Γρανάζωμα
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
γραναζωμα2
Χωρίς να μπορώ να απαντήσω για power commander αν και από τα διάφορα που διάβασα σε διάφορα φορουμ δεν πιστεύω να αξίζει, θέλω να πω ότι μου έκανε θετική εντύπωση το φλασάρισμα της μαμα ECU αν αληθεύουν όλα αυτά που γράφει. Αν ήμουν Αθήνα θα περνούσα μια βόλτα σίγουρα να ρωτήσω.
Στον φίλο όμως που ανέφερε για το γρανάζωμα έχω να του πω ότι εγώ το άλλαξα σε 15 47 και είδα τρομερή βελτίωση και αν και κονταίνει καμια 9% σύμφωνα με το http://www.gearingcommander.com/ είναι μία από τις καλύτερες βελτιώσεις που έχω κάνει και ανέξοδη εντελώς αφού ήταν να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα έτσι και αλλιώς. Το μηχανάκι ζωήρεψε και τραβάει απο χαμηλά πλέον και πολυ πιο ομαλά τέτοια είναι η εντυπωση μου. Και λόγω του ότι τραβάει πλέον πολύ εχω δει και μείωση κατανάλωσης διότι πλέον στους επαρχιακούς-βουνά δεν χρειάζεται να κατεβάζω για να τραβάει, η ακόμα και σε προσπεράσεις, κάνω λιγότερες αλλαγές εν ολίγοις αλλά και δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές γιατί έχει παραπάνω δύναμη χαμηλά. Σίγουρα όμως στις ευθείες έχει μειονέκτημα αφου κονταίνει αρκετά όπως προανέφερα και δουλεύει ψηλά. Αλλά πρώτον τις αποφεύγω τις ευθείες αλλά και όταν πηγαίνω πάω 130-140 τις περισσότερες φορές μπορεί και λιγότερο αναλόγως οπότε εμένα δεν με ενδιαφέρει.
Κανείς άλλος με εντυπώσεις από το φλασαρισμα του εγκεφάλου της μαμα θα με ενδιέφερε η αλήθεια είναι.
Το γρανάζωμα έτσι όπως το έχω κάνει εγώ είναι πιο ξεκούραστο αν αναφέρεσαι σε εμένα πολύ λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων αφού τραβάει απο χαμηλά!!!
Στον φίλο όμως που ανέφερε για το γρανάζωμα έχω να του πω ότι εγώ το άλλαξα σε 15 47 και είδα τρομερή βελτίωση και αν και κονταίνει καμια 9% σύμφωνα με το http://www.gearingcommander.com/ είναι μία από τις καλύτερες βελτιώσεις που έχω κάνει και ανέξοδη εντελώς αφού ήταν να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα έτσι και αλλιώς. Το μηχανάκι ζωήρεψε και τραβάει απο χαμηλά πλέον και πολυ πιο ομαλά τέτοια είναι η εντυπωση μου. Και λόγω του ότι τραβάει πλέον πολύ εχω δει και μείωση κατανάλωσης διότι πλέον στους επαρχιακούς-βουνά δεν χρειάζεται να κατεβάζω για να τραβάει, η ακόμα και σε προσπεράσεις, κάνω λιγότερες αλλαγές εν ολίγοις αλλά και δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές γιατί έχει παραπάνω δύναμη χαμηλά. Σίγουρα όμως στις ευθείες έχει μειονέκτημα αφου κονταίνει αρκετά όπως προανέφερα και δουλεύει ψηλά. Αλλά πρώτον τις αποφεύγω τις ευθείες αλλά και όταν πηγαίνω πάω 130-140 τις περισσότερες φορές μπορεί και λιγότερο αναλόγως οπότε εμένα δεν με ενδιαφέρει.
Κανείς άλλος με εντυπώσεις από το φλασαρισμα του εγκεφάλου της μαμα θα με ενδιέφερε η αλήθεια είναι.
Το γρανάζωμα έτσι όπως το έχω κάνει εγώ είναι πιο ξεκούραστο αν αναφέρεσαι σε εμένα πολύ λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων αφού τραβάει απο χαμηλά!!!
- GiannisPiraeus
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 09:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Αποριες για Power Commander
Να σε ρωτησω κατι.κλεβει το κοντερ μετα το γραναζωμα?
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
γραναζωμα4
Μετρημένο με το gps του κινητού κλέβει καμιά 6,5% ακριβώς, αλλά εβαλα speadohealer, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν θα έβαζα αν ήξερα ότι εκλεβε τόσο γιατί μάλλον αυτό είναι και το μαμά που κλέβει, γιατί τάχα στην σελίδα του speadohealer ελεγε ότι θα κλέβει περίπου 13% με αυτό το γρανάζωμα και το παρήγγειλα πρωτού αλλάξω το γρανάζωμα και το μετρήσω.
Οπως είπα και σε προηγούμενο πόστ δεν είναι το γρανάζωμα για ευθείες και για μεγάλο τρέξιμο γιατί δουλεύει ψηλά και κουράζεται η μηχανή αδίκως, αλλά αν πηγαίνεις κανονικά δεν έχει πρόβλημα στις ευθείες. Εγώ πάντως δεν πρόκειται να το αλλάξω έχω μείνει υπερευχαριστημένος και το λέω εχοντας οδηγήσει και στις ευθείες τις ουγγαρίας φέτος.
Οπως είπα και σε προηγούμενο πόστ δεν είναι το γρανάζωμα για ευθείες και για μεγάλο τρέξιμο γιατί δουλεύει ψηλά και κουράζεται η μηχανή αδίκως, αλλά αν πηγαίνεις κανονικά δεν έχει πρόβλημα στις ευθείες. Εγώ πάντως δεν πρόκειται να το αλλάξω έχω μείνει υπερευχαριστημένος και το λέω εχοντας οδηγήσει και στις ευθείες τις ουγγαρίας φέτος.
Re: Αποριες για Power Commander
Είναι αδύνατον μετά από 9% κόντυμα το κοντέρ να κλέβει μόνο 6,5%... Κάτι σε 16,5% είναι πιο πιθανό...
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
Re: Αποριες για Power Commander
Αδύνατο είναι δεν είναι αυτή είναι η πραγματικότητα, πλέον το κοντέρ δείχνει ακριβώς την ίδια ταχύτητα που δείχνει το gps του κινητού,καθώς και με τα ραντάρ στον δρόμο που δείχνουν την ταχυτητά σου. Προφανώς θα μετράει την ταχύτητα το FAZER με τρόπο που δεν θα παίζει ρόλο το γρανάζωμα. Το έχω ρυθμίσει να δείχνει 6,5 λιγότερο από ότι έδειχνε και δείχνει ακριβώς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bill_ex την Δευ 01 Σεπ 2014, 11:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: οχι άμεσες παραθέσεις
Λόγος: οχι άμεσες παραθέσεις
γραναζωμα3
Έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά απ' όσο θυμάμαι το "μαμίσιο κλέψιμο" του κοντέρ του FZ6 ήταν γύρω στο 7%.
Το κοντέρ του fz6 παίρνει δεδομένα από το γρανάζι κίνησης και όχι από τον μπροστινό τροχό (αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις αν σηκώσεις το μηχανάκι στο 2πλό σταντ και το δουλέψεις με ταχύτητα μέσα και τον πίσω τροχό να περιστρέφεται στον αέρα), άρα το κοντέρ επηρεάζεται στην ακρίβειά του σε σχέση με τα πραγματικά από τις αλλαγές στις σχέσεις μετάδοσης. Όταν το κονταίνεις το κλέψιμο μεγαλώνει κατά το ίδιο ποσοστό που το κόντυνες.
Άρα με ένα κόντυμα της τάξης του 9% (που είναι "μπόλικο"...) το συνολικό τελικό ποσοστό "κλεψίματος" θα είναι 7%+9% = 16% ή κάπου πολύ κοντά σε αυτό το νούμερο...
Το κοντέρ του fz6 παίρνει δεδομένα από το γρανάζι κίνησης και όχι από τον μπροστινό τροχό (αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις αν σηκώσεις το μηχανάκι στο 2πλό σταντ και το δουλέψεις με ταχύτητα μέσα και τον πίσω τροχό να περιστρέφεται στον αέρα), άρα το κοντέρ επηρεάζεται στην ακρίβειά του σε σχέση με τα πραγματικά από τις αλλαγές στις σχέσεις μετάδοσης. Όταν το κονταίνεις το κλέψιμο μεγαλώνει κατά το ίδιο ποσοστό που το κόντυνες.
Άρα με ένα κόντυμα της τάξης του 9% (που είναι "μπόλικο"...) το συνολικό τελικό ποσοστό "κλεψίματος" θα είναι 7%+9% = 16% ή κάπου πολύ κοντά σε αυτό το νούμερο...
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
Re: Αποριες για Power Commander
Προτού πειράξω με το speadohealer και έχοντας βάλει το καινούριο γρανάζωμα, βγαίνω μια βόλτα στην εγνατια, έχοντας το gps του κινητού μου να μου δείχνει την πραγματική ταχύτητα και το κοντέρ να δείχνει την ταχύτητα που πίστευε και λογικά θα έπρεπε να κλέβει πολύ σύμφωνα και με αυτά που λές εσύ αλλά και η εταιρεία του speadohealer. Το κοντέρ όμως εδειχνε 130 και το gps του κινητού 122 αν κάνουμε την διαίρεση 130/122 είναι 1,065 περίπου δηλαδή 6,5% κλέψιμο. Το ρύθμισα πλέον να δείχνει 6,5 λιγότερο και πλέον ότι δειχνει το gps του κινητού δείχνει και το κοντερ.
Τι ακριβως παίζει δεν ξέρω και πως ακριβώς μετραει την ταχύτητα πάντως αυτή είναι η πραγματικότητα.
Τι ακριβως παίζει δεν ξέρω και πως ακριβώς μετραει την ταχύτητα πάντως αυτή είναι η πραγματικότητα.
Re: Αποριες για Power Commander
Προφανώς κάτι πάει στραβά με την μέτρηση ταχύτητας του gps σου.
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
Re: Αποριες για Power Commander
Samsung s3 εχω του οποίου το gps δουλευει μια χαρα, και προγραμμα αγορασμένο, αλλά πέραν αυτό έχω επαληθεύσει την ταχύτητα μου και με αυτά στον δρόμο που δείχνουν με πόσο πάμε. Αν μετράει τον πίσω τροχό, η εξήγηση μου είναι ότι μαμα εχει 46 γρανάζι και εγώ το έκανα 47 άρα πολύ μικρή διαφορά. Τέλος πάντων το σκοτώσαμε το θέμα του παιδιού. Αυτά καλές βόλτες να έχουμε
Re: Αποριες για Power Commander
Ναι , 1 δόντι πίσω είναι μικρή διαφορά και πιθανόν μια τέτοια αλλαγή να μην έκανε "εμφανώς μετρήσιμο" το όποιο κόντυμα, αλλά εσύ αναφέρεις ότι ταυτόχρονα έχεις βάλει και 15άρι μπροστά, οπότε το συνολικό κόντυμα δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και ισχύουν αυτά που σου είπα...
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
Re: Αποριες για Power Commander
Μα άμα μετράει το πίσω μόνο, προφανώς δεν παίζει ρόλο τι είναι το μπροστά αυτό θέλω να πω, πάντως σίγουρα είναι σωστά αυτό που έχω, γιατί αλλιώς το δικό μου θα δείχνει καμιά 109 αν το κάνω με 15% περίπου και οι άλλες μηχανές που από μαμά κλέβουν καμιά 5% θα δείχνουν 130. Δηλαδή έχω πάει δίπλα δίπλα με άλλη μηχανή αλλη μαρκα με μαμά γρανάζωμα και ζήτημα να δείχνει καμιά 5% παραπάνω αυτή από ότι η δικιά μου.
Re: Αποριες για Power Commander
Στην διαμόρφωση της τελικής σχέσης μετάδοσης συνεισφέρουν ΚΑΙ ΤΑ 2 γρανάζια... Αλλιώς δεν θα ήταν σχέση μετάδοσης
Έπί του πρακτέου
Το μαμά γρανάζωμα ήταν 16-46 άρα η τελική σχέση μετάδοσης ήταν 46/16 = 2,875 προς 1
Τώρα με 15-47 η τελική σχέση μετάδοσης είναι 47/15 = 3,133 προς 1
Η ποσοστιαία μεταβολή της τελικής σχέσης πριν και μετά το γρανάζωμα είναι 3,133/2,875 = 8,973%
Οπότε κατά το ίδιο ποσοστό έχει αυξηθεί το ήδη υπάρχων από το εργοστάσιο σφάλμα κοντέρ σου.
Αν θες να δεις την απόκλιση του κοντέρ σε σχέση με τα πραγματικά χιλιόμετρα μετά το γρανάζωμα, σε αυτό το 8,973 πρέπει να προστεθεί και ένα μαμίσιο "κλέψιμο" κοντέρ της τάξης του 6,5 - 7 % .
Άρα το συνολικό κλέψιμο του γραναζωμένου σε σχέση με τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι περίπου 15,5- 16%
Εσύ μέσω του speedohealer διόρθωσες μια απόκλιση της τάξης του 6,5%
Άρα μετά το γρανάζωμα και την διόρθωση του speedohealer σε σχέση με τα πραγματικά παραμένεις περίπου 9-9,5% πιο "αισιόδοξος", και σε σχέση με το κοντέρ ενός απολύτως μαμά FZ6 είσαι 2-3% πιο "αισιόδοξος".
Όλα τα ανωτέρω με την παραδοχή ότι δεν έχουν μεταβληθεί οι μαμίσιες διαστάσεις ελαστικών (γιατί κι αυτά συνεισφέρουν στην σχέση μετάδοσης).
Πιο απλά δεν μπορώ να τα πω...
Έπί του πρακτέου
Το μαμά γρανάζωμα ήταν 16-46 άρα η τελική σχέση μετάδοσης ήταν 46/16 = 2,875 προς 1
Τώρα με 15-47 η τελική σχέση μετάδοσης είναι 47/15 = 3,133 προς 1
Η ποσοστιαία μεταβολή της τελικής σχέσης πριν και μετά το γρανάζωμα είναι 3,133/2,875 = 8,973%
Οπότε κατά το ίδιο ποσοστό έχει αυξηθεί το ήδη υπάρχων από το εργοστάσιο σφάλμα κοντέρ σου.
Αν θες να δεις την απόκλιση του κοντέρ σε σχέση με τα πραγματικά χιλιόμετρα μετά το γρανάζωμα, σε αυτό το 8,973 πρέπει να προστεθεί και ένα μαμίσιο "κλέψιμο" κοντέρ της τάξης του 6,5 - 7 % .
Άρα το συνολικό κλέψιμο του γραναζωμένου σε σχέση με τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι περίπου 15,5- 16%
Εσύ μέσω του speedohealer διόρθωσες μια απόκλιση της τάξης του 6,5%
Άρα μετά το γρανάζωμα και την διόρθωση του speedohealer σε σχέση με τα πραγματικά παραμένεις περίπου 9-9,5% πιο "αισιόδοξος", και σε σχέση με το κοντέρ ενός απολύτως μαμά FZ6 είσαι 2-3% πιο "αισιόδοξος".
Όλα τα ανωτέρω με την παραδοχή ότι δεν έχουν μεταβληθεί οι μαμίσιες διαστάσεις ελαστικών (γιατί κι αυτά συνεισφέρουν στην σχέση μετάδοσης).
Πιο απλά δεν μπορώ να τα πω...
- Arhs
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα
Kατανοητοτατο THEOD cheers +:Applause=+:=D> <>3
Re: Γρανάζωμα
Όταν ερθει η ωρα αυτο θα βαλω:
16 εμπρός μαμά με λάστιχο για να μην ζορίζει όσο το 15 που αμβλύνει την γωνία και να μην κανει θόρυβο,
Αλυσιδα με 120 κρίκους για να χωρέσει το παρακάτω,
Γρανάζι 48 πισω...
Λογος 3 που το φόραγαν κάποτε τα Ρ6.
Το οδήγησα καμια σχεση με 15 μπροστα, κλέβει λιγότερο, κλείνει την τρύπα χαμηλά και ειναι πιο σωστο μηχανικά.
Απλα θες μεγαλύτερη αλυσιδα οπότε ειναι καλο να γινει σε αλλαγή αλυσιδογραναζων.
Με μαμά αλυσιδα δεν μπαίνει για χιλιοστά.
16 εμπρός μαμά με λάστιχο για να μην ζορίζει όσο το 15 που αμβλύνει την γωνία και να μην κανει θόρυβο,
Αλυσιδα με 120 κρίκους για να χωρέσει το παρακάτω,
Γρανάζι 48 πισω...
Λογος 3 που το φόραγαν κάποτε τα Ρ6.
Το οδήγησα καμια σχεση με 15 μπροστα, κλέβει λιγότερο, κλείνει την τρύπα χαμηλά και ειναι πιο σωστο μηχανικά.
Απλα θες μεγαλύτερη αλυσιδα οπότε ειναι καλο να γινει σε αλλαγή αλυσιδογραναζων.
Με μαμά αλυσιδα δεν μπαίνει για χιλιοστά.
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 27 Αύγ 2009, 15:37
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα
τελικά και μετά από καμιά 12,000 χλμ που είχα το 15αρι γρανάζι μπροστά και 47 πίσω αποφάσισα το μπροστά να το ξαναγυρίσω σε 16αρι καθώς στις εθνικες οδούς κούραζε αρκετά το μηχανάκι και δεν μ αρεσε. Οσον αφορά όταν ήθελα να ρυθμίσω το speedohealer , είχα γράψει πως εδειχνε το κοντέρ 130 χλμ και το gps του κινητού 122 (με γρανάζωμα 15-47) τώρα που άλλαξα σε 16-47 όταν δείχνει κοντερ 130 δείχνει 122 το gps του κινητού. Αρα αφού και στις δύο μετρήσεις όλα παραμένουν ίδια και το μόνο που άλλαξε είναι το γρανάζι μπροστά σημαίνει ότι το ταχύμετρο στο μοντέλο με το abs δεν επηρεάζεται με την αλλαγή του γραναζιού.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης