Tαχυτητες

Απάντηση
GIORGOS HOFFMAN
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 19:34
Model: -
Τοποθεσία: ΤΗΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Επικοινωνία:

Tαχυτητες

Δημοσίευση από GIORGOS HOFFMAN »

ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ! ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΒΑΣΩ ΤΑΧΗΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΙΕΣΗ! ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ. ΑΛΑΞΑ ΛΑΔΙΑ ΚΙ ΕΒΑΛΑ 10 W 40 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΙΛΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. FAZER 1000 MON. 2004 ΚΑΙ 55000 ΧΛΜ. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GIORGOS HOFFMAN την Πέμ 13 Νοέμ 2008, 22:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Sotosfz6
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
Model: MT09
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: TAXYTHTES

Δημοσίευση από Sotosfz6 »

GIORGOS HOFFMAN έγραψε:ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ! ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΒΑΣΩ ΤΑΧΗΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΙΕΣΗ! ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ. ΑΛΑΞΑ ΛΑΔΙΑ ΚΙ ΕΒΑΛΑ 10 W 40 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΙΛΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. FAZER 1000 MON. 2004 ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!

σημερα στο παρουσιασε και αλλαξες κιολας λαδια?ανεβαζεις στροφες για να κατεβασεις ταχυτητα?συνηθως συμβαινει το αντιθετο
στο εκανε και αφου ζεσταθηκε?ηταν το ιδιο και κρυο και ζεστο?περσι με τα κρυα στο ειχε ξανακανει ή την πηρες φετος?ποσα χλμ εχει η μηχανη?

Το κιβωτιο δεν συμπεριφερεται παντα το ιδιο.Αλλες φορες δουλευει βουτυρο και αλλες νομιζεις οτι ειναι ετοιμο να σπασει.Επηρεαζεται πολυ απο την θερμοκρασια, και σημερα τουλαχιστον στην Πατρα το κρυο ηταν δυνατο το πρωι12-13 βαθμους, οποτε πολλα κιβωτια θα ηταν σκληρα μεχρι να ζεσταθουν.

Εαν σου εχει μπει η ιδεα καλυτερα να το πας σε συνεργειο να το δουν.
...quoth the raven nevermore...

Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Re: TAXYTHTES

Δημοσίευση από Billy_BMW »

GIORGOS HOFFMAN έγραψε:ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ
Γράφε με πεζά γιατί είναι κουραστικό το διάβασμα έστι.

Στο κάνει σε όλες τις σχέσεις?

Πατινάρει καθόλου το μηχανάκι και εαν ναι που?

Ρύθμισες πρόσφατα το ρεγουλατόρο της ντίζας του συμπλέκτη?

Τι εννοείς όταν ανεβάσεις στροφές ?????? Δηλαδή στις 3.000 σ.α.λ πατώντας συμπλέκτη δεν κουμπώνουν το ίδιο εύκολα με 8.000 σ.α.λ και συμπλέτη????

Όταν λες δεν "μπαίνουν καλά" εννοείς μόνο ήχο,περισσότερη δύναμη ή/και τα δύο μαζί?

Πριν απαντήσεις κάνε κάποια απλά πράγματα.

1)Τσέκαρε μήπως έχει χαλαρώσει(ή έχει βγει\κουνηθεί απο τη θέση του) ο ρεγουλατόρος της ντίζας σου.(Πρώτα στο τιμόνι και σπανιότερα κάτω).


2)Τσέκαρε την ντίζα σου μήπως έχει "φτύσει" κάποια σύρματα πάνω ή κάτω.(βάλτης WD-40)

3)Δοκίμασε να πλησιάσεις τον οριζίντιο ρεγουλατόρο προς την "πλήρη χαλάρωση" της ντίζας και δες αν υπάρχει διαφορά (καλύτερα ή πιο έντονα) και μετά προς "το πλήρες τέντωμα της ντίζας" και δες εαν υπάρχει διαφορά.

4)Ρίξε WD-40 στο ελατηριάκι του μηχανισμού της σύμπλεξης που βρίσκεται πάνω απο το κιβώτιο ταχυτήτων(εκεί που καταλήγει η ντίζα).

Εαν τίποτα απο τα παραπάνω δεν κάνει διαφορά τότε διευκρίνησε λίγο παραπάνω που ακριβώς είναι η δυσκολία.(μόνο ήχος,δύναμη,πατινάρισμα? κ.λ.π).

Επίσης δες εαν στο κάνει σε όλες τις σχέσεις ή περισσότερο στη 1η-2α.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης