Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου για FZ1
Πως ενεργοποιείται ο διαγνωστικός έλεγχος
- Γυρίστε τον κεντρικό διακόπτη στο OFF.
- Πατήστε ταυτόχρονα τα κουμπιά SELECT και RESET και κρατήστε τα πατημένα.
- Γυρίστε τον κεντρικό διακόπτη στο OΝ.
- Έχετε πατημένα για μερικα δευτερόλεπτα τα δύο κουμπιά αφότου γυρίσατε τον διακόπτη στο ΟΝ.
- Η λέξη diag για το TDM900 / “d1” για το FZ1 θα εμφανιστεί στην οθόνη.
- Επικυρώστε το mode που είσαστε πατώντας τα κουμπιά SELECT και RESET για μερικα δευτερόλεπτα.
- Στην οθόνη πρέπει να εμφανιστεί τώρα “d1”.
- Μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό του κωδικού DIAG/d1 πατώντας το κουμπί SELECT ή το RESET
Οι αισθητήρες στέλνουν πληροφορίες στην Μονάδας Ηλεκτρονικού Ελέγχου (ECU) ώστε να
υπολογιστούν οι χρόνοι ανάφλεξης και ψεκασμού, και επίσης για την ασφάλεια του κινητήρα
και της μοτοσικλέτας.
Κωδικός - Περιγραφή
01 Αισθητήρας θέσης γκαζιού. (Εμφανίζεται 15-17 (κλειστό) μέχρι 97-100 (τέρμα ανοικτό))
02 Ατμοσφαιρική πίεση σε mm Hg (περίπου 760 ή 100 μια κανονική ημέρα)
03 Διαφορά πίεσης μεταξύ του κιβωτίου αέρα (ατμοσφαιρική πίεση) και του αεραγωγού εισαγωγής.
05 Εξωτερική θερμοκρασία αέρα (σε βαθμούς Κελσίου)
06 Θερμοκρασία ψυκτικού μέσου (σε βαθμούς Κελσίου)
07 Ταχύτητα (συνήθως 000 όταν η μοτοσικλέτα είναι σταματημένη, γυρίστε τον πίσω τροχό για να ελέγξετε την λειτουργία)
08 Αισθητήρας γωνίας (πρέπει να εμφανίζει 0.4-1.4 για όρθια μηχανή έως 3.8-4.2)
09 Τάση μπαταρίας (πρέπει να εμφανίζει 12.0 – ο έλεγχος γίνεται ενεργοποιώντας τον διακόπτη ENGINE STOP)
19 Διακόπτης πλαϊνού stand. (πρέπει να εμφανίζει ON ή OFF, όχι πάντα)
21 Διακόπτης νεκράς (πρέπει να εμφανίζει ON ή OFF)
σημαντικο!
1.να πουμε οτι η διαδικασια ειναι ομοια και για το TDM 900 , επισης οπως ειπαμε ειναι διαγνωστικο αν προχωρησουμε παρακατω θα δουμε και αλλες ενδειξεις του τυπου d κατι
2.Για να καθαρίσει τη μνήμη,και φτανοντας μεσω του diag στο 62 βλεπεις εκει αν εχουν εγγραφει καποια error , αν ναι και θες να τα σβησεις που καλο ειναι να τα κοιταει αυτα παντα ο μηχανικος , κλεινουμε το διακοπτη εχοντας το run στο On και χανεται βεβαια και τo back up
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch
the Engine Run Switch to ON position (no backup).
Παρακατω μερικα errors τι σημαινουν ..αν ποτε τα συναντησουμε!Μπορειτε να πατησετε πανω στις φωτο να τη δειτε ποιο καθαρα και μεγαλυτερη..υπαρχουν και αλλα σας εβαλα μερικα!
Code 46 , αν προλαβετε και το δειτε ειναι η ζημια , εδω , πηνια/βολαν.
Πως ενεργοποιείται ο διαγνωστικός έλεγχος
- Γυρίστε τον κεντρικό διακόπτη στο OFF.
- Πατήστε ταυτόχρονα τα κουμπιά SELECT και RESET και κρατήστε τα πατημένα.
- Γυρίστε τον κεντρικό διακόπτη στο OΝ.
- Έχετε πατημένα για μερικα δευτερόλεπτα τα δύο κουμπιά αφότου γυρίσατε τον διακόπτη στο ΟΝ.
- Η λέξη diag για το TDM900 / “d1” για το FZ1 θα εμφανιστεί στην οθόνη.
- Επικυρώστε το mode που είσαστε πατώντας τα κουμπιά SELECT και RESET για μερικα δευτερόλεπτα.
- Στην οθόνη πρέπει να εμφανιστεί τώρα “d1”.
- Μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό του κωδικού DIAG/d1 πατώντας το κουμπί SELECT ή το RESET
Οι αισθητήρες στέλνουν πληροφορίες στην Μονάδας Ηλεκτρονικού Ελέγχου (ECU) ώστε να
υπολογιστούν οι χρόνοι ανάφλεξης και ψεκασμού, και επίσης για την ασφάλεια του κινητήρα
και της μοτοσικλέτας.
Κωδικός - Περιγραφή
01 Αισθητήρας θέσης γκαζιού. (Εμφανίζεται 15-17 (κλειστό) μέχρι 97-100 (τέρμα ανοικτό))
02 Ατμοσφαιρική πίεση σε mm Hg (περίπου 760 ή 100 μια κανονική ημέρα)
03 Διαφορά πίεσης μεταξύ του κιβωτίου αέρα (ατμοσφαιρική πίεση) και του αεραγωγού εισαγωγής.
05 Εξωτερική θερμοκρασία αέρα (σε βαθμούς Κελσίου)
06 Θερμοκρασία ψυκτικού μέσου (σε βαθμούς Κελσίου)
07 Ταχύτητα (συνήθως 000 όταν η μοτοσικλέτα είναι σταματημένη, γυρίστε τον πίσω τροχό για να ελέγξετε την λειτουργία)
08 Αισθητήρας γωνίας (πρέπει να εμφανίζει 0.4-1.4 για όρθια μηχανή έως 3.8-4.2)
09 Τάση μπαταρίας (πρέπει να εμφανίζει 12.0 – ο έλεγχος γίνεται ενεργοποιώντας τον διακόπτη ENGINE STOP)
19 Διακόπτης πλαϊνού stand. (πρέπει να εμφανίζει ON ή OFF, όχι πάντα)
21 Διακόπτης νεκράς (πρέπει να εμφανίζει ON ή OFF)
σημαντικο!
1.να πουμε οτι η διαδικασια ειναι ομοια και για το TDM 900 , επισης οπως ειπαμε ειναι διαγνωστικο αν προχωρησουμε παρακατω θα δουμε και αλλες ενδειξεις του τυπου d κατι
2.Για να καθαρίσει τη μνήμη,και φτανοντας μεσω του diag στο 62 βλεπεις εκει αν εχουν εγγραφει καποια error , αν ναι και θες να τα σβησεις που καλο ειναι να τα κοιταει αυτα παντα ο μηχανικος , κλεινουμε το διακοπτη εχοντας το run στο On και χανεται βεβαια και τo back up
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch
the Engine Run Switch to ON position (no backup).
Παρακατω μερικα errors τι σημαινουν ..αν ποτε τα συναντησουμε!Μπορειτε να πατησετε πανω στις φωτο να τη δειτε ποιο καθαρα και μεγαλυτερη..υπαρχουν και αλλα σας εβαλα μερικα!
Code 46 , αν προλαβετε και το δειτε ειναι η ζημια , εδω , πηνια/βολαν.
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
να πούμε ότι καλό θα είναι να μην τα πολύ πειράζουμε ..
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Στο mode αυτο d1 που ειναι περι διαγνωσης δε μπορεις να ρυθμισεις τιποτα , μια και το λεει η λεξη διαγνωση, εκει μας δειχνει μονο τι διαβαζουν οι αισθητηρες ετσι δε μπορεις να χαλασεις τιποτα!
Μονο τα Co μπορεις και τη διαγραφη των errors , στο d62 , που ειπα παραπανω!
Μονο τα Co μπορεις και τη διαγραφη των errors , στο d62 , που ειπα παραπανω!
- kostdouk
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 16:19
- Model: -
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Αυτά (Διαγνωστικός έλεγχος και fault contitions) ισχύουν και για το FZ6 S2 2007 ;;;
Fazer600S2 στο δρόμο,Gibson Les Paul στο σπίτι, Χωρίς συνταγή γιατρού,Λέτε να γίνω καλά???
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Πολυ καλη ερωτηση τα errors ισχυουν απο οτι ξερω...σημερα δε προλαβα ενα φιλο να δοκιμασω(αν το δω αυριο μεθαυριο) το diag αν μπαινεις με τον ιδιο τροπο ....FZ1 & TDM900 ΙΣΧΥΕΙ ιδιος τροπος ιδια errors, δε μπορω να φανταστω γιατι οχι (κοστος και ευκολια, συμφερει και βολευει ) και στο FZ6 και S2 , αν με προλαβει καποιος απο εδω ας το πει αν ισχυει η παραπανω διαδικασια του diag , δοκιμαζωντας τα παραπανω!
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Νομιζω ισχυουν και για το FZ6 και S2 αλλα και για το ΧΤ660 κ λογικα και για Tenere
PS Υπαρχει επισης ενας κωδικος (δεν θυμαμαι ποιος) που δειχνει αν εχει πεσει η μηχανη ή οχι. Δεν ξερω απο τι αισθητηρα το κανει απλα φανταζομαι
PS Υπαρχει επισης ενας κωδικος (δεν θυμαμαι ποιος) που δειχνει αν εχει πεσει η μηχανη ή οχι. Δεν ξερω απο τι αισθητηρα το κανει απλα φανταζομαι
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
d08 αισθητηρας γωνιας κλισης!killervolos έγραψε: PS Υπαρχει επισης ενας κωδικος (δεν θυμαμαι ποιος) που δειχνει αν εχει πεσει η μηχανη ή οχι. Δεν ξερω απο τι αισθητηρα το κανει απλα φανταζομαι
1η φωτο , τελευταιο error!
και...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... 5%CF%82+52
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
ευχαριστώ για την βοηθεια!εκτος απτο diag mode ειναι και το Co εκει τι ρυθμήσεις μπορουμε να κανουμε??
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
ναι φιλε οπως λεει και ο φιλος απο κατω ειναι ο d08 αλλα πως μπορουμε να μαθουμε ποσες φορες εχει πεσει η μηχανη?( ο κωδικος απλως δειχνει τη γωνια κλισης) ας με διορθώσει καποιος αν κανω λαθος.killervolos έγραψε:Νομιζω ισχυουν και για το FZ6 και S2 αλλα και για το ΧΤ660 κ λογικα και για Tenere
PS Υπαρχει επισης ενας κωδικος (δεν θυμαμαι ποιος) που δειχνει αν εχει πεσει η μηχανη ή οχι. Δεν ξερω απο τι αισθητηρα το κανει απλα φανταζομαι
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
δειχνει το error πεσιματος μονο , οχι ποσες φορες εχει πεσει!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
δε κανεις τιποτα ποτε μονος , μονο με καυσαναλυτη και το μηχανικο απο πανω!pre7dator έγραψε:ευχαριστώ για την βοηθεια!εκτος απτο diag mode ειναι και το Co εκει τι ρυθμήσεις μπορουμε να κανουμε??
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
τελικα o τροπος στην εισοδο του diag ισχυει και στα υπολοιπα μοντελα , εκτος του tenere!jskf16 έγραψε:Πολυ καλη ερωτηση τα errors ισχυουν απο οτι ξερω...σημερα δε προλαβα ενα φιλο να δοκιμασω(αν το δω αυριο μεθαυριο) το diag αν μπαινεις με τον ιδιο τροπο ....FZ1 & TDM900 ΙΣΧΥΕΙ ιδιος τροπος ιδια errors, δε μπορω να φανταστω γιατι οχι (κοστος και ευκολια, συμφερει και βολευει ) και στο FZ6 και S2 , αν με προλαβει καποιος απο εδω ας το πει αν ισχυει η παραπανω διαδικασια του diag , δοκιμαζωντας τα παραπανω!
- stathis
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 547
- Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 22:16
- Model: -
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Βρε θα το απενεργοποιησω , να μου σβηση σε καμια στροφη και…. !
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
Μηπως γνωριζει καποιος αν οι τιμες των Co για καθε κυλινδρο ειναι στανταρντ απο το εργοστασιο?
Και ποιες πρεπει να ειναι?
Ξερω οτι ο C1 και ο C4 πρεπει να εχουν την ιδια τιμη και ο C2 με τον C3 επισης την ιδια τιμη
Σημερα ψαχνωντας διαπιστωσα:
Co 1 = -5
Co 2 = 20
Co 3 = 20
Co 4 = 2
Χρειαζεται καποια ρυθμιση ο 1 και ο 4?
Και ποιες πρεπει να ειναι?
Ξερω οτι ο C1 και ο C4 πρεπει να εχουν την ιδια τιμη και ο C2 με τον C3 επισης την ιδια τιμη
Σημερα ψαχνωντας διαπιστωσα:
Co 1 = -5
Co 2 = 20
Co 3 = 20
Co 4 = 2
Χρειαζεται καποια ρυθμιση ο 1 και ο 4?
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
killervolos έγραψε: Μηπως γνωριζει καποιος αν οι τιμες των Co για καθε κυλινδρο ειναι στανταρντ απο το εργοστασιο?
Και ποιες πρεπει να ειναι?
αυτο ελειπε ...δεν ειναι απαραιτητο ολοι οι κινητηρες να ειναι σεταρρισμενοι το ιδιο!
Ξερω οτι ο C1 και ο C4 πρεπει να εχουν την ιδια τιμη και ο C2 με τον C3 επισης την ιδια τιμη
πως προκυπτει αυτο
Σημερα ψαχνωντας διαπιστωσα:
Co 1 = -5
Co 2 = 20
Co 3 = 20
Co 4 = 2
και εμενα ετσι ειναι...
Χρειαζεται καποια ρυθμιση ο 1 και ο 4?
αν δεν εχεις σκαλισει κατι ..οχι!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης