Ρυθμίσεις ανάρτησης

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

εχω μαμα ρυθμισεις αλλα με 5 ολινς λαδια και το μπροστινο ειναι σαφως πολυ καλυτερο απο πριν(την ιδια γνωμη εχει και ο φρεζας)
στο πισω ειμαι προφορτιση 5 και τερμα αποσβεση επαναφορας
νους χανια και σωματι στρινγκ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

θεοδωρος έγραψε:στο πισω ειμαι προφορτιση 5 και τερμα αποσβεση επαναφορας
Η προφόρτιση σωστά, αλλά δεν "κλωτσάει" άσχημα στις ανωμαλίες με τέρμα την απόσβεση επαναφοράς ??? Το είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή αλλά όπου το οδόστρωμα δεν ήταν τέλειο είχα "κλωτσιές" πίσω στις ανωμαλίες πράγμα που και εμένα ταλαιπωρούσε και ανασφάλεια μου μετέδιδε...
Σε περιβάλλον πίστας ή σε δρόμους στυλ Αττικής οδού φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι καλό, αλλά για τους τυπικούς Ελληνικούς δρόμους δεν είμαι σίγουρος... :roll:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

ετσι ειναι και επισης δεν εχεις και το καλυτερο ιδανικο σακγ απλως ειναι καλη ρυθμισει για να πιεσεις το μοτο οπου η ανεσει δεν εχει και τον πρωτο λογω επισης εχει βοηθηση και το 55 προφιλ αφου αποροφα καλυτερα τους οποιους κραδασμους :!:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από savvas »

Θελω να αλλαξω το αμορτισερ πισω!
Σκέπτομαι τα παρακατω:
Ohlins: με χαλαει το ξεχωριστό μπουκαλακι αζωτου
HyperPro: στο Αμερικανικο φορουμ, ενας εκει δηλωνει απολυτα ευχαριστημενος, και το βρισκει καλυτερο απο τα ohlins και penske που ειχε στο παρελθον!
White Power: Αυτα δεν ειναι τα ιδια με τα HyperPro? Στα site τα βρισκω διαφορετικα, αν και δεν τα εψαξα πολύ.

Καμιά βοήθεια... :(

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από douris7 »

απο wp που τα εχει φιλος απλα τελεια (αν και οτι και να βαλεις θα δεις τεραστια διαφορα) ειναι ποιο σκληρα απο μαμα (παιζει και η ρυθμισει ετσι)αλλα ταυτοχρονα και τοσο γλυκα πανω στον δρομο οσο αφορα της αποσβεσεις παντως οτι και να βαλεις θα αλαξει το μοτο τελειως.......................αντε να μας πεις και τις δικε σου εντυπωσεις φιλαρακο :D :D
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
Alex
Δημοσιεύσεις: 1033
Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από Alex »

εσυ οτι και να βαλεις αργος θα εισαι!!! :lol: :lol: :lol:
Yamaha R1-Scott voltage-?

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από douris7 »

τι να κανουμε μπρε δεν εχουμε ολοι το ταλεντο σου +:Whistle=+::-

με τα



ψιλοτακουνα τα κουνια σου :mrgreen: :/abwave::)
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από savvas »

Παράγγειλα το Ohlins! :mrgreen:
Την περασμένη Κυριακή, οδήγησα σε στριφτερα βουνά, το Fazer ενός φίλου με Ohlins μπρος-πίσω.
Απίστευτη αίσθηση εμπιστοσύνης! :shock:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από savvas »

Το έβαλα χθες βράδυ.
Άλλο πράμα... :D
Αξίζει...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από Theod »

Απαιτούμε λεπτομέρειες... :twisted: :twisted: :twisted:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από savvas »

Πνίγομαι (στη δουλειά), έτσι είναι στα νησιά, κάθε καλοκαίρι!
Λεπτομέρειες, μετά τη 1 Οκτώβρη!

Αξίζει τα λεφτά του... :D

Άβαταρ μέλους
dim850
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: Κυρ 10 Φεβ 2008, 19:37
Model: -
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από dim850 »

Theod έγραψε:Λοιπόν...γράψτε εδώ τις επεμβάσεις που έχετε κάνει στις αναρτήσεις σας και τις εντυπώσεις κατά την οδήγηση ανάλογα την ρύθμιση...


Ξεκινάω... :P

Στην αρχή, ειδικά πίσω μου φαίνονταν ΠΑΝΣΚΛΗΡΗ...
Όσο πέρναγε ο καιρός και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν, συνέβαιναν ταυτόχρονα 2 πράγματα....Εγώ τις συνήθιζα, και παράλληλα αυτές με το δούλεμα μαλακώνανε... :lol:
Μετά τα πρώτα 4.000χλμ που ένοιωσα ότι ήρθαν στο φυσιολογικό τους, άρχισα τις πρώτες απόπειρες να φέρω την ανάρτηση κοντύτερα στα μέτρα μου και στα γούστα μου...
Έκανα αρκετές δοκιμές και τουλάχιστον προς το παρόν (το κοντέρ λέει 6.000χλμ) έχω καταλήξει στις κάτωθι ρυθμίσεις

ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +1 γραμμή σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 5 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης +1κλικ από μαμά (= 4κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς +3κλικ από μαμά (=12 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

ΠΙΣΩ
Προφόρτιση +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ - ζυγίζω όμως και 95 κιλά:oops: , για αναβάτες των 70-80 κιλών μάλλον το +1 κλίκ=θέση 4 να είναι αρκετό)
Απόσβεση επαναφοράς +4 κλικ από μαμά (= 2 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό)

ΛΑΣΤΙΧΑ
Μαμά Michelin Pilot Road με πιέσεις 38 πίσω - 34 μπροστά (μετρημένα ΚΡΥΑ και με ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο...)


Με αυτές τις ρυθμίσεις μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος όσο αφορά την στιβαρότητα, την αίσθηση και την ευστάθεια....
Το μηχανάκι ήταν που ήταν στιβαρό και σταθερό, τώρα απλά έχει γίνει βράχος και μάλιστα χωρίς να υποφέρει ιδιαίτερα η άνεση (μην το συγκρίνετε όμως και με κανένα .....Βαραντέρο... :D)
Δίνει τρομερή αυτοπεποίθηση και στρίβει "με την μια" χωρίς υποψία πλεύσεων, κουνήματος, ή "ψαρέματος". Ένα χοροπήδημα της πίσω ανάρτησης στις κοφτές-εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου δεν θα το αποφύγετε ότι και να κάνετε, αλλά τουλάχιστον όσο το οδόστρωμα είναι σε λογικά πλαίσια θα φχαριστιέστε να οδηγείτε και να πιέζετε...
Να προσθέσω επίσης ότι με τις ανωτέρω ρυθμίσεις το μηχανάκι περνάει τις ανωμαλίες με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια "αίσθηση σκληρότητας" τόσο με την εμπρός όσο και με την πίσω ρόδα, πράγμα που (άσχετα από τις προσωπικές επιλογές του καθενός) δείχνει ότι οι αναρτήσεις είναι "όμοια" ρυθμισμένες τόσο στην σκληρότητα όσο και στις αποσβέσεις - πράγμα που συνεισφέρει τα μέγιστα στην ομοιογένεια και το ζύγισμα του συνόλου κατά την οδήγηση, και δείχνει αν μη τι άλλο μια πετυχημένη εφορμογή ρυθμίσεων....

ΠΡΟΣΟΧΗ Αν επιχειρήσετε να κάνετε τις παραπάνω ρυθμίσεις σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, το πιθανότερο είναι να τα "παίξετε" με την σκληρότητά του...Αφήστε πρώτα να γράψει 4-5Κ χιλιόμετρα για να έρθουν στο φυσιολογικό τους και μετά μπορείτε να ψαχτείτε με καλύτερα αποτελέσματα.

Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με το FZ1 σε δικάβαλλες καταστάσεις, αλλά προσωπικά με βάση το ανωτέρω μονοκάβαλλο σετ-απ, θα αύξανα τις πιέσεις των ελαστικών στο 42-36 και ίσως (ανάλογα το βάρος του συνεπιβάτη) θα έδινα και άλλο +1 κλικ στην προφόρτιση πίσω.... :/abwave::)

Αφου εγραψα και εγω λιγα χλμ 8000 ειπα να πειραξω τις αναρτησεις δοκιμασα τις παραπανω ρυθμισεις του theod με την διαφορα στην προφορτιση του πισω 1 κλικ λιγοτερο δλδ 1 κλικ από μαμά (θέση 4 από 3 που είναι στάνταρ) η διαφορα προς το καλυτερο ειναι αισθητη και δειχνει αρκετα ομοιογενες.
thx teod :/abwave::)

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από Theod »

Ψιτ…εσείς με τα FZ1….

Δοκιμάστε στο πηρούνι σας αυτές τις ρυθμίσεις…

ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = + 2,5 ή 3 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 3 ή 2,5 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης
Απόσβεση συμπίεσης = – 4 κλικ από μαμά (= 9 κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = + 4 ή +5 κλικ από μαμά (= 11 ή 10 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

Η αύξηση της προφόρτισης επαναφέρει τα sag σε κανονικό επίπεδο (ειδικά σε λίγο "κουρασμένα" ελατήρια σαν τα δικά μου που έχουν γράψει +25.000χλμ) και δίνει μεγαλύτερη διαθέσιμη διαδρομή στην ανάρτηση. Η ελαφριά σκλήρυνσή της από την αύξηση της προφόρτισης αντισταθμίζεται προς το μαλακότερο από την μείωση της απόσβεσης συμπίεσης, με τελικό αποτέλεσμα το πηρούνι παρά την αύξηση της προφόρτισης να γίνεται πιο μαλακό και απορροφητικό στις μικροανωμαλίες.
Ταυτόχρονα βουτάει μεν μια ιδέα πιο απότομα στο δυνατό φρενάρισμα αλλά χωρίς σε καμμία περίπτωση να πλησιάζει τα όρια της διαδρομής του, και αυτό το "βούτηγμα" είναι καλό για την πρόσφυση του ελαστικού στους γυαλισμένους δρόμους και κάνει την γεωμετρία της μηχανής λίγο πιο γρήγορη πριν το στρίψιμο. Ταυτόχρονα η αύξηση της απόσβεσης επαναφοράς το κάνει να διαβάζει καλύτερα τις συνεχόμενες ανωμαλίες και του δίνει μια καλύτερη - στιβαρότερη αίσθηση…. Πιστεύω ότι θα σας ικανοποιήσει - εγώ είδα διαφορά προς το καλύτερο…

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από jskf16 »

να πουμε βεβαια οτι οι ρυθμισεις για καθε οδηγο ειναι διαφορετικες ειτε απο το στυλ που οδηγει...ειτε απο το βαρος του οδηγου...ειτε απο το ποσο ταλαιπωρημενες ειναι οι αναρτησεις και θελουν ισως καποιο σερβις ..και να ανταπεξερχονται σε αυτα που ζηταμε..για αυτο κατα καιρους τις ξαναρυθμιζουμε ..αφου την εχουν <<ακουσει>>...ισως :mrgreen:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από Theod »

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ... Αν υπήρχε μια και μόνο ρύθμιση που θα ήταν τέλεια για όλους τους οδηγούς και για όλες τις συνθήκες τότε κανένα μηχανάκι δεν θα είχε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης