Σελίδα 1 από 1

Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Νοέμ 2013, 15:43
από Mercury
Καλημέρα Φορουμ! Συγγνώμη για το κατεβατό απλά προσπάθώ να είμαι ακριβής!
Έχω ένα πρόβλημα το τελευταίο καιρό με τη μηχανή... Το αναφέρω μπας και κάποιος με παρόμοια εμπειρία μπορεί να με βοηθήσει γιατι έχω ακούσει πολλά (και ακριβά) και δε ξερω τι να κάνω...
Εκέι που πήγαινα Λάρισσα σταματάω έξω απο τη Λαμιά και ακούω ένα παράξενο χτύπημα στο κινητήρα... Στη διαδρομή πήγαινα με 140-160 αν και μια φορά την τελίκιασα :oops: (ήπια) για να δώ το σφάλμα απο το κοντέρ (αυτό έδειχνε 250+ ενώ το gps 207...
Φτάνοντας Λάρισσα συνεχίζοντας με τον ίδιο ρυθμό, καθώς δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, το χτύπιμα ήταν εμφανώς δυνατότερο. Το πάω σε ένα μάστορα εκει και μου λέει οτι βαράει καδένα και θέλει αλαγη. Δεν είχα λεφτά άμεσα όμως και επιδή είμαι γιάννενα τον ρωτάω αν μπορεί να κάνει το ταξίδι.. μου είπε να πηγαίνω μέχρι 120 και δεν θα χω πρόβλημα. Έρχομαι γιάννενα χωρίς πρόβλημα σιγά σιγά και κάποια στιγμή αλλάζω καδένα και τεντωτήρα. Και με το που τη πέρνω (χωρις να μου πει κάτι ο μηχανικός) και την ανοίγω λίγο ακού χτύπημα πάλι... τη πάω πίσω και αφού την ακούσει βλέπουμε οτι βαράει κοντά στις 2700 στροφές και πάνω και όταν είναι κρύα. Μου λέει οτι μάλλον θέλει μέταλλα :?: (τη μηχανή τη πήρα μεταχειρισμένη με 45000Km και 54000km πάνω τωρα) και οτι μάλλον είχε γυρίσει κάποιος το χιλιομετρητή... Πρίν τη καδένα όμως ο κινητήρας ακουγόταν άψογα... παράλληλα επειδή δεν τον εμπιστευόμουν (αφου το παιζε κινέζος για τον θόρυβο στην αρχή) πήγα και σε άλλους και μου είπαν οτι παίζει και να χει βαρέσει μπιέλα και δε συμφαίρει να τη φτιάξω αλλά να αλλάξω κινητήρα... :shock: . Ο ένας μου είπε μάλλον οτι έκανε λάθος στα γρανάζια αυτος που μου άλαξε καδένα και βάρεσε πιστόνι και μπιέλα. Βέβαια όλα αυτά για να τα δούνε θέλουν από 300ευρώ για να την ανοίξουν μόνο και να δουν (δεν μού χει μείνει τίποτα μετά από καδενα, τεντωτήρα και πριν λάστοιχο, τακάκια μπουζι κτλ που της άλαξα μετά τις διακοπές) ... και μετά ένας φίλος μου απο αθήνα μου είπε να κοιτάξω και τα ηλεκτολογικά μπας και δίνουν λάθος μίγμα και ακούγεται απο αυτό.. όντως απο τη στιγμή που άρχισε ο 2ος ήχος η μηχανή μυρίζει πολύ περισσότερο και καίει και αρκετά παραπάνω (ακόμη και που τη πάω μέχρι το πολύ 4000 στροφές απο φόβο). Παράλληλα άκουσα και 2 σκασιματάκια σε ανηφόρα (ενα μεγάλο κι ένα μικρό) οπου ο ήχος ακούγεται σε όλο το φάσμα στροφών. Λέτε τελικά να είναι τέτοιο το ζήτημα να γλιτώσω αλλαγή μοτέρ (900 ευρά με 1 χρονο εγγύηση που βρήκα ενα μοτερ θα κάνω μέχρι το καλοκαίρι να τα μαζέψω..) +:Brick wall=+:](*,)
Τι λέτε οτι μπορεί να είναι? μια βόλτα δεν μπορω να βγώ όταν κάνει διάλλημα απο τη βροχή μια φορά το μήνα..
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγνώμη για το μέγεθος

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήτα..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Νοέμ 2013, 15:48
από dimitrisfz
τωρα απο το πληκτρολογιο τι διαγνωση να κανουμε? <>63

το θεμα ειναι να πας σε καποιον εμπιστο και αξιολογο μηχανικο!! :/abwave::)

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήτα..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Νοέμ 2013, 17:24
από manos_mas
Εχω να κανω τις εξης παρατηρησεις.
Α.250+ κοντερ , 207 gps ? εχει θεοκοντο γραναζωμα( της μεταδοσης ) ...με αυτο υποθετω οτι ο πρωην ιδιοκτητης δεν ηταν καποιος ταξιδιαρης , αλλα προτειμουσε τα πολλα μπαμ και γκαζια....οποτε το μοτερ μπορει να ειναι σκισμενο.
Β.καλα αυτοι οι μηχανικοι που πηγες , δεν ξερουν να ξεχωρισουν τον θορυβο της καδενας , απο τον θορυβο της χτυπημενης μπιελας ?
Γ. αυτος που αλλαξε καδενα αν εκανε λαθος στον χρονισμο των γραναζιων ( των εκκεντροφορων ) ή θα σου καρφωνε βαλβιδες πανω στα πιστονια ( 2-3 δοντια λαθος χρονισμο ) και μετα δεν θα δουλευε καθολου το μοτερ ή θα σου δουλευε με πεσμενη αποδοση ( αν εκανε 1 δοντι λαθος στα γραναζια χρονισμου ) αλλα δεν θα ακουγοταν κατι . Τοτε βεβαια μπορει να ειχες καποια σκασιματα και κακο δουλεμα στο μοτερ.
Δ.ο θορυβος της μπιελα δυναμωνει οταν μεγαλωνει το φορτιο, δηλαδη γινεται πιο εντονος την ωρα που ανοιγεις το γκαζι και χανεται καπως οταν κλεινεις το γκαζι και ο κινητηρας δεν ζοριζεται .
Ε. πηγαινε σε ενα επισημο ΥΑΜΑΗΑ συνεργειο . Εκει σιγουρα ξερουν τον θορυβο της καδενας γιατι ειναι χαρακτηριστικος στα FAZER ( οπως επισης χαρακτηριστικος ειναι και ο θορυβος απο την καμπανα )

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Νοέμ 2013, 23:30
από Mercury
Αχ.. απ οτι καταλαβαίνω απο το Δ μάλλον χτυπημενη μπιέλλα έχω...
Σορυ παιδια εχετε δικιο δε κανεις διαγνωση απο την οθονη :oops: .. απλα ελεγα αν εχει τυχει σε κανενα αλλο... να χαλασει μπιέλλα αμέσως μετα από αλλαγή καδένας & τεντωτήρα.. (αν υπάρχει αιτιακή σχέση μεταξύ τους). Ηλεκτρολογικο δε παιζει να ναι ε? :roll:
Τι να πεις τσαμπα κόπος και χρήμα. Τουλαχιστον να τη χαλαγα εγω.. :{}\/?
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις πάντως, να στε καλά και πάντα όρθιοι!

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Δεκ 2013, 02:49
από Mercury
Λοιπον αποφασισα τελικα να παω απο την αντιπροσωπια της yamaha (υπαρχει κανενας γιαννωτης να μου πει εντυπωσεις απ το σερβις τους;) οπως και προταθηκε για να παρω και μια τελικη αποψη.. Την ακουσε ο ανθρωπος και μου ειπε πως δε παιζει να ναι μπιελα (να πω πως ολο αυτο το καιρο την οδηγαω, ηπια μεχρι 4000 στροφες) αν ηταν θα χε χαλασει μεχρι τωρα.. τι να πω... και ο ηχος δε μοιαζει να χειροτερευει.. :?:
τελικα το πισω γραναζι ειναι 48 δοντια :shock: ποιος ξερει ποσα θα ναι το μπροστα.. 13; :P
υπαρχει καποιος ευκολος τροπος να το δω χωρις να αφεραισω το καπακι;
Παρατηρησα πολλες δονησεις και οταν ανεβασε θερμοκρασια λογω κινησης στη πολη ο ηχος λιγο μαλακωσε..
ανεβασε και το συμπλεκτη γιατι σχεδον δεν επιανε και πλεον δεν τον ακουω να χτυπαει οταν το ξεκιναω οπως πριν (βεβαια αρχιζει μετα απο λιγο για λιγο και μετα σχεδον εξαφανιζεται..) τι να πω μακαρι να γλιτωσω ανοιγμα η αλαγμα μοτερ και να ναι τιποτα στο πανω μερος..
τελος παντων μετα τις γιορτες θα τη κοιταξει κι αυτος (θα ζητησω να μαι και γω παρον)
Θα ενημερωσω αν βρω ακρη αν καποιος παθει κατι παρομοιο (θα ανεβασω και αρχειο ηχου για τη συγκριση-μπορω;) να χει ενα μπουσουλα
καλες γιορτες να χετε με υγεια και ευτυχια! :/abwave::)

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Ιαν 2014, 20:21
από Mercury
Καλησπέρα forum!
Μετά από παρότρυνση του yamaha μηχανικού απλά να συνεχίσω να οδηγάω και θα στρώσει :{}\/
αποφάσισα να την ανοίξουμε με ενα γνωστό και να δούμε τι είχε μέσα. Η καδένα δεν είχε χαραγμένο D.I.D που έχει η αυθεντικη αλλά Μ (ενώ είχα ζητήσει να μου βάλουν τη μαμά καδένα)... Αυτή λοιπόν είχε μπόσικα στα πυράκια της :shock: . Παράλληλα είχε χάσει ένα δόντι στο χρονισμό και ως αποτέλεσμα μου χτύπισε και το 4ο πιστόνι ("έκαψε τα ελλατήρια του πιστονιού, και η επιφάνεια ήταν μαύρη και γι αυτό βάραγε...) :{)):
Αφού λοιπόν έγινε βίδες θα αλλαχτεί μόνο η 4η μπιέλα (τα μέταλα βάσης ήταν άψογα άρα δεν "βάραγε" μπιέλα στο στρόφαλο) και το πιστόνι με όλα τα παρεμφερή και θα γλιτώσω Α.Τ.ΜΕ.ΚΙ. (αγνώστου ταυτότητος μεταχειρησμένο κινητήρα)! Πολλά φράγκα όμως θα φτιάξει πλήρως...
Οπότε να ξέρετε αν σας βαράει με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω παιζει χαλαρά να μην είναι μπιέλα αλλά πιστόνι! Άρα αξίζει να γίνει και επισκευή.
Θα πώ και εντυπώσεις οταν τη οδηγήσω φτιαγμένη, πάντως τώρα είμαι και πιο σίγουρος αφού και εποπτεύω την όλη διαδικασία <>3 !
Καλή συνέχεια να χετε

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιαν 2014, 19:26
από lyon
Tαλαιπωρια!
Ευχαριστούμε για την ενημερωση και περιμενουμε νεα σου!
:/abwave::)

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ 2014, 06:11
από Mercury
Γειά σας και πάλι παλικάρια!
Τελικά μετά από αρκετή αναμονή και μπόλικα $$ εκλεισε ο κινητήρας και μετά από ένα μικρό πρόβλημα με διαρροή νερού τη βάλαμε μπροστά.
Στο ξεκίνημα ακουγόταν πολύ χτύπημα από το κινητήρα (όπως πριν αλλάξω πιστόνι) αλλα΄μετά από μια μινι βόλτα ο ήχος ελλατώθηκε αρκετά αν και ακουγόταν ακόμα σαν ήχος σαν από βαλβίδες ή καδένα (καινούργια καδένα και ο τεντωτήρας). Αυτός που έκανε τη δουλειά μου λέει οτι θα κάνει θόρυβο μέχρι να στρωθεί το πιστόνι περίπου μετά από 1000 χλμ οπου θα αλλάξω και λάδια. Τώρα έχω κάνει γύρω στα 200 χλμ και ο ήχος έχει μειωθεί (ειδικά αυτός που μοιάζει σαν βαλβίδες ή καδένα) αλλά ακούγεται πάλι ένα χτύπημα που μοιάζει με αυτό του πιστονιού (πολύ πιο ήπιο τώρα σε σχέση με πρίν την επισκευή) στις 4000 στροφές και όταν αφήνω τη μηχανή με συμπλέκτη και πρώτη στη κατηφόρα. Γενικά μου είπε αυτός οτι είναι λογικό να ακούγεται το πιστόνι αφού έχει πιό πολλές αντοχές από τα άλλα 3 και οτι σιγά σιγά ο θόρυβος θα φύγει. Επίσης μου είπε οτι για φρέσκο πιστόνι και λίγο ακουγεται... Ισχύει όντως οτι οι φρεσκοχτισμένοι κινητήρες ακούγονται πολύ μέχρι να περάσουν κάποια χλμ?
Κατα τα άλλα λειτουργεί τέλεια αν και δεν τη πάω πάνω από 4000-5000max σύμφωνα με τις οδηγίες του
Αυτά τα λίγα σορυ για το πρίξιμο αλλά ξέρετε πως έιναι να έχεις δώσει φράγκα που δεν μπορείς να ξαναμαζέψεις και να ζείς με την αμφιβολία οτι κάτι δεν έγινε καλά....

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ 2014, 08:00
από Solomon
Ισχύει όντως οτι οι φρεσκοχτισμένοι κινητήρες ακούγονται πολύ μέχρι να περάσουν κάποια χλμ?
Θα σε απογοητεύσω αλλά η απάντηση είναι όχι. Ισχύει ότι θέλουν στρώσιμο όμως
Κατα τα άλλα λειτουργεί τέλεια αν και δεν τη πάω πάνω από 4000-5000max σύμφωνα με τις οδηγίες του
Για πόσα χλμ σου πε να την πηγαίνεις έτσι ?μόλις περάσει η περίοδος στρωσίματος, σκιστο, άμα είναι να βγάλει κάτι να το βγάλει τώρα

Κατά τα λοιπά, φίλε έχεις μπλέξει άσχημα. Απ ότι διαβάζω δεν είσαι κ πολύ σχετικός με το άθλημα ( δεν το λέω για κακό). Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις μου ρχεται στο μυαλό μια ατάκα από ένα παλιό άρθρο στο περιοδικό 0-300
"βάλτου λάδια από διαστημικό λεωφορείο και πουλά το "
Νομίζω ότι σε περιπτώσεις όπως τη δική σου, καταλήγεις να δώσεις ένα σκασμό λεφτά και στο τέλος το πουλάς γιατί σου έχει βγάλει τη Παναγία. Κάνε λίγο την αυτοκριτική σου, δεξου ότι στη ζωή υπάρχουν και άτυχιες και πάρε την απόφαση να το σπρωξεις με προοπτική για κάτι καλύτερο.

Re: Χτυπά ο άτιμος και μετα απο αλλαγή καδένας&τεντωτήρα..

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ 2014, 18:56
από Mercury
Γενικα δεν ηξερα πραγματα μεχρι που αρχισαν τα προβληματα και αρα εχω διαβασει και έχω δεί άπειρα πράγματα. Βέβαια από πρακτική εμπειριά 0 κι εκεί είναι το πρόβλημα. Θα δούμε τι θα γίνει αλλά δε νομιζω να τη πουλησω σε τέτοια κατάσταση (τουλαχιστον όχι σαν σωστα λετουργική). Δεν θα θελα να μου το κάνουν και δεν το κάνω. Θα τη κουνίσω άλλα 750 χλμ που μου είπε αυτός οτι θέλει στρώσιμο και μετά ξέσκισμα να φανεί τελικά η δουλειά. Σκεφτόμουν και να μετρήσω τις συμπιέσεις από τους κυλίνδρους ωστε να φανεί αν όντως έχει ξανά ο ίδιος κύλινδρος πρόβλημα ή κάτι άλλο...
Τεσπα ευχαριστώ πολύ για απαντήσεις και βλέπουμε! μπορεί τελικά όντως όλα να πάνε καλά και να μη χρειάζεται τπτ!