Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Σαν φρέσκος κάτοχος S2, μ' έχει προβληματίσει η ανάρτηση του. Ρύθμισα την προφόρτιση πίσω στο 5, και κάπως βελτιώθηκαν τα πράγματα, αλλά όχι πολύ.
Γενικά έχω την αίσθηση ότι το μηχανάκι δεν αποσβαίνει όπως πρέπει, όσον αφορά το μπροστινό. Ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα, στις ανωμαλίες του δρόμου, συμπεριφέρεται κάπως περίεργα - νευρικά. Υποθέτω ότι λόγω χιλιομέτρων - βάρους - ημιμέτρων στο μπροστινό απ το εργοστάσιο, θα θέλει λάδια - ελατήρια.
Κάνω κάτι λάθος ? Σκέφτομαι λάθος ? Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.
Γενικά έχω την αίσθηση ότι το μηχανάκι δεν αποσβαίνει όπως πρέπει, όσον αφορά το μπροστινό. Ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα, στις ανωμαλίες του δρόμου, συμπεριφέρεται κάπως περίεργα - νευρικά. Υποθέτω ότι λόγω χιλιομέτρων - βάρους - ημιμέτρων στο μπροστινό απ το εργοστάσιο, θα θέλει λάδια - ελατήρια.
Κάνω κάτι λάθος ? Σκέφτομαι λάθος ? Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Δεν σκέφτεσαι λάθος.
Για την πίσω ανάρτηση δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο πέρα από αυτό που ήδη έκανες. Το επόμενο βήμα είναι αλλαγή ελατηρίου-αμορτισέρ
Για το μπροστά μπορεί να φορέσεις καλύτερα ελατήρια και λίγο παχύτερο λαδάκι για να σφίξουν κάπως οι αποσβέσεις. Δεν ξέρω και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνεις ώστε να συμπεράνω αν οι αναρτήσεις δεν σε ικανοποιούν σε μαμά μορφή ή φταίει το ότι έχουν γίνει σώβρακο μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Ψάχνοντας στο φόρουμ θα βρείς αρκετά πράγματα γύρω από αυτά
Για την πίσω ανάρτηση δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο πέρα από αυτό που ήδη έκανες. Το επόμενο βήμα είναι αλλαγή ελατηρίου-αμορτισέρ
Για το μπροστά μπορεί να φορέσεις καλύτερα ελατήρια και λίγο παχύτερο λαδάκι για να σφίξουν κάπως οι αποσβέσεις. Δεν ξέρω και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνεις ώστε να συμπεράνω αν οι αναρτήσεις δεν σε ικανοποιούν σε μαμά μορφή ή φταίει το ότι έχουν γίνει σώβρακο μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Ψάχνοντας στο φόρουμ θα βρείς αρκετά πράγματα γύρω από αυτά
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Ελα ντε....με μια μηχανη που δε σου δινει και πολλες δυνατοτητες , πως να πολεμησεις μετα τα φαινομενα που περιγραφεις!!??
Οτι σου ειπε ο theod , να συμπληρωσω μονο οτι μπορεις να βαλεις ανταπτορες μπροστα προφορτισης ωστε να μπορεις καπως να το ρυθμιζεις.Τωρα αν αξιζει ειναι υποκειμενικο , προσωπικα θα αλλαζα ελατηρια λαδια μπροστα.
Οτι σου ειπε ο theod , να συμπληρωσω μονο οτι μπορεις να βαλεις ανταπτορες μπροστα προφορτισης ωστε να μπορεις καπως να το ρυθμιζεις.Τωρα αν αξιζει ειναι υποκειμενικο , προσωπικα θα αλλαζα ελατηρια λαδια μπροστα.
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Διάβασα πρώτα όλα τα θέματα και μετά έθεσα ερώτημα και με βλέπω να κλίνω προς Ohlins ελατήρια και λάδια στο μπροστινό. Όπως και να χει, διαβάζω ότι είναι μεγάλη βελτίωση.
Γιάννη, προσωπικά θεωρώ τζάμπα λεφτά τους ρυθμιστές προφόρτισης μπροστά (150 € δεν έχουν ?), προτιμώ να τα μαζέψω και να βάλω κάποια στιγμή ένα αμορτισέρ πίσω.
Έχω δει τη λύση απο Ιταλία βέβαια για το μπροστινό με πλήρως ρυθμιζόμενα καλάμια, αλλά πρώτον οικονομικά πάει ψηλά και δεύτερον το επίπεδο μου σαν οδηγός δεν επαρκεί ούτε σα σκέψη για να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες τους.
Υποθέτω ότι με τα λάδια πας με trial and error διαδικασίες όσον αφορά το ιξώδες και την ποσότητα σε ml που θα βάλεις για να φέρεις sag και αποσβέσεις εκεί που θες ?
Γιάννη, προσωπικά θεωρώ τζάμπα λεφτά τους ρυθμιστές προφόρτισης μπροστά (150 € δεν έχουν ?), προτιμώ να τα μαζέψω και να βάλω κάποια στιγμή ένα αμορτισέρ πίσω.
Έχω δει τη λύση απο Ιταλία βέβαια για το μπροστινό με πλήρως ρυθμιζόμενα καλάμια, αλλά πρώτον οικονομικά πάει ψηλά και δεύτερον το επίπεδο μου σαν οδηγός δεν επαρκεί ούτε σα σκέψη για να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες τους.
Υποθέτω ότι με τα λάδια πας με trial and error διαδικασίες όσον αφορά το ιξώδες και την ποσότητα σε ml που θα βάλεις για να φέρεις sag και αποσβέσεις εκεί που θες ?
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Καλά το πας.
Μην αρχίζεις να πειραματίζεσαι με την ποσότητα, το ιξώδες των λαδιών και τις σκληρότητες των ελατηρίων. Θα μπλέξεις.
Στρέψου καλύτερα σε μια έτοιμη-δοκιμασμένη λύση πακέτο. Με μια επιλογή όπως του σετ της Ολινσ με τα ελατήρια και τα λάδια που δίνει πακέτο, πόσο λάθος μπορείς να κάνεις ?
Αν τα οικονομικά σου το επιτρέπουν αλλάζεις και το πίσω αμορτισέρ και είσαι αρχοντας
Μην αρχίζεις να πειραματίζεσαι με την ποσότητα, το ιξώδες των λαδιών και τις σκληρότητες των ελατηρίων. Θα μπλέξεις.
Στρέψου καλύτερα σε μια έτοιμη-δοκιμασμένη λύση πακέτο. Με μια επιλογή όπως του σετ της Ολινσ με τα ελατήρια και τα λάδια που δίνει πακέτο, πόσο λάθος μπορείς να κάνεις ?
Αν τα οικονομικά σου το επιτρέπουν αλλάζεις και το πίσω αμορτισέρ και είσαι αρχοντας
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Υπάρχει έτοιμο σετ ? Νόμιζα ότι υπάρχουν 2-3 σκληρότητες στα Ohlins και ακολούθως διαλέγεις και ότι λάδια θες, όσον αφορά το ιξώδες.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Ετσι οπως τα λες ειναι... δεν υπαρχει σετ αλλα μπορεις να κανεις καποιοιυς συνδιασμους.... δεν ειναι τοσο δυσκολο να διαλεξεις ουτε περιπλοκο... εγω θα σου ελεγα να βαλεις τον σκλυροτερο συνδιασμο....
Live for nothing or die for something??
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
....μια χαρα το πας , απο εκει που θα τα παρεις θα σε βοηθησουν , θα δουν και ποσα κιλα εισαι
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Τελικά έβαλα Ohlins ελατήρια μπροστά (8.5 κΝ), με 15άρι λάδι της Ohlins.
Σαν αποτέλεσμα το μηχανάκι έδεσε, σταμάτησε να χτυπάει - κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες, έγινε πολύ πιο άνετο και στιβαρό καθώς επίσης το τιμόνι πλέον πληροφορεί - διαβάζει το οδόστρωμα.
Ίσως το 15άρι της Ohlins, που συγκρίνεται με τα 10άρια άλλων εταιρειών είναι λίγο όσον αφορά τις δικές μου προτιμήσεις στην αίσθηση και θα ήθελα πιο χοντρό λάδι.
Σαν αποτέλεσμα το μηχανάκι έδεσε, σταμάτησε να χτυπάει - κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες, έγινε πολύ πιο άνετο και στιβαρό καθώς επίσης το τιμόνι πλέον πληροφορεί - διαβάζει το οδόστρωμα.
Ίσως το 15άρι της Ohlins, που συγκρίνεται με τα 10άρια άλλων εταιρειών είναι λίγο όσον αφορά τις δικές μου προτιμήσεις στην αίσθηση και θα ήθελα πιο χοντρό λάδι.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Πόσο τα έβαλες ?
Και εγώ τα έχω βάλει ,και όταν έρθει η ώρα για αλλαγή θα βάλω λίγο πιο χοντρό .Τώρα μου έβαλε ότι προτείνει η Ohlins δεν θυμάμαι .
Και εγώ τα έχω βάλει ,και όταν έρθει η ώρα για αλλαγή θα βάλω λίγο πιο χοντρό .Τώρα μου έβαλε ότι προτείνει η Ohlins δεν θυμάμαι .
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Η τιμή ήταν μαζί με άλλες εργασίες, αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν κανένα 130άρι και 40 τα περαστικά. Κάπου εκεί γύρω.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Συνολο βγαινει περιπου 170 ευρω ολα μαζι... Εμενα ειχε 115 τα ελατηρια κανενα 20αρι τα λαδια και τα υπολοιπα νομιζω εργασια
Live for nothing or die for something??
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
και εγω κανα 150αρι ειχα δωσει για WP ελατηρια με χοντρα λαδακια. Τεραστια διαφορα απο το μαμα...
το πισω το εχω ακομα στο 3, αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος. Σε πλαγιασμα σε στροφη αν πεσω σε λακουβα κανει ταλαντωσεις...
το πισω το εχω ακομα στο 3, αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος. Σε πλαγιασμα σε στροφη αν πεσω σε λακουβα κανει ταλαντωσεις...
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Εγώ το πίσω το έχω στο 4 για οδήγηση μέσα στην πόλη μια χαρά είναι
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης
Δως του +2 κλικ ακόμα... εκτός αν είσαι 50 κιλά οπότε άστο όπως έιναι ...DeusEx έγραψε:το πισω το εχω ακομα στο 3, αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος. Σε πλαγιασμα σε στροφη αν πεσω σε λακουβα κανει ταλαντωσεις...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες