Καμένο λαμπακι ουρας...
Καμένο λαμπακι ουρας...
...κάθε πότε σας καίγεται το λαμπάκι της ουράς στο Fazer 04-05? Επειδή έχοντας κάνει 30.000χλμ τους τελευταίους 16 μήνες έχω αλλάξει 3 φορές και μου φαίνεται λίγο συχνό... πριν είχα 7 χρόνια ένα FZR250RR και δεν είχα αλλάξει ΠΟΤΕ... ούτε που ήξερα πως αλλάζει ! Δεν ξέρω αν φταίει κιόλας το ότι έχω σχάρα (αυτή της Yamaha που κάνε ένα Χ ανάμεσα στις εξατμήσεις) και βαλίτσα και επομένως ενδεχομένως να έχει περισσότερους κραδασμούς εκεί στην περιοχή... βέβαια δεν παίρνω και τίποτα ακριβές ανταλλακτιές λάμπες, αλλά πάνω-κάτω κρατάνε όσο η αρχική (~10.000χλμ).
Η βλακεία είναι ότι για να αλλάξεις λάμπα με την συγκεκριμένη σχάρα πρέπει να την ξεβιδώσεις για να έχεις πρόσβαση... και αυτό το θεωρώ ΤΡΕΛΟ σχεδιαστικό λάθος από μέρους της Yamaha... δεν λέω, έχει μαζί τα βασικά εργαλεία το μηχανάκι, αλλά δεν είναι κατάσταση να πρέπει να λύσεις 3 βίδες για να αλλάξεις μια λάμπα!!!
Η βλακεία είναι ότι για να αλλάξεις λάμπα με την συγκεκριμένη σχάρα πρέπει να την ξεβιδώσεις για να έχεις πρόσβαση... και αυτό το θεωρώ ΤΡΕΛΟ σχεδιαστικό λάθος από μέρους της Yamaha... δεν λέω, έχει μαζί τα βασικά εργαλεία το μηχανάκι, αλλά δεν είναι κατάσταση να πρέπει να λύσεις 3 βίδες για να αλλάξεις μια λάμπα!!!
κ εγώ στα 18000 έχω αλλάξει κ την λάμπα της ουράς και τον H7 και το λαμπάκι της πινακίδας μια φορά, οπότε μάλον νορμάλ είναι.
Ε η σχάρα ρε συ είναι ελληνική, δεν είναι η γνήσια της YAMAHA.
Είναι μια φτηνή σταθερή βάση γιατί τη γνήσια την χρεώνουν 220 ευρώ.
Λογικό είναι να μη μπορείς να τα χεις όλα με 50 ευρώ που κόστισε.
Εγώ τη βρίσκω πολύ σταθερή κ πολύ καλή για τα λεφτά της.
Ε η σχάρα ρε συ είναι ελληνική, δεν είναι η γνήσια της YAMAHA.
Είναι μια φτηνή σταθερή βάση γιατί τη γνήσια την χρεώνουν 220 ευρώ.
Λογικό είναι να μη μπορείς να τα χεις όλα με 50 ευρώ που κόστισε.
Εγώ τη βρίσκω πολύ σταθερή κ πολύ καλή για τα λεφτά της.
...χμμμ... δεν το ήξερα ότι είναι ελληνική η βάση... νομιζα ότι ήταν της Yamaha επειδή από εκεί την πήρα και δεν μου έδωσαν εναλλακτική λύση όταν την έβαλα... τι να πεις... δεν έχω παράπονο από την βάση (αν εξαιρέσεις ότι έχει την τάση να ξεβιδώνεται αν δεν σφίξεις τις βίδες τρελά!), απλά επειδή κουμπώνει τόσο στην βάση της πινακίδας όσο και σε 2 βίδες στο τελικό της εξάτμισης κάτω από την σέλα αναρρωτιέμαι αν στα πολλά χιλιόμετρα αυξάνουν οι κραδασμοί που φτάνουν στην άκρη της ουράς και επομένως καίγεται πιο ευκολα η λάμπα. Μπορεί να είναι ιδέα μου, αλλά μου φαίνεται και πάλι πολυ συχνό σε σχέση με μηχανάκι 15αετίας που είχα πριν... (εδώ ταιρίαζει η ατάκα... "Δεν τα φτιάχνουν όπως τον παλιό καλό καιρό... ")
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
καθαρισε με ενα σπρευ επαφων την βαση που βιδωνει το λαμπακι της ουρας και δεν θα ξαναεχεις προβλημα.τουλαχιστον μεχρι να ξαναπιασει αλατα και να στο ξανακανει.
δεν ειναι ασπρο το φις που βιδωνει η λαμπα?αν ναι ειναι απο τα νερα που συγκρατει στο φαναρι μεσα απο τα πλυσιματα και δεν κανει καλη επαφη η λαμπα με αποτελεσμα να κανει art και να στην καιει..
δεν ειναι ασπρο το φις που βιδωνει η λαμπα?αν ναι ειναι απο τα νερα που συγκρατει στο φαναρι μεσα απο τα πλυσιματα και δεν κανει καλη επαφη η λαμπα με αποτελεσμα να κανει art και να στην καιει..
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
...μπα, δεν έχει πρόβλημα αλλάτων... δεν έχει φάει και τόσα νερά... ψάχνω καλό πλυντήριο για το μηχανάκι επειδή οριακά πλεον θέλει αμμοβολη για να φύγουν τα μυγάκια από πάνω του... (Θυμίζει κάπως το δικό σου, Ζαχαράκη, μετά από εντουράδα, χωρίς όμως τις πολλές λάσπες)... χιχιχι... πέρα απ'τα αστεία όμως υποψιάζομαι ότι απλά και η ποιότητα της λάμπας που βάζω δεν είναι και η καλύτερη και γιαυτό πρέπει να καίγεται τόσο συχνά... Συνέκρινα εχθές βράδυ την λάμπα που έβαλα στο δικό μου με μια άλλη "μαμίσια" ενός φίλου και δεν είχε καμία σχέση! Οπότε με βλέπω να ψάχνω για άλλη μάρκα μόλις (ή καλύτερα πριν) καεί και αυτή... thanks πάντως για το feedback...
Μην ψάχνεις να βρείς αιτίες...
Απλά βάζεις ιμιτασιόν λάμπα made in Pakistan γιαυτό στην καίει γρήγορα.
Αλλά ακόμα και οι καλές λάμπες έχουν χρόνο ζωής που σε ιδανικές συνθήκες είναι γύρω στις 1000 ώρες.
Πάνω στο μηχανάκι (κυρίως λόγω κραδασμών) το όριο αυτό είναι αρκετά μικρότερο...Και μην ξεχνάς ότι στο Φείζερ είναι συνέχεια αναμένες, οπότε εξαντλούν την ωφέλιμη ζωή τους πιο γρήγορα από ότι σε άλλα μηχανάκια...
Απλά βάζεις ιμιτασιόν λάμπα made in Pakistan γιαυτό στην καίει γρήγορα.
Αλλά ακόμα και οι καλές λάμπες έχουν χρόνο ζωής που σε ιδανικές συνθήκες είναι γύρω στις 1000 ώρες.
Πάνω στο μηχανάκι (κυρίως λόγω κραδασμών) το όριο αυτό είναι αρκετά μικρότερο...Και μην ξεχνάς ότι στο Φείζερ είναι συνέχεια αναμένες, οπότε εξαντλούν την ωφέλιμη ζωή τους πιο γρήγορα από ότι σε άλλα μηχανάκια...
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Ειχα και εγω προβλημα με τις λαμπες και ειχα αλλαξει καμια 6αρια πολυ συντομα.Ειχα μαλιστα και την ιδια σχαρα που λες (τωρα την εχω βγαλει).Τελικα ειχαν τσιτωσει οι βιδες γυρω απο την ουρα και δεν επαιζε καθολου το φαναρι και καιγονταν απο κραδασμους.Το φαναρι πρεπει να ειναι χαλαρο και να κουνιεται πανω κατω. Τσεκαρε το να εισαι σιγουρος!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες