Σβησιμο κινητηρα
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Σβησιμο κινητηρα
αδερφια, νεος στο φορουμ νεος στον κοσμο του FZ6
πηρα μεταχειρισμενο ενα FZ6-2005 αφου το εχωσα μια βδομαδα μεσα για αλλαγη μανας τιμονιου, μανιταρια, αναλλωσιμα τεντοτηρα καδενας και βαψιμο ,σημερα πηγα την πρωτη δοκιμαστικη βολτα στην εγνατια.
ολα καλα λοιπον μεχρι που σε μια φαση απο αλλαγη 4 σε 5η το μοτερ εμοιαζε στιγμιαια σβηστο, μολις απελευθερωσα λιγο ακομα τον συμπλεκτη πηρε τα πανω του...(σημειωση η ντιζα ηταν πολυ σκληρη και την επιξα στο WD-40 χωρις θεαματικα αποτελεσματα) στην διαρκεια της βολτας μαλακωσε αρκετα...
ωραια λεω μαλακωσε η ντιζα και αλλαξε πιθανως η αισθηση που εχω για το σημειο συμπλεξης.....
το κανει μετα και στο κατεβασμα ...αλλα και στο καπακι στο κατεβασμα σε 3η ..... παρκαρω κανα μισαωρο.... τα λεω με ενα φιλο.... και παω να φυγω... στον δρομο εκανε κατι σαν ''κοψιματα¨ και καποια στιγμη σε ενα κατεβασμα μου εσβησε εντελως!!!!!!!!!!!!! το κρατησα με ψυχραιμια... εβαλα μπροστα και εφυγα.....
ερωτω..
.φταιει που απο την τσοπερ πηγα σε σοβαρο εργαλειο και δεν δουλευω σωστα τον συμπλεκτη
φταιει το tps που δεν ξερω αν ειναι αλλαγμενο (πως θα το μαθω αραγε? θα μου το βαλουν κι εμενα τσαμπα?)
φταιει που εριξα wd-40 στην κλειδαρια της μιζας γιατι δεν μπορουσα να ξεκλειδωσω το τιμονι?
φταιει ΄που το επλυνα (με το λαστιχο σπιτι οχι σε πιεστικο..)
φταει το αλλο θεμα με το kill switc?
φταει που σαν πρωιν τσοπερας στην φαση που μου εσβησε ειχα 70 χλμ με 4η? (εχω την αισθηση οτι μεσα στην πολη για να παιζει νορμαλ το μοτερ το πολυ μεχρι 3η στο κιβωτιο σηκωνει...)
σε ποιο ευρος στροφων νορμαλ πρεπει να το πηγαινω, οι 4-5000 ειναι ας πουμε νορμαλ για 3η στο κιβωτιο?
αν βαλω τεταρτη με κατω απο 5000στροφες σβηνει?
fazerades τα φωτα σας κι ας ειναι xenon...
πηρα μεταχειρισμενο ενα FZ6-2005 αφου το εχωσα μια βδομαδα μεσα για αλλαγη μανας τιμονιου, μανιταρια, αναλλωσιμα τεντοτηρα καδενας και βαψιμο ,σημερα πηγα την πρωτη δοκιμαστικη βολτα στην εγνατια.
ολα καλα λοιπον μεχρι που σε μια φαση απο αλλαγη 4 σε 5η το μοτερ εμοιαζε στιγμιαια σβηστο, μολις απελευθερωσα λιγο ακομα τον συμπλεκτη πηρε τα πανω του...(σημειωση η ντιζα ηταν πολυ σκληρη και την επιξα στο WD-40 χωρις θεαματικα αποτελεσματα) στην διαρκεια της βολτας μαλακωσε αρκετα...
ωραια λεω μαλακωσε η ντιζα και αλλαξε πιθανως η αισθηση που εχω για το σημειο συμπλεξης.....
το κανει μετα και στο κατεβασμα ...αλλα και στο καπακι στο κατεβασμα σε 3η ..... παρκαρω κανα μισαωρο.... τα λεω με ενα φιλο.... και παω να φυγω... στον δρομο εκανε κατι σαν ''κοψιματα¨ και καποια στιγμη σε ενα κατεβασμα μου εσβησε εντελως!!!!!!!!!!!!! το κρατησα με ψυχραιμια... εβαλα μπροστα και εφυγα.....
ερωτω..
.φταιει που απο την τσοπερ πηγα σε σοβαρο εργαλειο και δεν δουλευω σωστα τον συμπλεκτη
φταιει το tps που δεν ξερω αν ειναι αλλαγμενο (πως θα το μαθω αραγε? θα μου το βαλουν κι εμενα τσαμπα?)
φταιει που εριξα wd-40 στην κλειδαρια της μιζας γιατι δεν μπορουσα να ξεκλειδωσω το τιμονι?
φταιει ΄που το επλυνα (με το λαστιχο σπιτι οχι σε πιεστικο..)
φταει το αλλο θεμα με το kill switc?
φταει που σαν πρωιν τσοπερας στην φαση που μου εσβησε ειχα 70 χλμ με 4η? (εχω την αισθηση οτι μεσα στην πολη για να παιζει νορμαλ το μοτερ το πολυ μεχρι 3η στο κιβωτιο σηκωνει...)
σε ποιο ευρος στροφων νορμαλ πρεπει να το πηγαινω, οι 4-5000 ειναι ας πουμε νορμαλ για 3η στο κιβωτιο?
αν βαλω τεταρτη με κατω απο 5000στροφες σβηνει?
fazerades τα φωτα σας κι ας ειναι xenon...
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ειχε στεγνωσει καλα απο το πλυσιμο????
μηπως ειχε κρατησει καπου νερα και σου εκανε κολπα.....
εκτος απο tps και kill switch που λεει και ο απο πανω... ξαναδες τον διακοπτη, γιατι εχει ακουστε πως δεν πιανει καλα καμια φορα το κλειδι και κλεινει.... ειχες και θεμα εκει.....
με 70 οχι δεν σβηνει.... σκορτσαρισμα μπορει να σου κανει... αλλα θα το καταλαβεις πιστευω και θα κατεβασεις.....
μηπως ειχε κρατησει καπου νερα και σου εκανε κολπα.....
εκτος απο tps και kill switch που λεει και ο απο πανω... ξαναδες τον διακοπτη, γιατι εχει ακουστε πως δεν πιανει καλα καμια φορα το κλειδι και κλεινει.... ειχες και θεμα εκει.....
με 70 οχι δεν σβηνει.... σκορτσαρισμα μπορει να σου κανει... αλλα θα το καταλαβεις πιστευω και θα κατεβασεις.....
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
πανο... βασικα δεν οταν εσβησε ο πινακας οργανου εμεινε αναμενος...αρα δεν νομιζω να κουνηθηκε το κλειδι....
λες να φταιει η βενζινη?
το kill switch πως το φτιαχνω?
λες να φταιει η βενζινη?
το kill switch πως το φτιαχνω?
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ψαχνοντας μπηκα στο diag mode...
EKEI στον κωδικο 62 βρηκα το σφαλμα 46..... το οποιο ειναι 46 Vehicle system power
supply (Monitor voltage)
Power supply to the FI system not normal.
αρα εχω θεμα φορτισης?
στην ενδειξη 9 εχω βολτ στην μπαταρια 11,6 ενω πρεπει να ειναι 12... λετε εκει να ειναι το θεμα?
EKEI στον κωδικο 62 βρηκα το σφαλμα 46..... το οποιο ειναι 46 Vehicle system power
supply (Monitor voltage)
Power supply to the FI system not normal.
αρα εχω θεμα φορτισης?
στην ενδειξη 9 εχω βολτ στην μπαταρια 11,6 ενω πρεπει να ειναι 12... λετε εκει να ειναι το θεμα?
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
βεβαια μου βγαζει και το 15 που ειναι προβλημα στο tps...
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
εχω το παλιο με τα καρμπυρατερ... οχι ψεκαστο, οποτε δε μπορω να σε βοηθησω με κωδικους και ενδειξεις στο οργανο....
για τη βενζινα, ειναι μια πιθανοτητα, αν εχει βουλωσει το φιλτρο....
αφου βρισκεις error, καλο θα ειναι να το τσεκαρεις μ' ενα διαγνωστικο....
παντως, πολυ παιζει το ξαφνικο σβησιμο τελευταια ρε παιδια.... επικινδυνα πραματα....
ριξε μια ματια σ' αυτο και σ' αυτο το θεμα, μηπως παρεις καμια εμπνευση...
για τη βενζινα, ειναι μια πιθανοτητα, αν εχει βουλωσει το φιλτρο....
αφου βρισκεις error, καλο θα ειναι να το τσεκαρεις μ' ενα διαγνωστικο....
παντως, πολυ παιζει το ξαφνικο σβησιμο τελευταια ρε παιδια.... επικινδυνα πραματα....
ριξε μια ματια σ' αυτο και σ' αυτο το θεμα, μηπως παρεις καμια εμπνευση...
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ΞΑΦΝΙκΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ρε λες? εσβησε οταν επαιζα με τους προβολεις!
εχει xenon απανω και με τον προηγουμενο που μιλησα μου ειπε οτι ποτε μα ποτε δεν του εσβησε και οτι πρεπει να κταταω ψηλα τις στροφες
εχει xenon απανω και με τον προηγουμενο που μιλησα μου ειπε οτι ποτε μα ποτε δεν του εσβησε και οτι πρεπει να κταταω ψηλα τις στροφες
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
Το 46 ειναι πηνια , το 15 tps , τα xenon αν εχει και ειναι τοποθετημενα λαθος σε κανα εγκεφαλο κοντα οπου απαγορευεται , uπαρχει πιθανοτητα και να σβησει και να σου καψει και την ecu.Tα υπολοιπα που λες περι οδηγησης θα τα βρεις με το καιρο....
Πηγαινε λοιπον τη μηχανη ξανα στο συνεργειο για ελεγχο του tps , των xenon ως προς τη τοποθετηση και μετρημα του ηλεκτρικου συτηματος (ανορθωτη/πηνια).Μη πειραξεις τις βλαβες για να τις δουν και στο συνεργειο.
Πηγαινε λοιπον τη μηχανη ξανα στο συνεργειο για ελεγχο του tps , των xenon ως προς τη τοποθετηση και μετρημα του ηλεκτρικου συτηματος (ανορθωτη/πηνια).Μη πειραξεις τις βλαβες για να τις δουν και στο συνεργειο.
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
λοιπον επανερχομαι.. το περασμενο σκ πηγα κομοτηνη... 60 χλμ μετα τα 30 πρωτα αρχισαν τα κολπα αλλα δεν εσβησε. ηπιαμε το καφε μας και ειπαμε να γυρισουμε...ΚΟΛΑΣΗ εσβησε 3 φορες πραγματικα χωρις λογο. στο καπακι το πηγα στον Μαργαρητη που εδω στην Αλεξ/πολη ειναι λεει πολυ καλος. Τσεκαρει με το χερι , μαρσαροντας τα καυσαερια και μου λεει..''δεν ειμαστε καλα...πολυ πλουσιο μιγμα κατι παιζει...'' επειδη βαιεμαι να περιμενω μεχρι τον δεκεμβρη που εχει αυτος κενο με στελενει στον STOIKOTIDIS στην ορεστιαδα. Τον παιρνω τηλ του λεω το προβλημα, και παραγγελνει Τps αφου ειχε αλλαχτει αλλα πριν την ανακληση....
στο καπακι το προηγουμενο σκ ο ηλιος ελαμπε...για ποσο ακομα σκεφτομαι ..καβαλαω και παω φερες.... στο πηγαινε ελαφρα προβληματα.... στο ελα.... ροντεο! αλλα ευτχως εσβησε μονο μια φορα οταν σταματησα σε φαναρι.
πριν παρκαρκαρω του εδωσα καμποσες στροφες στατικα....μαυρισε ο τοπος! καμιναδα το δικο σου!
απο τον κολλητο μαθαινω οτι και στον δρομο καπνιζε πολυ...
ετσι κατα την γνωμη μου εξηγται και η απιστευτη καταναλωση... 160χλμ περιπου μεχρι απο φουλ να πεσει στην τελευταια παυλα με μεσο ορο 3-5000 στροφες (οχι δεν το πιεζω τωρα με το προβλημα) μεγιστη ταχυτητα πορειας 140....(δεν του εχω καμια εμπιστοσυνη με τοσα σβησιματα)
ηδη περιμενω το TPS και θα τραβηχτω ορεστιαδα για αλλαγη και ελεγχο αλλα σας ερωτω...
τα καυσαερια λογικα σημαινουν οτι πεταει πολυ καυσιμο , και το μυαλο μου παει σε αισθητηρα Λ...
εχω δικιο?
ο αναλυτης καυσαεριων που θα το βαλουμε θα βοηθησει?
μηπως το θεμα δεν ειναι στο tps αλλα αλλου?
λεπτομερεια : ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ Ή ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
στο καπακι το προηγουμενο σκ ο ηλιος ελαμπε...για ποσο ακομα σκεφτομαι ..καβαλαω και παω φερες.... στο πηγαινε ελαφρα προβληματα.... στο ελα.... ροντεο! αλλα ευτχως εσβησε μονο μια φορα οταν σταματησα σε φαναρι.
πριν παρκαρκαρω του εδωσα καμποσες στροφες στατικα....μαυρισε ο τοπος! καμιναδα το δικο σου!
απο τον κολλητο μαθαινω οτι και στον δρομο καπνιζε πολυ...
ετσι κατα την γνωμη μου εξηγται και η απιστευτη καταναλωση... 160χλμ περιπου μεχρι απο φουλ να πεσει στην τελευταια παυλα με μεσο ορο 3-5000 στροφες (οχι δεν το πιεζω τωρα με το προβλημα) μεγιστη ταχυτητα πορειας 140....(δεν του εχω καμια εμπιστοσυνη με τοσα σβησιματα)
ηδη περιμενω το TPS και θα τραβηχτω ορεστιαδα για αλλαγη και ελεγχο αλλα σας ερωτω...
τα καυσαερια λογικα σημαινουν οτι πεταει πολυ καυσιμο , και το μυαλο μου παει σε αισθητηρα Λ...
εχω δικιο?
ο αναλυτης καυσαεριων που θα το βαλουμε θα βοηθησει?
μηπως το θεμα δεν ειναι στο tps αλλα αλλου?
λεπτομερεια : ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ Ή ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
απο την αλλη διαβαζοντας εδω , μπλεχτηκα ακομα περισσοτερο?
παιζει το tps να ειναι οκ και ο προηγουμενος να εχει κανει καμια παπαρια με τα c1 kai c2?
εχει αλλαξει και φιλτρο απο το εργοστασιακο.... αλλα τελικο εχει μαμα.
απλα επειδη στου μηχανικους εδω στον εβρο δεν εχω καμια εμπιστοσυνη...ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ! θελω να ξερω τι να περιμενω και πιθανως να του θεσω ζητηματα για προβληματισμο.
το ζητημα των μηχανικων εδω πανω ειναι τεραστιο. πας το μηχανακι σου για κλασσικο σερβις και το παιρνεις με ενδονοσοκομειακη λοιμωξη...
παιζει το tps να ειναι οκ και ο προηγουμενος να εχει κανει καμια παπαρια με τα c1 kai c2?
εχει αλλαξει και φιλτρο απο το εργοστασιακο.... αλλα τελικο εχει μαμα.
απλα επειδη στου μηχανικους εδω στον εβρο δεν εχω καμια εμπιστοσυνη...ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ! θελω να ξερω τι να περιμενω και πιθανως να του θεσω ζητηματα για προβληματισμο.
το ζητημα των μηχανικων εδω πανω ειναι τεραστιο. πας το μηχανακι σου για κλασσικο σερβις και το παιρνεις με ενδονοσοκομειακη λοιμωξη...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
Φαντασου εμεις Εσυ λες λες λες ..αλλα δεν απαντας σε αυτα που εχουμε θεση και εμεις τι εγινε Μετα βλεπουμε τι μπορει να προτεινουμε
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
jskf16 δικιο εχεις αλλα ολα αυτα που προτεινεις θα τα δω με την αλλαγη του tps στην ορεστιαδα.... εδω δεν την ξαναπαω την μηχανη μου οι τυποι ειναι μονο για αλυσοπριονα και ντακοτες...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
, αφου αλλαξεις tps βλεπεις , αλλα το 46 που βγαζει δε πρεπει να το αφησεις οπωσδηποτε ελεγχο.Για τα xenon δεν ειπες!
Ο λ δεν ειναι οτι δε χαλαει , αλλα δυσκολα πολυ.Στο καυσαναλυτη θα φανει αλλα δεν ειναι αυτος , θα το εδειχνε και στις δικες σου βλαβες.Τα c1 , c2 , c3 , c4 που εχεις , αρκετοι ξερολες τα σκαλιζουν δυστυχως χωρις να ξερουν τι κανουν.Το προβλημα ξερεις ποιος ειναι? Οτι κανεις δε σκεφτεται να κρατησει τα εργοστασιακα νουμερα εστω καπου γραμμενα.
Θελει ψαξιμο ομως , μπορει να εχει ψωριασει και κανα σωληνακι προς τη μπεκιερα και να κανει κολπα
Ο λ δεν ειναι οτι δε χαλαει , αλλα δυσκολα πολυ.Στο καυσαναλυτη θα φανει αλλα δεν ειναι αυτος , θα το εδειχνε και στις δικες σου βλαβες.Τα c1 , c2 , c3 , c4 που εχεις , αρκετοι ξερολες τα σκαλιζουν δυστυχως χωρις να ξερουν τι κανουν.Το προβλημα ξερεις ποιος ειναι? Οτι κανεις δε σκεφτεται να κρατησει τα εργοστασιακα νουμερα εστω καπου γραμμενα.
Θελει ψαξιμο ομως , μπορει να εχει ψωριασει και κανα σωληνακι προς τη μπεκιερα και να κανει κολπα
- kurpi21
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 07:56
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Aλεξανδρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Σβησιμο κινητηρα
για τα χενον θα το δω... αλλα οι συμβουλες απο εδω μεσα ειναι εξαιρετικα διαφωτιστικες.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες