Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Theod έγραψε: Πριν πάρεις την απόφαση να αλλάξεις ελατήρια δοκίμασε να ρυθμίσεις την ανάρτηση μπροστά όπως παρακάτω...

τελικα με τις ρυθμισεις του θαναση ειδα διαφορα :)
αλλα μου μπηκαν ιδεες για την πισω τωρα :oops:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Theod »

Kwsths έγραψε: αλλα μου μπηκαν ιδεες για την πισω τωρα :oops:
Πίσω λόγω έλλειψης ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης και γενικότερης φθηνοκατασκευής του αμορτισέρ-ελατηρίου είναι δύσκολα τα πράγματα αλλά θα το προσπαθήσουμε και πιστεύω ότι μια μικρή βελτίωση θα την πετύχουμε...Θα το είχαμε ήδη κάνει σήμερα αλλά μας χάλασε τα σχέδια η βροχή... Next time... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Frezas »

Theod έγραψε: Πίσω λόγω έλλειψης ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης και γενικότερης φθηνοκατασκευής του αμορτισέρ-ελατηρίου είναι δύσκολα τα πράγματα αλλά θα το προσπαθήσουμε και πιστεύω ότι μια μικρή βελτίωση θα την πετύχουμε...Θα το είχαμε ήδη κάνει σήμερα αλλά μας χάλασε τα σχέδια η βροχή... Next time... :/abwave::)
Σημερα ασχολήθηκα λιγο με τις αναρτησεις. Η πισω αναρτηση ΕΧΕΙ αποσβεση συμπιεσης. Η μοναδικη ρυθμιση κατω απο το αμορτισερ ειναι η αποσβεση συμπιεσης.
Προσωπικα εβαλα τη συμπιεση 5 κλικ πριν το τελος και τη προφορτηση στο πεντε.(πισω αμορτισερ)
Δε το εχω δοκιμασει ακομα ομως, μονο στατικα απο τη βυθιση του αμορτισερ.

Οσον αφορα το μπροστα θεωρω οτι θελει πιο σφιχτα την αποσβεση επαναφορας απο το -10 που εχεις βαλει. Διοτι με μαλακη συμπιεση και μαλακη επαναφορα θα εχει πολυ κουνημα. Σχετικα μαλακη συμπιεση (πχ. -7 απο το τελος) για να διαβαζει αλλα σφιχτη επαναφορα (-4 απο το τελος) για να μην επιστρεφει γρηγορα και κλωτσαει.
Τη προφορτιση την εχω και εγω στις 3 γραμμες.

Βεβαια ολα τα παραπανω αναφερονται σε αναρτησεις με 31000, εμενα που ειμαι 66 κιλα,
και για "σπορ-τουριστικη" οδηγηση.
show must go on....

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Theod »

+:Shame on you=+:[-X
Αντρέα η βίδα στο πίσω αμορτισέρ ρυθμίζει REBOUND DAMPING δηλαδή ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ...Τουλάχιστον έτσι λέει το μάνουαλ και η κοινή λογική - προσωπικά δεν έχω δεί ποτέ κανένα αμορτισερ που να έχει μια μόνο ρύθμιση απόσβεσης και αυτή να είναι η συμπίεσης. Πάντα η επαναφορά είναι...

Για τα υπόλοιπα...φυσικά και ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από jskf16 »

Frezas έγραψε: Προσωπικα εβαλα τη συμπιεση 5 κλικ πριν το τελος και τη προφορτηση στο πεντε.(πισω αμορτισερ)
ετσι το χω.... :)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Frezas »

Θαναση και εγω αυτο νομιζα, μεχρι που το δοκιμασα. Αν δε κανω λαθος, που δε κανω.... :mrgreen: αυτο που ειδα ηταν οτι με τη ρυθμιση τερμα σκληρη, το αμορτισέρ ειχε χασει τη διαδρομη του οταν το πιεζα προς τα κατω. Δεν ειχε σχεδον καθολου συμπιεση. Οτι δλδ συμβαινει οταν επεμβαινουμε στο αριστερο πιρουνι μπροστα.
Αν δε βαριεσαι δοκιμασε το και εσυ να δεις και να μου πεις, μηπως τα εχω μπερδεψει κιολας.
show must go on....

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Theod »

Το να ρυθμίζει ΜΟΝΟ απόσβεση συμπίεσης κατά 99,999% αποκλείεται....Παίζει μια μικρή πιθανότητα να ρυθμίζει "γενικά" απόσβεση αυξομειώνοντας τις κύριες διόδους λαδιού και έτσι να επιδρά ταυτόχρονα ΚΑΙ στην συμπίεση, ΚΑΙ στην επαναφορά χωρίς διάκριση...Πάντως η YAMAHA το αναφέρει ως ρύθμιση rebound damping...


Πάντως άσχετα με τα ανωτέρω, και εγώ όσο αφορά την πίσω ανάρτηση έχω καταλήξει ότι η μόνη υποφερτή ρύθμιση είναι η προφόρτιση στο 5 (δηλ + 2κλικ από μαμά) και η απόσβεση 4-5 κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό (από 6 κλικ που είναι μαμά)....

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Frezas »

Μαζι σου σε αυτο που λες. Παντως χανεται τελειως η βυθιση αν το σφιξεις τερμα. Αντε κατεβα κατω να το δεις....... +:Whistle=+::- ....μη βαριεσαι..... :lol:
show must go on....

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Theod »

Θα του ρίξω μια ματιά με την πρώτη ευκαιρία... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Frezas έγραψε: Βεβαια ολα τα παραπανω αναφερονται σε αναρτησεις με 31000, εμενα που ειμαι 66 κιλα,
και για "σπορ-τουριστικη" οδηγηση.
και γω εκει κοντα ειμαι σε κιλα...
το προβλημα σε μενα ειναι οτι κανω διπλος συχνα ομως και δεν ξερω αν πρεπει να αλλαζω κατι.

@Θαναση αντε δες να μας πεις για το πισω :mrgreen:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: service 20.000

Δημοσίευση από Theod »

Kwsths έγραψε:
@Θαναση αντε δες να μας πεις για το πισω :mrgreen:

άσχετα με το πως λειτουργεί η ρύθμιση του αμορτισέρ, η μόνη ρύθμιση που εγώ έχω βρεί "υποφερτή" και αυτή είχα σκοπό να σου κάνω να δοκιμάσεις είναι

Πίσω
Προφόρτιση = στο 5 = + 2 κλικ από την μαμίσια ρύθμιση
Απόσβεση = 4 ή 5 κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό = βιδώνεις δεξιόστροφα την βίδα μέχρι να τερματίσει και μετράς 4 ή 5 κλικ πίσω (αριστερόστροφα). Πάντως και στην μαμά ρύθμιση να αφήσεις την απόσβεση (6 κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) σοβαρό θέμα δεν έχεις... Από την αλλαγή της προφόρτισης θα δείς την όποια διαφορά και όχι από τα +/- 1 κλικ στην απόσβεση....

Αν δεν θέλεις να το κάνεις εσύ, αγγάρεψε κάποιον από τα παιδιά της λέσχης που ξέρει - 2 λεπτά δουλεια είναι και χρειάζεσαι το γαντζόκλειδο με την προέκτασή του που έχεις στα εργαλεία και ένα ίσιο κατσαβιδάκι...Αλλιώς στο κάνω εγώ με την πρώτη ευκαιρία...

Με τις ρυθμίσεις αυτές δουλεύει σχετικά καλά μονοκάβαλλος και αρκετά καλύτερα δικάβαλλος ή φορτωμένος....Αν και βελτιώνεται κάπως σε σχέση με την μαμά ρύθμιση, δεν παύει να μην γίνεται όπως εγώ θα ήθελα... Τέσπα...Αν και αυτή η ρύθμιση δεν σε ικανοποιήσει τότε δυστυχώς η αλλαγή του ελατηρίου-αμορτισέρ είναι μονόδρομος....

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Δημοσίευση από jskf16 »

παντως νομιζω οτι αυτα τα κλικ κλικ :mrgreen: ειδικα στην αποσβεσης επαναφορας στο πισω αμορτισερ την ακουνε ανα 3 κλικ :mrgreen: δηλαδη απο το 1 που ειναι το Min μεχρι το 12 που ειναι το max , εχω την εντυπωση οτι η πραγματικα λειτουργικες επεμβασεις ειναι απο το 6 που ειναι standard , να ανεβαινεις ή κατεβαινεις ανα 3κλικ.... :roll: ελπιζω να το εξηγησα καλα :mrgreen:

αααα...επισης Κωστη εσυ εχεις καποιο ποιο ποιοτικο αμορτισερ απο τα 06 , οποτε οι παραπανω ρυθμισεις ειναι ενας καλος οδηγος να ξεκινησεις απο καπου και απο εκει και περα , οδηγικα και μονο θα βαλεις + ή - στο ολο πακετο!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Δημοσίευση από Theod »

Έχεις δίκιο...Σε ΑΥΤΟ το αμορτισέρ 1-2 κλικ κάνουν απειροελάχιστη διαφορά (τα καλά αφτερμάρκετ "ακούνε" πολύ καλύτερα στις ρυθμίσεις). Γιαυτό και είπα στον Κωστή ότι κυρίως από αύξηση της προφόρτισης θα δεί την όποια διαφορά και η ρύθμιση της απόσβεσης δεν είναι κρίσιμη.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Δημοσίευση από jskf16 »

οκ...καλως!
.....το ειπα επειδη με το να το ρυθμιζω , μου δημιουργηθηκε αυτη η εντυπωση , ευχαριστω για την επιβεβαιωση :!: :wink:

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση μπροστα και πισω αναρτησης

Δημοσίευση από Giannis X »

ρε παιδια σε καθε αναβατη θελει αλλη ρυθμιση.τι συζητατε +:Think=+::-k
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες