ABS και πισω φρενο

giokapa
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:43
Επικοινωνία:

ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από giokapa »

Θα ηθελα οι κατοχοι του 800 να μου που την γνωμη τους για το συγκεκριμενο ABS .Εχω την ιδεα οτι το πισω οταν εισαι μονος μπαινει νωρις καπως
Χάνομαι γιατί χαζεύω

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από jskf16 »

Επειδη η πισω δισκοπλακα ειναι μικρη και γενικοτερα η πεδηση του πισω συστηματος (αποσταση αντλια-σωληνακι) ειναι ποιο αμεσο , μπαινει και ευκολοτερα σε λειτουργια , το ιδιο συνεβαινε και οταν δεν ειχαμε ABS αν θυμασαι πατωντας το πισω φρενο ...εκανες ευκολα κολιες :mrgreen: :lol: , οπως επισης η αλλαγη σε σωληνακι υψηλης του πισω παλι το μπλοκαρισμα ειναι ποιο αμεσο!

Παιζει μεγαλο ρολο και η φορτιση του μπροστινου , δηλαδη οταν εσυ εισαι μονος σου και φρεναρεις εστω και λιγο με το μπροστινο , αυτοματα φορτιζεις το μπροστινο μεταφεροντας βαρος μπροστα + το σωμα σου , με αποτελεσμα το πισω μερος να ελαφραινει αρκετα οποτε τη στιγμη εκεινη που θα πατησεις πισω φρενο να εχεις και ευκολα μπλοκαρισματα!

giokapa
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:43
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από giokapa »

Συνηθως τα παταμε μαζι τα φρενα.Η honda για να αποφευγεται το μπλοκαρισμα του πισω πρεσαρει και λιγο το μπροστα και λειτουργει καλα εστω και χωρις ABS.Δεν μπλοκαρει .
Ειναι η δευτερη μου μηχανη με ABS η προηγουμενη ενα honda εχοντας την ιδια τεχνικη και δυναμη ..το πισω 2 φορες μπηκε .......μαζι με το μπροστινο σε φρενα πανικου.Εδω με ταυτοχρονα φρενα μπηκε σε lite κατασταση.Θα μελετησω λιγο αν ειναι η αιτια ειναι αυτη που λες.Και το πισω φρενο εχει την δουλεια του ..να κρατησει την μηχανη σταθερη για να φρεναρει το μπροστινο.
Χάνομαι γιατί χαζεύω

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από jskf16 »

Δεν υπαρχει συνηθως δεν ειναι ολες οι καταστασεις και συνθηκες ιδιες , αλλο η συνδυαζομενη πεδηση που εχουν τα honda και αλλο αυτο που εχεις τωρα καμια σχεση και δε συγκρινονται κιολας!

Μπορεις να πας σε μια αλανα με χαμηλες ταχυτητες να κανεις τα τεστ σου , τα φρενα πανικου ειναι αλλη ιστορια διαδικασια!

Βεβαια και αλλοι φιλοι εδω ....θα μας πουν την αποψη τους , οποτε υπομονη...... :wink:

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από johnmiry »

Η μονάδα, αντλία, προγραμματισμός κλπ είναι η ίδια σε όλα τα FZ.....,
είτε αυτό είναι 6, 8 ή 1.........., άρα αυτό δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο
γνώρισμα των FZ8......

όντως το πίσω είναι λίγο ευαίσθητο όμως με τον καιρό θα συνηθίσεις τη λειτουργία του.....
...τόσο ώστε μετά από λίγο καιρό να στρίβεις σαν τον Elias...... :mrgreen:

το combined της Honda είναι κάτι τελείως διαφορετικό και φυσικά δεν
έχει καμία σχέση με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος.........
...αν δηλαδή σ' ενα ΧΧ με CBS πατήσεις λίγο πιο δυνατα το πίσω φρένο,
ο τροχος θα μπλοκάρει......

Εεεεε........., αυτά....... :/abwave::)
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

giokapa
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:43
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από giokapa »

Και εγω οπως ειπα νομιζω οτι ειναι λιγο ευαισθητο και νομιζω ξανα οτι η πισω πλακα ειναι λιγο ποιο μεγαλη απο το 1.
Ε...οχι σαν τον elias.... :D :D :D
Περιμενω και κατοχους 8 να γραψουν
Χάνομαι γιατί χαζεύω

Fazer_800
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 05 Νοέμ 2010, 18:33
Επικοινωνία:

ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από Fazer_800 »

Χαιρετω τα μελη!!! (Σαν καινουργιος)

Οντως το πισω ειναι αρκετα ευαισθητο.Βεβαια παρατηρησα το εξης.
Οταν τα λαστιχα ειναι κρυα εννοω βαζω μπρος και φευγω το πισω φρενο απλα δεν υφισταται.
Οταν την αγορασα , μετα το στρωσιμο παω ταξιδι με συνεπιβατη και σφιγγω την αναρτηση 2 click.
Οταν χρειαστηκε στις διακοπες να παω καπου μονος.....το πισω φρενο παλι δεν υπηρχε πουθενα.
ΑΡΑ??? Σωστη ρυθμιση αναρτησης αναλογα με τα κιλα και σωστη πιεση ελαστικων.

Τωρα το μπροστινο το ξερουμε...αλλα το μπροστα ABS μονο εσκεμενα μου εχει δουλεψει.(αψογο)

Άβαταρ μέλους
FZ8MAN
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Παρ 29 Οκτ 2010, 22:36
Model: R1
Model year: 2014
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από FZ8MAN »

Οντως ειναι πολυ ευαισθητο το πισω οχι γιατι ειναι λαθος ρυθμισμενο αλλα γιατι η προσφυση ειναι ανυπαρκτη στους Ελληνικους δρομους για να σταματησει μονο του το πισω φρενο μια μηχανη 220 κιλων... με διπλο ατομο ειναι καλυτερα τα πραγματα λογω βαρους πισω...
Το μπροστινο ειναι τελειο και μου δινει σιγουρια στο φρεναρισμα που δεν εχω ξανανιωσει με αλλο μηχανακι...
TDR250 '87 R1 '14 YAMAHA FOR EVER KAI AΣ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΒΟΛΑΝ!!!!
Εικόνα

Fazer_800
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 05 Νοέμ 2010, 18:33
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από Fazer_800 »

Ναι συμφωνω, εν μερη..

Η μηχανη αυτη και καθε αλλη μηχανη δεν ειναι "πουκαμισο" να την καβαλαει ο καθενας αδιαφορωντας για τα κιλα του.
Προσαρμοζουμε πιεση ελαστικων και αναρτηση στις απαιτησεις μας συμφωνα με τον κατασκευαστη και ΜΕΤΑ εχουμε απαιτησεις απο τη μηχανη.

Υπ οψην: Δεν φρεναρουμε ποτε με το πισω φρενο μονο,δεν ειναι παπι.

Άβαταρ μέλους
eddiekayak
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:01
Model: FZ8
Τοποθεσία: Κάπου στην Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από eddiekayak »

Εγώ ήθελα να κάνω μια ερώτηση...
Βλέποντας φωτογραφίες στο σχετικό post, παρατηρώ το σήμα της Brembo στο καπάκι των υγρών φρένων...
Άραγε έχουν βάλει το χεράκι τους οι Ιταλοί ? Αν ναι, που??
Γιατί δεν αναφέρετε πουθενά ΤΙΠΟΤΑ?
FZ8S
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από Giannis X »

απλη φυσικη ρε παιδια ελεος!!!
εγω το πισω στα 5 χρονια που εχω το μηχανακι ζητημα να το εχω πατησει 5 φορες και αυτο μονο σε φρεναρισμα πανικου...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!!!
μαθε να σταματας με το μπροστινο και αν κανεις και κατεβασια δεν χρειαζεται το πισω...
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Άβαταρ μέλους
ALIEN-3-
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από ALIEN-3- »

Έτσι.... και εγώ παρόλο που δεν έχω μεγάλη εμπειρία από την μηχανή μου χρησιμοποιώ μόνο το μπροστινό και κατεβασιές .Οι δρόμοι στην Αθήνα είναι άθλιοι και το πίσω με το παραμικρό μπλοκάρει.
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!

Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !

Άβαταρ μέλους
thanos8527
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιουν 2010, 21:45
Model: -
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από thanos8527 »

Εμένα πάλι,μου φαίνεται πολύ αδύναμο το πίσω...είτε το πατάω ,είτε όχι,το ίδιο είναι...σε μικρές ταχύτητες εννοώ.Εννοείται,βέβαια,οτι δεν έχει κάποιο πρόβλημα,ούτε χρειάζεται κάποια επισκευή.Μια φορά μόνο έχει μπλοκάρει πίσω,και αυτό ήταν απο κατέβασμα...τα ψιλοχρειάστηκα :shock:
Νίψον ανομήματα μη μόναν όψιΝ

geohon
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 16 Νοέμ 2010, 00:00
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα, Αχαρνές
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από geohon »

Είμαι κάτοχος ενός Fazer8 με ABS και έχω βάλει περίπου 5000 χλμ σε καθημερινή χρήση (Αθήνα), σε βόλτες των 200-300χλμ περίπου και 1 track day. Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι υπαρκτό και το θεωρώ ως κατασκευαστικό λάθος γιατί δεν υπάρχει αυξανόμενη αίσθηση κατά τη διάρκεια που πατάς πίσω φρένο και όταν έχεις την αίσθηση ότι το πατάς, είναι οριακά να μπλοκάρει τον πίσω τροχό και πολλές φορές μπλοκάρει στιγμιαία ανάλογα με τις συνθήκες. Η διαδικασία πού κάνω (προσωπικό στυλ οδήγησης) όταν φρενάρω (μέσα στα 250-500 msec) κλείνω γκάζι, πατάω το πίσω φρένο και προοδευτικά το μπροστινό ανάλογα με την ένταση του φραναρίσματος που θέλω να επιτύχω, με αυτή τη σειρά επιπλέον κατεβάσματα με ξερή γκαζιά ενδιάμεσα για αποφυγή του μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού και άμα τρέχω πανω από 150 Km/h σηκώνω και το σώμα. Σε περίπτωση φρεναρίσματος σε στροφή χρειάζεται επίσης να χαλαρώσεις τη γραμμή σου δηλαδή μερική αφαίρεση κλίσης (που γενικά το Fazer το κάνει από μόνο του με την άσκηση πίεσης του μπροστινού) και πίεση στο πίσω φρένο στη μέση της διαδρομής του χωρίς να περιμένεις να έχεις αίσθηση του φρένου.
Τώρα όμως που έχω αρχίσει και το συνηθίζω και ξέρω περίπου πότε θα μου την κάνει παίζω μαζί του :D

giokapa
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:43
Επικοινωνία:

Re: ABS και πισω φρενο

Δημοσίευση από giokapa »

Aν και ειμαι κατι λιγοτερο απο 40 χρονια επανω σε μηχανες δεν θεωρω τον εαυτον μου οδηγαρα :( ..αλλα σιγουρα αρκετα εμπειρο να ξερω οτι φρεναρουμε και με τα δυο φρενα.Το κατεβασμα βοηθαει αλλα οχι μονο αυτο.Τελος παντων.
Σημερα εβλεπα ενα HORNET μπροστα μου και το πατημα ...το σημαδι που ειχε το πισω λαστιχο ηταν δυο φορες φαρδυτερο απο το δικο μου.
Παιζει και αυτο καποιο ρολο στην γρηγορη ενεργοποιηση του ABS????
Χάνομαι γιατί χαζεύω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες