Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

Billy_BMW έγραψε:
Theod έγραψε: Για πίσω ΕΓΩ που ζυγίζω περίπου το ίδιο με σένα ...
:ahaha: :ahaha: </->/ss2 </->/ss2 </->/ss2

:{)): :{)): ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ.... :{)): :{)):

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

k_dvr έγραψε:Δηλαδή ρε παιδιά οι μαμά αναρτήσεις για τι κιλά είναι ρυθμισμένες για τα 70?
(υπάρχουν άνθρωποι 70 κιλα? +:Think=+::-k ΄)

Όσα Γιαπωνέζικα μηχανάκια έχουν περάσει από τα χέρια μου χρειάστηκε (ακόμα και από καινούργια...) να τους δώσω 1-2 κλικ στην προφόρτιση (εξαίρεση το VSTORM1000 που πραγματικά ήταν πολύ καλορυθμισμένο από "μαμά") για να δουλέψουν σωστότερα για το βάρος μου και στους Ελληνικούς δρόμους.
Προφανώς οι Γιαπωνέζοι αποφασίζουν για την τελική ρύθμιση βασιζόμενοι στα δικά τους κριτήρια για το βάρος του αναβάτη + το γεγονός ότι μετά από λίγο καιρό τα φθηνοελατήρια που χρησιμοποιούν "κάθονται" γρήγορα και χρειάζονται λίγο "τόνωση" στην προφόρτιση για να έρθουν στα ίσια τους...

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από gkaravid »

Ρε παίδες, για λύστε μου μια απορία.

Έχω το S2 και η ρύθμιση της Yamaha για την πίσω ανάρτηση μου φαινόταν κάπως, έως αρκετά "μαλακή" (θέση νο.3), ειδικά όταν βάζω 2ο άτομο, τότε νοιώθω να πηγαίνει σαν βάρκα! Επειδή είμαι και κοντά 100κιλά, αποφάσισα να την σφίξω λιγάκι και την ρύθμισα στην θέση νο.4.
Το αποτέλεσμα είναι κάπως περίεργο, γιατί είτε εγώ είχα συνηθίσει είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά μου φαίνεται τρομερά σκληρή πλέον η ανάρτηση, ακόμα και δικάβαλο! Στο τελευταίο μου ταξίδι, πιάστηκε ο πισινός μου! Σκέφτομαι να την γυρίσω στην 3η θέση πάλι.
Εσείς τι λέτε? Καμιά συμβουλή? (το μηχανάκι έχει κάνει μόλις 3000χλμ)
Γιώργος

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από manos_mas »

gkaravid έγραψε:Ρε παίδες, για λύστε μου μια απορία.

Έχω το S2 και η ρύθμιση της Yamaha για την πίσω ανάρτηση μου φαινόταν κάπως, έως αρκετά "μαλακή" (θέση νο.3), ειδικά όταν βάζω 2ο άτομο, τότε νοιώθω να πηγαίνει σαν βάρκα! Επειδή είμαι και κοντά 100κιλά, αποφάσισα να την σφίξω λιγάκι και την ρύθμισα στην θέση νο.4.
Το αποτέλεσμα είναι κάπως περίεργο, γιατί είτε εγώ είχα συνηθίσει είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά μου φαίνεται τρομερά σκληρή πλέον η ανάρτηση, ακόμα και δικάβαλο! Στο τελευταίο μου ταξίδι, πιάστηκε ο πισινός μου! Σκέφτομαι να την γυρίσω στην 3η θέση πάλι.
Εσείς τι λέτε? Καμιά συμβουλή? (το μηχανάκι έχει κάνει μόλις 3000χλμ)
με τα "μαμα" τα ελατηρια δεν θα βγαλεις ποτε ακρη ... δωσε 300 € για ελατηρια εμπρος - πισω τα οποια ( ειδικα το πισω ) μπορει και "περνει" πανω του πολυ καλλιτερα τα φορτια .... ή δωσε 700 € για μια OHLINS ( κομπλε πισω ρυθμιζομενο αμορτισερ - μονο ελατηρια εμπρος ) ....ειναι λεφτα τα οποια δεν πανε πεταμενα ποτε ...δεν θα το μετανοιωσεις ....
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

gkaravid έγραψε:Ρε παίδες, για λύστε μου μια απορία.

Έχω το S2 και η ρύθμιση της Yamaha για την πίσω ανάρτηση μου φαινόταν κάπως, έως αρκετά "μαλακή" (θέση νο.3), ειδικά όταν βάζω 2ο άτομο, τότε νοιώθω να πηγαίνει σαν βάρκα! Επειδή είμαι και κοντά 100κιλά, αποφάσισα να την σφίξω λιγάκι και την ρύθμισα στην θέση νο.4.
Το αποτέλεσμα είναι κάπως περίεργο, γιατί είτε εγώ είχα συνηθίσει είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά μου φαίνεται τρομερά σκληρή πλέον η ανάρτηση, ακόμα και δικάβαλο! Στο τελευταίο μου ταξίδι, πιάστηκε ο πισινός μου! Σκέφτομαι να την γυρίσω στην 3η θέση πάλι.
Εσείς τι λέτε? Καμιά συμβουλή? (το μηχανάκι έχει κάνει μόλις 3000χλμ)
΄

Βάλτην στην θέση 5 !!!

Ίσως και στην θέση 6 στην περίπτωση που είστε 2 βαριά άτομα + φορτίο... +:Think=+::-k

Η σκληρότητα που νοιώθεις ωφείλεται στο ότι επειδή είσαι βαρύς (ή - και δικάβαλλος), η ανάρτηση καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής της διαδρομής (που είναι και το μαλακότερο...) μόνο με την επίδραση του βάρους σας....Και μένει να δουλεύει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...

Θέλει ΑΥΞΗΣΗ της προφόρτισης για να ανταπεξέλθει και να δουλέψει σε όλη της την διαδρομή (άρα και στο αρχικό μαλακότερο τμήμα της)...

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από gkaravid »


Βάλτην στην θέση 5 !!!

Ίσως και στην θέση 6 στην περίπτωση που είστε 2 βαριά άτομα + φορτίο... +:Think=+::-k

Η σκληρότητα που νοιώθεις ωφείλεται στο ότι επειδή είσαι βαρύς (ή - και δικάβαλλος), η ανάρτηση καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής της διαδρομής (που είναι και το μαλακότερο...) μόνο με την επίδραση του βάρους σας....Και μένει να δουλεύει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...

Θέλει ΑΥΞΗΣΗ της προφόρτισης για να ανταπεξέλθει και να δουλέψει σε όλη της την διαδρομή (άρα και στο αρχικό μαλακότερο τμήμα της)...
Καλά τα λες και σε ευχαριστώ, όμως δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί στην θέση 3 δίνει τόσο μαλακή αίσθηση. Με τα λεγόμενά σου, στην 3 θέση θα έπρεπε να είναι πέτρα και να κοπανάει άγρια σε κάθε λακκούβα (εφόσον θα είχε καλύψει όλη την διαδρομή η ανάρτηση), είναι ακριβώς το αντίθετο όμως.
Γιώργος

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

gkaravid έγραψε:

Βάλτην στην θέση 5 !!!

Ίσως και στην θέση 6 στην περίπτωση που είστε 2 βαριά άτομα + φορτίο... +:Think=+::-k

Η σκληρότητα που νοιώθεις ωφείλεται στο ότι επειδή είσαι βαρύς (ή - και δικάβαλλος), η ανάρτηση καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής της διαδρομής (που είναι και το μαλακότερο...) μόνο με την επίδραση του βάρους σας....Και μένει να δουλεύει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...

Θέλει ΑΥΞΗΣΗ της προφόρτισης για να ανταπεξέλθει και να δουλέψει σε όλη της την διαδρομή (άρα και στο αρχικό μαλακότερο τμήμα της)...
Καλά τα λες και σε ευχαριστώ, όμως δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί στην θέση 3 δίνει τόσο μαλακή αίσθηση. Με τα λεγόμενά σου, στην 3 θέση θα έπρεπε να είναι πέτρα και να κοπανάει άγρια σε κάθε λακκούβα (εφόσον θα είχε καλύψει όλη την διαδρομή η ανάρτηση), είναι ακριβώς το αντίθετο όμως.
Ο όρος "μαλακή" ή "σκληρή" είναι υποκειμενικός και ο καθένας έχει διαφορετικα κριτήρια αξιολόγησης...Εξ' άλλου η διαφορά που κάνει ένα μόνο κλικ στην προφόρτιση (από 3 που ήταν σε 4 που το πήγες) σε καμμία περίπτωση δεν είναι αρκετό για να κάνει τόσο μεγάλες διαφορές σαν αυτές που αναφέρεις...Ίσα που γίνεται αντιληπτό...

Με βάση τα κιλά που αναφέρεις και το γεγονός ότι είσαι και δικάβαλλος, σίγουρα η μαμά προφόρτιση δεν σου αρκεί. Θέλεις τουλάχιστον +2 κλικ ακόμα...
Πάρε την κοπελλιά σου και πήγαινε ένα μικρό ταξιδάκι (στον ανοιχτό δρόμο και μόλις τα χιλιόμετρα ανέβουν λίγο όλα αυτά φαίνονται καλύτερα...) δοκίμασε ενάλλαξ και την μαμίσια ρύθμιση και αυτά που σου προτείνω (δοκίμασε πρώτα την θέση 5 και μετά την θέση 6 - άστο εκεί που θα νοιώσεις καλύτερα...), και θα δεις ότι έχω δίκιο...

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από gkaravid »

Ok Theod, θα το δοκιμάσω και θα αποφασίσω, σε'ευχαριστώ.
Γιώργος

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

gkaravid έγραψε:Ok Theod, θα το δοκιμάσω και θα αποφασίσω, σε'ευχαριστώ.

OK. Ενημέρωσέ μας σχετικά... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από gkaravid »

Λοιπόν, σόρρυ για την καθυστέρηση αλλά ήθελα να το δοκιμάσω αρκετά πριν γράψω αρλούμπες.

Ακολούθησα τη συμβουλή σου Theod και μπορώ να πώ ότι είχες δίκιο. Στην θέση 5 νοιώθω πολύ καλύτερα τη θέση οδήγησης και ειδικά με 2ο άτομο είναι τέλεια.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως όταν γέρνω πια στις στροφές (μόνος) έχω την αίσθηση πως χάνω λίγο το μπροστά...τώρα δεν ξέρω αν όντως γίνεται κάτι τέτοιο ή αν είναι δική μου φοβία λόγω της συνήθειας μου με την παλιά ρύθμιση. Επίσης, με την ρύθμιση στο 5 και μόνος, γέρνω λίγο παραπάνω προς τα μπροστά. Είχα και κανα 2 μπλοκαρίσματα του πίσω σε φρενάρισμα, αλλά τπτ το ιδιαίτερο. Απλά μάλλον πρέπει να το συνηθίσω.

Αυτά, ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές.
Γιώργος

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από Theod »

gkaravid έγραψε:Λοιπόν, σόρρυ για την καθυστέρηση αλλά ήθελα να το δοκιμάσω αρκετά πριν γράψω αρλούμπες.

Ακολούθησα τη συμβουλή σου Theod και μπορώ να πώ ότι είχες δίκιο. Στην θέση 5 νοιώθω πολύ καλύτερα τη θέση οδήγησης και ειδικά με 2ο άτομο είναι τέλεια.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως όταν γέρνω πια στις στροφές (μόνος) έχω την αίσθηση πως χάνω λίγο το μπροστά...τώρα δεν ξέρω αν όντως γίνεται κάτι τέτοιο ή αν είναι δική μου φοβία λόγω της συνήθειας μου με την παλιά ρύθμιση. Επίσης, με την ρύθμιση στο 5 και μόνος, γέρνω λίγο παραπάνω προς τα μπροστά. Είχα και κανα 2 μπλοκαρίσματα του πίσω σε φρενάρισμα, αλλά τπτ το ιδιαίτερο. Απλά μάλλον πρέπει να το συνηθίσω.

Αυτά, ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές.
Στην θέση 5 όπως είδες το ελατήριο και γενικά η ανάρτηση δουλεύει καλύτερα... Οι αλλαγές που αισθάνεσαι (πιο πολύ τις "νοιώθεις" παρά πραγματικές είναι...) οφείλονται στην ελάχιστη αύξηση του υψους του πίσω μέρους το οποίο δεν κάθεται πλέον τόσο πολύ όσο πριν, με αποτέλεσμα να αλλάζει μια ιδέα η γεωμετρία της μηχανής φορτίζοντας λίγο παραπάνω το μπροστά και "ελαφρώνοντας" κάτι τις το πίσω. Είναι όμως ελάχιστη αυτή η αύξηση και αντίστοιχα σχεδόν αμελητέα η διαφορά στην γεωμετρία - φαντάζομαι ότι η αλλαγή ξενίζει λίγο στην αρχή (συνήθεια βλέπεις...), αλλά μόνο στην αρχή. Σε πολύ λίγο θα το συνηθίσεις και ούτε που θα το καταλαβαίνεις...
Όταν βγαίνεις εκτός πόλης δικάβαλλος (ιδίως αν είστε βαριά άτομα) + φορτίο, δοκίμασε και την θέση 6. Στο μέγιστο φορτίο αυτή είναι η κατάλληλη θέση...

Το ιδανικό θα ήταν να "σφίξει" λίγο και μπροστά, το FZ6 όμως δεν διαθέτει ρύθμιση στο πηρούνι οπότε μέσω ρυθμίσεων δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Κάποια στιγμή αξίζει το έξοδο (της τάξης των 150 ευρώ) να αλλάξεις τα μπροστινά ελατήρια-λάδια με αυτά της Ολίνσ... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από gkaravid »

Εντάξη, όταν θα είναι να αλλάξω τα λάδια (στις μπουκάλες) στο σέρβις, θα κοιτάξω να αλλάξω και τα ελατήρια με αυτά της όλινς. Έτσι κι'αλλιώς σιγά σιγά ξοδεύω κάποια χρήματα σε βελτιώσεις, 150ευρώ δεν είναι και τόσο πολλά πια. Αυτό που ήξερα όμως ήταν πως το S2 είχε καλά ελατήρια μπροστά...
Γιώργος

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
k_dvr
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2009, 23:17
Model: -
Τοποθεσία: Κάποτε στην Καρδίτσα τώρα Αθήνα....
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από k_dvr »

Παιδιά πως βλέπεις σε ποιό νούμερο είναι ρυθμισμένο?
έψαξα λίγο χτες και δεν είδα κάτι :(
Την ανάρτηση την ρυθμίζεις βγάζοντας τη σέλα και χρησιμοποιώντας το ιδικό κλειδάκι στο άνοιγμα που υπάρχει εκεί για αυτό το λόγο σωστά?
αν υπάρχει καμιά φώτο θα το εκτιμούσα
:/abwave::)
Με σήμα τη Πασχαλίτσα.....

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμηση πίσω ανάρτησης...?

Δημοσίευση από manos_mas »

gkaravid έγραψε:Εντάξη, όταν θα είναι να αλλάξω τα λάδια (στις μπουκάλες) στο σέρβις, θα κοιτάξω να αλλάξω και τα ελατήρια με αυτά της όλινς. Έτσι κι'αλλιώς σιγά σιγά ξοδεύω κάποια χρήματα σε βελτιώσεις, 150ευρώ δεν είναι και τόσο πολλά πια. Αυτό που ήξερα όμως ήταν πως το S2 είχε καλά ελατήρια μπροστά...
βαλε και τα δυο ελατηρια ( επμρος - πισω ) . η Μηχανη θα σου φανει ποιο ανετη μεσα στην πολη και δεν θα κοπαναει.
Απλα σκεψου πριν δωσεις οτιδηποτε λεφτα, τι μπορει να θελησεις να κανεις στο μελλον.
Αν βαλεις ελατηρια WP ή HyperPro, μετα θα σου ειναι αχρηστα αν θελησεις να πας σε μια OHLINS.
Αν απλα θες να "παρεις" τα φορτια του βαρους , τα ελατηρια μονα τους θα σου κανουν δουλειτσα.
Απλα σκεψου οτι πιο σκληρο ελατηριο θελει και πιο σφιχτο αμορτισερ για το Rebound. Το μαμα το αμορτισερ προσφερει μια συγκεκριμενη αποσβεση.
Αν θες να "παιζεις¨ με την αναρτηση μονο το ρυθμιζομενο OHLINS θα σου κανει δουλεια.
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες