Πρόβλημα με τα μείγματα
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2014, 19:53
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Παιδιά καλησπέρα.
Μόλις γύρησα από τον μάστορα μου.Εχω τα εξής νέα:
O μάστορας μου ειπε ότι ένα από τα μπεκάκια αντι να ψεκάζει, ψιλό στάζει και πρέπει να το ανοίξει να το ελέγξει και να το καθαρίσει αν χρειάζεται.Οποτε κανα 50ευρο σίγουρα.Άκομα κάναμε καυσανάλυση και οι υδρογονάθρακες ήταν πολύ ψιλά αντι για 500 έδειχνε 1200.
Επίσης μόλις έβαλα το μαμα φίλτρο να δω αν το κάνει και όντως συνεχίζει και το κάνει.
Μετά πήρα τηλ γνωστό μου προγραμματιστή της πάτρας, δεν θέλω να πώ όνομα γτ δεν ξέρω αν επιτρέπεται στο forum, μου είπε ότι πρέπει να πατήσω τα δύο κουμπιά στο καντράν και να ανεβάσω co σε κάθε κύλινδρο ανα 1 ή 2.
Με λίγα λόγια παπαρ.....ά.Μήπως υπάρχει κάνα βίντεο να δω πως γίνεται.Το παράξενο είναι γτ δεν το έκανε ο μάστορας μου!!!!!οεο???
Μόλις γύρησα από τον μάστορα μου.Εχω τα εξής νέα:
O μάστορας μου ειπε ότι ένα από τα μπεκάκια αντι να ψεκάζει, ψιλό στάζει και πρέπει να το ανοίξει να το ελέγξει και να το καθαρίσει αν χρειάζεται.Οποτε κανα 50ευρο σίγουρα.Άκομα κάναμε καυσανάλυση και οι υδρογονάθρακες ήταν πολύ ψιλά αντι για 500 έδειχνε 1200.
Επίσης μόλις έβαλα το μαμα φίλτρο να δω αν το κάνει και όντως συνεχίζει και το κάνει.
Μετά πήρα τηλ γνωστό μου προγραμματιστή της πάτρας, δεν θέλω να πώ όνομα γτ δεν ξέρω αν επιτρέπεται στο forum, μου είπε ότι πρέπει να πατήσω τα δύο κουμπιά στο καντράν και να ανεβάσω co σε κάθε κύλινδρο ανα 1 ή 2.
Με λίγα λόγια παπαρ.....ά.Μήπως υπάρχει κάνα βίντεο να δω πως γίνεται.Το παράξενο είναι γτ δεν το έκανε ο μάστορας μου!!!!!οεο???
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Το θέμα με τα μπεκ πως το συμπέρανε ?έψαξε κάτι ή απ όσα του είπες στο είπε. Βουλωμένο μπεκ δεν είναι απίθανο, αλλά ότι πριν δεν το έκανε και ξεκίνησε με την τοποθέτηση φίλτρου εξάτμισης δεν παίζει. Γενικά τα μπεκ δε τα καθαρίζουν πέρα από ορισμένες περιπτώσεις γιατί, όσο κι αν σου φαίνεται απίθανο, υπάρχει πιθανότητα μετά το καθαρισμό να λειτουργεί χειρότερα από πριν.
Θα πρότεινα να διασταύρωσεις γνώμη κι άλλου μάστορα. Αν κι αυτός επιμείνει για καθαρισμό, ίσως θα ήταν καλύτερα να απευθυνθείς κατευθείαν σε συνεργείο αυτοκινήτων που εξειδικευεται στο καθαρισμό μπεκ με υπερηχους. Άλλωστε το πιθανότερο είναι και ο μάστορας εκεί να τα στείλει έτσι κι αλλιώς γιατί να έχει μηχάνημα καθαρισμού λίγο δύσκολο. Εκτός κι αν εννοεί καθαρισμό μπεκ με κάτι πρόσθετα που ρίχνεις στη βενζίνη.
Θα πρότεινα να διασταύρωσεις γνώμη κι άλλου μάστορα. Αν κι αυτός επιμείνει για καθαρισμό, ίσως θα ήταν καλύτερα να απευθυνθείς κατευθείαν σε συνεργείο αυτοκινήτων που εξειδικευεται στο καθαρισμό μπεκ με υπερηχους. Άλλωστε το πιθανότερο είναι και ο μάστορας εκεί να τα στείλει έτσι κι αλλιώς γιατί να έχει μηχάνημα καθαρισμού λίγο δύσκολο. Εκτός κι αν εννοεί καθαρισμό μπεκ με κάτι πρόσθετα που ρίχνεις στη βενζίνη.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Φαντασου να μην ηταν και γνωστος σου , αυτο που σου ειπε ο <<επιστημονας>> ...ετσι οπως το λες , μακρυα Δε γινονται αυτα που λεει εκ αποστασεως , ουτε δια τηλεφωνουxalaris_nikos έγραψε: Μετά πήρα τηλ γνωστό μου προγραμματιστή της πάτρας, δεν θέλω να πώ όνομα γτ δεν ξέρω αν επιτρέπεται στο forum, μου είπε ότι πρέπει να πατήσω τα δύο κουμπιά στο καντράν και να ανεβάσω co σε κάθε κύλινδρο ανα 1 ή 2.
Με λιγα λογια για εμενα το προβλημα σου ειναι απλο και εσενα θα γινει συνθετο...βρες να ασχοληθει καποιος σοβαρα με τη μηχανη!Και δες ποιο πισω τι σου ειπα , περι καυσαναλυσης και αξεσουαρ.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Καλησπέρα παιδιά,
Είχα μία άσχημη εμπειρία με τα μείγματα. Το πάω σε ένα φίλο μηχανικό για τα απλά πράγματα και για τα σύνθετα στον Σταμάτη. Έχω φίλτρο ελεύθερο και τελικά akrapovic (ξετάπωτα δυστυχώς τα είχα πάρει μεταχειρισμένα).
Ο φίλος λοιπόν μου είπε όταν έφτασα 50κ χμ να του κάνουμε ένα καθαρισμό στο injection έτσι προληπτικά και για κακή μου τύχη δέχτηκα. Το μηχανάκι μετά τον καθαρισμό, χαμηλά στο φάσμα των στροφών, με σταθερό γκάζι, έδινε και άφηνε γκάζι μόνο του. Είπαμε είναι φίλος, αλλά φαίνεται του έλειπε η τεχνογνωσία. Το έλυσε το έλεγξε αν έχει χαλάσει κάτι, μου λέει όλα τέλεια .... Ρυθμίσαμε πεταλούδες, κάναμε καυσανάλυση το πρόβλημα πάλι εκεί. Τελικά άρχισα να παίζω με τα CO. Ήταν στο 18 το πήγα στο 20 και χειροτέρεψε. Έτσι λοιπόν άρχισα να κατεβαίνω. Στο 0 το πρόβλημα εξαφανίστηκε, μου το έπαθε όμως άλλη μία φορά σε δικάβαλη βόλτα.
Θέμα με το TPS δεν υπάρχει γιατί είναι κατασκευής 2006.
Έχω ξενερώσει αρκετά γιατί νιώθω ότι το μηχανάκι έχανε σπιρτάδα όσο κατέβαζα το CO. Σημειώνω ότι πριν δούλευε ρολόι
Δεκτές όλες οι ιδέες, η συντήρηση του μηχανακίου είναι το Α και το Ω για μένα γιατί το χρησιμοποιώ ως εργαλείο για τη δουλεία μου.
Είχα μία άσχημη εμπειρία με τα μείγματα. Το πάω σε ένα φίλο μηχανικό για τα απλά πράγματα και για τα σύνθετα στον Σταμάτη. Έχω φίλτρο ελεύθερο και τελικά akrapovic (ξετάπωτα δυστυχώς τα είχα πάρει μεταχειρισμένα).
Ο φίλος λοιπόν μου είπε όταν έφτασα 50κ χμ να του κάνουμε ένα καθαρισμό στο injection έτσι προληπτικά και για κακή μου τύχη δέχτηκα. Το μηχανάκι μετά τον καθαρισμό, χαμηλά στο φάσμα των στροφών, με σταθερό γκάζι, έδινε και άφηνε γκάζι μόνο του. Είπαμε είναι φίλος, αλλά φαίνεται του έλειπε η τεχνογνωσία. Το έλυσε το έλεγξε αν έχει χαλάσει κάτι, μου λέει όλα τέλεια .... Ρυθμίσαμε πεταλούδες, κάναμε καυσανάλυση το πρόβλημα πάλι εκεί. Τελικά άρχισα να παίζω με τα CO. Ήταν στο 18 το πήγα στο 20 και χειροτέρεψε. Έτσι λοιπόν άρχισα να κατεβαίνω. Στο 0 το πρόβλημα εξαφανίστηκε, μου το έπαθε όμως άλλη μία φορά σε δικάβαλη βόλτα.
Θέμα με το TPS δεν υπάρχει γιατί είναι κατασκευής 2006.
Έχω ξενερώσει αρκετά γιατί νιώθω ότι το μηχανάκι έχανε σπιρτάδα όσο κατέβαζα το CO. Σημειώνω ότι πριν δούλευε ρολόι
Δεκτές όλες οι ιδέες, η συντήρηση του μηχανακίου είναι το Α και το Ω για μένα γιατί το χρησιμοποιώ ως εργαλείο για τη δουλεία μου.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
περασε απο ενα εξουσιοδωτημενο της ΥΑΜΑΗΑ να το δει καποιος μεγαλυτερος γνωστης. Επειδη ο προηγουμενος κατοχος παιζει να ειχε πειραξει τα μειγματα χωρις να ξερει να κανει σωστες ρυθμισεις, απλα και μονο να του εριχνε πολυ πλουσιο μειγμα , τωρα που καθαρισατε injection να του πεφτει πολυ το μειγμα και να πνιγεται. οποτε περνα απο ενα σοβαρο συνεργειο για καυσαναλυση και προχωρα αναλογως τα ευρηματα.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Δυστυχως οι 9/10 για να μη πω ολοι , δε σημειωνουν πουθενα τις πριν ρυθμισεις των μιγματων.Ετσι σε καθε μεταβολη ειδικα οταν ειναι και αρνητικη να μπορεσουν να το επαναφερουν στην αρχικη του ρυθμιση.Μα κανεις .Απο τη μερα που εμαθαν για τα κουμπακια στο display εγιναν ολοι επιστημονες
Πηγαινε σε ενα σωστο συνεργειο (ας πουμε στο Σταματη που λες , αυτο και εαν ηταν συνθετο) να το κοιταξουν ξανα , τo Injection αφου δεν εχεις θεμα δε το σκαλιζεις Μονος σου να μη σκαλιζεις τιποτα οταν δε ξερεις , οπως επισης και οι αρνητικες τιμες σωστες ειναι αλλα κανεις απο εσας δε τις βαζει γιατι δεν εχει ουτε τις γνωσεις ουτε το μηχανημα , οι περισσοτεροι εκει στο μηδεν το πανε.Μη σκαλιζετε και προπαντων μια φτηνη αποφαση πολλες φορες βγαινει διπλα ακριβη , δυστυχως.
Πηγαινε σε ενα σωστο συνεργειο (ας πουμε στο Σταματη που λες , αυτο και εαν ηταν συνθετο) να το κοιταξουν ξανα , τo Injection αφου δεν εχεις θεμα δε το σκαλιζεις Μονος σου να μη σκαλιζεις τιποτα οταν δε ξερεις , οπως επισης και οι αρνητικες τιμες σωστες ειναι αλλα κανεις απο εσας δε τις βαζει γιατι δεν εχει ουτε τις γνωσεις ουτε το μηχανημα , οι περισσοτεροι εκει στο μηδεν το πανε.Μη σκαλιζετε και προπαντων μια φτηνη αποφαση πολλες φορες βγαινει διπλα ακριβη , δυστυχως.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Μόνο φτηνή δεν ήταν, τον καθαρισμό τον πλήρωσα, όπως και τις εργατοώρες μου ένα μήνα μετά για να το φέρω στα ίσα. Δεν τσιγκουνεύομαι καθόλου τα λεφτά για το μηχανάκι. Το πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο στα Βόρεια προάστια και μου είπε ο τύπος αφού το έκανε βόλτα "μια χαρά είναι". Ε δεν είναι.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
εγω γιατι δεν καταλαβα με το τελευταιο σου ποστ....το εφτιαξες ή ακομα μπερδεμενο το εχεις?
την εκανες την πατατα σου .... δεν αντεξες!!!
την εκανες την πατατα σου .... δεν αντεξες!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Πρόεδρα το έφτιαξα αλλά μου το έκανε μια φορά σε δικάβαλο και όπως είπα "δεν το νιώθω να έχει την ίδια σπιρτάδα με πριν". Την πατάτα δεν την έκανα εγώ την έκανε ο generic μηχανικός, εγώ ήθελα να ξοδέψω λεφτά για να ναι καλά το fazerάκι στον αιώνα των αιώνων. Τίμιος ο άνθρωπος έλιωσε μία ολόκληρη μέρα για να δει αν έχει κάνει καμιά χοντρή μαλ***** και τον εμπιστεύομαι ότι δεν έχει κάνει. π.χ. καταστρέψει κάνα μπεκ.
Επίσης ρυθμίζοντας της πεταλούδες για να το φτιάξει έφυγε ένα buzz στις 7-8k στροφές από το τιμόνι.
Τέσπα τώρα δεν με καίει άμεσα γιατί το κάνει σπάνια, θα το πάω σε 5k km στο Σταμάτη για τα λάδια του.
Αλλά μιλάμε όταν μου το πρωτοέδωσε μετά τον καθαρισμό, πήγαινε το μηχανάκι μπρος πίσω μόνο του, rodeo έκανα εκείνη την μέρα.
Επίσης ρυθμίζοντας της πεταλούδες για να το φτιάξει έφυγε ένα buzz στις 7-8k στροφές από το τιμόνι.
Τέσπα τώρα δεν με καίει άμεσα γιατί το κάνει σπάνια, θα το πάω σε 5k km στο Σταμάτη για τα λάδια του.
Αλλά μιλάμε όταν μου το πρωτοέδωσε μετά τον καθαρισμό, πήγαινε το μηχανάκι μπρος πίσω μόνο του, rodeo έκανα εκείνη την μέρα.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Δε δουλευει σωστα τι να λεμε τωρα....,
Επιμενω οτι το Injection χωρις λογο δε το πειραζουμε οπως και πολλα αλλα , προσωπικα θεωρω οτι το εχουν βρει καμποσοι μηχανικοι καιρο τωρα και σας βαζουν στο τρυπακι αυτο χωρις λογο.Αντε τωρα να βγαλεις ακρη.Απο εκει και περα η λυση σου θα βρεθει στο συνεργειο και μονο και ελπιζω ευκολα
Τα μιγματα μονο στο καυσαναλυτη ρυθμιζονται και ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!kokopete έγραψε: Τελικά άρχισα να παίζω με τα CO.
Επιμενω οτι το Injection χωρις λογο δε το πειραζουμε οπως και πολλα αλλα , προσωπικα θεωρω οτι το εχουν βρει καμποσοι μηχανικοι καιρο τωρα και σας βαζουν στο τρυπακι αυτο χωρις λογο.Αντε τωρα να βγαλεις ακρη.Απο εκει και περα η λυση σου θα βρεθει στο συνεργειο και μονο και ελπιζω ευκολα
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Ακριβώς ότι λέει ο Jskf16. Να σε ρωτήσω όταν λέμε σου έκανε καθαρισμό τι ακριβώς σου έκανε?Εβγαλε τα μπεκ (προϋποθέτει λύσιμο πλαστικά,ρεζερβουαρ και φιλτροκούτι για να φτάσεις εκεί) και τα καθάρισε σε μηχάνημα με υπερήχους ή σου έριξε κάνα ματζούνι στο ρεζερβουάρ απ αυτά που καθαρίζουν και καλά τα μπεκ?
Κι αφού θα μπεις που θα μπεις στο χωρό για dancing, συμπληρωματικά στα παραπάνω περί καυσανάλυσης, η σωστή (και ακριβότερη) διαδικασία προβλέπει να τρυπηθεί κάθε σωλήνα εξαγωγής (μιας και το fazer δεν έχει εργοστασιακές τρύπες) να τοποθετηθεί το μαρκουτσι του καυσαναλυτή και να γίνει καυσανάλυση ξεχωριστά για κάθε κύλινδρο. Μετά την τρύπα την σφραγίζουν με βιδάκι. Καυσάναλυση με μέτρηση απλά απο το τελικό είναι στο περίπου.
Ψίλα γράμματα είναι τώρα αυτά βέβαια, αλλά έτσι για να έχεις μια ιδέα να μην σε πιάνουν κορόιδο.
Κι αφού θα μπεις που θα μπεις στο χωρό για dancing, συμπληρωματικά στα παραπάνω περί καυσανάλυσης, η σωστή (και ακριβότερη) διαδικασία προβλέπει να τρυπηθεί κάθε σωλήνα εξαγωγής (μιας και το fazer δεν έχει εργοστασιακές τρύπες) να τοποθετηθεί το μαρκουτσι του καυσαναλυτή και να γίνει καυσανάλυση ξεχωριστά για κάθε κύλινδρο. Μετά την τρύπα την σφραγίζουν με βιδάκι. Καυσάναλυση με μέτρηση απλά απο το τελικό είναι στο περίπου.
Ψίλα γράμματα είναι τώρα αυτά βέβαια, αλλά έτσι για να έχεις μια ιδέα να μην σε πιάνουν κορόιδο.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Στρατή και Jskf16 τον καθαρισμό τον έκανε με υπέρηχους. Όταν του είπα ότι το μηχανάκι δεν πάει καλά μου είπε άστο να το ξαναλύσω μην έχει γίνει καμιά μλκία άνθρωπος είμαι. Το έλυσε ξανά και μου είπε ότι είμαστε κομπλέ δεν έχει γίνει καμία ζημιά. Τον εμπιστεύομαι ότι λέει αλήθεια.
Την καυσανάλυση την έκανε πολλάκις βάζοντας το μαρκούτσι μόνο στα τελικά. Λογικά το παιδί δεν ήξερε να το ρυθμίσει και μου είπε για να μην το έχω κάνα μήνα εκεί, να κατεβάζω το CO (γιατί είδαμε ότι εκεί βελτιώνεται) μέχρι να το πετύχω
Είναι αυτός ο μηχανικός που μου έκανε το rebuild στο scarver, του έχω αφήσει καλά ποσά για να με προσέχει. Αλλά αν σου λείπει η τεχνογνωσία, όση θέληση και να έχεις δε μπορείς να το φτιάξεις.
Τον μήνα που έπαιζα με τα CO, άλλαζα κάθε μέρα και μία σκάλα, είχα σημειώσει ότι από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχε +18,+18. Στα forums που έψαξα είδα ότι τα περισσότερα μαμά έχουν -22, +16. Βέβαια λόγω των εξατμίσεων το set up Μου δεν είναι μαμά.
Τώρα το μηχανάκι ρολλάρει σαν βούτυρο ειδικά από τότε που ρύθμισε τις πεταλούδες. Αλλά θέλω να το φτιάξω 100% και όχι 95%.
Ο σωστός ο μηχανικός δηλαδή θα ανοίξει τρύπες για την καυσανάλυση ?
Την καυσανάλυση την έκανε πολλάκις βάζοντας το μαρκούτσι μόνο στα τελικά. Λογικά το παιδί δεν ήξερε να το ρυθμίσει και μου είπε για να μην το έχω κάνα μήνα εκεί, να κατεβάζω το CO (γιατί είδαμε ότι εκεί βελτιώνεται) μέχρι να το πετύχω
Είναι αυτός ο μηχανικός που μου έκανε το rebuild στο scarver, του έχω αφήσει καλά ποσά για να με προσέχει. Αλλά αν σου λείπει η τεχνογνωσία, όση θέληση και να έχεις δε μπορείς να το φτιάξεις.
Τον μήνα που έπαιζα με τα CO, άλλαζα κάθε μέρα και μία σκάλα, είχα σημειώσει ότι από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχε +18,+18. Στα forums που έψαξα είδα ότι τα περισσότερα μαμά έχουν -22, +16. Βέβαια λόγω των εξατμίσεων το set up Μου δεν είναι μαμά.
Τώρα το μηχανάκι ρολλάρει σαν βούτυρο ειδικά από τότε που ρύθμισε τις πεταλούδες. Αλλά θέλω να το φτιάξω 100% και όχι 95%.
Ο σωστός ο μηχανικός δηλαδή θα ανοίξει τρύπες για την καυσανάλυση ?
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Δεν εχω να προσθεσω κατι ...αν θες διαβασε αυτο
http://www.fazerclub.eu/portal/techgen/ ... n-cleaning
τη τελευταια παραγραφο ειδικα , και οπως επισης επειδη εχει συμβει σε φιλους μου οπως εσενα αργοτερα ανακαλυψαν οτι καποια απο τα μπεκ οντως ειχε παθει ζημια , εν τελει.Δε θελω να σε πανικοβαλω , αλλα στο λεω για να μην επαναπαυεσαι.Μπορει εσυ manual και αυθαιρετα να κατεβαζεις τα μιγματα , μπορει ο αλλος ο ασχετος να σου ειπε παρτη μη την εχω εδω ενα μηνα , δουλεια 15λεπτων , αλλα η λυση στο προβλημα σου θεωρω (απο τα γραφομενα και απομακρυσμενα) οτι δεν ειναι μονο στη ρυθμιση των μιγματων.
http://www.fazerclub.eu/portal/techgen/ ... n-cleaning
τη τελευταια παραγραφο ειδικα , και οπως επισης επειδη εχει συμβει σε φιλους μου οπως εσενα αργοτερα ανακαλυψαν οτι καποια απο τα μπεκ οντως ειχε παθει ζημια , εν τελει.Δε θελω να σε πανικοβαλω , αλλα στο λεω για να μην επαναπαυεσαι.Μπορει εσυ manual και αυθαιρετα να κατεβαζεις τα μιγματα , μπορει ο αλλος ο ασχετος να σου ειπε παρτη μη την εχω εδω ενα μηνα , δουλεια 15λεπτων , αλλα η λυση στο προβλημα σου θεωρω (απο τα γραφομενα και απομακρυσμενα) οτι δεν ειναι μονο στη ρυθμιση των μιγματων.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Μας γκ@μησες τώρα....jskf16 έγραψε:οτι δεν ειναι μονο στη ρυθμιση των μιγματων
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μείγματα
Βρε συ εγω στα λεω για να εχεις το νου σου , περα απο τη πλακα στη θεση σου , θα πηγαινα σε ενα εξουσιοδοτημενο θα του εξηγουσα πως εχει η κατασταση.Θα του επισημανα να κοιταξει εξονυχιστικα μπεκ και πολλαπλασιαστες!Και να κλεισεις με μια σωστη ρυθμιση του μιγματος.
Εσυ τωρα τι κανεις με τα μιγματα ? Το εξης: Οταν καποιος εχει πυρετο του δινουμε αντιπυρετικο με αποτελεσμα να αντιμετωπιζουμε το συμπτωμα και ΟΧΙ την αιτια που τον προκαλει.Ετσι και εσεις με τα μιγματα μειωνεται το φαινομενο/συμπτωμα αλλα την αιτια δε την εχετε βρει ακομα!
Εσυ τωρα τι κανεις με τα μιγματα ? Το εξης: Οταν καποιος εχει πυρετο του δινουμε αντιπυρετικο με αποτελεσμα να αντιμετωπιζουμε το συμπτωμα και ΟΧΙ την αιτια που τον προκαλει.Ετσι και εσεις με τα μιγματα μειωνεται το φαινομενο/συμπτωμα αλλα την αιτια δε την εχετε βρει ακομα!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες