κίνηση των γραναζιών
κίνηση των γραναζιών
ή τζόγος κάπου στο κιβώτιο? (Μοντέλο '04 FZ6) Παρατηρώ πως τον τελευταίο καιρό (ίσως δέν το είχα παρατηρήσει νωρίτερα) υπάρχει τζόγος ή κάτι τέτοιο κατά την αλλαγή των ταχυτήτων. Ψιλοδιορθώθηκε όταν ρύθμισα το συμπλέκτη ψηλότερα (ομαλοποιήθηκαν οι αλλάγες) και μειώθηκε το φαινόμενο, όμως κάποιος μου ψιθύρισε ότι ίσως το πρόβλημα να προέρχεται από τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού και πρότεινε πρόχειρο τρόπο ελέγχου. Προσωπικά πιστεύω οτι έτσι είναι κατασκευασμένο το σύνολο του κιβωτίου με ανοχές - τζόγους που προέρχονται απο την κίνηση των γραναζιών. (Τα λάδια αλλαζονται πολυ τακτικά με άριστης ποιότητας προδιαγραφές).Το φαινόμενο είναι ενοχλητικότερο όταν υπάρχει συνεπιβάτης ο οποίος ανυποψίαστος, ακούσια κοπανάει το κράνος του (λόγω αδράνειας πάνω στου οδηγού). Εχει παρατηρηθεί κάτι ανάλογο από κάποιον?
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
φιλε μου ειναι κατι φυσιολογικο στα μηχανακια μας και δυστυχως ειναι φορες που κατανταει κουραστικο αν θελεις να οδηγησεις λιγο γρηγορα....
σαν λυση -ενεση,ρυθμισε καλα την αλυσιδα σου ετσι ωστε να ελαχιστοποιησεις τον τζογο της (παντα μεσα στα επιτρεπτα ορια του κατασκευαστη!)
μια δευτερη λυση ειναι να αντικαταστησεις το μπροστινο γραναζι της αλυσιδας με καινουριο,γνησιο ομως, μιας και με τον καιρο ""πεφτει"" το λαστιχο που εχει το γνησιο γραναζι γυρω του,με αποτελεσμα να ακουγεται και να χτυπαει περισσοτερο η αλυσιδα στις αλλαγες των ταχυτητων αλλα και στο ανοιγμα κλεισιμο του γκαζιου με ταχυτητα μεσα.
καπως ετσι αρχιζει να γινεται αυτο το φαινομενο πιο εντονο.
σαν λυση -ενεση,ρυθμισε καλα την αλυσιδα σου ετσι ωστε να ελαχιστοποιησεις τον τζογο της (παντα μεσα στα επιτρεπτα ορια του κατασκευαστη!)
μια δευτερη λυση ειναι να αντικαταστησεις το μπροστινο γραναζι της αλυσιδας με καινουριο,γνησιο ομως, μιας και με τον καιρο ""πεφτει"" το λαστιχο που εχει το γνησιο γραναζι γυρω του,με αποτελεσμα να ακουγεται και να χτυπαει περισσοτερο η αλυσιδα στις αλλαγες των ταχυτητων αλλα και στο ανοιγμα κλεισιμο του γκαζιου με ταχυτητα μεσα.
καπως ετσι αρχιζει να γινεται αυτο το φαινομενο πιο εντονο.
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
Μόλις γύρισα από το Σταμάτη.
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είπα να το ελέγξω και σε ένα δεύτερο καλό μηχανικό οπότε πήγα στο Σταμάτη (όπως μου προτάθηκε.)
Μετά από έλεγχο επιβεβαίωσε το πρώτο μηχανικό, ότι συμβαίνει σε κάποιες μηχανές να κάνει αυτό το τζόγο ο οποίος είναι αρκετά ενοχλητικός. Μου είπε ότι ο ίδιος του είχε πουλήσει μια δικιά του για αυτό το λόγο.
Οπότε τι να πω, τα κιβώτια της yamaha είναι λίγο δύσκολα.
Άρα, καλά λάδια, προσοχή την αλυσίδα, και την ευχή να μη παρουσιαστεί πάλι τίποτα «φυσιολογικό» γιατί δεν θα αντέξω άλλο. Ίσως με την αλλαγή αλυσίδας να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα, ποιος ξέρει.
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είπα να το ελέγξω και σε ένα δεύτερο καλό μηχανικό οπότε πήγα στο Σταμάτη (όπως μου προτάθηκε.)
Μετά από έλεγχο επιβεβαίωσε το πρώτο μηχανικό, ότι συμβαίνει σε κάποιες μηχανές να κάνει αυτό το τζόγο ο οποίος είναι αρκετά ενοχλητικός. Μου είπε ότι ο ίδιος του είχε πουλήσει μια δικιά του για αυτό το λόγο.
Οπότε τι να πω, τα κιβώτια της yamaha είναι λίγο δύσκολα.
Άρα, καλά λάδια, προσοχή την αλυσίδα, και την ευχή να μη παρουσιαστεί πάλι τίποτα «φυσιολογικό» γιατί δεν θα αντέξω άλλο. Ίσως με την αλλαγή αλυσίδας να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα, ποιος ξέρει.
RTFM - Read the f@cking Manual
(Πρώην soman νυν mantzas)
(Πρώην soman νυν mantzas)
- Johnny1
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Δυστυχώς το μηχανάκι μας έχει αυτόν το τζόγο από το κιβώτιο.
Αν βγάλεις την αλυσίδα, βάλεις ταχύτητα, και προσπαθήσεις να κουνήσεις το γρανάζι θα καταλάβεις.
Αν προσθέσεις και την υστέρηση που έχει ο ψεκασμός στο ανοιξε-κλείσε του γκαζιού.....
Γίνεται λίγο σπαστικό σε γρήγορη οδήγηση, ή στη πόλη, και θέλει εξοικείωση.
Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται από τζόγους το κιβώτιο του R6 '03, και επίσης δεν θυμάμαι αν το μηχανάκι μας έχει αλλαγές στο κιβώτιο από το R6
Αν βγάλεις την αλυσίδα, βάλεις ταχύτητα, και προσπαθήσεις να κουνήσεις το γρανάζι θα καταλάβεις.
Αν προσθέσεις και την υστέρηση που έχει ο ψεκασμός στο ανοιξε-κλείσε του γκαζιού.....
Γίνεται λίγο σπαστικό σε γρήγορη οδήγηση, ή στη πόλη, και θέλει εξοικείωση.
Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται από τζόγους το κιβώτιο του R6 '03, και επίσης δεν θυμάμαι αν το μηχανάκι μας έχει αλλαγές στο κιβώτιο από το R6
Γιάννης
Re: κίνηση των γραναζιών
Εχω και γω το ιδιο θεμα και πραγματικά κατανταει κουραστικό...
Με την διαφορα οτι το εχω σε χαμηλές στροφές μεσα στην πόλη.
Σε υψηλές στροφές δεν κανει κιχ.
Το νιώθω ειδικότερα στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιου σαν κλώτσημα ενα πραγμα. Και γκουπ σου έρχεται το κρανος του πισω στο κεφαλι...
Όντως με καλη ρυθμιση αλυσίδας μειώνεται. Τα πισω σινεμπλοκ ειναι οκ.
Ρυθμιση συμπλέκτη δεν εχω δοκιμάσει.
Επίσης οι ταχύτητες μου χτυπάνε και μενα...
Με την διαφορα οτι το εχω σε χαμηλές στροφές μεσα στην πόλη.
Σε υψηλές στροφές δεν κανει κιχ.
Το νιώθω ειδικότερα στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιου σαν κλώτσημα ενα πραγμα. Και γκουπ σου έρχεται το κρανος του πισω στο κεφαλι...
Όντως με καλη ρυθμιση αλυσίδας μειώνεται. Τα πισω σινεμπλοκ ειναι οκ.
Ρυθμιση συμπλέκτη δεν εχω δοκιμάσει.
Επίσης οι ταχύτητες μου χτυπάνε και μενα...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: κίνηση των γραναζιών
Πρωτον εχει βγει ανακληση για το γραναζι , δευτερον πηγαινε το αμεσα στο μηχανικο να γινει ελεγχος του γραναζιου και της ασφαλειας του βεβαια , μηπως αυτα που λες ειναι προειδοποιηση πριν το παρεις στο χερι!
Re: κίνηση των γραναζιών
Ευχαριστω, την γνωρίζω την ανάκληση.
Δεν εχει θεμα το γρανάζι και η ασφάλεια του ειναι οκ. Άλλαξα προςφατα αλυσιδογραναζα και ημουνα μπροστα όταν την στραβωσαμε με τον μηχανικό μεσα στο λούκι του άξονα.
Γενικά το σύνολο εχει τζόγο που δεν καταλαβαίνω απο που προέρχεται.
Σαν να τον εχει το σασμαν απο μεσα ενα πραγμα αλλα δεν μπορω να το προσδιορισω.
Όταν ειναι φρέσκο ρυθμισμένη η αλυσιδα δεν κανει τιποτα.
Να ειναι μαλακά τα σινεμπλοκ του πισω τροχού απο κατασκευής και να δημιουργούν τον τζόγο;;
Γιατι δεν γινεται μόλις ρυθμιστεί η αλυσιδα να ειναι κομπλε.
Ισως παλι να μου φαινεται γιατι οδήγησα kawasaki με βούτυρο κιβώτιο..
Δεν εχει θεμα το γρανάζι και η ασφάλεια του ειναι οκ. Άλλαξα προςφατα αλυσιδογραναζα και ημουνα μπροστα όταν την στραβωσαμε με τον μηχανικό μεσα στο λούκι του άξονα.
Γενικά το σύνολο εχει τζόγο που δεν καταλαβαίνω απο που προέρχεται.
Σαν να τον εχει το σασμαν απο μεσα ενα πραγμα αλλα δεν μπορω να το προσδιορισω.
Όταν ειναι φρέσκο ρυθμισμένη η αλυσιδα δεν κανει τιποτα.
Να ειναι μαλακά τα σινεμπλοκ του πισω τροχού απο κατασκευής και να δημιουργούν τον τζόγο;;
Γιατι δεν γινεται μόλις ρυθμιστεί η αλυσιδα να ειναι κομπλε.
Ισως παλι να μου φαινεται γιατι οδήγησα kawasaki με βούτυρο κιβώτιο..
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: κίνηση των γραναζιών
αν ειναι το γνωστο..."τακ" της αλυσιδας στο ανοιξε κλεισε του γκαζιου στις χαμηλες (σαν ον οφ στο γκαζι ενα πραμα)
μαθε να ζεις μαυτο
μαστερ Σωκρατες εχεις να προσθεσεις κατι????
μαθε να ζεις μαυτο
μαστερ Σωκρατες εχεις να προσθεσεις κατι????
killed by death !!!!!!!!!
Re: κίνηση των γραναζιών
Για το ιδιο λεμε μάλλον leras.
Απο το σασμαν ειναι ή απο τον πισω τροχό;
Αν ειναι απο τα σινεμπλοκ πισω δεν παιζουν πιο σκληρά;;
Απο το σασμαν ειναι ή απο τον πισω τροχό;
Αν ειναι απο τα σινεμπλοκ πισω δεν παιζουν πιο σκληρά;;
- socrates fz6s2
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 799
- Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 02:42
- Model: -
- Τοποθεσία: Δάσος Χαϊδαρίου
- Επικοινωνία:
Re: κίνηση των γραναζιών
Αν λες λοιπόν αυτό που συμβαίνει με 2α κι ενώ είσαι σταθερός στις 2.500-3.000 rpm κι ακολουθείς ένα αυτοκίνητο στην κίνηση με 30 περίπου χαω.. και κόβει-ανοίγει κι είσαι εγκλωβισμένος-αναποφάσιστος αφού δεν μπορείς να ανοίξεις να βάλεις 3η να φύγεις, αλλά ούτε και 1η (αφου τσουλάει η κατάσταση) ή είσαι σε κλειστή φουρκέτα στο βουνό (ίδια κατάσταση), τότε προέρχεται από ΟΛΑ μαζί.. είναι Fazer.. και δεν διορθώνεται εντελώς.. το άνοιξε-κλείσε του γκαζιού το χειροτερεύει.. σου φαίνεται ότι κάποιες φορές με "αλυσογραναζοτεντώματα" εξαφανίστηκε αλλά, πίστεψέ με, θα παραμονεύει πάντα εκεί..
Κάποιοι το "καμουφλάρουν" με στιγμιαίο συμπλεκτάρισμα, κάποιοι με πολύ ελαφρό πίσω φρένο (για να τεντώσει λίγο η αλυσίδα), κάποιοι βάζουν 3η (ναι από τόσο νωρίς), αλλά "αυτό" θα είναι πάντα εκεί.. ευτυχώς είναι πολύ συγκεκριμένη η σύμπτωση 2ας-rpm-χαω που συμβαίνει και εύχομαι να μη σου συμβαίνει συχνά.. δεν αποτελεί βλάβη-πρόβλημα βέβαια, απλά παραμένει εκνευριστικό..
Κάποιοι το "καμουφλάρουν" με στιγμιαίο συμπλεκτάρισμα, κάποιοι με πολύ ελαφρό πίσω φρένο (για να τεντώσει λίγο η αλυσίδα), κάποιοι βάζουν 3η (ναι από τόσο νωρίς), αλλά "αυτό" θα είναι πάντα εκεί.. ευτυχώς είναι πολύ συγκεκριμένη η σύμπτωση 2ας-rpm-χαω που συμβαίνει και εύχομαι να μη σου συμβαίνει συχνά.. δεν αποτελεί βλάβη-πρόβλημα βέβαια, απλά παραμένει εκνευριστικό..
Η αξία ενός ανθρώπου φαίνεται: όχι από τον τρόπο που φέρεται σε αυτούς που έχουν κάτι να του προσφέρουν .. αλλά, από τον τρόπο που αντιμετωπίζει αυτούς από τους οποίους δεν έχει τίποτα να περιμένει ..!!..
-
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2015, 00:40
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: κίνηση των γραναζιών
παιδια ερωτηση αυτο γινετε και στο 1000 γιατι και εγω οταν ξεκιναω εαν παω να ανοιξω λιγο περισοτερο το γκαζι στην πρωτη περιπου στης 1100 στροφες ακουω ενα χτυπηματάκι τρ τρ τρ και εαν βαλω δευτερα και το ξανα κανω το ξανα ακουω.......εαν παρει στροφες και ξεκηνησει ολα κομπλε δεν ακουγετε το παραμικρό αυτο ειναι γιατι ελεγα αυριο να το παω να το δουν ......
Re: κίνηση των γραναζιών
Socrates fz6s2 νομιζω δεν μπορούσες να το περιγράψεις καλυτερα !!!!!
Ετσι ακριβώς ειναι.
Δεν ειναι θεμα της μηχανης απλα ειναι σπαστικό.
Εχουμε καμιάς ιδέα απο που προέρχεται;;
Ετσι ακριβώς ειναι.
Δεν ειναι θεμα της μηχανης απλα ειναι σπαστικό.
Εχουμε καμιάς ιδέα απο που προέρχεται;;
Re: κίνηση των γραναζιών
Πες οτι ειναι ιδέα μου αλλα νομιζω πως αν δεν κλείσεις ολο το γκάζι στην αλλαγη δεν το κανει...
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: κίνηση των γραναζιών
δεν ειναι η ιδεα σου
και στα κλειστα κοματια και στις στροφες αν δεν κλεισεις τελειως γκαζι
και διατηρησεις την αλυσιδα τεντωμενη (βλεπε πανοσεντονο Σωκρατες)
τακ και τουκ δεν θα καταλαβεις
και στα κλειστα κοματια και στις στροφες αν δεν κλεισεις τελειως γκαζι
και διατηρησεις την αλυσιδα τεντωμενη (βλεπε πανοσεντονο Σωκρατες)
τακ και τουκ δεν θα καταλαβεις
killed by death !!!!!!!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες