Αναρτησεις μπρος και πισω!

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από SoR_gr »

ωραίος! πολύ καλή τιμή πάντως για σετ μπρος-πισω.

καλού κακού μην τα περιμένεις όλα απο την αντιπροσωπεία. Τι εννοώ; Σαφώς οφείλει να τα τοποθετήσει.

μετά θέλουν ρύθμισμα τα sag. τα κάνει και αυτά στο συνεργείο μαζί με εσένα ή ένα άτομο σχεδόν στα κιλά σου...

μετά το rebound το ρυθμίζεις και εσύ, σύμφωνα με οτι σου αρέσει.Γνώμη μου, εκεί θέλει χιλιόμετρα και δοκιμές.
προσωπικα μολις την τοποθετησα την ειχα με σχετικά γρήγορη επαναφορά και την έκανα λίγο πιο αργή. εκει μου φανηκε η μέρα με την νύχτα. θα το δεις πως πάει.

αντε καλοφόρετα
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από jskf16 »

Aφου το μπροστινο δε ρυθμιζει , ποτε δε θα καταφερει να φερει το sag σωστα :roll:

Άβαταρ μέλους
Patou82a
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 07 Ιουν 2013, 00:56
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από Patou82a »

FAZER 600 S2

Καλησπέρα σε όλους.! Λοιπόν! Επειδή όταν μιλάμε για αναρτήσεις και ελατήρια, ο καθένας λέει το δικό του, και επειδή σχεδόν κανένας δεν έχει θίξει το μέρος «ρυθμό συμπίεσης ελατηρίου» με αποτέλεσμα να πηγαίνει ο φίλος να βάλει oh...s και να βάζει τα «...-85» γιατί αυτά του έδωσαν για τα κιλά του.
Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα, ήθελα να ξέρω ακριβώς τι επιλέγω και γιατί!!!
Έτσι λοιπόν από το προγραμματάκι της RACETECH οπου βάζεις βάρος αναβάτη και μηχανής (semi-wet), διαδρομή αμορτισέρ και στιλ οδήγησης, έφτιαξα τον παρακάτω πίνακα για να πάρω μια ιδέα από την αλλαγή των μεγεθών στην σκληρότητα των ελατηρίων, το ποσό μπορεί να επηρεαστεί η συμπεριφορά της μηχανής (και άρα το στιλ οδήγησης κατά επέκταση).
Να σημειώσω πως:
1) ο δεύτερος πίνακας έχει βάρος μηχανής κατά προσέγγιση με μπαγκαζιέρα και άρα κάποιο φορτίο για τους πιο commuters.
2) η ένδειξη με μολύβι στα δεξιά all around είναι η τιμή που μετριάζει όλες τις κιτρινισμένες κατηγορίες και στους δυο πίνακες.
3) η κατηγορία “canyon” δεν μας αφορά.
4) οι τιμές που εμφανίζονται είναι απόλυτες τιμές για το βάρος του αναβάτη και η RACETECH σημειώνει «use closest available).

https://www.facebook.com/groups/3980631 ... 118363348/

Δίνω τον σύνδεσμο για αρχή στο FB γιατί δεν μπόρεσα να περάσω τις φωτογραφίες εδώ για την ώρα, και για να μην χαθεί η συζήτηση κάτω από την δημοσίευση όπου υπάρχουν κάποιες χρήσιμες πληροφορίες!

Ελπίζω να βοήθησα κάποιους εκεί έξω.! Τώρα μπορείτε να ζητήσετε συγκεκριμένα τι ελατήρια θέλετε και για τι χρήση το θέλετε.!

Άβαταρ μέλους
Patou82a
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 07 Ιουν 2013, 00:56
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από Patou82a »

https://www.facebook.com/groups/3980631 ... 711358348/

Σε συνέχεια του παραπάνω,με τις τιμές που περίπου χρειάζεται να ψάχνει κάθε αναβάτης ανάλογα το βάρος του και το στιλ οδήγησης του, καταλήγοντας υποσχόμενος να σας μεταφέρω τι είδα μετά από το upgrade στις αναρτήσεις. Για τις εντυπώσεις που λέγαμε!

Δεύτερη βόλτα πλέον...η διαφορά είναι άνω του μετρίου.!!! Η εμπιστοσύνη που σου εμπνέει είναι φαινομενική.! Από τις αλλαγές πορείας μέσα σε κίνηση, απότομα φρεναρίσματα και στροφή, φρένο και φρενάρισμα υπό κλίση στροφής, το μηχανάκι ήταν βράχος σταθερότητας, συν του δεδομένου των χαμηλών θερμοκρασιών περιβάλλοντος και οδοστρώματος.!!
Το upgrade είχε τα εξής:
1)Matris carriage kit “F15” με γραμμικά ελατήρια
2)πίσω αμορτισέρ Öhlins ya723
3) Ρουλεμάν τιμονιού πάνω&κάτω SKF...!

Ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε στην κούκλα σας.!!

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από jskf16 »

Κατα αρχην δε λεει ο καθενας τα δικα του!Οι αναρτησεις και οι ρυθμισης τους , ετσι και αλλιως ειναι κατι προσωπικο.

Εν συνεχεια οι εταιριες οταν ο αναβατης δωσει τα κιλα του , ξερουν ποιο αμορτισερ οσο αναφορα τη σκληροτητα (μια μεταβλητη) και την παραμορφωση του ελατηριου (αλλη μεταβλητη ), τι θα του δωσουν ξερουν!Εχουν προγραμματα σημερα (αν και ειναι ενημερωμενοι)που μπορουν να δωσουν οσο ποιο κοντα γινεται αμορτισερ στο οδηγικο του στυλ.

Ο ρυθμός συμπίεσης ελατηρίου που λες , τι ειναι αραγε στο αμορτισερ? Αυτο και εαν εχει υπεραναλυθει εδω μεσα!Ενα ελατηριο να ξερεις εχει παραμορφωση πρωτα , αρα....

Απλα εσυ εκανες ενα α κοπο για να καταλαβεις το γιατι θα παρεις εκεινο το αμορτισερ , απο εκει και περα ομως .Πρεπει να παρεις Ολικο , Στατικο sag ,Sag με αναβατη μετα τις αλλαγες που εκανες που σιγουρα απο μονες τους θα εμπνεουν μια εμπιστοσυνη σε ολο το ευρος της κινησης της μηχανης .Προς το παρων ομως δεν εισαι απολυτα οκ.Εκτος και εαν τα εχεις κανει , οποτε καλο θα ηταν για να εχουμε μια ολοκληρωμενη αποψη να μας πει και αυτα τα νουμερα τι λενε ? Ειναι σωστα ρυθμισμενες οι αναρτησεις?

Και τελος επειδη εγω δεν καταλαβα το πινακα σου , τι εννοεις δηλαδη π.χ.
με street oδηγηση στα 85κιλα front 8 rear 188 , χοντρικα τα λεω.Δε βλεπω πουθενα sag και αυτο δεν ειναι καλο.



:/abwave::)

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από Solomon »

Αγαπητε Patou82a , αντιγράφω αυτούσια ολόκληρη την απάντηση που σου είχα δώσει τότε στο facebook, την οποία προφανώς δεν διάβασες γιατί αλλιώς δεν θα επέμενες. Ο πίνακάς σου είναι λάθος.

Απο κει και πέρα όποιος καθίσει να ασχοληθεί, ας έχει και τον αντίλογο στο πίνακα που παραθέτεις κι ότι μπορέσει να καταλάβει. Πιο απλά δεν μπορώ να τα γράψω. Στο facebook ότι γράψει ο καθένας θεωρείται θέσφατο. Εδω μέσα (ευτυχώς) όχι.
Aχ,αχ,αχ δεν με πιάνεις και παρεξηγιέσαι χωρίς λόγο! Η δουλειά που έκατσες και έκανες είναι σεβαστή και όντως δεν υπήρχε αντίστοιχο προηγούμενο τόσα χρόνια τώρα. Απο κει και πέρα όμως είναι αφενός ελλιπής, αφετέρου λάθος. Κι όσο κι αν δεν φαίνεται φιλικό ή καλοπροαίρετο αυτό που κάνω, αλήθεια αυτό είναι. Ξεκινάμε λοιπόν κομματι κομμάτι να αναλύουμε τις σημειώσεις σου.

Απο εδώ https://www.scribd.com/.../Yamaha-Fazer-FZ6-S2-2007... παίρνω στοιχεία. Front suspension sping rate K1--> 17.40 N/mm (42.25 lb/in) (0.75 kgf/mm) K2-->11.80 N/mm (67.38 lb/in) (1.20 kgf/mm). Το μαμά ελατήριο εμπρός δηλαδή είναι progressive, το οποίο στα πρώτα 50χιλ. (Κ1) λειτουργεί μαλακά με 0.75kg/mm ενώ απο 50-130χιλιοστά διαδρομή (Κ2) λειτουργεί πιο σκληρά με 1.2kg/mm.

Αντιστοιχα στο πίσω δίνει μόνο μια μέτρηση Κ-->127.40 N/mm (727.45 lb/in) (12.99 kgf/mm). Οπως βλέπεις στον πινακα που παραθέτεις, αν είναι όντως (που είναι γιατί το τσέκαρα κι εγώ στο racetch) kg/mm είναι τελείως εκτός πραγματικότητας.

Η εταιρεία δίνει 1,2kg/mm και εσύ βγάζεις αποτέλεσμα 8,95kg/mm, αντίστοιχα και στο πίσω με σκληρότητα 13kg/mm βγάζεις 191kg/mm(!!!)το οποίο σημαίνει ότι για να κάτσει η πίσω ανάρτηση 1 πόντο πρέπει να την φορτώσουμε με 1910 κιλά (2 τόννους).

Επίσης ψάχνοντας λίγο ακόμη ανακάλυψα που έκανες το λάθος στους υπολογισμούς του πίνακα. Στα πεδία 4 και 5 Fork/Shock Lowered Distance βάζεις προφανώς το συνολικό μήκος της διαδρομής σου. Στην πραγματικότητα όμως πρέπει να βάλεις διαδρομή που "χάνεται" όταν η μοτοσυκλέτα στέκεται στις ρόδες της με τον αναβάτη επάνω, το δυναμικο sag που λέμε.
Πολύ χοντρικά αυτό είναι περίπου 30χιλ, μπρστά και περίπου 20 χιλ, πίσω. Αν βάλεις αυτά τα νουμερα στον υπολόγιστή της racetech τα αποτελέσματα που προκύπτουν είναι :

FRONT FORK SPRINGS
Recommended Fork Spring Rate:1.27 kg/mm (use closest available)
Stock Fork Spring Rate:0.77 kg/mm (stock) και αντίστοιχα

για το πίσω REAR SHOCK SPRINGS
Recommended Spring Rate:17.4 kg/mm (use closest available)
Stock Spring Rate:12.5 kg/mm (stock) τα οποία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Σημειωτέον το βάρος της μηχανής με κάυσιμα λιπαντικά και διάφορα υγρά είναι 207κιλά σύμφωνα πάντα με το service manual.

Τέλος, βλέπεις γιατί σου γράφω ότι την δουλειά σου αυτή πρέπει να την ανεβάσεις στο φόρουμ για να μην χαθεί. Σ αυτό το νήμα ήδη χάθηκε η μπάλα και με το κατεβατό που σου εγραψα μόνο εσύ θα κάτσεις να το διαβάσεις , αντε και ο Γιώργος που δείχνετε ότι είστε σχετικοί και καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάμε. Ολοι οι άλλοι θα μείνουν στην φωτό του πίνακα και θα πάνε να ζητήσουν ελατήριο σκληρότητας 191kg/mm , όπου θα τους πάρουν χαμπάρι οι αετονύχηδες και θα τους πουλήσουν φύκια ...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αναρτησεις μπρος και πισω!

Δημοσίευση από jskf16 »

Tωρα εξηγουνται ολα! Και γιατι δε καταλαβα...

Οπως επισης οι διαχειριστες του fb , καλο ειναι να βγαλουν (το πινακα )τετοια τραγικα λαθη , γιατι οντως ο solomon εχει δικιο θα παει ο καθενας με τον ακυρο πινακα και θα ζηταει οτι να ναι !

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες