Αγορά stabilizater...

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
fzoner

Αγορά stabilizater...

Δημοσίευση από fzoner »

Χαιρετίσματα σε όλους,
Σκέφτομαι την τοποθέτηση σταμπιλιζατέρ στο μηχανάκι. Θα έχετε παρατηρήσει ίσως ότι το μηχανάκι λόγω και του φαρδιού τιμονιού είναι ιδιαίτερα νευρικό σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα η WP και Ohlins δεν έχουν βγάλει τις βάσεις για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Παρόλα αυτά βρήκα σε Mattris, bitubo kai hypepro. Ήθελα την γνώμη σας για τον τρόπο λειτουργίας του αν καποιος έχει ανάλογη εμπειρία...δεδομένου οτι δεν είναι ηλεκρονικά ελεγχόμενο. Εχω διαβάσει οτι τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν μόνο σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης του τιμονιού ενώ σε αργές αλλαγές δεν επεμβαίνουν. Για την δική μας περίπτωση λέτε να βαρύνει το τιμόνι όταν πάμε να στρίψουμε π.χ. το τιμόνι σε όλη του την γωνία? Δεν θέλω να το μετανιώσω γιατι το κόστος του είναι κοντά στα 500 ευρώ... :shock: :shock:

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Απο τα λιγα που ξερω επι του θεματος, ειναι οτι οι μηχανικοι σταθεροποιητες ειναι ρυθμιζομενοι, οπως τα αμορτισερ της μοτο ενα πραγμα.
Μπορεις να τους ρυθμιζεις σκληρους, για γρηγορη οδηγηση - πιστα εως μαλακους για συνηθισμενη καθημερινη χρηση. Σκεψου ομως, να τον εχεις στη σκληρη ρυθμιση λογω σβελτου ταξιδιου και να χρειαστεις να κανεις μια σταση για καφε, στα διοδια κτλ και να ξεχασεις να τον επαναφερεις στο μαλακο. Θα πας να κανεις επιτοπια μανουβρα και θα σου φυγουν τα χερια. Το ρυθμιστικο τους ειναι μια ροδελλα, ευκολα προσβασιμη φυσικα.
Για πιστα σιγουρα αξιζουν, παραπερα ισως ειναι υπερβολη.

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Frezas »

nfot έγραψε: Για πιστα σιγουρα αξιζουν, παραπερα ισως ειναι υπερβολη.
Νομιζω στους Ελληνικους δρομους ειναι περισσοτερο χρησιμο ενα σταμπιλιζατερ,
διοτι η πιστα δεν εχει της ανωμαλιες, σαμαρακια , λακουβες που εχει
ο δρομος και που ειναι οι αιτιες αποσταθεροποιησης του μπροστινου.

Σιγουρα θα βαρυνει το τιμονι σε επιτοπιες μανουβρες αλλα πιστευω οτι θα
βελτιωθει αισθητα η νευρικοτητα του.

Βεβαια ειναι και τα 500 ευρω που ειναι πολλαααα.... :(
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D ισως χρειαζεται ενα σταμπιλιζατερ(το γυμνο πιο πολυ) αλλα οχι οτι εαν δεν το βαλεις εχεις το φοβερο προβλημα και πρεπει να το αγορασεις σωνει και καλα :!: ισως καλυτερα να εχεις καλες ρυθμισεις στης αναρτησεις και οταν συναντας καποιο σαμαρι να αφησεις αυτες να κανουν την δουλεια και εσυ απλως να εισαι ηρεμως και χαλαρως και το τιμονι θα επανερθει φυσιολογικα στην θεσει του :D και τα λεω αυτα με κακια περιπετεια προτεινος :shock:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Εγώ δεν πιστεύω ότι το μηχανάκι πραγματικά χρειάζεται αμορτισέρ τιμονιού - και πόσο μάλλον όταν αυτό κοστίζει τόσα (παράλογα) λεφτά....

Σε άλλα μηχανάκια (όπως πχ το Ρ6 του Αντρέα όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω) όντως είναι πολύτιμο και προσθέτει ασφάλεια γιατί οι πολύ γρήγορες γεωμετρίες τους τα κάνουν ευπαθή, αλλά στο FZ1 το θεωρώ υπερβολή και σπατάλη....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης