Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Καλησπέρα στην ομάδα!Έχω 1 πρόβλημα και χρειάζομαι τα "φώτα" σας.Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου fzs 600(ΤΡΟΜΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ),τράκαρα και έτσι πάει το καλό μου το fzs..Μετά πήρα 1 sv 650 αλλά δεν με συγκίνησε ούτε στο ελάχιστο σε σύγκριση με το fzs.Αυτή η λίγη μοτοσυκλετιστική μου ιστορία και περνάω στην ερώτηση.
Πήγα και πήρα από έκθεση το fz6 s2 '08 με 10.000χλμ(δεν θέλω να μείνω στο αν είναι πραγματικά ή όχι,η μηχανή μοτερικά δουλεύει άψογα.ΟΜΩΣ και είναι ένα μεγάλο όμως,νομίζω ότι η μηχανή είναι στραβή.Όταν αφήνω τα χέρια από το τιμόνι σαν να τραβάει προς τα αριστερά...Μπορεί 1 ελαφρό μπατάρισμα να οφείλεται σε ελαστικά η ζάντες?Έχω τρελαθει,δεν νιώθω την σιγουριά που θα ήθελα να νιώθω πάνω της.Αν κάποιος ξέρει κάτι θα με βοηθήσει ιδιαίτερα.
Πήγα και πήρα από έκθεση το fz6 s2 '08 με 10.000χλμ(δεν θέλω να μείνω στο αν είναι πραγματικά ή όχι,η μηχανή μοτερικά δουλεύει άψογα.ΟΜΩΣ και είναι ένα μεγάλο όμως,νομίζω ότι η μηχανή είναι στραβή.Όταν αφήνω τα χέρια από το τιμόνι σαν να τραβάει προς τα αριστερά...Μπορεί 1 ελαφρό μπατάρισμα να οφείλεται σε ελαστικά η ζάντες?Έχω τρελαθει,δεν νιώθω την σιγουριά που θα ήθελα να νιώθω πάνω της.Αν κάποιος ξέρει κάτι θα με βοηθήσει ιδιαίτερα.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
είναι πολλοί οι παράγοντες...
-σε τι δρόμο το παθαίνεις;
(με φίλο που πήρε αμάξι και βγήκε ΕΟ ένιωθες οτι κάνει πάνω-κατω. περάσαμε απο τον ίδιο δρόμο με 3 αυτοκίνητα και όλα έκαναν το ίδιο "πανω-κατω¨)
-κατασταση ελαστικών: Εχουν σωστές πιέσεις αέρα;Μήπως είναι περίεργα φθαρμένα ή φθαρμένα στο κέντρο του;
-αξεσουάρ: φοράς μπαγκαζιέρα; φοράει τα μαμα αντίβαρα; φοράει τους μαμα καθρέπτες;
- αναρτήσεις: είναι όλα κομπλέ; βλέπεις καμιά διαρροή/υγρασία στο μπροστινό;
- Το τιμόνι είναι ίσιο; Δλδ βάλε το στο διπλό σταντ και γύρνα το τιμόνι τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά. Εχουν και οι 2 μεριές τις ίδιες αποστάσεις απο το ντεπόζιτο; (με την ευκαιρία, κάτσε πίσω και παρατήρησε αμα στο κέντρο κάνει κανα σκαλωματάκι ή κινείται ελεύθερα)
- οι ζάντες είναι ίσιες; κάνε το κλασσικό κόλπο όπως κάναμε με τα ποδήλατα. Ακούμπα το χέρι σου σε ενα σταθερό σημείο της μοτο και με το δάχτυλο πλησίασε τη ζάντα. Γύρνα τη ρόδα και αν δεις οτι η απόσταση μεταξύ ζάντας και του χεριού σου αυξομειώνεται τότε δεν πάει καλα (κάνε το και απο τις 2 πλευρές τις κάθε ζάντας).
- Τσέκαρε οτι οι βίδες είναι σφιγμένες κυρίως οι βίδες που κρατιέται το μοτέρ (κάποιο μπακάληδες το κοιτάνε και με τον εξής τρόπο: ανέβα πάνω, βάλε μπρος, βάλε πρώτη και πάτα φρένα και αποσύμπλεξε λίγο το συμπλέκτη. αν δεις οτι το μοτέρ κουνιέται προς το πλαίσιο, τότε θέλουν σφίξιμο οι βίδες του μοτέρ που κρατιέται στον σκελετό.
πιο πολύ πιστεύω οτι είναι ιδέα σου μιας και αλλαξες μοτοσυκλέτα αλλα καλό είναι να κανεις τα παραπανω τσεκ.
-σε τι δρόμο το παθαίνεις;
(με φίλο που πήρε αμάξι και βγήκε ΕΟ ένιωθες οτι κάνει πάνω-κατω. περάσαμε απο τον ίδιο δρόμο με 3 αυτοκίνητα και όλα έκαναν το ίδιο "πανω-κατω¨)
-κατασταση ελαστικών: Εχουν σωστές πιέσεις αέρα;Μήπως είναι περίεργα φθαρμένα ή φθαρμένα στο κέντρο του;
-αξεσουάρ: φοράς μπαγκαζιέρα; φοράει τα μαμα αντίβαρα; φοράει τους μαμα καθρέπτες;
- αναρτήσεις: είναι όλα κομπλέ; βλέπεις καμιά διαρροή/υγρασία στο μπροστινό;
- Το τιμόνι είναι ίσιο; Δλδ βάλε το στο διπλό σταντ και γύρνα το τιμόνι τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά. Εχουν και οι 2 μεριές τις ίδιες αποστάσεις απο το ντεπόζιτο; (με την ευκαιρία, κάτσε πίσω και παρατήρησε αμα στο κέντρο κάνει κανα σκαλωματάκι ή κινείται ελεύθερα)
- οι ζάντες είναι ίσιες; κάνε το κλασσικό κόλπο όπως κάναμε με τα ποδήλατα. Ακούμπα το χέρι σου σε ενα σταθερό σημείο της μοτο και με το δάχτυλο πλησίασε τη ζάντα. Γύρνα τη ρόδα και αν δεις οτι η απόσταση μεταξύ ζάντας και του χεριού σου αυξομειώνεται τότε δεν πάει καλα (κάνε το και απο τις 2 πλευρές τις κάθε ζάντας).
- Τσέκαρε οτι οι βίδες είναι σφιγμένες κυρίως οι βίδες που κρατιέται το μοτέρ (κάποιο μπακάληδες το κοιτάνε και με τον εξής τρόπο: ανέβα πάνω, βάλε μπρος, βάλε πρώτη και πάτα φρένα και αποσύμπλεξε λίγο το συμπλέκτη. αν δεις οτι το μοτέρ κουνιέται προς το πλαίσιο, τότε θέλουν σφίξιμο οι βίδες του μοτέρ που κρατιέται στον σκελετό.
πιο πολύ πιστεύω οτι είναι ιδέα σου μιας και αλλαξες μοτοσυκλέτα αλλα καλό είναι να κανεις τα παραπανω τσεκ.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Ότι λέει ο παραπάνω.
Άλλου ενός φίλου στην λέσχη κάνει το ίδιο.
Τραβάει μου λέει.
Το ψειρισαμε δεν βρέθηκε τίποτα.
Δώστο σε κάνα φίλο σου, χωρίς όμως να τον προϊδεάσεις, να δούμε αν είναι ίδια η εντύπωση του
Άλλου ενός φίλου στην λέσχη κάνει το ίδιο.
Τραβάει μου λέει.
Το ψειρισαμε δεν βρέθηκε τίποτα.
Δώστο σε κάνα φίλο σου, χωρίς όμως να τον προϊδεάσεις, να δούμε αν είναι ίδια η εντύπωση του
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Σας ευχαριστώ πολύ,θα τα κοιτάξω διεξοδικά όλα...Τα ελαστικά θέλω να πιστευώ οτι είναι γιατί ίσως να την είχε στην στέκα καιρό(και όταν την είδα δεν την είχε στο δίχαλο)άρα δικαιολογεί το μπατάρισμα αριστερά...Για το ρουλεμάν που λες στο κέντρο του το νιώθω πιο μαλακό και όταν το στρίβω σκληραίνει...Η ανάρτηση η μπροστά έχανε,την έφτιαξα.Θα κοιτάξω και όσα μου αναφέρατε,σας ευχαριστώ πολύ για την βοηθεία!!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
κάτι άλλο που σκέφτηκα, μπας και το παρατηρείς κατα το φρενάρισμα;;;;
συνήθως αν οδηγήσεις διαφορετικές μοτο (πχ απο φαζερ στο παπι ή dt125) καμιά φορά οταν φρενάρω το παπι και το dt με τραβανε στο πλάι, ανάλογα που εχει τη δισκόπλακα η μηχανή...ή εστω αυτο καταλαβαίνω...
αν απο άλλη μοτο ειχες συνηθίσει να σε "τραβαει" χωρις να το καταλαβαίνεις, και τώρα στο φαζερ που εχει και απο τις 2 πλευρές, δεν τραβάει, ίσως ασυναίσθητα να το πηγαίνεις εσύ προς το πλάι σαν την "αυτόματη κόντρα" που έβαζες σε προηγούμενες μοτό...
λέω τώρα εγω μια μακακία....
ή πάλι αν είναι στο φρενάρισμα ίσως οι δαγκάνες και μην αποδίδουν το ίδιο και να σε τραβάει στο πλάι (να θέλουν καμιά εξαέρρωση).
συνήθως αν οδηγήσεις διαφορετικές μοτο (πχ απο φαζερ στο παπι ή dt125) καμιά φορά οταν φρενάρω το παπι και το dt με τραβανε στο πλάι, ανάλογα που εχει τη δισκόπλακα η μηχανή...ή εστω αυτο καταλαβαίνω...
αν απο άλλη μοτο ειχες συνηθίσει να σε "τραβαει" χωρις να το καταλαβαίνεις, και τώρα στο φαζερ που εχει και απο τις 2 πλευρές, δεν τραβάει, ίσως ασυναίσθητα να το πηγαίνεις εσύ προς το πλάι σαν την "αυτόματη κόντρα" που έβαζες σε προηγούμενες μοτό...
λέω τώρα εγω μια μακακία....
ή πάλι αν είναι στο φρενάρισμα ίσως οι δαγκάνες και μην αποδίδουν το ίδιο και να σε τραβάει στο πλάι (να θέλουν καμιά εξαέρρωση).
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Όχι ευτυχώς στο φρενάρισμα δεν τραβάει...Το πίεσα αρκετά στο μπροστινό ειδικά φρένο δεν τραβάει καθόλου...Στα έντονα φρένα χορεύει λίγο το πίσω ψαλίδι,ελπίζω να είναι φυσιολογικό
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Και εγώ έχω το s2 του 2009 και κάνει ακριβώς το ίδιο και σε εμένα. όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι επιλήψιμο.
- AndStuff
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Υποθετοντας οτι εγω ειμαι ο εν λογω φιλος, ειπα να πω και γω την εμπειρια μου!
Προσωπικα το τραβηγμα τελικα το ελυσα με ευθυγραμμιση του πισω τροχου ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Δυο λαστιχαδικα (και δυστυχως και ο μηχανικος μου) ευθυγραμμιζαν τη ροδα καθαρα και μονο με τα σημαδια του ψαλιδιου, το οποιο μαλλον/ισως δεν ειναι και τοσο ακριβες/σωστο...
Ευθυγραμμισα λοιπον τροχο με βαση την αλυσιδα και τα γραναζια (αυτο που σε ενδιαφερει κιολας), και τραβηγμα αντιο!
Ευκολος τροπος λοιπον για να ψυλλιαστεις αν φταιει η ευθυγραμμιση σου ειναι να δεις αν τα rollers ειναι καθαρα ομοιομορφα, ή εχουν περισσοτερη βρωμια προς τη μια πλευρα. Αν ναι, αυτο σημαινει οτι παταει "στραβα", και γι αυτο στη μια μερια μαζευει και περισσοτερη βρωμια, και γι αυτο τραβαει κιολας!
Εγω εκανα εθυγραμμιση με το εργαλειακι σαν αυτο που δειχνει εδω:
https://www.youtube.com/watch?v=uDmn-zngFRY
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Οι μηχανές με μονό δισκόφρενο μπροστά "τραβάνε" σε έντονο φρενάρισμα. Γι' αυτό βάζουμε γέφυρα.
Άρα πάει αυτό.
Οι μηχανές με μία από τις 2 χαλασμένες δαγκάνες τραβάνε προς τη μεριά της καλής δαγκάνας.
Στραβές μπουκάλες τραβάνε προς το σημείο που έχεις πρόβλημα και οι χαλασμένες μπουκάλες τραβάνε προς την προβληματική πλευρά όταν η μία μπουκάλα είναι για απόσβεση και η άλλη για επαναφορά. Αλλιώς αν και οι 2 μπουκάλες είναι ίδιες, τότε η μία από τις 2 χαλασμένες μπουκάλες προκαλεί τράβηγμα.
Συνήθως στραβός τροχός ή στραβό τιμόνι προκαλεί τέτοια προβλήματα που τα εντοπίζεις σε ακραίες περιπτώσεις.
Άρα πάει αυτό.
Οι μηχανές με μία από τις 2 χαλασμένες δαγκάνες τραβάνε προς τη μεριά της καλής δαγκάνας.
Στραβές μπουκάλες τραβάνε προς το σημείο που έχεις πρόβλημα και οι χαλασμένες μπουκάλες τραβάνε προς την προβληματική πλευρά όταν η μία μπουκάλα είναι για απόσβεση και η άλλη για επαναφορά. Αλλιώς αν και οι 2 μπουκάλες είναι ίδιες, τότε η μία από τις 2 χαλασμένες μπουκάλες προκαλεί τράβηγμα.
Συνήθως στραβός τροχός ή στραβό τιμόνι προκαλεί τέτοια προβλήματα που τα εντοπίζεις σε ακραίες περιπτώσεις.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Το είχα ξεχάσει ότι είχα ανοίξει αυτό το θέμα.Λοιπόν,το πρόβλημα βρέθηκε,λύθηκε και το ξανασυναντάω τώρα.Οι λόγοι ήταν 2.Η μηχανή έχανε λάδι από την δεξιά μπροστινή μπουκάλα(στο καλάμι) και είχε στραβοπατημένα ελαστικά(ήταν καιρό στο νύχι και είχε πατήσει η μηχανή απο την αρίστερη πλευρά που έγερνε).Άλλαξα αρχικά τσιμούχες και στα 2 καλάμια προεραιτικά και καινούριο λάδι.Είχε φτιάξει αρκετά,μετά έβαλα καινούρια λάστιχα(pirelli diablo rosso supercorsa).H μηχανή απλά μεταμορφώθηκε!
Και πάμε στην επανεμφάνιση...Η μηχανή χάνει πάλι λάδι από την δεξιά μπουκάλα......Θα πάω πάλι να την αλλάξω και να του πω να κοιτάξει αν έχει κάποια ζημιά τύπου γρατζουνιά κτλπ και γδέρνει την τσιμούχα..
Πάντως το πρόβλημα τώρα είναι μόνο όταν φρενάρω λόγο διαφορετικής βύθισης του μπροστινού,ευτυχώς το πίσω είναι πολύ δυνατό και με καλή πληροφόριση οπότε δεν μου δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινή μετακίνηση.Θα την ξαναπάω για φτιάξιμο άμεσα.
Και πάμε στην επανεμφάνιση...Η μηχανή χάνει πάλι λάδι από την δεξιά μπουκάλα......Θα πάω πάλι να την αλλάξω και να του πω να κοιτάξει αν έχει κάποια ζημιά τύπου γρατζουνιά κτλπ και γδέρνει την τσιμούχα..
Πάντως το πρόβλημα τώρα είναι μόνο όταν φρενάρω λόγο διαφορετικής βύθισης του μπροστινού,ευτυχώς το πίσω είναι πολύ δυνατό και με καλή πληροφόριση οπότε δεν μου δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινή μετακίνηση.Θα την ξαναπάω για φτιάξιμο άμεσα.
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Thanks for the feedback
- Monstar
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
- Model: FZ6
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Μήπως την έχεις σε εξωτερικό χώρο παρκαρισμένη και βαράει ο ήλιος τη μπουκάλα;negoras έγραψε: ↑Κυρ 03 Οκτ 2021, 12:24Η μηχανή χάνει πάλι λάδι από την δεξιά μπουκάλα......Θα πάω πάλι να την αλλάξω και να του πω να κοιτάξει αν έχει κάποια ζημιά τύπου γρατζουνιά κτλπ και γδέρνει την τσιμούχα..
Πάντως το πρόβλημα τώρα είναι μόνο όταν φρενάρω λόγο διαφορετικής βύθισης του μπροστινού,ευτυχώς το πίσω είναι πολύ δυνατό και με καλή πληροφόριση οπότε δεν μου δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινή μετακίνηση.Θα την ξαναπάω για φτιάξιμο άμεσα.
Προσοχή μην σου στάξουν λάδια πάνω στα δισκόφρενα ή στα τακάκια.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Re: Προβληματισμός με αγορά νέου fz6 s2
Τώρα είδα την απάντηση φίλε μου...Η δεξιά μπουκάλα ξαναέχανε μετά την αλλαγή που της είχα κάνει και σήμερα την ξαναάλλαξα δωρεάν πλήν της τσιμούχας και των λαδιών σε αυτόν που μου τα είχε κάνει την τελευταία φορά...Όσο για τα τακάκια...πάω για άλλαγμα το μπροστά φρένο έχει χάσει απόδοση αισθητά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης