Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Σήμερα που βρήκα χρόνο (ας όψεται η άδεια που είχα πάρει για τα Γιάννενα... ) είπα να ασχοληθώ με το μαμημένο το τρίξιμο.
Και όπως είχα υποσχεθεί τράβηξα πολλές φωτό ώστε πλέον να γίνει "τυφλοσούρτης" για όσους το επιχειρήσουν...
Πρώτο βήμα ένα πλύσιμο για να βλέπω τι κάνω αφού το μηχανάκι μετά τον προχθεσινό χωματόδρομο είχε γίνει αγνώριστο...
Ξεκινάμε με την αφαίρεση της ζελατίνας...Λίγη προσοχή με το σταυροκατσάβιδο γιατί οι βίδες είναι πλαστικές και δεν θέλει πολύ το κεφάλι τους να παραμορφωθεί...
Το επόμενο βήμα είναι να βγάλουμε τα μαύρα πλαστικά καπάκια του φαίριγκ για να αποκτήσουμε πρόσβαση από την μέσα μεριά.
Σταυροκατσάβιδι στο χέρι και ξεβίδωμα των 2 βιδών στην αριστερή μερία
Και στην δεξιά...
Με ένα μικρό αλλενάκι (δεν θυμάμαι αν είναι 3 ή 4 ) βγάζουμε και τις πλαινές βίδες του φαίρινγκ (και από τις 2 μεριές φυσικά) και προσέχουμε να μην χάσουμε τις πλαστικές ροδέλλες που έχουν.
Και όπως είχα υποσχεθεί τράβηξα πολλές φωτό ώστε πλέον να γίνει "τυφλοσούρτης" για όσους το επιχειρήσουν...
Πρώτο βήμα ένα πλύσιμο για να βλέπω τι κάνω αφού το μηχανάκι μετά τον προχθεσινό χωματόδρομο είχε γίνει αγνώριστο...
Ξεκινάμε με την αφαίρεση της ζελατίνας...Λίγη προσοχή με το σταυροκατσάβιδο γιατί οι βίδες είναι πλαστικές και δεν θέλει πολύ το κεφάλι τους να παραμορφωθεί...
Το επόμενο βήμα είναι να βγάλουμε τα μαύρα πλαστικά καπάκια του φαίριγκ για να αποκτήσουμε πρόσβαση από την μέσα μεριά.
Σταυροκατσάβιδι στο χέρι και ξεβίδωμα των 2 βιδών στην αριστερή μερία
Και στην δεξιά...
Με ένα μικρό αλλενάκι (δεν θυμάμαι αν είναι 3 ή 4 ) βγάζουμε και τις πλαινές βίδες του φαίρινγκ (και από τις 2 μεριές φυσικά) και προσέχουμε να μην χάσουμε τις πλαστικές ροδέλλες που έχουν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Δευ 24 Μαρ 2008, 14:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Σειρά έχουν οι καθρέπτες.
Στερεώνονται με 2 δεκαράκια παξιμάδια ο καθένας. Στην φωτό φαίνεται μόνο το ένα - το άλλο είναι από πίσω του, και είναι σημειωμένα στους ακριανούς κύκλους σε κάθε πλευρά.
Χρειάζεται μια καστάνια για καλύτερη και ευκολότερη δουλειά αλλά μπορεί να γίνει και με σωληνωτό 10αράκι ή γερμανικό.
Στην φωτό είναι σημειωμένες και 2 βίδες που πρέπει να βγούν με σταυροκατσάβιδο αφού βγάλουμε τους καθρέπτες .
Πριν αφαιρέσουμε το φαίρινγκ πρέπει να αποσυνδέσουμε τις 3 φίσσες στην αριστερή μεριά που δίνουν ρεύμα σε φώτα, φλάς, κοντέρ, κλπ. Γίνεται εύκολα με το χέρι...
Και τώρα είμαστε έτοιμοι να βγάλουμε το φαίρινγκ από την μηχανή. Στερεώνεται στον λαιμό με 2 μακριές 12άρες βίδες που ξεβιδώνουν από την δεξιά μεριά.
Ο καλύτερος τρόπος για να βγούν είναι με καστάνια. Όταν βγάζουμε την τελευταία κρατάμε και λίγο κόντρα το φαίνγκ με το χέρι για να μην μας πέσει κάτω....
Στερεώνονται με 2 δεκαράκια παξιμάδια ο καθένας. Στην φωτό φαίνεται μόνο το ένα - το άλλο είναι από πίσω του, και είναι σημειωμένα στους ακριανούς κύκλους σε κάθε πλευρά.
Χρειάζεται μια καστάνια για καλύτερη και ευκολότερη δουλειά αλλά μπορεί να γίνει και με σωληνωτό 10αράκι ή γερμανικό.
Στην φωτό είναι σημειωμένες και 2 βίδες που πρέπει να βγούν με σταυροκατσάβιδο αφού βγάλουμε τους καθρέπτες .
Πριν αφαιρέσουμε το φαίρινγκ πρέπει να αποσυνδέσουμε τις 3 φίσσες στην αριστερή μεριά που δίνουν ρεύμα σε φώτα, φλάς, κοντέρ, κλπ. Γίνεται εύκολα με το χέρι...
Και τώρα είμαστε έτοιμοι να βγάλουμε το φαίρινγκ από την μηχανή. Στερεώνεται στον λαιμό με 2 μακριές 12άρες βίδες που ξεβιδώνουν από την δεξιά μεριά.
Ο καλύτερος τρόπος για να βγούν είναι με καστάνια. Όταν βγάζουμε την τελευταία κρατάμε και λίγο κόντρα το φαίνγκ με το χέρι για να μην μας πέσει κάτω....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Δευ 24 Μαρ 2008, 16:55, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Και ξαφνικά αποκτάμε ένα "κακό" γυμνό στρητφάιτερ...
Συνιστώ ανεπιφύλακτα μια σύντομη βόλτα χωρίς το φαίρινγκ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ....
Με το φαίρινγκ στα χέρια αφαιρούμε την βάση που στηρίζει τα όργανα για να αποκτήσουμε πρόσβαση στον αεραγωγό από πίσω τους...Με σταυροκατσάβιδο λύνουμε τις βίδες που σημειώνω (μαζί με εκείνες τις 2 που είχα δείξει στην φωτό με τους καθρέπτες) και όλο το σύστημα των οργάνων έρχεται προς τα εμπρός δίνοντάς μας τον χώρο για να δουλέψουμε από πίσω τους...
Κάπως έτσι φαίνεται μετά την αφαίρεση των βιδών
Και πλέον αποκτάμε πρόσβαση στον υπεύθυνο του τριξίματος που δεν είναι άλλος από τον τριγωνικό διακοσμητικό αεραγωγό
Συνιστώ ανεπιφύλακτα μια σύντομη βόλτα χωρίς το φαίρινγκ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ....
Με το φαίρινγκ στα χέρια αφαιρούμε την βάση που στηρίζει τα όργανα για να αποκτήσουμε πρόσβαση στον αεραγωγό από πίσω τους...Με σταυροκατσάβιδο λύνουμε τις βίδες που σημειώνω (μαζί με εκείνες τις 2 που είχα δείξει στην φωτό με τους καθρέπτες) και όλο το σύστημα των οργάνων έρχεται προς τα εμπρός δίνοντάς μας τον χώρο για να δουλέψουμε από πίσω τους...
Κάπως έτσι φαίνεται μετά την αφαίρεση των βιδών
Και πλέον αποκτάμε πρόσβαση στον υπεύθυνο του τριξίματος που δεν είναι άλλος από τον τριγωνικό διακοσμητικό αεραγωγό
Με ένα κατσαβίδι και προσεκτικές κινήσεις τον ξεκολλάμε από την βάση του...Περιέργως μέσα δείχνει να έχει μαύρη σιλικόνη που όμως δεν ήταν αρκετή για να αποτρέψει τον συντονισμό του και το τρίξιμο...
Με ένα σωληνάριο σιλικόνης στα χέρια γεμίζουμε αρκετά τόσο τον αεραγωγό, όσο και την βάση του-ειδικά στα σημεία επαφής...
Μην λυπηθείτε και βάλετε λίγη...Γεμίστε το καλά...Έτσι κι αλλιώς όση περισσεύει θα την ξεράσει κατά το κούμπωμα....
Κουμπώμουμε πάλι τον αεραγωγό στην θέση του και με ένα πανάκι καθαρίζουμε την σιλικόνη που έχει ξεράσει...Από την μέσα μεριά έτσι κι αλλιώς δεν φαίνεται τίποτα....Και αρχίζουμε την διαδικασία δεσίματος
Αφού δέσουμε πάλι την βάση των οργάνων, τοποθετούμε το φαίριγνκ πάνω στην μηχανή σφίγγοντας καλά τις 2 μακριές 12άρες βίδες στον λαιμό...Από την επέμβαση δεν φαίνεται απολύτως τίποτα...
Βάζουμε την ζελατίνα (προσοχή μην παρασφίξετε τις πλαστικές βίδες της γιατί θα χαλάσουν - καναδυό τις έκανα μαντάρα... ), και σφίγγουμε τους καθρέπτες προσέχοντας να μην ξεχάσουμε να βάλουμε τα μικρά μεταλλικά κυλινδράκια μέσα από τα οποία περνάνε οι βίδες τους
Συνδέουμε πάλι τις φίσσες, βάζουμε τα μαύρα πλαινά καπάκια του φαίριγκ...
Έτοιμοι...ένας έλεχγος ότι σφίξαμε τα πάντα και ότι όλα δουλεύουν κανονικά είναι αναγκαίος...
Ίσως να χρειαστεί να βάλετε μικρά κομμάτια τσοχάκια στα σημεία που τα μαύρα πλαινά καπάκια ακουμπάνε στο φαίρινγκ...Στο δικό μου απλά με λίγη προσοχή στο κούμπωμα και με μερικές "δαχτυλιές" σιλικόνης στις βίδες και στα σημεία επαφής δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο...
Το αποτέλεσμα θαυμάσιο όπως ήδη έχω πεί...
Καλές και ήσυχες βόλτες χωρίς αυτό το σπαστικό τρίξιμο...
Με ένα σωληνάριο σιλικόνης στα χέρια γεμίζουμε αρκετά τόσο τον αεραγωγό, όσο και την βάση του-ειδικά στα σημεία επαφής...
Μην λυπηθείτε και βάλετε λίγη...Γεμίστε το καλά...Έτσι κι αλλιώς όση περισσεύει θα την ξεράσει κατά το κούμπωμα....
Κουμπώμουμε πάλι τον αεραγωγό στην θέση του και με ένα πανάκι καθαρίζουμε την σιλικόνη που έχει ξεράσει...Από την μέσα μεριά έτσι κι αλλιώς δεν φαίνεται τίποτα....Και αρχίζουμε την διαδικασία δεσίματος
Αφού δέσουμε πάλι την βάση των οργάνων, τοποθετούμε το φαίριγνκ πάνω στην μηχανή σφίγγοντας καλά τις 2 μακριές 12άρες βίδες στον λαιμό...Από την επέμβαση δεν φαίνεται απολύτως τίποτα...
Βάζουμε την ζελατίνα (προσοχή μην παρασφίξετε τις πλαστικές βίδες της γιατί θα χαλάσουν - καναδυό τις έκανα μαντάρα... ), και σφίγγουμε τους καθρέπτες προσέχοντας να μην ξεχάσουμε να βάλουμε τα μικρά μεταλλικά κυλινδράκια μέσα από τα οποία περνάνε οι βίδες τους
Συνδέουμε πάλι τις φίσσες, βάζουμε τα μαύρα πλαινά καπάκια του φαίριγκ...
Έτοιμοι...ένας έλεχγος ότι σφίξαμε τα πάντα και ότι όλα δουλεύουν κανονικά είναι αναγκαίος...
Ίσως να χρειαστεί να βάλετε μικρά κομμάτια τσοχάκια στα σημεία που τα μαύρα πλαινά καπάκια ακουμπάνε στο φαίρινγκ...Στο δικό μου απλά με λίγη προσοχή στο κούμπωμα και με μερικές "δαχτυλιές" σιλικόνης στις βίδες και στα σημεία επαφής δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο...
Το αποτέλεσμα θαυμάσιο όπως ήδη έχω πεί...
Καλές και ήσυχες βόλτες χωρίς αυτό το σπαστικό τρίξιμο...
- andreas x
- Δημοσιεύσεις: 80
- Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:33
- Model: -
- Τοποθεσία: kalamata
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
τελικα το προβλημα λυθηκε οριστικα?εμενα μου το εφτιαξε ο αντιπροσωπος(μονος του το προτεινε) +:Applause=+:=D> αλλα ισως χρειαστει να βαλω το χερι μου τελικα!!
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Οριστικά....μέχρι αποδείξεως του εναντίον....
όταν το είχα φτιάξει παλιά με τον "εύκολο" τρόπο σφηνώνοντας τσοχάκια, μετά από λίγο το τρίξιμο επανερχόταν...από τότε που το έλυσα και έφτιαξα όπως περιγράφω, μέχρι στιγμής είναι μια χαρά...και δεν βλέπω γιατί να αλλάξει κάτι...
όταν το είχα φτιάξει παλιά με τον "εύκολο" τρόπο σφηνώνοντας τσοχάκια, μετά από λίγο το τρίξιμο επανερχόταν...από τότε που το έλυσα και έφτιαξα όπως περιγράφω, μέχρι στιγμής είναι μια χαρά...και δεν βλέπω γιατί να αλλάξει κάτι...
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
λοιπον η λυση για να μην σας ενοχλει ειναι μια...akrapovic ξεταποτη!!εβαλα τη μαμα εξατμιση εχτες και για 1η φορα ακουσα το τριξιμο που λετε!!!!πριν δεν ακουγα τιποτα!!!!
Yamaha R1-Scott voltage-?
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Λοιπόοοοον,
πήγα και εγω για το σέρβις των 10000 επιτέλους, και είπα να φτιάξω επιτέλους το μαμωτρίξιμο
εγω ακολούθησα διαφορετική συνταγή για το μασκάκι που δε χρειάζεται σιλικόνες, μόνο και μόνο στο άκουσμά της κάτι με πιάνει, για τα υδραυλικά καλή είναι για το φέιζερ για μένα οχι..
ακΩλοθεί φωτορομάντζο...
1) λύνουμε όλο το μούτρο όπως περίεγραψε και ο φίλος με τη διαφορά οτι το κοντέρ το άφησα επάνω, δεν υπήρχε λόγος να βγεί..εδω παρατηρούμε οτι ήδη απο την αρχή της αγοράς της μηχανής είχα προσθέσει ένα ακόμη τέτοιο μαξιλαράκι, χωρίς κανένα αποτέλεσμα...
2) Εδω παρατηρούμε οτι απο το εργοστάσιο, σε εκείνο το σημείο είναι καμμένο-κολλημένο το μασκάκι οπότε σκεφτήκαμε να κάνουμε μια τρυπόυλα στην ίδια διάμετρο για να περαστεί βίδα...
3) Ιδού η τρυπούλα στο μασκάκι...
4) Να και η τρυπούλα στο μούτρο
5) Στη συνέχεια, αφού έχω προμηθευτεί αυτό το σφουγγαράκι που βρίσκεται στη σέλα τη πίσω στο πίσω σημείο επι της μηχανής, το κόβω σε δυο ίδια κομμάτια και το κολλάω αριστερά και δεξιά εκεί που θα κάτσει το μασκάκι
εδω φαίνεται πλέον καθαρά τι έχει γίνει..αν και ήθελα να φύγουν το περισιο σφουγγαράκι προτίμησα να μη το κάνω για να μη γεμίσω γρατζουνιές απο δω και απο κεί..
Με αυτά και με αυτά...είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω....
πως ναι....
ξαναπήρα τα @@@χίδια μου.... το τρίξιμο εξακολουθεί να υπάρχει
εχω αρχίσει πλέον και σκέφτομαι μήπως δε φταίει πια αυτό μιας και δε κουνιέται καθόλου , αλλά μήπως τρίζει το κοντέρ....
είδωμεν.
πήγα και εγω για το σέρβις των 10000 επιτέλους, και είπα να φτιάξω επιτέλους το μαμωτρίξιμο
εγω ακολούθησα διαφορετική συνταγή για το μασκάκι που δε χρειάζεται σιλικόνες, μόνο και μόνο στο άκουσμά της κάτι με πιάνει, για τα υδραυλικά καλή είναι για το φέιζερ για μένα οχι..
ακΩλοθεί φωτορομάντζο...
1) λύνουμε όλο το μούτρο όπως περίεγραψε και ο φίλος με τη διαφορά οτι το κοντέρ το άφησα επάνω, δεν υπήρχε λόγος να βγεί..εδω παρατηρούμε οτι ήδη απο την αρχή της αγοράς της μηχανής είχα προσθέσει ένα ακόμη τέτοιο μαξιλαράκι, χωρίς κανένα αποτέλεσμα...
2) Εδω παρατηρούμε οτι απο το εργοστάσιο, σε εκείνο το σημείο είναι καμμένο-κολλημένο το μασκάκι οπότε σκεφτήκαμε να κάνουμε μια τρυπόυλα στην ίδια διάμετρο για να περαστεί βίδα...
3) Ιδού η τρυπούλα στο μασκάκι...
4) Να και η τρυπούλα στο μούτρο
5) Στη συνέχεια, αφού έχω προμηθευτεί αυτό το σφουγγαράκι που βρίσκεται στη σέλα τη πίσω στο πίσω σημείο επι της μηχανής, το κόβω σε δυο ίδια κομμάτια και το κολλάω αριστερά και δεξιά εκεί που θα κάτσει το μασκάκι
εδω φαίνεται πλέον καθαρά τι έχει γίνει..αν και ήθελα να φύγουν το περισιο σφουγγαράκι προτίμησα να μη το κάνω για να μη γεμίσω γρατζουνιές απο δω και απο κεί..
Με αυτά και με αυτά...είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω....
πως ναι....
ξαναπήρα τα @@@χίδια μου.... το τρίξιμο εξακολουθεί να υπάρχει
εχω αρχίσει πλέον και σκέφτομαι μήπως δε φταίει πια αυτό μιας και δε κουνιέται καθόλου , αλλά μήπως τρίζει το κοντέρ....
είδωμεν.
-
- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν 2005, 11:13
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ. Δημητριος
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Και σου είπα πουλα το...
Αφου δεν το κατεχεις το αθλημα, τι θελεις και μπλεκεις?
Αφου δεν το κατεχεις το αθλημα, τι θελεις και μπλεκεις?
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Φίλε FouZou
Το πιθανότερο είναι το τρίξιμο να συνεχίζει να υφίσταται από τον μαύρο αεραγωγό-μασκάκι γιατί ναι μεν έβαλες σφουγγαράκι στα πλαινά που πατάει αλλά μπορεί να συνεχίζει να τρίζει χαμηλά στην βάση του εκεί που κουμπώνει με το φαίρινγκ... Γιαυτό εγώ προτίμησα να το γεμίσω τελείως εσωτερικά με σιλικόνη...
Εύκολο να το διαπιστώσεις. Αν εν κινήσει την ώρα που κάνει το τρίξιμιο το ακουμπήσεις πιέζοντας ελαφρά με το χέρι σε διάφορα σημεία του θα καταλάβεις αν αλλάξει ο ήχος ή σταματήσει τελείως... Ταυτόχρονα θα νοιώσεις τον κραδασμό στα δάχτυλά σου. Προσοχή μόνο γιατί εν κινήσει δεν είναι απίθανο να αποσπαστεί η προσοχή σου και να καρφωθείς πουθενά...
Από εκεί και πέρα τα FZ1 ΣΙΓΟΥΡΑ τρίζουν από εκεί-έχω τσεκάρει αρκετά...
Μια άλλη πηγή μικροτριγμών (μικρότεροι όμως) προέρχονται και από τα μαύρα καλλύματα του φαίρινγκ δεξιά-αριστερά, ειδικά αν για κάποιο λόγο τα βγάλεις και μετά τα ξαναβάλεις. Ελάχιστα να μην πατήσουν καλά στις βάσεις τους τρίζουν. Δεν αποκλείεται ο τριγμός που ακούς τώρα να προέρχεται από αυτά... Τσέκαρέ το...Με μια προσεκτική τοποθέτηση θα ησυχάσουν...
Προσωπικά όταν το είχα λύσει σαν επιπλέον μέσο πρόληψης κατά το δέσιμο είχα βάλει από μια σταγόνα σιλικόνη ΣΕ ΚΑΘΕ σημείο επαφής που βιδώνουν-δένουν το σύστημα των φώτων και η βάση των οργάνων στο μούτρο.... Δεν ξέρω αν αυτό έκανε καμμιά διαφορά (προληπτικά το έκανα) αλλά αφού έτσι κι αλλιώς τα είχα λύσει δεν ήταν κανένας κόπος....
Δεν μπορώ να ξέρω αν το δικό σου για κάποιο λόγο τρίζει και από κάπου αλλού...Πάντως νομίζω ότι με λίγη προσπάθεια θα βρείς από που προέρχεται...Αφού το έλυσες μια φορά την επόμενη αν χρειαστεί θα είναι παιχνιδάκι...
Το πιθανότερο είναι το τρίξιμο να συνεχίζει να υφίσταται από τον μαύρο αεραγωγό-μασκάκι γιατί ναι μεν έβαλες σφουγγαράκι στα πλαινά που πατάει αλλά μπορεί να συνεχίζει να τρίζει χαμηλά στην βάση του εκεί που κουμπώνει με το φαίρινγκ... Γιαυτό εγώ προτίμησα να το γεμίσω τελείως εσωτερικά με σιλικόνη...
Εύκολο να το διαπιστώσεις. Αν εν κινήσει την ώρα που κάνει το τρίξιμιο το ακουμπήσεις πιέζοντας ελαφρά με το χέρι σε διάφορα σημεία του θα καταλάβεις αν αλλάξει ο ήχος ή σταματήσει τελείως... Ταυτόχρονα θα νοιώσεις τον κραδασμό στα δάχτυλά σου. Προσοχή μόνο γιατί εν κινήσει δεν είναι απίθανο να αποσπαστεί η προσοχή σου και να καρφωθείς πουθενά...
Από εκεί και πέρα τα FZ1 ΣΙΓΟΥΡΑ τρίζουν από εκεί-έχω τσεκάρει αρκετά...
Μια άλλη πηγή μικροτριγμών (μικρότεροι όμως) προέρχονται και από τα μαύρα καλλύματα του φαίρινγκ δεξιά-αριστερά, ειδικά αν για κάποιο λόγο τα βγάλεις και μετά τα ξαναβάλεις. Ελάχιστα να μην πατήσουν καλά στις βάσεις τους τρίζουν. Δεν αποκλείεται ο τριγμός που ακούς τώρα να προέρχεται από αυτά... Τσέκαρέ το...Με μια προσεκτική τοποθέτηση θα ησυχάσουν...
Προσωπικά όταν το είχα λύσει σαν επιπλέον μέσο πρόληψης κατά το δέσιμο είχα βάλει από μια σταγόνα σιλικόνη ΣΕ ΚΑΘΕ σημείο επαφής που βιδώνουν-δένουν το σύστημα των φώτων και η βάση των οργάνων στο μούτρο.... Δεν ξέρω αν αυτό έκανε καμμιά διαφορά (προληπτικά το έκανα) αλλά αφού έτσι κι αλλιώς τα είχα λύσει δεν ήταν κανένας κόπος....
Δεν μπορώ να ξέρω αν το δικό σου για κάποιο λόγο τρίζει και από κάπου αλλού...Πάντως νομίζω ότι με λίγη προσπάθεια θα βρείς από που προέρχεται...Αφού το έλυσες μια φορά την επόμενη αν χρειαστεί θα είναι παιχνιδάκι...
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Το δικο μου καποιες λιγες φορες τριζει ο αριστερος καθρεπτης οταν βαζω εμπρος. Τον ακουμπαω, τον "χαιδευω" και σταματαει. Οταν ξαναβαλω μπρος μπορει να κανει το ιδιο. Λιγες φορες βεβαια αλλα κατανταει ολιγον σπαστικο.
Μαλλον το κρυσταλλο συντονιζεται... γιατι τις βιδες κ τα παξιμαδια του μπρατσου τα εχω σφιξει οσο δεν παει αλλο.
Οσο για το αρχικο τριξιμο το θεραπευσα με τις πρωτες οδηγιες του θαναση
Μαλλον το κρυσταλλο συντονιζεται... γιατι τις βιδες κ τα παξιμαδια του μπρατσου τα εχω σφιξει οσο δεν παει αλλο.
Οσο για το αρχικο τριξιμο το θεραπευσα με τις πρωτες οδηγιες του θαναση
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Επί της ευκαιρίας εγκατάστασης του gear indicator έβγαλα τον ενοχλητικό αεραγωγό και έβαλα μαύρη σιλικόνη.
Λοιπόν, έβγαλα μόνο την ζελατίνα και αφαίρεσα τον αεραγωγό...απλά!!!!
Στο δικό μου έιχε και μικρά μαξιλαράκια περιμετρικά και ήταν και πιασμένο στο κέντρο με ένα πλαστικό βιδάκι.
(Προφανώς ότι βρίσκουν με το καιρό το φτιάχνουν στο εργοστάσιο)......αλλά συντόνιζε στις 4,500-5,000 στροφές.
Λοιπόν, έβγαλα μόνο την ζελατίνα και αφαίρεσα τον αεραγωγό...απλά!!!!
Στο δικό μου έιχε και μικρά μαξιλαράκια περιμετρικά και ήταν και πιασμένο στο κέντρο με ένα πλαστικό βιδάκι.
(Προφανώς ότι βρίσκουν με το καιρό το φτιάχνουν στο εργοστάσιο)......αλλά συντόνιζε στις 4,500-5,000 στροφές.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- MAIK
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Τετ 28 Μαρ 2007, 21:44
- Model: FZ1
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
αστα να πανε
εγω που τα ελυσα
τα βιδοσα
σταματισε το τριξιμο το ψιλο
εβγαλε αλλο τωρα
δε @αμιετε λεω φοραω το κρανος και δεν το ακουω
βρε ακουω το ακραποβιτς και τερμα
εγω που τα ελυσα
τα βιδοσα
σταματισε το τριξιμο το ψιλο
εβγαλε αλλο τωρα
δε @αμιετε λεω φοραω το κρανος και δεν το ακουω
βρε ακουω το ακραποβιτς και τερμα
Ερχομαι με. 1000 και με το 1000
- andreas x
- Δημοσιεύσεις: 80
- Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:33
- Model: -
- Τοποθεσία: kalamata
- Επικοινωνία:
Re: Αναλυτικές οδηγίες για λύση του τριξίματος στο φαίρινγκ
Και εγω ακολουθησα τη μεθοδο του theod και εφτιαξε,αλλα μετα το ταξιδη που εκανα το ξανακανει.
Και παμε παλι απο την αρχη.Ορεξη να εχουμε........!
Και παμε παλι απο την αρχη.Ορεξη να εχουμε........!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης