Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Παιδιά καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός fazer 600 του 2004. Το μηχανάκι είναι στα χέρια μου 2ο χέρι περίπου 10 χρόνια.
Χθες ξαφνικά και εν μέσω μια 10 λεπτής διαδρομής το βράδυ με περίπου 30 βαθμούς εξωτερικη θερμοκρασία, μου άναψε πολλές φορές βεντιλατερ (4 μπάρες η ένδειξη)
Έκανα 1 2 μέτρα έπεφτε οπότε λέω είμαι οκ.
Πάω να παρκάρω και από 3 παυλες εκτοξεύτηκε στις 6 σε δευτερόλεπτο. Το πάω μια βόλτα στα 2 3 μέτρα ξανά έπεσε στις 3. Παρκάρω και πάλι 6 παυλες. Να μη τα πολυλογώ το άφησα έτσι αφού δεν έπεφτε με τπτ, γύρισα σπίτι και το πάρκαρα.
Παραφλου είχα αλλάξει πριν ακριβώς 20 μηνες και από τους έχω κάνει περίπου 8 9 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Είδα το παγούρι να μην έχει αρκετό Παραφλου, συμπλήρωσα κάμποσο και λέω αυτό έφταιγε.
Το πήρα πάλι τωρα να πάω για ένα μπάνιο απόσταση 7 8 χιλιόμετρα, στην πορεία όλα καλά 3 παυλες νορμάλ. Με το που σταμάτησα λίγο στη κίνηση 4 παυλες και βεντιλατερ. Εντάξει λέω φυσιολογικό, θα την κατεβάσει σε λίγο. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα μαι κολλημένος ακόμα σε κίνηση από 4 παυλες κατευθείαν πάλι 6 φουλ. Σταματημένο το μηχανάκι με βεντιλατερ να δουλεύει δεν ριχνει την θερμοκρασία με τπτ.
Αν κάνω 5 6 μέτρα πάει αμέσως από 6 στις 3 μέχρι την επόμενη στάση που πάει πάλι τέρμα.
Σας ζάλισα αλλά έχω φρικάρει το έχω σχεδόν 10 χρόνια, έχω ανέβει Αθήνα Ιούλιο με 42 βαθμούς και αυτό το πράγμα δε το έχει κανει ποτέ. Πάντα στις 4 παυλες ανάβει βεντιλατερ και σε μισό λεπτό πέφτει η θερμοκρασία και μενει χαμηλά για κάποιο διάστημα ακόμα και σταματημένο να ειναι το μηχανάκι. (φυσιολογικη λειτουργία δλδ.)
Τι μπορεί να φτάσει και που να απευθυνθώ ρε παιδιά μη πάθω καμία ζημιά?
Το μηχανάκι συνολικά έχει 84000 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα μισά στο εξωτερικό σε ταξίδια.
Συντήρηση υπέρ του δεόντως προσεκτική μόνο σε εξουσιοδότημενο και πολλές φορές και πριν την ώρα του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Χθες ξαφνικά και εν μέσω μια 10 λεπτής διαδρομής το βράδυ με περίπου 30 βαθμούς εξωτερικη θερμοκρασία, μου άναψε πολλές φορές βεντιλατερ (4 μπάρες η ένδειξη)
Έκανα 1 2 μέτρα έπεφτε οπότε λέω είμαι οκ.
Πάω να παρκάρω και από 3 παυλες εκτοξεύτηκε στις 6 σε δευτερόλεπτο. Το πάω μια βόλτα στα 2 3 μέτρα ξανά έπεσε στις 3. Παρκάρω και πάλι 6 παυλες. Να μη τα πολυλογώ το άφησα έτσι αφού δεν έπεφτε με τπτ, γύρισα σπίτι και το πάρκαρα.
Παραφλου είχα αλλάξει πριν ακριβώς 20 μηνες και από τους έχω κάνει περίπου 8 9 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Είδα το παγούρι να μην έχει αρκετό Παραφλου, συμπλήρωσα κάμποσο και λέω αυτό έφταιγε.
Το πήρα πάλι τωρα να πάω για ένα μπάνιο απόσταση 7 8 χιλιόμετρα, στην πορεία όλα καλά 3 παυλες νορμάλ. Με το που σταμάτησα λίγο στη κίνηση 4 παυλες και βεντιλατερ. Εντάξει λέω φυσιολογικό, θα την κατεβάσει σε λίγο. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα μαι κολλημένος ακόμα σε κίνηση από 4 παυλες κατευθείαν πάλι 6 φουλ. Σταματημένο το μηχανάκι με βεντιλατερ να δουλεύει δεν ριχνει την θερμοκρασία με τπτ.
Αν κάνω 5 6 μέτρα πάει αμέσως από 6 στις 3 μέχρι την επόμενη στάση που πάει πάλι τέρμα.
Σας ζάλισα αλλά έχω φρικάρει το έχω σχεδόν 10 χρόνια, έχω ανέβει Αθήνα Ιούλιο με 42 βαθμούς και αυτό το πράγμα δε το έχει κανει ποτέ. Πάντα στις 4 παυλες ανάβει βεντιλατερ και σε μισό λεπτό πέφτει η θερμοκρασία και μενει χαμηλά για κάποιο διάστημα ακόμα και σταματημένο να ειναι το μηχανάκι. (φυσιολογικη λειτουργία δλδ.)
Τι μπορεί να φτάσει και που να απευθυνθώ ρε παιδιά μη πάθω καμία ζημιά?
Το μηχανάκι συνολικά έχει 84000 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα μισά στο εξωτερικό σε ταξίδια.
Συντήρηση υπέρ του δεόντως προσεκτική μόνο σε εξουσιοδότημενο και πολλές φορές και πριν την ώρα του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Δοκίμασες να κάνεις εξαέρωση?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Δεν ξερω αν τα 3-5μετρα κ τα 3-5 δευτερολεπτα ειναι οντως τοσα ή το λες μεταφορικα.
Γενικα, αναβει το βεντιλατερ εντος πολης...και αφου πεφτει η θερμοκρασια,παλι καλα!
Ισως να πας να το τσεκαρει κανα συνεργειο μιας που εισαι αθηνα νασαι σιγουρος
Γενικα, αναβει το βεντιλατερ εντος πολης...και αφου πεφτει η θερμοκρασια,παλι καλα!
Ισως να πας να το τσεκαρει κανα συνεργειο μιας που εισαι αθηνα νασαι σιγουρος
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Έκανα εξαερωση κανονικά.
Τα λεπτά και τα μέτρα είναι κυριολεκτικά.
Επίσης, το μηχανάκι είναι στα χέρια μου αρκετά χρόνια. Το βεντιλατερ δεν ανάβει πραγματικά με τπτ.
Τι κόφτες να βαράω σε γάμο μέσα Ιουλίου, τι σταματημένο στη κίνηση, χωρίς υπερβολές ανάβει 2 3 φορές ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Πότε δεν ανέβαζε θερμοκρασία χωρίς η εξωτερική να είναι πάρα πολύ υψηλή.
Το θέμα μου δεν είναι ότι πλέον φαίνεται να ανεβάζει πιο γρήγορα, αλλά ότι ΔΕΝ την ρίχνει όπως είπα.
Την ρίχνει για ελάχιστα δευτερόλεπτα μόνο όταν κινούμαι.
Σταματημενη η μηχανή δεν ρίχνει θερμοκρασία με τπτ όση ωρα και αν δουλεύει το βεντιλατερ , ίσα ίσα που ανεβάζει ακόμα πιο πολύ. Αναγκάζομαι να το πηγαίνω μια βόλτα μέχρι να πέσει και μετά να σβήνω αμέσως ρολαριστος μέχρι να παρκάρω. Δεν βρίσκομαι Αθήνα, μίλησα με συνεργείο μέχρι να μπορέσω να την πάω γτ δουλεύω και κατά πάσα πιθανότητα πρέπει να είναι ο θερμοστάτης.
Επίσης διάβασα και εδώ τα παρόμοια θέματα με θερμοκρασία και είδα πως πολλοί αναφέρουν ότι το ίδιο ακριβώς μηχανάκι συμπεριφερεται διαφορετικά κάτω από ίδιες συνθήκες. Άλλος λέει ότι του ανάβει βεντιλατερ ακόμα και με 15 βαθμούς εξωτερικη θερμοκρασία και άλλος λέει ζήτημα να έχει ανάψει 1 2 φορές κάθε καλοκαίρι. Αυτό δε μπορώ να το καταλάβω, αλλά και εμένα έτσι δούλευε μέχρι πρότινος, από σπάνια έως καθόλου βεντιλατερ. Σε σημείο να νομιζω το πρώτο χρόνο πως είχε θέμα.
Τα λεπτά και τα μέτρα είναι κυριολεκτικά.
Επίσης, το μηχανάκι είναι στα χέρια μου αρκετά χρόνια. Το βεντιλατερ δεν ανάβει πραγματικά με τπτ.
Τι κόφτες να βαράω σε γάμο μέσα Ιουλίου, τι σταματημένο στη κίνηση, χωρίς υπερβολές ανάβει 2 3 φορές ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Πότε δεν ανέβαζε θερμοκρασία χωρίς η εξωτερική να είναι πάρα πολύ υψηλή.
Το θέμα μου δεν είναι ότι πλέον φαίνεται να ανεβάζει πιο γρήγορα, αλλά ότι ΔΕΝ την ρίχνει όπως είπα.
Την ρίχνει για ελάχιστα δευτερόλεπτα μόνο όταν κινούμαι.
Σταματημενη η μηχανή δεν ρίχνει θερμοκρασία με τπτ όση ωρα και αν δουλεύει το βεντιλατερ , ίσα ίσα που ανεβάζει ακόμα πιο πολύ. Αναγκάζομαι να το πηγαίνω μια βόλτα μέχρι να πέσει και μετά να σβήνω αμέσως ρολαριστος μέχρι να παρκάρω. Δεν βρίσκομαι Αθήνα, μίλησα με συνεργείο μέχρι να μπορέσω να την πάω γτ δουλεύω και κατά πάσα πιθανότητα πρέπει να είναι ο θερμοστάτης.
Επίσης διάβασα και εδώ τα παρόμοια θέματα με θερμοκρασία και είδα πως πολλοί αναφέρουν ότι το ίδιο ακριβώς μηχανάκι συμπεριφερεται διαφορετικά κάτω από ίδιες συνθήκες. Άλλος λέει ότι του ανάβει βεντιλατερ ακόμα και με 15 βαθμούς εξωτερικη θερμοκρασία και άλλος λέει ζήτημα να έχει ανάψει 1 2 φορές κάθε καλοκαίρι. Αυτό δε μπορώ να το καταλάβω, αλλά και εμένα έτσι δούλευε μέχρι πρότινος, από σπάνια έως καθόλου βεντιλατερ. Σε σημείο να νομιζω το πρώτο χρόνο πως είχε θέμα.
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Μπορείς ακόμα να κάνεις ένα καλό καθαρισμό στο ψυγείο και να σιγουρευτείς ότι ο αέρας ρέει καλά από μέσα του, είτε εν κινήσει είτε από το βεντιλατέρ.
Μετά μάλλον το επόμενο βήμα είναι θερμοστάτης ή/και αντία νερού.
Επειδή όμως δεν είναι σίγουρο πώς μπορείς να τα ελέγξεις μόνος σου προτίμησε έναν καλό επαγγελματία.
Επίσης το βεντιλατέρ που ακούς να δουλέυει περιστρέφει όντως το ανεμιστηράκι του ή μήπως έχει σπάσει κάτι στην βάση του και απλά γυρίζει το μοτέρ χωρίς το ανεμιστηράκι???
Μετά μάλλον το επόμενο βήμα είναι θερμοστάτης ή/και αντία νερού.
Επειδή όμως δεν είναι σίγουρο πώς μπορείς να τα ελέγξεις μόνος σου προτίμησε έναν καλό επαγγελματία.
Επίσης το βεντιλατέρ που ακούς να δουλέυει περιστρέφει όντως το ανεμιστηράκι του ή μήπως έχει σπάσει κάτι στην βάση του και απλά γυρίζει το μοτέρ χωρίς το ανεμιστηράκι???
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Αύριο έχω κανονίσει να πάω συνεργείο σε εξουσιοδότημενο. Θα ξεκινήσουμε με αλλαγή θερμοστάτη.
Το βεντιλατερ δουλεύει άριστα, νιώθω τον ζεστό αέρα στο πόδι με το που θα πάρει μπρος.
Θα δω τι θα γίνει και θα ενημερώσω.
Το βεντιλατερ δουλεύει άριστα, νιώθω τον ζεστό αέρα στο πόδι με το που θα πάρει μπρος.
Θα δω τι θα γίνει και θα ενημερώσω.
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Όλα καλά τελικά, ο θερμοστάτης έφταιγε.
Αλλάχτηκε και το παραφλου με G12 και όλα καλά.
Αλλάχτηκε και το παραφλου με G12 και όλα καλά.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Μια χαρα. Ποσο πηγε? Σκεφτομαι να τον αλλαξω κ εγω προληπτικα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
35 ευρώ εχει. Συνήθως δεν χαλάει στα fazer μου είπε ο μηχανικός μου. Αλλά στα 15 χρονια νταξει δε το λες και ζημιά έναν θερμοστάτη.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Θα τν αλλαξω, μαζι με ταπα ψυγειου.. 120.000 χλμ ειναι αυτα
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Πολύ υψηλή θερμοκρασία κινητήρα
Έχεις κάνει τόσα? Ωραίος φίλε μπράβο. Και εμένα μου φαίνονται πολλά τα 84 000
.
.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης