Λάδια κινητήρα

Οτι αφορα τα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
vaskar
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 12:54
Model: -
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vaskar »

zaharakis έγραψε:να μην λεμε παλι τα ιδια και τα ιδια....


HONDA HP4 20/50 semi synthetic στο ασημι(πλεον )κουτι με την μαυρη ετικετα...
τα μονα που μου αντεχουν πανω απο 4000χλμ και οσο δουλευουν.....τοσο ""γλυκαινουν""

γιατι δεν με ακουτε ????
ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ!!! <>2
Η απουσία αισθητή.

Άβαταρ μέλους
dpilio
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2005, 10:23
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από dpilio »

vaskar(ακομα δεν σε απελυσαν εσενα?)/zaxarakh,
σας εχω ακουσει και αυτα χρησιμοποιω (eixa parei 15lit για να δωσω σε ενα γνωστο και εχω κανει 3 αλλαγες :D )
Παρολα αυτα δεν νιωθω κατι διαφορετικο απο τα αλλα...
βεβαια το τι νιωθω εγω δεν ειναι μετρο συγκρισης αλλα οπως και να το κανουμε η αισθηση ή η ιδεα σου δινει αλλο αερα....

Αυτα που λεει ο Ζαχαρακης μου φαινονται απολυτως λογικα αλλα ας μην ξεχναμε πως δεν μετακινειται στην Αθηνα (τυχαιρεεεε!!!) οποτε δεν του περνει 30min για 5-6km αποστασης στοιχειο που ισως κανει την διαφορα!!!

Απο την αλλη μια απορια που ειχα παντα ειναι πως ειναι δυνατον μια TDM για παραδειγμα που δουλευει στις μισες στροφες απο το fazer να περνει για τα ιδια λαδια για τα ιδια χιλιομετρα... με το φτωχο μου το μυαλο (εστω και αν τεχνικα ειναι βλακωδες) δεν μπορω να πιστεψω πως στο μετα τα 5.000Km το δικο μου λαδι θα σαν του TDM. Ξερω πως πολυ βασικο ειναι ο χρονος λειτουργιας και θερμοκρασιας αλλα και οι στροφες δεν θα παιζουν καποιο ρολο??

Οπως και να εχει ακρη δεν βγαινει αλλα καθαρα λογω συνθηκων με προβληματιζει αν πρεπει να παω σε ενα λαδι ακριβουτσικο (honda) και αλλαγη καθε 5.000 ή σε κατι που το βρισκεις ποιο φθηνο (motul απο καλλιροης) καθε 3.000.....
FZS600 '03

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

μητσακο εχεις δικιο αλλα μην ξεχνας οτι ειναι και θεμα ψυχολογικο αλλα και τι ζηταει ο καθενας μας απο τα λαδια :wink:
εγω ακομα και με 4 μπαρες στην θερμοκρασια αλλαζω τις ταχυτητες σαν να ναι φρεσκο το λαδι και δεν γρατζουναει τπτ!!

γρασσαρεις καθολου τον αξονα του λεβιε των ταχυτητων???(ειναι βασικο αν εχει στεγνωσει εκει )

πχ σημερα κατεβηκα μια βολτα μαρουσι και εφαγα λιγο μποτιλιαρισμα και παρολο που τα λαδια μου εχουν γραψει κοντα στις 4000χλμ δεν αισθανθηκα το παραμικρο (εκτος τον αερα του βιντιλατερ στα ποδια μου :lol: )και ερχομουν σε ολο τον δρομο ψιλο τεζα απο χαλκιδα...)
εγω στις 4000 τα αλλαζω εκτος χειμωνα που τα αφηνω και καμποσο παραπανω αλλα ποτε στις 5000 :wink:
μην ξεχναμε οτι εχουμε yamaha :!:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

pilotos7
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2013, 19:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Λάδια κινητήρα

Δημοσίευση από pilotos7 »

Εχει δοκιμασει καποιος τα Bel-Ray exp 15W50?Εντυπωσεις?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης