Τιμονι
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
@jskf16
Χμμμ, το ψαξα το θέμα πρώτα ναι. Του FZ1 πιστεύω ότι θα μου χαμηλώσει αρκετά τη θέση οδήγησης, κάτι που δεν θέλω, αν και ανοίγει αρκετά τα χέρια απ ότι έχω δει.
Θέλω λίγο πιο μακρύ τιμόνι για καλύτερο μοχλό και ψηλότερο, ξέρω, δύσκολος συνδυασμός.
@foten21
Χμμμ, χαμηλό μου φαίνεται... Η γωνία μ αρέσει, αλλά δε μ αρέσει το ύψος. Μήπως το high που έχει ο Louis βολεύει ? Ή πάμε για καβαλέτα να σηκωθεί από εκεί ?
Χμμμ, το ψαξα το θέμα πρώτα ναι. Του FZ1 πιστεύω ότι θα μου χαμηλώσει αρκετά τη θέση οδήγησης, κάτι που δεν θέλω, αν και ανοίγει αρκετά τα χέρια απ ότι έχω δει.
Θέλω λίγο πιο μακρύ τιμόνι για καλύτερο μοχλό και ψηλότερο, ξέρω, δύσκολος συνδυασμός.
@foten21
Χμμμ, χαμηλό μου φαίνεται... Η γωνία μ αρέσει, αλλά δε μ αρέσει το ύψος. Μήπως το high που έχει ο Louis βολεύει ? Ή πάμε για καβαλέτα να σηκωθεί από εκεί ?
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Noμιζω οτι πας καρφι για τη λυση που δε θελεις <<150 € για ένα τιμόνι σε λύσεις τύπου fat bar με καβαλέτα>>
Ακομα ποιο μακρυ απο του FZ1 , μου θυμισες ενα φιλο που εχει βαλει ενα rental με καβαλετα , καταρτι
Ακομα ποιο μακρυ απο του FZ1 , μου θυμισες ενα φιλο που εχει βαλει ενα rental με καβαλετα , καταρτι
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Με τίποτα δε δίνω τόσα για τιμόνι. Το πολύ πολύ να βάλω του FZ1, με καβαλέτα - risers. Πιστευω θα ναι καλός συμβιβασμός.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
http://www.areamoto17.com/moto_accessor ... lebars.php
Εδω εισαι
Μικρη γωνια κ αρκετα ψηλο οπως το θες
Εδω εισαι
Μικρη γωνια κ αρκετα ψηλο οπως το θες
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Jericho , συμφωνω
Ο φωτης εχει κανει διδακτορικο στα τιμονια
Ο φωτης εχει κανει διδακτορικο στα τιμονια
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Κ σου ξαναλεω πηγενε σε ενα μαγαζι κατσε στο μηχανακι κ βαλε καποιον να σου κραταει το τιμονι που σου αρεσει πανω απο το δικο σου κ μην σκας υπαρχουν απειρα τιμονια με κατω απο 50ε κ ναι μπορεις να βαλεις κ εντουραδικο εφοσον δεν σε νοιαζει να ανοιξουν τα χερια εγω φοραω ενα χρονο τωρα ενα της shark το ειχα παρει 30ε κ μου σηκωσε τη σταση του σωματος κ ανοιξε τα χερια κανοντας το μηχανακι παπι μην πας σε καβαλετα κτλ θα ξεφυγεις οικονομικα κ δεν αξιζει κατα την γνωμη μου να δωσεις τοσα λεφτα για τιμονι.....
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Το θέμα είναι ότι εδώ, δεν υπάρχει μαγαζί με στοκ σε τιμόνια (και γενικά στοκ σε οτιδήποτε). Οπότε όλοι λένε το κλασσικό "Να το παραγγείλουμε να το δεις".
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Ελα ρε φιλε εδω εδω ειχε στην Ζακυνθο να διαλεξω 3-4 , παντος για εμενα μην παρεις κατι επειδη στο προτυνει καποιος η σου αρεσει στο ματι γνωμη μου μην βιαστεις κ οποτε πας καπου που υπαρχει τετοιο μαγαζι κοιτας τοτε
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Update : Τελικά τοποθετήθηκε ένα 755 (Road bar Medium) της Renthal.
Κόπηκε λίγο από κάθε πλευρά, τρυπήθηκε, μπήκαν και τα εργοστασιακά αντίβαρα και έκατσε κουτί.
Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, σηκώθηκε λίγο και απέκτησε πιο φυσιολογικές γωνίες, επομένως οι βραχίονες είναι σε οριζόντια θέση και μειώνεται η κούραση στους καρπούς. Επίσης καθώς είναι πιο φαρδύ το τιμόνι, προσφέρει καλύτερο μοχλό, η βελτίωση είναι εμφανής.
Κόπηκε λίγο από κάθε πλευρά, τρυπήθηκε, μπήκαν και τα εργοστασιακά αντίβαρα και έκατσε κουτί.
Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, σηκώθηκε λίγο και απέκτησε πιο φυσιολογικές γωνίες, επομένως οι βραχίονες είναι σε οριζόντια θέση και μειώνεται η κούραση στους καρπούς. Επίσης καθώς είναι πιο φαρδύ το τιμόνι, προσφέρει καλύτερο μοχλό, η βελτίωση είναι εμφανής.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Τιμονι
Sorry που επανέρχομαι, αλλά έχω κι εγώ κάποιες (απορίες) σχετικά με το θέμα. Σκέφτομαι να αλλάξω τιμόνι στη fazeΡΟΥΛΑ μου fz6 s 04 και έχω καταλήξει σε κάτι απλό της RIZOMA 20mm γύρω στους 59 €ραίους. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής :
α) Ποια η διαφορά με το conical αντίστοιχο μον(Δ)ελάκι ?
β) Ποια η γνώμη σας περί δαύτου ? Να διευκρινίσω πως το μωρό περιορίζεται σε τοπικές διαδρομές των 20 km κατά 90% των εξόδων της, σε χαλαρούς ρυθμούς και σπανίως σε μεγαλύτερες αποστάσεις (Μιλάμε για πραγματική ΚΥΡΊΑ). Όροι του τύπου ΣΤΊΦΤΗΣ , ΣΤΡΊΦΤΗΣ κλπ. όπως πολύ καλά θα καταλάβατε ΜΟΥ είναι παντελώς άγνωστοι...
spachiba εκ των προτέρων.
Και για να σας προ κάμω.... ο λόγος αλλαγής, είναι πτώση από αγνώστου ταυτότης και εθνικότης (... κυρία...) ΑΝΑΣΦΆΛΙΣΤΗ (όπως προέκυψε, να είναι καλά το deliveraki που ήταν παρών στο σκηνικό) στην προσπάθειά της να παρκάρει το όχημα της ΕΠΑΝΩ στο πεζοδρόμιο.
α) Ποια η διαφορά με το conical αντίστοιχο μον(Δ)ελάκι ?
β) Ποια η γνώμη σας περί δαύτου ? Να διευκρινίσω πως το μωρό περιορίζεται σε τοπικές διαδρομές των 20 km κατά 90% των εξόδων της, σε χαλαρούς ρυθμούς και σπανίως σε μεγαλύτερες αποστάσεις (Μιλάμε για πραγματική ΚΥΡΊΑ). Όροι του τύπου ΣΤΊΦΤΗΣ , ΣΤΡΊΦΤΗΣ κλπ. όπως πολύ καλά θα καταλάβατε ΜΟΥ είναι παντελώς άγνωστοι...
spachiba εκ των προτέρων.
Και για να σας προ κάμω.... ο λόγος αλλαγής, είναι πτώση από αγνώστου ταυτότης και εθνικότης (... κυρία...) ΑΝΑΣΦΆΛΙΣΤΗ (όπως προέκυψε, να είναι καλά το deliveraki που ήταν παρών στο σκηνικό) στην προσπάθειά της να παρκάρει το όχημα της ΕΠΑΝΩ στο πεζοδρόμιο.
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
το conical ειναι fat bar οποτε θες και καβαλετα
το απλο ειναι 22μμ οπως και το μαμα
αν σου αρεσε η θεση που ειχες με το μαμα ξαναβαλε αυτο
αν θες πιο σκυφτη θεση βαλε το ισιο απο το fz1
και το rizzoma που λες σχεδον σαν το μαμα ειναι
δεν θα εχεις μεγαλη διαφορα
το απλο ειναι 22μμ οπως και το μαμα
αν σου αρεσε η θεση που ειχες με το μαμα ξαναβαλε αυτο
αν θες πιο σκυφτη θεση βαλε το ισιο απο το fz1
και το rizzoma που λες σχεδον σαν το μαμα ειναι
δεν θα εχεις μεγαλη διαφορα
Re: Τιμονι
Ευχαριστώ για το χρόνο σου. Για το ίσιο δεν το συζητώ. Είδα πιο πάνω αυτό της baracuda, με τα αντίβαρα έρχεται στην τιμή του rizoma που είχα επιλέξει. Τώρα για ποιότητες και τέτοια θέματα δεν έχω ιδέα αλλά δεν κάνω και την αγορά του αιώνα... φαντάζομαι πως για να βγει στην αγορά δεν θα είναι καμιά χαλκοσωλήνα. Το θέμα της κούρασης των καρπών είναι λόγο θέσης ή λόγο ύψους του τιμονιού ? Πως μπορώ να το διορθώσω όμως, δεν το κατάλαβα. Διάβασα παραπάνω σχετικά με το θέμα τιμόνι και είδα πως έχεις master στο θέμα κατά τα λεγόμενα και του συντρόφου jskf16 . Όταν βρείς λίγο χρόνο διαfotenσαι με.
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Τιμονι
Καλα δεν ειμαι και ο πιο ειδικος αλλα επειδη εψαχνα κ
για μενα γι αυτο και εχω λιγο παραπανω πληροφοριες
Το θεμα κουρασης των καρπων δεν νομιζω οτι φταιει το τιμονι μονο
Θεωρω οτι βαζεις παραπανω δυναμη στα χερια(πολυ κακο αυτο) λογω λαθος θεσης οδηγησης
προσπαθησε να στηριζεσαι πιο πολυ με την δυναμη των ποδιων στα μαρσπιε κ ασε τα χερια οσο πιο
Χαλαρα(με παχυ λ..Σαλονικιοτικο)μπορεις
Επισης για καθε σωματοτυπο υπαρχει κ αναγκη για αλλη ρυθμιση στο τιμονι
δεν υπαρχει καποιο στανταρ.οποτε το καλυτερο ειναι να δοκιμασεις τι σε βολευει καλυτερα
Κ τελος ολα τα επωνυμα τιμονια ειναι μια χαρα ποιοτικα
για μενα γι αυτο και εχω λιγο παραπανω πληροφοριες
Το θεμα κουρασης των καρπων δεν νομιζω οτι φταιει το τιμονι μονο
Θεωρω οτι βαζεις παραπανω δυναμη στα χερια(πολυ κακο αυτο) λογω λαθος θεσης οδηγησης
προσπαθησε να στηριζεσαι πιο πολυ με την δυναμη των ποδιων στα μαρσπιε κ ασε τα χερια οσο πιο
Χαλαρα(με παχυ λ..Σαλονικιοτικο)μπορεις
Επισης για καθε σωματοτυπο υπαρχει κ αναγκη για αλλη ρυθμιση στο τιμονι
δεν υπαρχει καποιο στανταρ.οποτε το καλυτερο ειναι να δοκιμασεις τι σε βολευει καλυτερα
Κ τελος ολα τα επωνυμα τιμονια ειναι μια χαρα ποιοτικα
- SOTOS80
- Δημοσιεύσεις: 62
- Εγγραφή: Παρ 23 Νοέμ 2012, 12:32
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Suburban τιμονι
Εχει κανεις ιδεα αν μπορουμε να βρουμε κατι τετοιο στην Ελλαδα? Μηπως εχει κανεις στην μηχανη του να μας πει εντυπωσεις?
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Suburban τιμονι
Ποιος ο λόγος για να βάλεις κάτι τέτοιο ?
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης