φιλε theod εχω μπερδευτει με ολη την συζητηση και περι μαρκας σωληνακια,προσωπικα πιστευω οτι ολα σωληνακια υψηλης ειναι ιδια απλως αλλαζει η μαρκα στο fz1-n που εχω πηρα απο ebay καποια σωληνακια σε καλη τιμη με ονομασια cobra ολος τυχαιος ηταν hel απλως ο τυπος ειχε βαλει πανω το λογοτυπο του,λοιπον τα τοποθετησα χωρις αποστατη και με μια σωστη εξαερωση δουλεψαν τελεια και εμπρος και πισω απλως ειναι πιο απολυτα τι εννοω,
με το που θα βαλεις λιγο δυναμη πιανουν κατευθειαν,τωρα η διαφορα με τα μαμα ειναι οτι σε μεγαλες θερμοκρασιες τα μαμα σωληνακια διογκωνονται με αποτελεσμα περισσοτερη δυναμη για φρενο,ενω τα υψηλης παραμενουν στην ιδια κατασταση.
Την ιδια ανταποκριση εχω δει και στα δυο αυτοκινητα που φοραω υψηλης,
Μηπως λεω,μηπως θα επρεπε να γινει μια πιο σωστη εξαεωρηση και τα σωληνακια να φευγουν κατευθειαν απο την τρομπα και να καταλειγουν το ενα στην μια δαγκανα και το αλλο στην αλλη,
αν θες για δοκιμη παρε ενα τηλεφωνο στο 6941566506 begin_of_the_skype_highlighting 6941566506 end_of_the_skype_highlighting και ελα να δοκιμασεις τα φρενα μου,μηπως και δεις διαφορα η στην τελικη μπορει να κανω και λαθος και να μην σου αρεσει ετσι οπως φρεναρουν.