KN ή PIPERCROSS

Οτι αφορα τα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
isidoros
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευ 29 Ιουν 2009, 00:10
Model: Other
Model year: 2012
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

KN ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από isidoros »

Μιλησα με yamaha συνεργειο και μου προτειναν για φιλτρο αερα το pipercross το εχει βαλει κανενας,ειναι αξιοπιστο σαν τα K&N ?Επισης για λαδια βαζω μεχρι τωρα τα yamalube20w-50 ευχαριστημενος(fazer600s2) να δοκιμασω τα castrol 15w-50gps?

Άβαταρ μέλους
gkaravid
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 15:22
Model: -
Επικοινωνία:

Re: K&N Η PIPERCROSS

Δημοσίευση από gkaravid »

Ναι, εγώ το έχω το pipercross εδώ και 25.000χλμ....είναι μια χαρά. Το πήρα από το http://www.thepipercrossshop.co.uk, μαζί με τα καθαριστικά του και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα δεν ξέρω να σου πω τι διαφορές μπορεί να έχει με το K&N, φαντάζομαι από ελάχιστες ως καθόλου....
Γιώργος

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
gmitsiakis
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 19:38
Model: -
Επικοινωνία:

Re: K&N Η PIPERCROSS

Δημοσίευση από gmitsiakis »

στο tdm ειχα k&N και μονο απο περιεργεια εβαλα το pippercross.
παρατηρησα μια ανοδο της ιπποδυναμης οταν με το k&n και 6η σχεση δεν εμπαινε στα κοκκινα αλλα σταματουσε στις 8100-8200 ενω με το αλλο μπηκε και στις 8400 και σχεδον αγγιξε τις 8500.

με το k&n ειδα τελικη 230 ενω το pippercross εβγαλε 235.

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: K&N Η PIPERCROSS

Δημοσίευση από Giannis X »

πανω κατω ολα τα ιδια ειναι.και ΑΝ εχουν διαφορα θα ειναι στην τιμη :lol:
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Άβαταρ μέλους
Soryats
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Κυρ 27 Σεπ 2009, 14:30
Model: -
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ
Επικοινωνία:

Re: K&N Η PIPERCROSS

Δημοσίευση από Soryats »

Το pipercross εχω βάλει κι εγω για 7000 χλμ και όλα καλά. Η βασική διαφορά είναι ότι το μεν ειναι "σφουγκάρι", ενω το k&n είναι "γάζα"
Εγώ το έβαλα στον Σπιλιώτη γυρω στα 35 ευρώ + φπα. Νομίζω ότι μίκρυναν λίγο οι τρύπες στο fazer. Σαν να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές στροφές.
+:Boo hoo!=+::-({|=

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από jskf16 »

Tα συμβατικα φιλτρα απο παλια μεχρι και σημερα χρησιμοποιουσαν το χαρτι ή μια σπογγωδη-αφρωδες μορφη για τη διελευση του αερα , το <<προβλημα>> αυτων ειναι οτι λογω της αυτης τους ποιοτητας ειναι πορωδη , με αποτελεσμα κατα την ροη του αερα να εχουμε την εισοδο σκονης και φραξιμο των πορων αυτων.Ετσι θελει μεγαλυτερη συντηρηση προσοχη για να διατηρηται σε καλη κατασταση , σε σχεση με τα DNA και K&N και PIPERCROSS

Tα DNA και K&N κατασκευαζονται απο ενα αλουμινενιο πλεγμα και ενα ειδος απο βαμβακι εμποτισμενα σε ειδικό λάδι(κατακαθεται εκει η σκονη). Με αυτο το τροπο επιτυγχανουν πολυ πολυ πολυ καλυτερο φιλτραρισμα του αερα και η συντηρηση γινεται πολυ ποιο μακροπροθεσμα με τα ειδικα παντα καθαριστικα τους!
Η διάρκεια ζωής των φίλτρων DNA και Κ&Ν είναι απεριόριστη (σχετικο).
Ας θυμηθουμε.....
Καθάρισμα φίλτρου αέρα Κ&Ν

To pipercross δεν χρειαζετε ειδικα καθαριστικα με σαπουνι και νερο γινεται καινουργιο , διατηρει κατασκευαστικα τη πολυ μικρη πορωδη μορφη (5-microns) , ωστε να δινει πλουσια σε ροη αερα στη μηχανη μας!

Ο καθε εμπορος βεβαια θα στηριξει αυτο που πουλαει και θα το συνδυασει και με αλλα αξεσουαρ π.χ τελικα remus με φ.αερα pipercross , o αλλος κατι αλλο...

Οι διαφορες τους ειναι ελαχιστα μικρες και φαινονται μονο κατω απο ρυθμισεις , δυναμομετρα , επιλογες εξατμισεων και οχι μονο.

Οποτε βαζουμε μαμα και εχουμε το κεφαλι μας ησυχο :mrgreen: :lol:

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από ilias »

μιλησε ο κοκκινος.σωστοτατος :!: κ&ν ειχα σε tdm κ ειδα διαφορες οχι τεραστιες,καλυτερα μαμα :idea:
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
isidoros
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευ 29 Ιουν 2009, 00:10
Model: Other
Model year: 2012
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από isidoros »

επειδη εχω 10.000χλμ. και το φιλτρο αερα θελει αλλαγη το γνησιο yamaha εχει 26,5ευρω εψαξα παντου,και k&n(71ευρω) pipercross(42ευρω),εαν θελω καθε 10.000χλμ. αντε καθε 15.000χλμ. 27 ευρω για το γνησιο φιλτρο δεν συμφερει,βαζω ενα απο τα παραπανω το καθαριζω μονος μου,ειχα k&n στο προηγουμενο xt660x αρκετα ευχαριστημενος και κανενα προβλημα ουτε στο ρελαντι,ουτε μπουκωμα,ισα ισα ανεπνεε λιγο πιο ελευθερα ειδικα στις υψηλες στροφες,δεν ειχα αλλαξει εξατμισεις,ουτε και στο fazerακι μου προκειται να πεταξω τα χρηματα μου,γενικα ειμαι της αποψης να μην πειραζω τιποτα απο τα μαμα στην μηχανη,εκτος απο φιλτρο αερα το οποιο ειναι και για οικονομικους λογους προτιμηση

Άβαταρ μέλους
gmitsiakis
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 19:38
Model: -
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από gmitsiakis »

ρε Ηλια ναι οκ σε αυτα που λες αλλα το μηχανακι σου ηταν εντελως μα εντελως αρυθμιστο.!

Άβαταρ μέλους
Soryats
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Κυρ 27 Σεπ 2009, 14:30
Model: -
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από Soryats »

Το Κ&Ν 64 ευρώ απο Ελλάδα
http://www.rider-world.com/rider/store/ ... 004.action
και το Pipercross 42,5 ευρω απο Σπιλιώτη
http://spiliotis.gr/prod-6048-filtro-ae ... r-04-.aspx


(δεν ήξερα ότι τα Pipercross καθαρίζονται τόσο εύκολα (με σαπουνι και νερο γινεται καινουργιο) :mrgreen: Πάλι καλά που πήρα τέτοιο ! +:Dancing=+:\:D/ )

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από koulis »

φιλτρο αερα καθε 10k χλμ???? :shock: +:Brick wall=+:](*,)
με τετοιους πελατες θα κανουν παρτυ τα μαστορια :lol:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
isidoros
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευ 29 Ιουν 2009, 00:10
Model: Other
Model year: 2012
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από isidoros »

το φιλτρο αερα το εβγαλα μονος μου να το ελεξω,και διαπιστωσα οι ειναι μαυρο βγαζει το πολυ μεχρι 15.000χλμ. αλλα τοτε θα ειναι σαν πισσα,γι'αυτο θα το αλλαξω μονος μου και τα ανταλλακτικα θα τα αγορασω μονος μου 3 λαδια yamaloybe 20w-50,φιλτρο λαδιου,4 μπουζι ngk/cr9ek με κοστος το μισο απο την αντιπροσωπεια θα τα παω σε yamaha εξουσιοδοτημενο να μου τα αντικαταστησει ολα να βαλω την σφραγιδα στο βιβλιο σερβις και θα του πληρωσω μονο την εργασια,απλα σκεφτομουν να αλλαζα τον τυπο λαδιου αλλα καλυτερα τα μαμα,φιλτρο αερα δεν επηρεαζει κατι και πιο φθηνο το αφτερ μαρκετ μονος μου θα το καθαριζω και ισως λιγο καλυτερο ελαχιστα.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από koulis »

:arrow: isidoros,
ξαναδιαβασε λιγο την απαντηση του jskf....οπως λες κ ο ιδιος το φιλτρο αερα το μαμισιο ειχε μπιχλα αρκετη,σωστα?
σκεψου τωρα το ελευθερο φιλτρο τι σωματιδια σκονης μπορει να μαζεψει κ ακομη χειροτερα να επιτρεψει να εισελθουν στο χωρο του φιλτροκουτιου :wink: στο λεει καποιος που εχει βαλει 2 φορες ελευθερο φιλτρο(dna,k&n)
κ τελικα ξαναγυρισε στο μαμα....απο κει κ περα πραξε αναλογως...by the way...πως το καταφερες κ εχει μαυρισει τοοοοσο πολυ?η μαμα yamaha δινει χρονο αλλαγης στα 40k χλμ ασχετα που οι πολλοι το αλλαζουμε καθε 20k...
αλλα καθε 10k ειναι πολυυυ νωρις κατ'εμε :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
barimagas
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τετ 08 Ιούλ 2009, 12:12
Model: -
Τοποθεσία: Αθηνα, Ζωγραφου
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από barimagas »

εβαλα και εγω to pipercross , εντυπωσεις καλες, το εβαλα στον σπιλιωτη, μου ρυθμισε επισης στο injection αυτα τα c0, c1. Η μηχανη φαινεται να πηγαινει πιο αερατα. Επισης το μαμα φιλτρο δυσκολα αντεχει πανω απο 11000χμ. Και το τελος θελω να μου πειτε την αποψη σας σχετικα με το service στον σπιλιωτη, αν εχετε.

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: K&N ή PIPERCROSS

Δημοσίευση από ilias »

gmitsiakis έγραψε:ρε Ηλια ναι οκ σε αυτα που λες αλλα το μηχανακι σου ηταν εντελως μα εντελως αρυθμιστο.!
δεν εχω χρονο κ δε θελω να ασχολουμαι με αυτα τα βαριεμαι ,,αυτο που εχω τωρα ειναι αψογα ρυθμισμενο ,,,,,,κοινως ησυχασα +:Dancing=+:\:D/
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης