Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από Vallinor »

Eγω παλι θα ελεγα οτι κανε ενα πατρον πανε σε ενα μηχνουργειο και κανε ενα απο ισχυροτερο μεταλο να εχεις το κεφαλι σου ησυχο..... Απλη μηχανικη ειναι δεν θελει ουτε γνωσεις πολλες ουτε τπτ
Live for nothing or die for something??

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Vallinor έγραψε:Απλη μηχανικη ειναι δεν θελει ουτε γνωσεις πολλες ουτε τπτ
αρα η yamaha μετεξεταστεα στην απλη μηχανικη... ουτε καν για τον Σεπτεμβρη. :lol:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από Vallinor »

Kωστη απλαη μηχανικη εννοω το να αντιγραψεις το μεταλικο τριγωνο αλλα και η λειτουργεια αυτου !
Οσο για την ΥΑΜΑΗΑ απλα προσπαθουν να γλυτωσουν λεφτα βαζοντας φθηνοερα υλικα... Δεν εξηγηται αλλιως !
Live for nothing or die for something??

Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από Jericho »

Επειδή η απλή... μηχανική, μόνο απλή δεν είναι :

σκέφτηκε κανείς το ενδεχόμενο σε περίπτωση που ενισχυθεί το σημείο (είτε με λαμάκια, είτε με πατρόν σε λιγότερο ελαστικό μέταλλο, είτε με ξέρω γω τι άλλο), να "ξεράσει" τα φορτία που δέχεται κάπου αλλού ?

Μήπως ίσως επηρρεάσει μια ιδέα και τη λειτουργία της ανάρτησης ?
Εικόνα

Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...

Άβαταρ μέλους
dudukas
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
Model: -
Τοποθεσία: Ζακυνθος
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από dudukas »

Να φοβαμαι να φορτωσω ενα καινουριο μηχανακι γιατι θα του κανω ζημια δεν το δεχομαι....Δηλαδη η απαντηση τους ηταν οτι εχει μαπα αμορτισερ κ τερματιζει για πλακα κ κανει ζημιες ωραια πολυ ωραια.....Κοιτα λιγο γιατι ενδεχεται του 1000 να ειναι ακριβος το ιδιο(ιδιο κωδικο ανταλακτικου) απλα το 1000 να εχει ποιο ποιοτικο αμορτισερ οποτε κ δεν του κανει ζημιες....Οποτε αν ισχυει αυτο εγω θα την εψαχνα για αναρτηση πισω αν δεν ειναι το ιδιο σαν κωδικος βρες ενα 1000 κ μετρα το μπορει να ειναι το ιδιο σε διαστασεις απλα απο αλλο υλικο οποτε ξερεις μετα τι κανεις.....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)

Άβαταρ μέλους
john_fazer8
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Τετ 08 Δεκ 2010, 14:57
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από john_fazer8 »

eddiekayak έγραψε:Μην βάλεις καθόλου χέρι!!! Πρόσεχε τις λακούβες....
Στην ελλαδα ζουμε, αλλωστε το επαθες και εσυ και καταλαβαινεις οτι απο εκει που δεν το περιμενεις σου ερχεται.

typhoon έγραψε:κάνε του ένα βαρβάτο φορτωμένο τεστ ride έτσι για το φόβο των Ιουδαίων,άμα είναι να ξαναχαλασει να στο κάνει τώρα κ όχι σε κάνα νησί στις διακοπεςσου
Θα του κανω ενα full τεσταρισμα αποτε μπορεσω στο αμεσω μελλον.

Jericho έγραψε:Μήπως ίσως επηρρεάσει μια ιδέα και τη λειτουργία της ανάρτησης ?
Ο ιδιος απο τα κεντρικα της Υamaha μου προτεινε να αλλαξω αναρτηση και μαλιστα Ohlins και γελασα, να αγοραζω καινουριο μηχανακι και να θελω και αλλη αναρτηση; Δεν το δεχομαι.

dudukas έγραψε:Κοιτα λιγο γιατι ενδεχεται του 1000 να ειναι ακριβος το ιδιο(ιδιο κωδικο ανταλακτικου) απλα το 1000 να εχει ποιο ποιοτικο αμορτισερ οποτε κ δεν του κανει ζημιες....Οποτε αν ισχυει αυτο εγω θα την εψαχνα για αναρτηση πισω αν δεν ειναι το ιδιο σαν κωδικος βρες ενα 1000 κ μετρα το μπορει να ειναι το ιδιο σε διαστασεις απλα απο αλλο υλικο οποτε ξερεις μετα τι κανεις.....
Σωστη και λογικη η σκεψη σου αλλα η απαντηση μου ειναι η ιδια με του Jericho απο πανω. Δε θα εδινα τωρα 600 ευρο για ολα αυτα κι ας ακουγεται στα αφτια μου σαν η καλυτερη λυση.

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από Vallinor »

Ακριβως αυτο λεω και εγω.... Δεν ειναι φυσιολογικο να βασιζονται οτι η ελαστικοτητα αυτου το τριγωνου απορροφαει πιεσεις..... Γιατι σαν αποτελεσμα εχουμε να στραβωνει... Η δουλεια του ειναι να μεταφερει την πιεση στο αμορτισερ.. Οποτε κατε εμε ενα ισχυροτερο υλικο θα σε σωσει απο το στραβωμα....
Οσο για την αναρτηση.... ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ για ονομα του θεου.... δεν πρεπει να δεχτεις καμια δικαιολογια... Εδωσες τοσα λεφτα..
Live for nothing or die for something??

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από Solomon »

σκέφτηκε κανείς το ενδεχόμενο σε περίπτωση που ενισχυθεί το σημείο (είτε με λαμάκια, είτε με πατρόν σε λιγότερο ελαστικό μέταλλο, είτε με ξέρω γω τι άλλο), να "ξεράσει" τα φορτία που δέχεται κάπου αλλού ?
Δεν είναι κάτι απίθανο αυτό που λές, ωστόσο το πρόβλημα παραμένει είτε το πειράξει είτε όχι.Και δυστυχώς είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει άμεσα με την ενεργητική ασφάλεια της μοτοσυκλέτας.

Η Yamaha ναι μεν το αντικατέστησε δωρεάν, ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο εαν είναι κάποιος βελτιωμένος κωδικός ή απλά ο ίδιος ελαττωματικός. Εφ΄όρου ζωής να στο αντικαθιστά κάθε φορά που παθαίνει κάτι, νομίζω ότι η κουρελιασμένη ψυχολογία σου κάθε φορά που θα την καβαλάς δεν αποζημιώνεται με τίποτα.

Οπότε ερχόμαστε στο τι κάνεις τώρα.
Κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα το στράβωμα του μοχλικού να προέρχεται απο τερματισμένη πίσω ανάρτηση όπως λένε τα παιδιά απο πάνω.Πιθανότατα ένα άλλο αμορτισέρ να δώσει την λύση.Ερώτηση, το υπάρχον αμορισέρ απο αποσβέσεις πως τα παεί?Εχει δαχτυλίδι προφόρτισης? Γενικά ρυθμίζεται καθόλου? Αν είναι δοκίμασε να τα σφίξεις.

Παρόλο που ήμουν ο πρώτος που σου πρότεινα την πατέντα με την ενίσχυση των πλακών, οφείλω να ομολογήσω ότι θα πρέπει να το αφήσεις ως ύστατη λύση αυτό.Ο λόγος απλός, αυτό που είπε ο Jericho παραπάνω, η ανάρτηση τερμάτιζει και ο πιο "αδυναμος" κρίκος στο σύστημα(τα λαμακια του μοχλικού) υποχωρεί για να μην πάθει ζημιά κάποιο άλλο εξάρτημα. Όταν τα ενισχύσουμε επομένως οι δυνάμεις θα περάσουν κάπου αλλού(πιθανώς να προκαλέσουν ζημιά,πιθανώς όχι αλλά δεν μπορούμε να το ξέρουμε)
Νομίζω ότι είναι σωστότερο να επικεντρωθείς στο αμορτισερ, σφίξιμο αποσβέσεις ,προφόρτιση και πολύ πιθανό να ψαχτείς για αντικατάσταση.
Όσο ξενέρωμα κι αν νιώθεις νομίζω ότι είναι θέμα ασφαλείας

Άβαταρ μέλους
john_fazer8
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Τετ 08 Δεκ 2010, 14:57
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από john_fazer8 »

To πισω αμορτησερ ειναι το μαμα δηλαδη το Monoshock με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου μονο, εδω και πολλους μηνες το εχω τερμα σφιγμενο. To θεμα με οσα εχω καταλαβει ειδικα οταν ειμαι διαβαλος και με οσα εχω διαβασει-ακουσει ειναι πιθανοτατα το τερματισμα της αναρτησης με αποτελεσμα να πηγαινουν αλλου οι δυναμεις.

Άβαταρ μέλους
dudukas
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
Model: -
Τοποθεσία: Ζακυνθος
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από dudukas »

Γι'αυτο ρε Γιαννη κ σου λεω τι θα εκανα εγω δες τα λαμακια κ αν εχουν ιδιο κωδικο με του 1000 τοτε παιζεις με αμορτισερ... Δεν ειναι αναγκη να σκασεις 600 κ 700 ευρω αμα εχεις ιδια ακριβος λαμακια με το 1000 τοτε κ με ενα ελαφρως μεταχειρισμενο μαμα αμορτισερ απο 1000 θα εκανες αυτο που θες, να μην εχεις προβληματα αυτο εννοουσα ποιο πανω :wink:
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)

Άβαταρ μέλους
dudukas
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
Model: -
Τοποθεσία: Ζακυνθος
Επικοινωνία:

Re: Λυγισμένο μοχλικό πίσω ανάρτησης

Δημοσίευση από dudukas »

Λοιπον με ενα ψαξιμο ο κωδικος του ανταλακτηκου στο 1000 ειναι 2D12217A-00-00 ενω του 800 ειναι 2D12217A-10-00 με κοστος μηδενικο γυρω στα 15ε το καθε πλακακι οποτε γνωμη μου μετρα το δικο σου κ απο ενα 1000 κ αμα εχεις ιδιες διαστασεις σημαινει οτι αλλαξαν απλα το υλικο κατασκευης γιατι ο κωδικος ειναι σχεδον ιδιος αρα βλεπεις σκεφτεσαι κ πρατεις εγω παντος αμα οι διαστασεις ειναι ιδιες θα τα αλλαζα με δικο μου κοστος να εχω το κεφαλι μου ησηχο :wink:
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)


Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης