Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Εχει βαλει κανεις τις τετραπιστονες του s2 στο fazer του 04-06???
Εχουν αρχισει κ μου τριζουν τα τακακια κ εκνευριζομαι να τα ακουω. Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αντικαταστησω τις παλαιηκες μου σωβρακοδαγκανες με γλιστρες κ να βαλω αυτες τις ωραιες τετραπιστονες με τις μπλε τις ταπες.
Το εχει επιχειρηση κανεις η να ξεκινησω απο το μηδεν?
Εχουν αρχισει κ μου τριζουν τα τακακια κ εκνευριζομαι να τα ακουω. Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αντικαταστησω τις παλαιηκες μου σωβρακοδαγκανες με γλιστρες κ να βαλω αυτες τις ωραιες τετραπιστονες με τις μπλε τις ταπες.
Το εχει επιχειρηση κανεις η να ξεκινησω απο το μηδεν?
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Αγαπητέ....εγώ το έχω σκεφτεί πολλές φορές....μάλιστα λέω να αλλάξω τα μπροστινά καλάμια έτοιμα με τις βάσεις για τις 4πίστονες....διότι αλλιώς μισή δουλειά...
Αλλά εγώ άλλαξα εμπρός τακάκια πρώτη φορά στα 55000χλμ, έχω πάει πίστα, γενικά τα φρένα είναι άψογα με υψηλής σε βροχές και καλοκαίρια τσίκ δεν έχουν κάνει....τι εννοείς πως τρίζουν?
Αλλά εγώ άλλαξα εμπρός τακάκια πρώτη φορά στα 55000χλμ, έχω πάει πίστα, γενικά τα φρένα είναι άψογα με υψηλής σε βροχές και καλοκαίρια τσίκ δεν έχουν κάνει....τι εννοείς πως τρίζουν?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Απλα κανουν θορυβο κ ψαχνω αφορμη να τις αλλαξω!!!
Τριζουν! Πως να στο πω? Παταω φρενο κ κανουν θορυβο!
Αν αλλαξω τακακια προφανως θα σταματησει αλλα γιατι να μην αλλαξω δαγκανες απλα κ μονο επειδη μπορω?
Τριζουν! Πως να στο πω? Παταω φρενο κ κανουν θορυβο!
Αν αλλαξω τακακια προφανως θα σταματησει αλλα γιατι να μην αλλαξω δαγκανες απλα κ μονο επειδη μπορω?
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
ΣΙΓΟΥΡΑ μπορείς να βάλεις όλο το μπροστινό του Ρ6 02-03 που περιλαμβάνει και τις εν λόγω δαγκάνες...Το έχω δεί σαν μετατροπή και είναι απλή (2 αποστάτες μόνο πρέπει να φτιαχτούν). Κάποτε το είχα ποστάρει κιόλας με φωτό...
Τώρα για αλλαγή μόνο των δαγκανών δεν ξέρω να σου πω...
Τώρα για αλλαγή μόνο των δαγκανών δεν ξέρω να σου πω...
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Το εκανα σημερα.
Μιση ωρα στο μηχανουργιο χρειαζεται κ αλλη μια στο γκαραζ.
DIY κατασταση αλλα πανευκολο.
Αν προλαβω θα ανεβασω φωτο σημερα.
Μιση ωρα στο μηχανουργιο χρειαζεται κ αλλη μια στο γκαραζ.
DIY κατασταση αλλα πανευκολο.
Αν προλαβω θα ανεβασω φωτο σημερα.
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Απο την τελευταια φορα που ασχοληθηκα με αυτο το thread περασε καιρος αλλα επειδη αραια κ που λαμβανω πμ σχετικα με το θεμα, βρηκα καποιες φωτο που ειχα τραβηξει τοτε.
Η μετατροπη ειναι παντελως κ πληρως αναστρεψιμη, δεν πειραζουμε καθολου το μπροστινο κ ολοι η δουλεια γινεται στις νεες βασεις κ στις δαγκανες.
Μετα το περας των εργασιων ειναι αμμεσα αισθητη η βελτιωση κ η αισθηση των φρενων.
Αν συνδιαστουν κ με σωληνακια υψιλης πιεσης τοτε μιλαμε για αλλα φρενα.
Εδω βλεπουμε την ζαντα επανω στο μπροστινο.
Εδω προβαρα την νεα δαγκανα για να δω πως καθεται κ τι ακριβως χρειαζεται.
Εδω βλεπουμε τις δαγκανες. Στην δευτερη φωτο φαινονται μετα την κατεργασια τους στο μηχανουργιο αφου εγιναν οι καταλληλες μετρησεις κατα την διαρκεια της προβας.
Για αρχη εφτιαξα ενα πατρον. Χρησιμοποιησα λεπτο φιλο λαμαρινας ωστε να μπορω να το επεξεργαζομαι πιο ευκολα κ να βγαλω το καταλληο σχημα.
Εδω ειναι τοποθετημενη η δαγκανα κ φαινεται κ η νεα βαση της παχους 6μμ ανοξειδωτο ατσαλι.
Δεν τιθεται θεμα αντοχης του ατσαλιου. Το εχω κανει παρα πολλες φορες κ εχουν γινει αρκετα απροβληματιστα χιλιομετρα.
Δυστυχως δεν εχω αλλες φωτο που να φαινονται πανω στη μηχανη ουτε φωτο που να φαινονται εντελως τελειωμενες οι βασεις.
Τελευταια κατεργασια ειναι η βαφη οπου κ γινεται ιδιο γκρι χρωμα με τις μποτες του πιρουνιου κ η απλη τοποθετηση τους επανω στη μηχανη.
Αν ενδιαφερεται κανεις για δαγκανες κ βασεις, εννοειτε πως εχω κρατησει το πατρον στο αρχειο για μελλοντικη χρηση.
Οσον αφορα τις δαγκανες, υπαρχουν ενα σωρο στην αγορα σε πολυ οικονομικες τιμες.
Η μετατροπη ειναι παντελως κ πληρως αναστρεψιμη, δεν πειραζουμε καθολου το μπροστινο κ ολοι η δουλεια γινεται στις νεες βασεις κ στις δαγκανες.
Μετα το περας των εργασιων ειναι αμμεσα αισθητη η βελτιωση κ η αισθηση των φρενων.
Αν συνδιαστουν κ με σωληνακια υψιλης πιεσης τοτε μιλαμε για αλλα φρενα.
Εδω βλεπουμε την ζαντα επανω στο μπροστινο.
Εδω προβαρα την νεα δαγκανα για να δω πως καθεται κ τι ακριβως χρειαζεται.
Εδω βλεπουμε τις δαγκανες. Στην δευτερη φωτο φαινονται μετα την κατεργασια τους στο μηχανουργιο αφου εγιναν οι καταλληλες μετρησεις κατα την διαρκεια της προβας.
Για αρχη εφτιαξα ενα πατρον. Χρησιμοποιησα λεπτο φιλο λαμαρινας ωστε να μπορω να το επεξεργαζομαι πιο ευκολα κ να βγαλω το καταλληο σχημα.
Εδω ειναι τοποθετημενη η δαγκανα κ φαινεται κ η νεα βαση της παχους 6μμ ανοξειδωτο ατσαλι.
Δεν τιθεται θεμα αντοχης του ατσαλιου. Το εχω κανει παρα πολλες φορες κ εχουν γινει αρκετα απροβληματιστα χιλιομετρα.
Δυστυχως δεν εχω αλλες φωτο που να φαινονται πανω στη μηχανη ουτε φωτο που να φαινονται εντελως τελειωμενες οι βασεις.
Τελευταια κατεργασια ειναι η βαφη οπου κ γινεται ιδιο γκρι χρωμα με τις μποτες του πιρουνιου κ η απλη τοποθετηση τους επανω στη μηχανη.
Αν ενδιαφερεται κανεις για δαγκανες κ βασεις, εννοειτε πως εχω κρατησει το πατρον στο αρχειο για μελλοντικη χρηση.
Οσον αφορα τις δαγκανες, υπαρχουν ενα σωρο στην αγορα σε πολυ οικονομικες τιμες.
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Μάλιστα...άψογος.... +:Applause=+:=D>
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
καλα ρε φιλε δεν το ειχες πουλησει το fazer to 600,
και στην τελικη γιατι δεν εβαζες 2 μποτες κατω και κουμπωναν οι δαγκανες,πατεντα στην πατεντα,
με τα φρενα δεν παιζουν.
και στην τελικη γιατι δεν εβαζες 2 μποτες κατω και κουμπωναν οι δαγκανες,πατεντα στην πατεντα,
με τα φρενα δεν παιζουν.
«ΑΠΟΣΚΟΤΗΣΟΝ ΜΟΥ»,«φύγε από μπροστά μου, να μη μου κρύβεις τον ήλιο» ή «μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου δώσεις».
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Το Fazer to έδωσα τον Ιούλιο που μας πέρασε κ την ίδια μέρα έγινα ιδιοκτήτης ενός r1200gs adventure.
Δε μπορω να πω ότι μετανοιωσα για την επιλογή μου.
Οι φωτο είναι παλαιότερες. Είχε ξεκινήσει αυτο το ποστ πριν πόσο καιρο αλλα δε το τελείωσα ποτέ.
Με αφορμή διαφόρων πμ που μου έρχονται εκ τότε για το θέμα, είπα να το τελειώσω.
Όσο για τα φρένα, δε παίζω. Ποτε δεν έπαιζα. Αν αμφιβαλεις για την απόδοση τους η την αξιοπιστία τους, δεν έχεις παρα να τα δοκιμασεις.
Δε μπορω να πω ότι μετανοιωσα για την επιλογή μου.
Οι φωτο είναι παλαιότερες. Είχε ξεκινήσει αυτο το ποστ πριν πόσο καιρο αλλα δε το τελείωσα ποτέ.
Με αφορμή διαφόρων πμ που μου έρχονται εκ τότε για το θέμα, είπα να το τελειώσω.
Όσο για τα φρένα, δε παίζω. Ποτε δεν έπαιζα. Αν αμφιβαλεις για την απόδοση τους η την αξιοπιστία τους, δεν έχεις παρα να τα δοκιμασεις.
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
@alkinoos
για να ειμαι ειλικρινης, η δουλεια σου φαινεται αψογη!!!!!!!!! +:Applause=+:=D>
το λαμακι δειχνει εργοστασιακο!!!!!!
αλλα...... αυτο το αδυνατισμα στην κατω βαση... δε μου εμπνεει εμπιστοσυνη.......
θα συμφωνησω με τον ghost οτι με τα φρενα δεν παιζουν!!!!!!!
ευχομαι να μη συμβει κατι απροβλεπτο!!!!!!!
εγω ευτυχως, εχω το παλιο με αυτες τις δαγκανες!!!!!
για να ειμαι ειλικρινης, η δουλεια σου φαινεται αψογη!!!!!!!!! +:Applause=+:=D>
το λαμακι δειχνει εργοστασιακο!!!!!!
αλλα...... αυτο το αδυνατισμα στην κατω βαση... δε μου εμπνεει εμπιστοσυνη.......
θα συμφωνησω με τον ghost οτι με τα φρενα δεν παιζουν!!!!!!!
ευχομαι να μη συμβει κατι απροβλεπτο!!!!!!!
εγω ευτυχως, εχω το παλιο με αυτες τις δαγκανες!!!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Προσωπικα θα συμφωνησω σε αυτα...
H.A.Balafoutre έγραψε:μάλιστα λέω να αλλάξω τα μπροστινά καλάμια έτοιμα με τις βάσεις για τις 4πίστονες....διότι αλλιώς μισή δουλειά...
Δεν υποτιμαω βεβαια τη δουλεια του alkinoos ....η αναβαθμιση των φρενων ειναι μια ιδιαιτερα σημαντικη εργασια που θελει προσοχη και προσοχη οχι μονο στην ολη διαδικασια αλλα και στη χρηση μετα , ο αναβατης πλεον θα εχει ισχυροτερα φρενα με οτι αυτο συνεπαγεται , ειδικα σε μοτο χωρις abs.To αναφερω για τους φιλους που τους μπουν ιδεες....ghost έγραψε: με τα φρενα δεν παιζουν.
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Παιδιά δεν είναι πυρηνική φυσική.
Φρένα είναι!
Σιγά το πολυελαιο! Δυο ανταπτορακια έφτιαξα κ μάλιστα πολυ εύκολα.
Εκτός αυτού το έχω κάνει παααρα πολλές φορές χώρος να έχω προβλήματα.
Αν συνδυάσουμε κ το κόστος τότε μιλάμε για μια απο τις καλύτερα value for money μετατροπές.
Νομιζεται πως τα ανταπτορακια τις caprimoto είναι πιο καλα, πιο ανθεκτικα, πιο ποιοτικά κ γενικός κάνουν καλύτερη δουλεια απο ανταπτορακια σα τα δικά μου;
Γιατί; Γιατί τα πουλάει ο caprimoto με το όνομα ενώ τα δικα μου είναι φτιαγμένα σε υπόγειο γκαράζ στο χέρι κ δεν έχουν το κατάλληλο όνομα;
Αν τα δικα μου τα πουλαγε ο caprimoto κ τα έβαζε βιτρίνα με μια ευφανταστη επωνυμία θα λέγατε "πωωω!!! Κοιτα τι πουλάει ο άνθρωπος!!! Πόσο;;; 200 Ευρω;;; Τσαμπααα! Μπράβο caprimoto! Μας έσωσες!!!"
Anyway, η δουλεια που έκανα είναι συγκεκριμένη κ φαίνεται στις φωτο.
Σε άλλους θα αρέσει κ σε άλλους όχι.
Επειδή άνοιξα το ποστ αυτο πριν καιρο μπήκα στο κόπο κ να το τελειώσω.
Φρένα είναι!
Σιγά το πολυελαιο! Δυο ανταπτορακια έφτιαξα κ μάλιστα πολυ εύκολα.
Εκτός αυτού το έχω κάνει παααρα πολλές φορές χώρος να έχω προβλήματα.
Αν συνδυάσουμε κ το κόστος τότε μιλάμε για μια απο τις καλύτερα value for money μετατροπές.
Νομιζεται πως τα ανταπτορακια τις caprimoto είναι πιο καλα, πιο ανθεκτικα, πιο ποιοτικά κ γενικός κάνουν καλύτερη δουλεια απο ανταπτορακια σα τα δικά μου;
Γιατί; Γιατί τα πουλάει ο caprimoto με το όνομα ενώ τα δικα μου είναι φτιαγμένα σε υπόγειο γκαράζ στο χέρι κ δεν έχουν το κατάλληλο όνομα;
Αν τα δικα μου τα πουλαγε ο caprimoto κ τα έβαζε βιτρίνα με μια ευφανταστη επωνυμία θα λέγατε "πωωω!!! Κοιτα τι πουλάει ο άνθρωπος!!! Πόσο;;; 200 Ευρω;;; Τσαμπααα! Μπράβο caprimoto! Μας έσωσες!!!"
Anyway, η δουλεια που έκανα είναι συγκεκριμένη κ φαίνεται στις φωτο.
Σε άλλους θα αρέσει κ σε άλλους όχι.
Επειδή άνοιξα το ποστ αυτο πριν καιρο μπήκα στο κόπο κ να το τελειώσω.
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
αααααα φιλαρακι....!!!
εγω την χαρακτηρησα εργοστασιακη τη δουλεια σου, ουτε καν αφτερ μαρκετ!!!!!
απλα, εξεφρασα μια ανησυχια... που κοιτωντας τις δικες μου δαγκανες, βλεπω πως τελικα ειχε πολυ ψωμι το συγκεκριμενο σημειο και συνεπως, αρκετη αντοχη!!!!!!!!
εγω την χαρακτηρησα εργοστασιακη τη δουλεια σου, ουτε καν αφτερ μαρκετ!!!!!
απλα, εξεφρασα μια ανησυχια... που κοιτωντας τις δικες μου δαγκανες, βλεπω πως τελικα ειχε πολυ ψωμι το συγκεκριμενο σημειο και συνεπως, αρκετη αντοχη!!!!!!!!
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
περιεργο να πω κατι τελευταιο για φρενα καποιος ειχε βαλει σε fz6 beringer 6 πιστονα αν θυμαμαι καλα,
καλα να ειναι το παιδι αλλα το μηχανακι σε φρενα πανικου μας το ειχαν φερει με σπασμενες μποτες..........
αν καποιος δει μποτες s2 και s1 θα δει οτι εχουν διαφορα γιατι του s2 ειναι σε καποια σημεια ποιο ενισχυμενες,
τωρα και στο σκαραβαιο βαζαν κινητηρα απο porsche αλλα δεν γινοταν porsche...................
τα αλλα τα αφηνω σε εσας........
καλα να ειναι το παιδι αλλα το μηχανακι σε φρενα πανικου μας το ειχαν φερει με σπασμενες μποτες..........
αν καποιος δει μποτες s2 και s1 θα δει οτι εχουν διαφορα γιατι του s2 ειναι σε καποια σημεια ποιο ενισχυμενες,
τωρα και στο σκαραβαιο βαζαν κινητηρα απο porsche αλλα δεν γινοταν porsche...................
τα αλλα τα αφηνω σε εσας........
«ΑΠΟΣΚΟΤΗΣΟΝ ΜΟΥ»,«φύγε από μπροστά μου, να μη μου κρύβεις τον ήλιο» ή «μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου δώσεις».
Re: Δαγκανες απο S2 σε fazer 04-06
Αυτο που λες είναι η μιση αλήθεια. Οι μποτες δεν έσπασαν απο την δύναμη του φρεναρισματος αλλα απο το μπαμ που ακολούθησε.
Είναι αδύνατο αυτο που λες.
Για να δεχθεί τόση φόρτιση το καλάμι στις βάσεις του και να σπάσει απο το φρενάρισμα πρέπει το λάστιχο να παρέχει την κατάλληλη πρόσφυση.
Στη συνέχεια αυτή η πρόσφυση δεν πρέπει να σπάσει ( να γλυστρισει η ρόδα με λίγα λόγια στην άσφαλτο) εώς ότου η δύναμη που παράγεται απο την τριβή να ξεπεράσει την δύναμη που χρειάζεται η βάση της δαγκανας σε πρώτη φάση να στρεβλώσει το αλουμίνιο της μποτας κ κατόπιν να σπάσει.
Περνεις χαμπάρι για ποσά κιλά μιλάμε;;;
Κανένα λάστιχο δεν μπορει να βάλει τόση δύναμη στο δρόμο ώστε να σπάσει η μποτα.
Αυτη την αερολογια για τα beringer μη την πεις παραεξω γιατί οποιοσδηποτε που κατέχει 5 πράματα θα βάλει τα γέλια.
Κ για ακομα πιο σοβαρή απάντηση, αν υπήρχε έστω κ μια πιθανότητα να γίνεται αυτο που λες, δεν υπηρχε περίπτωση η beringer να επερνε έγκριση τύπου όχι για το δρόμο αλλα ούτε κ για αγωνες όπου κ έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας στα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται.
Είναι αδύνατο αυτο που λες.
Για να δεχθεί τόση φόρτιση το καλάμι στις βάσεις του και να σπάσει απο το φρενάρισμα πρέπει το λάστιχο να παρέχει την κατάλληλη πρόσφυση.
Στη συνέχεια αυτή η πρόσφυση δεν πρέπει να σπάσει ( να γλυστρισει η ρόδα με λίγα λόγια στην άσφαλτο) εώς ότου η δύναμη που παράγεται απο την τριβή να ξεπεράσει την δύναμη που χρειάζεται η βάση της δαγκανας σε πρώτη φάση να στρεβλώσει το αλουμίνιο της μποτας κ κατόπιν να σπάσει.
Περνεις χαμπάρι για ποσά κιλά μιλάμε;;;
Κανένα λάστιχο δεν μπορει να βάλει τόση δύναμη στο δρόμο ώστε να σπάσει η μποτα.
Αυτη την αερολογια για τα beringer μη την πεις παραεξω γιατί οποιοσδηποτε που κατέχει 5 πράματα θα βάλει τα γέλια.
Κ για ακομα πιο σοβαρή απάντηση, αν υπήρχε έστω κ μια πιθανότητα να γίνεται αυτο που λες, δεν υπηρχε περίπτωση η beringer να επερνε έγκριση τύπου όχι για το δρόμο αλλα ούτε κ για αγωνες όπου κ έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας στα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες