Ρωγμες στο πλαισιο του FZ1

Προστασία, αξεσουαρ, οπτικές βελτιώσεις και φανοποιία
Άβαταρ μέλους
fz1_again
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ 2012, 20:01
Model: FZ1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από fz1_again »

Βάλτε άλλον έναν στην παρέα με τα πλαίσια...και το δικό μου μοντέλο του 2007. Η ιστορία έχει ως εξής:

Τον Ιούλιο γίνεται έρευνα αγοράς και επιλέγεται Fazer FZ1 του 2007 με περίπου 12000km. Τα km ήταν λίγα καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν το κινούσε λόγω προβλημάτων υγείας. Η μοτοσυκλέτα επιθεωρήθηκε με ανηλεή τρόπο απο πολλά διαφορετικά μάτια και κυρίως απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha οπου και βρέθηκε άρτια. Έτσι λοιπόν, η αγορά πραγματοποιήθηκε και η μοτοσυκλέτα άραξε για τον Αύγουστο και οι πρώτες βόλτες ξεκίνησαν τον Σεπτέμβρη. Μετά απο περίπου 1000km παρατήρησα κάτι περίεργο στην δεξιά κόλληση του πλαισίου. Αρχικά φαινόταν σαν ένα μικρό κάθετο σκάσιμο του χρώματος. Μετά απο 2-3 ακόμα βόλτες το σκάσιμο ανέβαινε και έπαιρνε πλέον την μορφή μίας πολύ μικρής οργανωμένης κάθετης ρωγμής. Πραγματικά δεν το χωρούσε το μυαλό μου.... :cry: . Τότε επισκέφτηκα εκ νέου το συνεργείο όπου πλέον αποφάνθηκε οτι υπάρχει ρήγμα στην κόλληση του πλαισίου. Αφήνω την μηχανή στο συνεργείο και περιμένω την επικοινωνία του με τα κεντρικά της Yamaha. Μετά από περίπου μιάμιση εβδομάδα πήρα θετική απάντηση απο το συνεργείο ότι το πλαίσιο θα περαστεί στην εγγύηση και θα γίνει αλλαγή του με καινούργιο. Στο ενδιάμεσο επικοινώνησα και εγώ με την Yamaha και εξέφρασα το ενδιαφέρον και την αγωνία μου για να βρεθεί λύση( :evil: ). Σημαντικός ήταν και ο ρόλος του συνεργείο το οποίο πιστοποίησε ότι η μοτοσυκλέτα δεν είχε υποστεί πτώση ούτε πρίν την αγορά της απο εμένα αλλά ούτε και κατά την σύντομη διάρκεια που ήταν στην κυριότητα μου.

Έτσι λοιπόν το πλαίσιο ήρθε σε δύο εβδομάδες και αισίως μετά απο περίπου 2 μήνες η μηχανή είναι και πάλι στα χέρια μου με καινούργιο πλαίσιο. Όπως καταλαβαίνετε χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο συνεργείο VGR του Βασίλη Γεωργακόπουλου και συγκεκριμένα στον Σταύρο Γεωργακόπουλο που του παρέδωσα μια μηχανή με κομμένο πλαίσιο και παρέλαβα μέσα σε 2 εβδομάδες μια αψεγάδιαστη μοτοσυκλέτα η οποία ήταν στην εντέλεια.

Ίσως κάποιοι απο εσάς να αναρωτιούνται για το διάστημα των δύο μηνών...
Εδώ μεσολαβεί ο παράγοντας που λέγεται ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ....στο άκουσμα αυτών των δύο λέξεων χάνω τον ύπνο μου, ψάχνω μέρος να κρυφτώ και κραδαίνω σταυρούς, σκόρδα και λιβανιστήρια :{}\/? :{}\/? :{}\/?
Η διαδικασία ξεπερνάει κάθε φαντασία και θέλει χρόνο και γερά νεύρα.

Επιγραμματικά:

1)Κάνεις αριθμό αιτήσεων στο τεχνικό τμήμα του Μηχανολογικού της Νομαρχίας που υπάγεσαι.

2)Αυτή βρίσκει τον φάκελο της μηχανής σου. (Ο δικός μου ήταν στο αρχείο στον Ασπρόπυργο και έκανε μιάμιση εβδομάδα να έρθει).

3)Αφού οι αιτήσεις που προσκόμισες είναι σωστές, παίρνεις άδεια για επιθεώρηση της μοτοσυκλέτας απο το ΚΤΕΟ. Σου δίνεται διορία ενός μηνός να
ολοκληρώσεις την διαδικασία.


4)Στο ΚΤΕΟ κάνεις άλλες αιτήσεις και γίνεται επιθεώρηση του προβλήματος στο πλάισιο.

5)Τότε σου χτυπάνε τον καινούργιο αριθμό πλαισίου σε δύο άλλα μέρη εκτός πλαισίου (αφού αυτό θα το αλλάξεις αργότερα). Για μαντέψτε ποιός θα είναι ο καινούργιος αριθμός πλαισίου...βάλτε τα δυνατά σας...ο αριθμός της πινακίδας!!!!!!!! Έτσι η μοτοσυκλέτα σας αποκτά δύο ωραιότατες πονταρισιές με τον αριθμό της πινακίδας σας σε δύο εμφανή σημεία. (διαπραγματευτείτε σθεναρά να μην είναι σε πολύ εμφανή σημεία γιατί θα ραγίζει η καρδιά σας κάθε φορά που θα τα βλέπετε...).

6)Τότε φεύγεις και πας την μηχανή στο συνεργείο όπου αισίως αλλάζεις πλαίσιο. (2 εβδομάδες στην περίπτωση μου)
Διευκρινίζω εδώ, ότι το συνεργείο ή η μητρική αντιπροσωπεία πρέπει να χτυπήσει τον καινούργιο αριθμό πλαισίου (δηλαδή την πινακίδα) στο καινούργιο πλαίσιο (το οποίο δεν έχει αριθμό πλαισίου χτυπημένο πάνω του)

7) Γυρνάς στο αγαπημένο ΚΤΕΟ, κάνεις νέες αιτήσεις και γίνεται ένας τελικός έλεγχος.
Σου δίνεται το τελικό ΟΚ και γυρνάς στο λατρεμένο Μηχανολογικό τμήμα όπου γίνεται ένας γενικός έλεγχος της χαρτούρας και δίνεται η έγκριση για να εκτυπώσεις την τροποποιημένη άδεια με τον καινούργιο αριθμό πλαισίου.

9)Παίρνεις την τελική άδεια στα χέρια σου και νομιμοποιήσε να εκφράσεις με ακραίους τρόπους την χαρά σου :D :D


Παρατηρήσεις:

1) Όλοι μα όλοι μου είπαν πόσο τυχερός ήμουν που είδα την ρωγμή. Δεν θέλω να σκεφτώ καν το ενδεχόμενο να γινόταν αποκόλληση του πλαισίου καθοδόν με εμένα πάνω η ακόμα χειρότερα με δικάβαλο. Δεν λέω η Yamaha να κάνει ανάκληση, αλλά μπορούσε να κάνει πρόσκληση για έναν οπτικό έλεγχο στα συνεργεία. Κάντε τον εσείς λοιπόν.

2) Το γεγονός ότι το πρόβλημα βγήκε μετά από 12000km προβληματίζει. Ο προηγούμενος κάτοχος ήταν διαστάσεων Pedrosa ενώ εγώ είμαι 80 κιλά και η
κοπέλα μου 55. 'Αλλο 50 και άλλο 135. Ήταν επίσης μεγάλης ηλικίας και ίσως είχε διαφορετικό στύλ οδήγησης.

3) Ο υπεύθυνος της Μοτοδυναμικής με ρώτησε εξαρχής αν μπορώ να κάνω την όλη διαδικασία. Εγώ μπόρεσα λόγω ελαστικότητας της εργασίας μου.
Αν κάποιος δεν μπορεί? Τι κάνει? Πληρώνει διεκπεραιωτή? Και του αφήνει και την μηχανή να την πηγαινοφέρνει στους ελέγχους?

4) Ο νόμος φταίει για το 90% της ταλαιπωρίας μου. Η πολυπλοκότητα των διαδικασιών είναι απίστευτη. Παραδόξως, ειδικά στα ΚΤΕΟ Χολαργού γνώρισα
ανθρώπους που κάνανε τα πάντα για να με εξυπηρετήσουν και στο τέλος με κέρασαν ακόμα και καφέ!!

5) Η όλη διαδικασία σε προκαλεί αφενός να κολλήσεις τον σκελετό και να πουλήσεις το μηχανάκι (δεν το ήθελα με τίποτα ούτε για εμένα ούτε για τον επόμενo) ή όταν πάρεις το μηχανάκι με το νέο πλαίσιο και είναι να πας στο ΚΤΕΟ, να εξαφανιστείς και να κάνεις ό,τι θες με το πλαίσιο και τον αριθμό του. Δεν θα σε αναζητήσει κανείς....

6) Είναι και άλλα πράγματα που ίσως ξεχνάω αλλά αυτά είναι τα σημαντικότερα.

7) Επίσης δεν πλήρωσα ΦΡΑΓΚΟ σε κανέναν από όλους όσους ενεπλάκησαν στην διαδικασία.

8) Η MOTOΔΥΝΑΜΙΚΗ μου άλλαξε τον σκελετό και την ευχαριστώ για αυτό, αλλά με ταλαιπώρησε πολλές φορές με τις βεβαιώσεις που όφειλε να προσκομίσει και δεν μου έδωσε μοτοσυκλέτα αντικατάστασης όπως ζήτησα. Μην ξεχνάτε ότι έμεινα 2 μήνες χωρίς μηχανή και ζήτησα κάποιο μέσο για να κινούμαι.
Δεν πρόβαλα καμιά απαίτηση, ζήτησα ένα χρέπι παπί να κάνω την δουλειά μου δεδομένου ότι κάνω κάθε μέρα περίπου 50 αστικά km. H απάντηση ήταν αρνητική και μάλιστα μου είπαν ότι είναι θέμα του συνεργείου να φροντίσει για αυτό. Αυτοί οι δύο μήνες χωρίς μηχανάκι με τσάκισαν χρονικά και οικονομικά.


Αυτά! :D
Είμαι στην διάθεση σας για περαιτέρω διευκρινήσεις.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από Solomon »

Δεν λέω η Yamaha να κάνει ανάκληση, αλλά μπορούσε να κάνει πρόσκληση για έναν οπτικό έλεγχο στα συνεργεία. Κάντε τον εσείς λοιπόν.
Όπως είπες κι εσύ ήσουν πολύυυυυυυυυυυ τυχερός που το διαπίστωσες απο τα πολύ αρχικά του στάδια και είχες το νου σου.
Σ αυτό το σημείο θέλω να επισημάνω την σημασία να ¨ασχολούμαστε¨ κατα το δυνατόν με την μοτοσυκλέτα μας.

Το πιο εύκολο είναι το πλύσιμο της απο καιρού εις καιρόν.Έτσι μας δίνεται η ευκαιρία πέρα απο την καθαριότητα να κάνουμε και εναν ενδελεχή οπτικό έλεγχο σε σημεία που ξέρουμε ότι είναι ευαίσθητα στην μηχανή μας (πχ οι κολλήσεις του πλαισίου στο χιλιάρι μετά το 2006) η κατάσταση των ελαστικών μας (πχ σκισιματάκια στο πέλμα) πιθανά ραγίσματα, αυξημένες φθορές ή σημάδια υπερθέρμανσης στις δισκοπλακες κλπ

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από Frezas »

fz1_again, σε ευχαριστουμε για την αναλυτικη περιγραφη του περιστατικου. +:Applause=+:=D>
Ειναι ολα πολυ χρησιμα, αν συμβει και σε καποιον αλλο στο μελλον.

Κοιτα τωρα να χαρεις το μηχανακι σου και ποτε ξανα απροοπτα!
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Μπραβο που καθισες και εγραψες την διαδικασια... Ισως φανει χρησιμη σε καποιον μελλοντικo παθοντα.

Εμενα μου φαινεται περιεργο... 12.000κμ...να μην το κινουσε λογω υγειας...Πολλες συμπτωσεις.
Μηπως ειχε δει καποια μικρη ρωγμη και το αφησε στην ακρη για τον επομενο...και μετα με τις βολτες σου να ανοιξε η ρωγμη.

Τα μοντελα 07 εμφανισαν μονο αυτο το προβλημα μονο ετσι δεν ειναι?

Κανονικα, την ολη διαδικασια θα πρεπε να την αναλαβει η μοτοδυναμικη... εχουμε φτασει στο σημειο να θεωρουμε οτι
ο πελατης/πολιτης πρεπει να κανει την δουλεια των υπολοιπων...

απορω με τετοια ιστορια πως εκανες το nickname fz1_again... fz1_never_ever_again θα το ειχα κανει στη θεση σου :mrgreen: :lol:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από Frezas »

Kwsths έγραψε: Τα μοντελα 07 εμφανισαν μονο αυτο το προβλημα μονο ετσι δεν ειναι?
Μονο τα 2007 μοντελα αφορουσε αυτο το προβλημα.
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
fz1_again
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ 2012, 20:01
Model: FZ1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από fz1_again »

Τί να πω για τα χιλιόμετρα...αν είχε αρχίσει η ρωγμή κ δεν την είδαμε τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι..τι να πώ...πρέπει να πηγαίνουμε σε μέντιουμ κάθε φορά που αγοράζουμε μεταχειρισμένο...
Η πλάκα είναι οτι το nickname ίσως πρέπει να το κάνω again and again... γιατί πέρα απο μεγάλος έρωτας το fazer συνδυάζει τόσα πολλά χαρακτηριστικά που το θεωρώ αναντικατάστατο... :D

nikos92
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 30 Ιαν 2013, 14:17
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από nikos92 »

Καλημερα, ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ καθως ειμαι νεο μελος.
Να μπω στο θεμα. Πριν περιπου 2 μηνες εγινε αγορα απο τον αδελφο μου ενος Fz1 πρωτης αδειας 08' μεταχειρισμενο απο γνωστο καταστημα στην Αθηνα με 22000 χιλιομετρα(Τελικα ομως ηταν μοντελο 07). Ο φακελος της στο μηχανολογικο ηταν καθαρος, συνεπως δεν ειχε προηγουμενα ατυχηματα. Παρ'ολα αυτα η μηχανη ηταν βαμμενη. Η μηχανη περασε απο πολλους ελεγχους σε 2-3 συνεργεια, απο πολλα ματια χωρις να ακουστει κατι αρνητικο. Επειτα απο 3 εβδομαδες, και μετα απο ελαχιστες βολτες λογω του καιρου ετυχε να εχει ο αδελφος μου ενα ατυχημα. Υλικες ζημιες στην μηχανη απο την πτωση, ελαχιστες. Ενα σπασμενο φτερο εμπρος και ενα φαγωμενο μανιταρι. Παρ'ολα αυτα η μηχανη εκοψε πλαισιο, κι ας επεσε με ελαχιστα χιλιομετρα(συρθηκε ελαχιστα-καταγεγραμμενο απο καμερα ασφαλειας ολο το σκηνικο) Η μηχανη μεταφερθηκε 3 φορες και το πλαισιο της σε αυτη την μεταφορα ταλαιπωρηθηκε αρκετα με τα ανεβασματα-κατεβασματα με γερανους. Το πλαισιο πλεον εχει ξεκολλησει τελειως και ο κινητηρας ειναι σχεδον στον αερα.
Την ζημια θα την καλυψει η ασφαλιστικη, δεν με ενδιαφερει κιολας αυτο. Αυτο που με ενδιαφερει, ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να:
1)εσπασε το πλαισιο μετα απο αποτομο φρεναρισμα και να επαιξε ρολο στο ατυχημα. Δεν μιλω για φρεναρισμα 200-0, αλλα για ενα φρεναρισμα απο τα 100 και λιγοτερα
2)το πλαισιο μιας και δεν ειμαι γνωστης του μοντελου, απο αυτα που βλεπω σε γνωστη σελιδα πωλησης μοτοσυκλετων δεν ειναι μαυρο, αλλα εχει μια πιο ανοιχτη αποχρωση. Στην δικια μου περιπτωση ειναι μαυρο, και μαλιστα το πλαστικο κομματι αριστερα απο το μανιταρι ειναι ιδιας αποχρωσης. (ειναι βαμμενο και το πλαισιο?)
3)πως πιστευετε οτι μπορω να κινηθω απεναντι στον "κυριουλη"?

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από InversionOfControl »

1) δεν μπορει κανενας να σου το απαντησει... μπορει να ειχε ραγισει απο πριν και να μην το ειδες
η οταν επεσε να κοπηκε...

3)πως να κινηθεις? εχεις καμια αποδειξη οτι σου πουλησε μηχανη με ρωγμες? η θα πας δικαστικα να πεις
οτι επεσες, κοπηκε πλαισιο και φταιει αυτος?

Την ζημια πως θα την καλυψει η ασφαλιστικη? εμπλεκεται και αλλο οχημα?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

nikos92
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 30 Ιαν 2013, 14:17
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από nikos92 »

Ναι εμπλεκεται και αλλο οχημα..
Οντως δεν εχω καποια χειροπιαστη αποδειξη πως μου πουλησε μηχανη με ρωγμες. Αν ειχε ρωγμη πιστευω θα την ειχανε δει στα συνεργεια. Το θεμα ειναι, σε περιπτωση που οντως εχει βαφτει το πλαισιο, αυτο δεν κινει καποιες υποψιες για την αξιοπιστια του καταστηματος?

Να παρατηρησω πως καποιος, τηλεφωνησε στον πατερα μου(!), (του οποιου το τηλεφωνο ειχε μονο η τροχαια)αρκετες φορες και ζητουσε την μηχανη για αγορα οπως ειναι. Επεμενε μαλιστα και καλεσε περισσοτερες απο 2-3 φορες μεσα σε 2 μερες

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Αν ειχε επαφη με αλλο οχημα, δεν μπορεις να αποδειξεις κατι.
Το βαμμενο πλαισιο ειναι μια ενδειξη πτωσης αλλα μπορει να το εβαψε ο αλλος γιατι δεν του αρεσε.

Εφοσον περασε απο μηχανικο και ειχες τρακαρισμα, τι ψαχνεις να βρεις?
Αν εβλεπες ρωγμες χωρις να εχεις πτωση θα μπορουσες να το κυνηγησεις.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

nikos92
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 30 Ιαν 2013, 14:17
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από nikos92 »

Η επαφη με το αυτοκινητο ηταν σωματικη, η μηχανη δεν ακουμπησε. Το πεσιμο δεν δικαιολογει κοψιμο σκελετου.Αλλωστε, υπαρχει βιντεο με το πεσιμο στην διαθεση αυτου που παει να το διαψευσει.Δεν με ενδιαφερει να κυνηγησω το θεμα για την αντικατασταση της μηχανης. Προσπαθω να μαθω αν επαιξε ρολο στο ατυχημα, και αν ναι ποσο μεγαλο. Επισης, οταν καποιος αναλαμβανει την ευθυνη και εγγυαται μια μοτοσυκλετα για την κατασταση της θα πρεπει να γνωριζει το ιστορικο της. Που ξερω εγω πως ο ΧΧΧΧΧΧ δεν εβαψε το πλαισιο για να καλυψει την ζημια πριν την πωληση της μηχανης σε μενα?
Καταλαβαινω απολυτα τι λες και σε καμια περιπτωση δεν ειπα πως εισαι λαθος.Αυτα που σκεφτομαι ισως ειναι παρατραβηγμενα, αυτο δεν σημαινει πως πρεπει να μην ψαξω το θεμα οσο μπορω. Ακομα και αν δεν υπαρξουν συνεπειες μεσω δικαστηριου προς αυτον.
Προς το παρον εκανα αιτηση και θα εξετασουν στην Μοτοδυναμικη αν εγινε καποια αιτηση σε αυτους για αλλαγη πλαισιου απο την συγκεκριμενη μηχανη.

O σκελετος αυτη την στιγμη βρισκετε στο σταντ, και η δεξια πανω βαση του μοτερ εχει σπασει. Το μοτερ κρεμεται, γι αυτο και το πλαισιο εχει αυτο το κενο. Το σπασιμο αυτο εγινε ετσι μετα απο τις 3 μεταφορες. Μετα το πεσιμο το πλαισιο εννοειται πως ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση. Η μηχανη οπως ξαναειπα καταπονεθηκε αρκετα στην μεταφορα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Αν ειχε ρωγμες ηταν θεμα χρονου να ανοιξει ετσι.

Οπως και να εχει, εχεις κινηθει πολυ σωστα με το να ψαξεις στην μοτοδυναμικη αν ειχαν προσπαθησει να
αλλαξουν πλαισιο.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από ilias »

:shock:

σου ευχομαι να ξεμπερδεψεις συντομα !!!!!!!!!!
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
fz1_again
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ 2012, 20:01
Model: FZ1
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από fz1_again »

Κάτι μου θυμίζει αυτο....
Το πλαίσιο σου πάντως δεν φαίνεται να είναι βαμμένο. Το δικό μου πλαίσιο (μοντ. 2007) που κόπηκε, ηταν κάτι ανάμεσα σε πολυ σκούρο μπλε-πράσινο και τελικά αυτό που μου έφεραν απο την εγγύηση ήταν μαύρο. Για εμένα τα ενδεχόμενα είναι τρία:

- Το πλαίσιο είχε απο πρίν ρωγμή και δεν το είχατε καταλάβει (δύσκολο..)
- Το πλαίσιο ήταν επισκευασμένο και αστόχησε στο σημείο που το είχαν κολλήσει, όπως πολλοί προτείναν και σε εμένα να κάνω.
- Το πλαίσιο δεν είχε εμφανίσει ρωγμή αλλά ήταν ασθενές στο συγκεκριμένο σημείο και όταν εφαρμόστηκαν παραπάνω τάσεις σε αυτό το σημείο άνοιξε η κόλληση.

Πάντως είναι εμφανές οτι πρόκειται για αδυναμία της κόλλησης καθώς αστόχησε χωρίς να διαταραχθεί η δομή του υπόλοιπου πλαισίου. Αν για κάποιο λόγο δεν αποζημιωθείτε απο την ασφάλεια κυνηγήστε το με το πλαίσιο γιατι υπάρχει προηγούμενο (διάβασε τα post μας παραπάνω). Για εμένα εγείρεται γενικότερο θέμα ασφάλειας με τα πλαισία των μοντέλων 2007 γιατί απο ότι φαίνεται δεν αστοχούν μόνο αναίτια όπως το δικό μου, αλλά και με μικρο πτώσεις όπως φαίνεται. Αλλά αυτό έχει να κάνει με την γενικότερη αντιμετώπιση των πραγμάτων στο μυαλό του καθενός. Αν δεν συμβεί σε κάποιον δεν ενδιαφέρεται να το διερευνίσει. Ελπίζω να μην υπάρξουν post στο μέλλον του τύπου "έπεσε το μηχανάκι απο σταντ κ έκοψε πλαίσιο". Και αν το θεωρείτε υπερβολικό, σκεφτείτε οτι το δικό μου αστόχησε ΜΟΝΟ του χωρίς πτώση. Εύχομαι τα μεταγενέστερα πλαίσια να είναι βελτιωμένα.

Επίσης nikos92 μήν παραξενεύεσαι για τα τηλέφωνα και το ενδιαφέρον αγοράς. Σκέψου ότι κάποιος μάλλον (νομιζει οτι) βρήκε την ευκαιρία να αγοράσει τσάμπα μια μηχανή, να κολλήσει το πλαίσιο και να την πουλήσει ήτε ολόκληρη ήτε για ανταλλακτικά...

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ FZ1

Δημοσίευση από lyon »

Να απαιτησεις στη Μοτοδυναμικη να σου το αλλαξει ή το πλαισιο ή τη μοτοσυκλετα.
Οπως και τονιζω ΟΠΩΣ αι να εχουν τα πραγματα με το ιστορικο της μοτοσυκλετας
το συγκεκριμενο σπασιμο επανω στη ραφη φανερωνει οτι ηταν προβληματικη η κολληση του πλαισιου εξαρχης.
Το πιθανοτερο το πλαισιο ειναι απο καιρο ανοιγμενο και δεν το προσεξες αφου δεν ηταν παρα μια τριχοειδης ρωγμη,
και με την πρωτη πιεση που δεχτηκε απλα ανοιξε περισσοτερο.
Κανονικα το σημειο κολλησης οταν ειναι σωστη η κολληση ειναι το πιο δυνατο σημειο του πλαισιου!!!
Το πλαισιο μπορει να σπασει οπουδηποτε αλλου εκτος απο εκει!!!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιφερειακά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης