Kill Switch

Οτι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη , ηλεκτ/κες εγκαταστάσεις
nolas

Δημοσίευση από nolas »

Theod έγραψε:
nolas έγραψε:
ποσο εχει μια κλειδαρια΄και πόσο το κιll switch.... απλά ρωτάει ..σίγουρα πρεπει από κλειδαριά λογω μπαταράις κτλ...αλλα να κουνιέτια και ο διακόπτης η να ενισχύεται" με λιπαντικό σπρεύ γιατί έτσι θα κολλήσει σίγουρα.....
Σίγουρα η κλειδαριά έχει πολύ πιο ακριβά από το kill-switch, αλλά η κλειδαριά (τουλάχιστον θεωρητικά) είναι σχεδιασμένη και κοστολογημένη για να ανοιγοκλείσει χιλιάδες φορές χωρίς πρόβλημα...το kill switch όχι...
είπα λαλακια ρε theod, γιατι κατά 99% θα σβήσεις τη μηχανη και απο τη κλειδαρια οπότε θα την χρησιμοποιήσεις ούτως ή άλλως.. η χρήση του είναι αυτό που λέει "KILL" πες ότι μύρισες βενζίνη πες ότι ρετάρει το μηχάνημα, πές ότι στα 130 κολλάς το πιστονάκι και κάνει ντιν ντι ντιν όλη την ώρα δεν αφήνεις τιμόνι για να κλέισεις τον κινητήρα....συμπλέκτη μη κολλήσει το σύμπαν και αντίχειρας δεξιός σβήνει το κινητήρα.........έχει γίνει
είχα μαλώσει κι εγώ για τη χρησιμότητα του...αλλά κάτι θα ξέρει ο τζαπαναίος........

Tom
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2006, 05:30
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tom »

αν ήταν για να σβήνεις το μοτο οποτε γουστάρεις δεν θα το λεγαν κιλλ αλλα στοπ/σουιτς οφ/σατ νταουν κλπ

dimitrisfz6

Δημοσίευση από dimitrisfz6 »

Tom έγραψε:αν ήταν για να σβήνεις το μοτο οποτε γουστάρεις δεν θα το λεγαν κιλλ αλλα στοπ/σουιτς οφ/σατ νταουν κλπ
Και εγω ρε παιδια ετσι ξερω.

Αυτο το κουμπι ειναι σε περιπτωση αναγκης και κυριως πτωσης και γιαυτο ειναι και κοκκινο... ολα τα 'emergency' κουμπια παγκοσμιως ειναι κοκκινα απο τα αεροπλανα μεχρι τηλεκατευθυνομενα (λεμε τωρα...).

Εγω παντα την κλειδαρια χρησιμοποιω παντως.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitrisfz6 την Παρ 19 Οκτ 2007, 18:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

tonyfazer

Δημοσίευση από tonyfazer »

Ποτε εγινε αυτο; Σε 2-3 στατικες που εχω στο παλμαρε μου, δεν εσβησε ποτε απο μονο του.[/quote] ειναι ενα ς διακοπτης με υδραργυρο πισω απο τους κυλινδρους που πανω απο καποιες μοιρες κλισης νομιζω 70 κοβει καυσιμο και ρευμα τα fazer και τα tdm το εχουν σιγουρα πιστευω και πολλα αλλα.

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

Εγώ όσα μηχανάκια είχα εως τώρα τα σβήνω απο το kill και κανένα δεν έχει πάθει τίποτα.
Αν ο Γιαπονέζος είχε υπόνοια ότι θα παθει ζημιά το μηχανάκι απο κει δεν θα το έβαζε καθόλου....

Απεναντίας ο διακόπτης μου έχει χαλάσει....
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

yama_mix

Δημοσίευση από yama_mix »

Αυτό το θέμα για το αν πρέπει να χρησιμοποιείται ο διακόπτης ή το kill για να σβήνει ο κινητήρας είναι ένα θέμα που δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο από τα δύο είναι το σωστό.

Για πολλά χρόνια το έσβηνα από το kill σε ένα KLE που είχα και δεν είχε πάθει τίποτα, αλλά ο μηχανικός μου μου είπε να το σβήνω πάντα από τον διακόπτη.
Το ίδιο μου είπαν και όλοι οι άλλοι μηχανικοί που έχω ρωτήσει και στην Yamaha.
Ακόμα και στα test rides που έχω κάνει σε αρκετά μηχανάκια μου λένε πάντα όλοι να χρησιμοποιώ τον διακόπτη.

Και τώρα που πήρα Triumph (αλλαξοπίστησα) στο βιβλίο του κατασκευαστή λέει ότι ο kill διακόπτης είναι μόνο για ανάγκη και ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε τον κεντρικό διακόπτη.

Αν και έχω ακούσει γνώμες μηχανικών ότι καλύτερα είναι από τον kill, νομίζω ότι το πιο σωστό είναι ο κεντρικός διακόπτης.

Tom
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2006, 05:30
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tom »

δεν παθένει τπτ το μοτο απο το κιλλ σουιτς. το κιλλ σουιτσ παθενει απο την χρηση. και με ταχυτητα και φρένο σβήνει (και πιθανον να μη πάθει και τίποτα αμα το κάνεις καθε μερα) τι σημένει αυτό; οτι πρέπει να το ΄σβήνεις απο κει;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρολογικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης