στο διακόπτη.
Πάμε απο τα εύκολα πάλι.Διακόπτης.Λίγο WD40 απευθείας στην τρύπα και παίξιμο βάλε βγάλε το κλειδί. Αν υπήρχε και πεπιεσμένος αήρ ακόμη καλύτερα.Τσεκάρεις απο κάτω μεριά μήπως έχουν φύγει (για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι απο τους κραδασμούς γίνεται)τα καλώδια.
Αν και εκεί είναι όλα οκ προχωράς στα ενδότερα (και δυσκολότερα). Στις φύσες κάτω απο το ρεζερβουαρ και γενικά στην καλωδιώση της μηχανής.
Οι φύσες δύσκολα καίγονται(πρέπει να μην κάνουν καλή επαφή εξ αρχής)αλλά όταν φτάσεις εκεί πάλι με πολύμετρο μετράς βολτ.Τώρα ποιά είναι τα σωστά πινάκια ένας Θεός και ο κατασκευαστής ξέρει!Αν τελικά δείς ότι έρχεται ρεύμα στη φύσα(απο την μια μεριά αυτήν που καταλήγει στη μπαταρία εννοείται)τότε οι επαφές της είναι που κάνουν την ζημιά.Εκει θέλεις ηλεκτρολόγο όπως και να χει για να στις αλλάξει, αλλά αφού είσαι στο σημείο δοκίμασε να τις ξεκουμπώσεις,wd40,φύσημα και κούμπωμα ξανά.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Αύριο το πρωί θα δανειστώ το πολύμετρο θα ασχοληθώ μαζί της. Χτες και σήμερα δεν έχω προλάβει.
Η μπαταρία είναι 4+ ετών σίγουρα δεν θα είχε πολλά ψωμιά ακόμα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!!!
Η μπαταρία είναι 4+ ετών σίγουρα δεν θα είχε πολλά ψωμιά ακόμα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!!!
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Μπαταρία στα 12.8v παρακαλώ.ασφάλειες ελεγμένες με πολύμετρο όλες οκ. Αύριο το πρωί σηκώνω ντεπόζιτο να καθαρίσω τις φίσες και βλέπουμε.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Είναι νεκρό ηλεκτρικά
Ασθενής γιατρεύτηκε.
Διάγνωση: Η φίσα την κλειδαριάς δεν έκανε καλή επαφή, μόλις το βρήκα άρχισε να βρέχει και δεν πρόλαβα να τις καθαρίσω , αλλά στο σύντομο μέλλον...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!
Διάγνωση: Η φίσα την κλειδαριάς δεν έκανε καλή επαφή, μόλις το βρήκα άρχισε να βρέχει και δεν πρόλαβα να τις καθαρίσω , αλλά στο σύντομο μέλλον...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες