Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Οτι αφορά το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Και γω ετσι νομιζω. Θα μαθουμε αυριο.
Οι υπολοιποι τι βαλατε, ολοι Mt ???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bill_ex την Κυρ 15 Ιουν 2014, 18:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: οχι άμεσες παραθέσεις

jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Του Ζ750 κανει μια χαρα απλα δεν εχει ενα δοντακι που εχει του mt 01.

Βαση τι βαλατε οσοι φορατε??????
Απο κανα αλλο μοντελο??????
Πατεντα??????

jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Και η τρόμπα μπήκε κανονικά σε fz6 s2 με ABS !!!
Πλέον το μηχανακι απέκτησε το δαγκωμα και το γονατισμα που ήθελα.
Φρενάρει με τα δυο δάχτυλα πιο ευκολα απο πριν.
Οσο για το abs αυτο μπαίνει και δουλεύει οπως παλια σαν να μην άλλαξα τιποτα.
Μ αρεσε πολυ και αξίζει απίστευτα.
Προσοχή μιλαμε για 16αρα ακτινικη brembo απο r1 και οχι για 19αρα nissin κτλ
Η συγκεκριμένη τρομπα αν και 16αρα παει μέχρι και εξαπιστονες δαγκάνες αβίαστα...
Το μονο που χρειάστηκε για την τοποθετηση ηταν βαση στήριξης του δοχείου των υγρών φρενων την οποία εκανα ιδιοκατασκευή απο λαμαρίνα καθώς και ένας παλιός ανταπτορας απο καθρέφτη.
Φωτο σύντομα


kostarasthegrea
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιαν 2014, 11:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από kostarasthegrea »

ποσο σου πηγε συνολο η τρομπα;και το κοψε ραψε

jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Η τρομπα 100 και αλλα 12 νομιζω το καβαλετο.
Την βαση δεν σου την βάζω, εγω την έφτιαξα-έβαψα.
Την τρομπα προσπάθησε να την βρεις με μανέτα να γλυτωνεις και απο εκει γιατι η γνησια ειναι ακριβή ;)
Επίσης την συνδιασα με αλλαγη υγρών φρενων οπότε η τοποθέτηση μπήκε στην τιμη.

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από lyon »

μπραβο για την μετατροπη,
και ευχαριστουμε που το ανεβασες.
Σιγουρα θα χρειαστει σε καποιον!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

kostarasthegrea
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιαν 2014, 11:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από kostarasthegrea »

Εγω απο ebay θα την τσιμπησω λογικα.σκεψου απο Z750 βρηκα με 25€.ενα ποτηρακι παρε απο ebay και εισαι κομπλέ

jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Ποιος ειπε οτι το Ζ 750 φοράει ακτινικη τρομπα ;;;
Επειδη εχει ποτηράκι πλαστικο ειναι και ακτινικη η τρομπα ;;;
Κανε ενα τσεκ τι διαφορα εχουν οι ακτινικες τρομπες απο τις απλές και θα καταλάβεις γιατι να μην παρεις του Ζ και γιατι την πουλάνε 25 ευρω ;)
http://www.ducati.ms/forums/80-hall-wis ... pics/27159

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από Solomon »

Για πάμε λίγο ρε τζιμ γιατί κάτι έχεις καταλάβει λάθος τελικά. Ποιος είπε ότι η τρόμπα του Ζ είναι ακτινική?Αυτό που χρειάζεται για την βελτίωση του φρένου ή καλύτερα της αίσθησης της πέδησης (πρόσεξε όχι της δύναμης) είναι μια μεγαλύτερη αντλία, ένα μεγαλύτερο master cylinder που λένε.Το οποίο απο την άλλη χρειάζεται σαφώς μεγαλύτερη δύναμη για να αποδώσει την ίδια πεδηση, αλλά η μεταβολή στη τελευταία γίνεται πιο σταδιακά επομένως με καλύτερο feeling. Αυτό είναι το ζουμί της βελτίωσης της αίσθησης. Η ακτινική αυτό που κάνει είναι να μειώνει σε μεγάλο βαθμό το μειονέκτημα της προηγούμενης μεθόδου, δηλαδή την αυξημένη δύναμη που χρειάζεται ένα μεγαλύτερο έμβολο. Κι αυτό το πετυχαίνει μέσω του διαφορετικού μοχλισμού της τρόμπας ως προς την μανέτα (πολύ χοντρικά). Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ανάγκη όλοι να καταφύγουμε στις ακτινικές τρόμπες. Μια συμβατική τρομπίτσα με λίγο μεγαλύτερο maste cylinder θα μεταμορφώσει την μοτό.Το φρένο θα σκληρύνει λίγο αλλά θα υπάρχει βελτιωμένη αίσθηση.
Και κάπου εδώ έρχεται η κολοκυθόπιτα. Καλά και άγια τα ακτινικά, αλλά μην περιμένεις απο μια τρόμπα να φέρει την άνοιξη.Σε καμιά πίστα ίσως να έχει ουσία ή αν το κυνηγάς πολύ.Εξαρτάται απο την χρήση. Και μάλιστα το παραδέχεται ο ίδιος ο συγγραφέας του κατεβατού που παράθεσες σε πολλά σημεία

Η δε δύναμη πέδησης εξαρτάται πρωτίστως απο τα υλικά τριβής, τακάκια, δίσκοι, διάμετρος, αριθμός πιστονιών.Την πλευστή δαγκάνα των παλιών FZ6 ότι τρόμπα και να της βάλεις προκοπή δεν θα δείς.Με ότι να ναι τακάκια το ίδιο.Επίσης με λάστιχο λοκώ και κίνηση στα σαπούνια της Αθήνας το master cylinder είναι το τελευταίο που θα σε σώσει.

Παρακάτω σου παραθέτω τα λεγόμενα του Καλιφορνέζου
Keep in mind however, changing your stock master cylinder to an aftermarket radial design will NOT give you more braking power to help you stop sooner.
A radial master cylinder with a different piston diameter and/or lever fulcrum-to-piston distance will only change the feel of the brakes at the lever.
That’s not to say that the Ducati engineering department’s choice is best for all riders or riding conditions. The best choice for the track isn’t the best choice for the street.
a braking system that gives repeated stops from 150mph(σ.σ. 240χλμ ανα ώρα) with the force application of one finger is not necessarily optimum for a 40mph panic stop in traffic.
Some riders think that this short-pull trigger action means that they have "better" brakes, but they don't - at least not for all riding conditions.

jim_fazer
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2012, 08:46
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Ακτινικη ντρομπα φρενου απο R1

Δημοσίευση από jim_fazer »

Δεν διαφωνώ σε αυτα που λες απλα οπως το έθεσε ο φίλος απο πάνω καταλαβα οτι θα πληρώσει την τρομπα του z για ακτινικη.
Επίσης η μαμά του fz6 ειναι 16αρα, του Ζ 750 ποσο ειναι; Μεγαλύτερη;;; Δεν νομιζω...
Αμα ειναι η ιδια λοιπον ποιος ο λογος να την βαλεις ;;;
Ασε που αν ειναι να κανεις ολη την μανουρα, τρομπες, παγουρια, βασεις κτλ βάζεις ακτινικη και τελείωνεις.
Συμφωνώ επίσης για το μεγαλύτερο έμβολο, αλλα 19αρα σε εμάς δεν κανει χάνεις το μπροστινό για πλακα...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες