K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Φιλτρο αερος KN vs PIPERCROSS
Προσωπικα οταν αλλαξα το φιλτρο στο Fz1 με ΚΝ,
καταρχην ακουσα τη διαφορα, και ειχε λιγο καλυτερη ευστροφια απο τις μεσαιες και πανω.
Χαμηλα φυσικα χανεις, αλλα με ενα γραναζι μπροστα διορθωνεται αρκετα αυτο το προβλημα.
Νομιζω οτι μπορεις να δοκιμασεις και το pipercross, δε μπορω να φανταστω οτι θα εχουν τεραστιες διαφορες.
καταρχην ακουσα τη διαφορα, και ειχε λιγο καλυτερη ευστροφια απο τις μεσαιες και πανω.
Χαμηλα φυσικα χανεις, αλλα με ενα γραναζι μπροστα διορθωνεται αρκετα αυτο το προβλημα.
Νομιζω οτι μπορεις να δοκιμασεις και το pipercross, δε μπορω να φανταστω οτι θα εχουν τεραστιες διαφορες.
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Τελικα στο service με πεισανε κ εβαλα KN... απο τοτε ειμαι σιγουρος οτι στα χαμηλα εχει χασει, αλλα εκτος απο αυτο μπερδευει στα χαμηλα δηλαδη: τραβαω ξερογκαζο κ δν ανεβαζει ομαλα.. αργει λιγο μετα ανεβαζει.αν παλι το οδηγησω κανενα 10 λεπτο νομιζω στρωνει. Δν ειναι οπως ηταν πριν βαλω φιλτρο βέβαια ...ξερει καποιος απο εσας τι μπορει να παιζει κ γιατι? Θεωρω οτι η πιο ελευθερη ροη το επηρεάζει..
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Αφού στον πιασανε , ρύθμιση μίγματων σου έκαναν ή απλά αλλάξατε το φίλτρο με ελεύθερο? Κανονικά χρειάζεται να γίνει καυσαναλυση κ ρύθμιση του ψεκασμού. Κι αν πάμε ένα βήμα παραπέρα αφού απελευθερωσες την εισαγωγή πρέπει να κάνεις το ίδιο κ με την εξαγωγή , κοινώς εξατμιση
αλλά αφού μπήκες στο χώρο δεν ξαναβαζεις το μαμά φιλτρο να πεις εχασα 80€ κ αν τελικά θες γκάζια κι απόδοση άλλαξε ένα μπροστινό γρανάζι να βρεις το φως σου
αλλά αφού μπήκες στο χώρο δεν ξαναβαζεις το μαμά φιλτρο να πεις εχασα 80€ κ αν τελικά θες γκάζια κι απόδοση άλλαξε ένα μπροστινό γρανάζι να βρεις το φως σου
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Σιγουρα θα βαλω εξατμιση, μολις καταληξω δηλαδη..
Το φιλτρο το αλλαξα περισσοτερο για να μην μπλεκω με αλλαγες σε καθε σερβις + αφου θα βαλω εξατμιση σιγουρα, δεν λειτουργει καλυτερα με ενα πιο ελευθερο φιλτρο?
Γραναζια commander κλπ δεν τα κοιταω καθολου, αν ηθελα τετοια διαφορα σε γκαζι θα ειχα παρει το χιλια.
Τωρα με αλλαγη μιγματων τι διαφορα θα εχω σε καταναλωση?
Το φιλτρο το αλλαξα περισσοτερο για να μην μπλεκω με αλλαγες σε καθε σερβις + αφου θα βαλω εξατμιση σιγουρα, δεν λειτουργει καλυτερα με ενα πιο ελευθερο φιλτρο?
Γραναζια commander κλπ δεν τα κοιταω καθολου, αν ηθελα τετοια διαφορα σε γκαζι θα ειχα παρει το χιλια.
Τωρα με αλλαγη μιγματων τι διαφορα θα εχω σε καταναλωση?
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Απ όσα γράφεις φαίνεται ότι δεν είσαι και πολύ σχετικός με το αντικείμενο αφενός, αφετέρου (μιας και κανείς δε γεννήθηκε με γνώσεις) δεν έχεις μπει και στο κόπο να ψαχτείς τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ για να διαπιστώσεις αποδεδειγμένα ότι είσαι λάθος (και πελατάκι του μηχανικού σου)
Ξεκινώντας θα σου πω ότι ναι έπρεπε να είχες πάρει το 1000 εξ αρχής για πολλούς και διάφορους λόγους (no offence για τα παιδιά που έχουν το 800άρι)
Απλή και λογική ερώτηση, αφού δεν θες διαφορά σε γκάζι για ποιό λόγο ψάχνεσαι με φίλτρο-εξάτμιση;Το επιχείρημα περί να μην μπλέκεις με αλλαγές σε κάθε σέρβις δεν στέκει με την καμία (και γι αυτό σου λέω ότι είσαι πελατάκι του μηχανηικού σου και ανενημέρωτος)
Το κόστος του φίλτρου ΚΝ μαζί με το κιτ καθαρισμού του για να αποσβεστεί συγκριτικά με το να έβαζες το μαμά φίλτρο σε κάθε σέρβις θέλει αποδεδειγμένα πανω απο 50.000χλμ
Ωχ τι είναι πάλι αυτό, θέλει καθάρισμα το φίλτρο;;; Ναι θέλει καθάρισμα και το σχετικό κιτάκι της ΚΝ,που θα σου πασάρει ο μηχανικός σου στο επόμενο σέρβις να μου το θυμηθείς,κάνει ενα 20αρικάκι.
Άσε που έτσι κι αλλιώς για να το καθαρίσεις επιθεωρήσεις πρέπει να λύσεις πλαστικά,να σηκώσεις τεπόζιτο κλπ ότι θα έκανες δηλαδή και για να αλλάξεις το μαμά.Οπότε οποιοδήποτε επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι αετονύχηδες περί μακροπρόθεσμης οικονομίας είναι μια παπάτζα και μισή.
Επίσης εαν ψαχνόσουν εδώ στα θέματα του φόρουμ θα είχες διαπιστώσει απο την εμπειρία πολλών πριν απο σένα που επιχείρησαν το ίδιο,ότι το ελεύθερο φίλτρο σε μαμά κινητήρα απλά δεν δουλεύει με την καμία και όλοι επέστρεψαν στην βέλτιστη λύση του κλασσικού, μαμά, χάρτινου φίλτρου. Μόνος συνδυασμός ελεύθερου γίνεται με εξάτμιση , αλλά εκεί χρειάζεται και το pc για να δουλέψει σωστά.
Για το τελευταίο, περί κατανάλωσης και αλλαγής μιγμάτων, απάντησε μου σε παρακαλώ πόσο καίει η μοτοσυκλέτα σου τώρα; Απαντήσεις τύπου βάζω ενα 10€ κάθε 3 μέρες απορρίπτονται εξ ορισμού
Ξεκινώντας θα σου πω ότι ναι έπρεπε να είχες πάρει το 1000 εξ αρχής για πολλούς και διάφορους λόγους (no offence για τα παιδιά που έχουν το 800άρι)
Απλή και λογική ερώτηση, αφού δεν θες διαφορά σε γκάζι για ποιό λόγο ψάχνεσαι με φίλτρο-εξάτμιση;Το επιχείρημα περί να μην μπλέκεις με αλλαγές σε κάθε σέρβις δεν στέκει με την καμία (και γι αυτό σου λέω ότι είσαι πελατάκι του μηχανηικού σου και ανενημέρωτος)
Το κόστος του φίλτρου ΚΝ μαζί με το κιτ καθαρισμού του για να αποσβεστεί συγκριτικά με το να έβαζες το μαμά φίλτρο σε κάθε σέρβις θέλει αποδεδειγμένα πανω απο 50.000χλμ
Ωχ τι είναι πάλι αυτό, θέλει καθάρισμα το φίλτρο;;; Ναι θέλει καθάρισμα και το σχετικό κιτάκι της ΚΝ,που θα σου πασάρει ο μηχανικός σου στο επόμενο σέρβις να μου το θυμηθείς,κάνει ενα 20αρικάκι.
Άσε που έτσι κι αλλιώς για να το καθαρίσεις επιθεωρήσεις πρέπει να λύσεις πλαστικά,να σηκώσεις τεπόζιτο κλπ ότι θα έκανες δηλαδή και για να αλλάξεις το μαμά.Οπότε οποιοδήποτε επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι αετονύχηδες περί μακροπρόθεσμης οικονομίας είναι μια παπάτζα και μισή.
Επίσης εαν ψαχνόσουν εδώ στα θέματα του φόρουμ θα είχες διαπιστώσει απο την εμπειρία πολλών πριν απο σένα που επιχείρησαν το ίδιο,ότι το ελεύθερο φίλτρο σε μαμά κινητήρα απλά δεν δουλεύει με την καμία και όλοι επέστρεψαν στην βέλτιστη λύση του κλασσικού, μαμά, χάρτινου φίλτρου. Μόνος συνδυασμός ελεύθερου γίνεται με εξάτμιση , αλλά εκεί χρειάζεται και το pc για να δουλέψει σωστά.
Για το τελευταίο, περί κατανάλωσης και αλλαγής μιγμάτων, απάντησε μου σε παρακαλώ πόσο καίει η μοτοσυκλέτα σου τώρα; Απαντήσεις τύπου βάζω ενα 10€ κάθε 3 μέρες απορρίπτονται εξ ορισμού
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Οπως τα λεει ο Στρατης.
Επισης αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις τα αντιστοιχα απο 1000/600,
δεν θα ειχες μπλεξει με το μηχανικο για αλλαγες χωρις νοημα.
Φιλτρο, εξατμιση, μανιταρια, λαδια, ζελατινες, γραναζι εχουν χιλιοσυζητηθει για αυτα τα μηχανακια
που ειναι τεχνολογια 10 ετιας και δεν υπαρχει καμια αλλαγη εδω και χρονια για τα ερωτηματα που
εχουν απαντηθει.
Επισης αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις τα αντιστοιχα απο 1000/600,
δεν θα ειχες μπλεξει με το μηχανικο για αλλαγες χωρις νοημα.
Φιλτρο, εξατμιση, μανιταρια, λαδια, ζελατινες, γραναζι εχουν χιλιοσυζητηθει για αυτα τα μηχανακια
που ειναι τεχνολογια 10 ετιας και δεν υπαρχει καμια αλλαγη εδω και χρονια για τα ερωτηματα που
εχουν απαντηθει.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
μαλλον κανενας απο τους 2 σας δεν διαβασε τι εγραψα πριν....δεν με πειραζει βεβαια, απλα πηρα απαντησεις για πραγματα που δεν ρωτησα.ισως να πηρα μια.
λαδια φιλτρα μπουζι τα κανω μονος μου, εχω το κιτ απο την ημερα αγορας,εξατμιση θα βαλω (οπως προφανως ειχα γραψει αλλα δεν διαβασατε) για να φυγει η άσχημη εμφανιση της μαμας και να μπει κατι που θα βγαζει πιο ωραιο ηχο.
όσο για το θεμα καταναλωσης δεν ρωτησα ποσο καιει την εβδομαδα,τις 3 μερες το μηνα, το χρονο...θελω να μαθω αν αν αυξανεται η καταναλωση σε χαμηλες στροφες κ υψηλες, αν καποιος γνωριζει δηλαδη τι αλλαγες θα γινουν στα μίγματα και πως το επηρεάζει αυτο.
λαδια φιλτρα μπουζι τα κανω μονος μου, εχω το κιτ απο την ημερα αγορας,εξατμιση θα βαλω (οπως προφανως ειχα γραψει αλλα δεν διαβασατε) για να φυγει η άσχημη εμφανιση της μαμας και να μπει κατι που θα βγαζει πιο ωραιο ηχο.
όσο για το θεμα καταναλωσης δεν ρωτησα ποσο καιει την εβδομαδα,τις 3 μερες το μηνα, το χρονο...θελω να μαθω αν αν αυξανεται η καταναλωση σε χαμηλες στροφες κ υψηλες, αν καποιος γνωριζει δηλαδη τι αλλαγες θα γινουν στα μίγματα και πως το επηρεάζει αυτο.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: K&N Φίλτρο αέρα στα 15000?
Διαβασαμε οτι εγραψες.
Εχει συζητηθει για το θεμα που ρωτας και για την ρυθμιση μειγματων οσον αφορα την καταναλωση και τα +/- ενος φιλτρου.
Κανε τον κοπο να τα διαβασεις.
Οτι γραφουμε ειναι για να σε βοηθησουμε... ο σκοπος ειναι πριν κανεις μια κινηση αγορας/αλλαγης να εχεις ψαξεις
το ζητημα... και επειδη το μηχανακι σου ειναι παλιο εχουν σχεδον ολα ηδη απαντηθει.
Τα πλεονεκτημα/μειονεκτηματα αλλαγης φιλτρου και τι κινησεις χρειαζονται μετα την αλλαγη, η ρυθμιση μειγματων κλπ και ολα αυτα υπαρχουν εδω μεσα.
Εχει συζητηθει για το θεμα που ρωτας και για την ρυθμιση μειγματων οσον αφορα την καταναλωση και τα +/- ενος φιλτρου.
Κανε τον κοπο να τα διαβασεις.
Οτι γραφουμε ειναι για να σε βοηθησουμε... ο σκοπος ειναι πριν κανεις μια κινηση αγορας/αλλαγης να εχεις ψαξεις
το ζητημα... και επειδη το μηχανακι σου ειναι παλιο εχουν σχεδον ολα ηδη απαντηθει.
Τα πλεονεκτημα/μειονεκτηματα αλλαγης φιλτρου και τι κινησεις χρειαζονται μετα την αλλαγη, η ρυθμιση μειγματων κλπ και ολα αυτα υπαρχουν εδω μεσα.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης