Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

Καλημέρα.
Εχω το εξής πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθειά σας όποιος γνωρίζει.
όσο και αν "μαζέψω" τον συμπλέκτη, το μηχανάκι συμπλεκτάρει στο όριο. τι θέλω να πώ...
Σταματημένος με πρώτη και πατημενο συμπλέκτη και όταν σκάω γκαζιές το μηχανάκι κλωτσάει. σαν να πάει να ξεκινήσει.
Επίσης στις αλλαγές ο μοχλός δυσκολέυεται πολύ. έχει πονέσει ο πόδι μου απο τον λεβιέ.
Άλλαξα και ντίζα συμπλέκτη (αλλο παλι αυτό.....δεν υπάρχει λέμε....έλησα ολόκληρο το μηχανάκι για να αλλάξω μια ντίζα :{}\/? ) αλλα τίποτα.
γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό???
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Άβαταρ μέλους
BARBATUS
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 16:04
Model: -
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από BARBATUS »

Πιθανόν κολλάνε οι δίσκοι του συμπλέκτη και οφείλετε στην ποιότητα λαδιού τι λάδια βάζεις?? πόσα χλμ έχουν κάνει??

Η άλλη περίπτωση είναι να έχει πρόβλημα η καμπάνα δηλαδή να έχει κάνει (πολεμίστρες) και να μην απομονώνει σωστά(πιο σπάνιο και συναντατε σε ζορισμενα μοτο)
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

λάδια ειναι κάτι γαλλικά IPone, αλλα έχουν πολύ λίγα χιλ. λιγότερο απο 2000.

Εμένα πάει το μυαλό μου στα ελατήρια της καμπάνας αλλα δεν είμαι και σίγουρος...
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Άβαταρ μέλους
BARBATUS
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 16:04
Model: -
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από BARBATUS »

Αν το μοτο έχει πιεστεί πολύ (άγριες επιτάχυνσης κατεβάσματα με πολλά σουζες & συχνά πυκνά)τότε πολύ πιθανόν να έχει βαρέσει καμπάνα αν όχι τότε κατά μεγάλο ποσοστό είναι τα λάδια άλλαξε μάρκα.
Όταν τα ελατήρια έχουν κάτσει η όταν οι βίδες που τα κρατούν χαλαρώσουν τότε το μηχανάκι θα πατινάρει κι εμείς έχουμε το αντίθετο πρόβλημα έτσι δεν είναι?? οπότε ξέχνα τα ελατήρια μην τα αλλάξεις τσάμπα (όπως και τη ντιζα)
Εγω θα άλλαζα τα λάδια άλλη μάρκα-τύπο κι αν εξακολουθούσε το πρόβλημα (δεν πιστεύω) θα έλεγχα τη καμπάνα:/abwave::)
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...

DeusEx
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Τρί 26 Μάιος 2009, 23:44
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από DeusEx »

εχει ενα πραγματακι εκει που ξεκιναει το καλωδιο, στην μανετα κοντα, το οποιο γυρναει γυρο γυρο με λιγη προσπαθεια.

Αυτο ειναι ο ρυθμιστης , παιξε λιγο κ θα το φερεις στα ισια του !

Οσο για την αλλαγη της ντιζας την εκανα κ γω φιλε μου σε naked , απο εκει που περναει απο το οργανο το εβαλλα να περναει απο κει που ειναι τα φλας για να μην γρατζουναει το οργανο, κ μου εφυγε ο πατος ... μεγαλο πακετο

Αν δεν παιξει με τον ρυθμιστη στην μανετα, εχει ενα δευτερο ρυθμιστη εκει που περναει στον κινητηρα , παιξε κ με αυτο λιγο ...

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από manos_mas »

φιλε και μενα τα ιδια μου κανει.... σε καταλαβαινω....
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

BARBATUS έγραψε:Αν το μοτο έχει πιεστεί πολύ (άγριες επιτάχυνσης κατεβάσματα με πολλά σουζες & συχνά πυκνά)τότε πολύ πιθανόν να έχει βαρέσει καμπάνα αν όχι τότε κατά μεγάλο ποσοστό είναι τα λάδια άλλαξε μάρκα.
Όταν τα ελατήρια έχουν κάτσει η όταν οι βίδες που τα κρατούν χαλαρώσουν τότε το μηχανάκι θα πατινάρει κι εμείς έχουμε το αντίθετο πρόβλημα έτσι δεν είναι?? οπότε ξέχνα τα ελατήρια μην τα αλλάξεις τσάμπα (όπως και τη ντιζα)
Εγω θα άλλαζα τα λάδια άλλη μάρκα-τύπο κι αν εξακολουθούσε το πρόβλημα (δεν πιστεύω) θα έλεγχα τη καμπάνα:/abwave::)
Έχεις δίκιο θα πατινάριζε αλλα ευτυχώς δεν πατινάρει καθόλου. Με 6η και τα δίνει όλα μέχρι τέλους χωρίς να ανεβαίνει μόνο το στροφόμετρο. Μάλλον λάδια θα αλλάξω σε πρώτη φάση γιατί μου το κάνει πολύ έντονα μόλις ζεστένεται. οταν είναι κρύο είναι καλύτερα τα πράγματα.
Υ.Σ.( Την ντίζα την άλλαξα δυστηχώς..και είχε πολύ ψωμί ακόμα. 46 Ευρω + 3 ώρες γαμ..:{}\/?..σι για να την αλλάξω.

Απο λάδια έχεις να προτήνεις κάτι? Motul και Ipone αποκλείονται....
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

DeusEx έγραψε:εχει ενα πραγματακι εκει που ξεκιναει το καλωδιο, στην μανετα κοντα, το οποιο γυρναει γυρο γυρο με λιγη προσπαθεια.

Αυτο ειναι ο ρυθμιστης , παιξε λιγο κ θα το φερεις στα ισια του !

Οσο για την αλλαγη της ντιζας την εκανα κ γω φιλε μου σε naked , απο εκει που περναει απο το οργανο το εβαλλα να περναει απο κει που ειναι τα φλας για να μην γρατζουναει το οργανο, κ μου εφυγε ο πατος ... μεγαλο πακετο

Αν δεν παιξει με τον ρυθμιστη στην μανετα, εχει ενα δευτερο ρυθμιστη εκει που περναει στον κινητηρα , παιξε κ με αυτο λιγο ...
Φίλε μου το ρύθμισα και στην μανέτα αλλα έχει και κάτω απο το ντεπόζιτο στο μέσον της ντίζας αλλον ένα ρεγουλατόρο που ρυθμίζει το μήκος της.
Εκεί την πάτησα. Νόμιζα ότι είχα ξεχηλωμένη ντίζα γιαυτό και δεν συμπλεκτάριζε καλά και πήγα και πήρα καινούργια.
Αλλα όταν την άλλαζα είδα ότι είχε και δέυτερο ρεγουλατόρο κάτω απο το ντεπόζιτο που μάζευε τόσο κι άλλο τόσο.
Με λίγα λόγια τσάμπα την άλλαξα την ντίζα. Δεν χρειαζόταν.
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Άβαταρ μέλους
BARBATUS
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 16:04
Model: -
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από BARBATUS »

Belray semi εγώ του έβαζα και δεν είχα πρόβλημα τώρα αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο καλύτερο.....
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...

DeusEx
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Τρί 26 Μάιος 2009, 23:44
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από DeusEx »

motul αποκλειονται ?! χμ, πως κ ετσι ? Εγω motul 15/50 εχω τωρα μεσα κ ειναι μια χαρα !

Μπορεις να δοκιμασεις κ τα Torco, επισης καλα, αλλα μαυρισαν γρηγορα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από jskf16 »

mkafetzis έγραψε:
DeusEx έγραψε:εχει ενα πραγματακι εκει που ξεκιναει το καλωδιο, στην μανετα κοντα, το οποιο γυρναει γυρο γυρο με λιγη προσπαθεια.

Αυτο ειναι ο ρυθμιστης , παιξε λιγο κ θα το φερεις στα ισια του !

Οσο για την αλλαγη της ντιζας την εκανα κ γω φιλε μου σε naked , απο εκει που περναει απο το οργανο το εβαλλα να περναει απο κει που ειναι τα φλας για να μην γρατζουναει το οργανο, κ μου εφυγε ο πατος ... μεγαλο πακετο

Αν δεν παιξει με τον ρυθμιστη στην μανετα, εχει ενα δευτερο ρυθμιστη εκει που περναει στον κινητηρα , παιξε κ με αυτο λιγο ...
Φίλε μου το ρύθμισα και στην μανέτα αλλα έχει και κάτω απο το ντεπόζιτο στο μέσον της ντίζας αλλον ένα ρεγουλατόρο που ρυθμίζει το μήκος της.
Εκεί την πάτησα. Νόμιζα ότι είχα ξεχηλωμένη ντίζα γιαυτό και δεν συμπλεκτάριζε καλά και πήγα και πήρα καινούργια.
Αλλα όταν την άλλαζα είδα ότι είχε και δέυτερο ρεγουλατόρο κάτω απο το ντεπόζιτο που μάζευε τόσο κι άλλο τόσο.
Με λίγα λόγια τσάμπα την άλλαξα την ντίζα. Δεν χρειαζόταν.
με προλαβατε..... :evil: ..οπως το περιεγραφες φαινονταν μια κακορυθμισμενη απομονωση.....στο θεμα λαδια agip full 15-50 δοκιμασε αν θες!

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από leras »

να προσθεσω οτι αν δεν γινετε κατι απο κει
στο σημειο που παει η ντιζα στο μοτερ μπορεις να κλεψεις και απο κει διαδρομη βγαζοντας την βιδα και περιστρεφοντας την οσο χρειαζεται(ειναι με "σκαλες")
killed by death !!!!!!!!!

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

DeusEx έγραψε:motul αποκλειονται ?! χμ, πως κ ετσι ? Εγω motul 15/50 εχω τωρα μεσα κ ειναι μια χαρα !

Μπορεις να δοκιμασεις κ τα Torco, επισης καλα, αλλα μαυρισαν γρηγορα
Δεν ξέρω.....τα είχα δοκιμάσει (τα motul) και μετά τα 1500 χιλ. σκλήρινε πολύ το κιβώτιο. Δεν έμεινα ικανοποιημένος.....
Θα δοκιμάσω μάλλον κάποιο απο αυτά που λένε τα παιδιά....

leras έγραψε: να προσθεσω οτι αν δεν γινετε κατι απο κει
στο σημειο που παει η ντιζα στο μοτερ μπορεις να κλεψεις και απο κει διαδρομη βγαζοντας την βιδα και περιστρεφοντας την οσο χρειαζεται(ειναι με "σκαλες")
Φίλε μου αυτό δεν παίζει. Έχει δύο παξιμάδια εκ' των οποίων το ένα είναι πρεσαριστό πάνω στην ντίζα. οπότε δεν γίνεται αυτό που λές. Εκτός αν κάνεις πατέντα και βάλεις ακόμα ένα παξιμάδι μόνος σου και κλέψεις ακόμα ένα εκατοστό. αλλα δεν νομίζω ότι χρειάζεται γιατί ο μεσαίος ρεγουλατόρος ανοίγει 2,5 εκατοστά. και 2 εκατοστά απο τον ρεγουλατόρο στην μανέτα..αν παρ'ολα αυτά δεν σου φτάνει για να τον μαζέψεις, νομίζω οτι πλέον χρειάζεσαι αλλαγή. Αν και είναι απίθανο να έχει ξεχυλώσει τόσο...αλλιώς δεν θα ήταν απο συρματόσχοινο αλλα απο λάστιχο. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από lyon »

Εχεις πμ...
:/abwave::)
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

mkafetzis
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:58
Model: -
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη.

Δημοσίευση από mkafetzis »

Σήμερα η καλή μου κάνει το service της.
Ρώτησα τον μηχανικό για το παραπάνω κλώτσημα που κάνει. Μου είπε ότι δεν υπάρχι γιατριά και οτι έτσι είναι.
Δεν είναι κάποιο πρόβλημα ούτε επηρεάζει σε κάτι. Μου είπε επίσης οτι πολλά FZ1 το κάνουν αλλα και R1 και R6. (ξέρει κάποιος κάτι γι' αυτό?)
Για το σασμάν που δυσκολέυεται οταν ζεστένεται μου είπε ότι απλώς θα αλλάξουμε λάδια (μάρκα). Επίσης μου πρότεινε να δουλέυω τον συμπλέκτη στο ένα τρίτο της διαδρομής και αλλαγές χωρίς διπλογκαζιές. όντως μπαίνουν πιο στρωτά και ευκολα αλλα γίνεται πιο απότομο και αμα έχεις δέυτερο άτομο πισω είναι δράμα. Άσε που αμα ανεβάσεις κανένα καινουργιο γκομενάκι επανω θα σε περάσει για ατζαμή και γιά σας... :mrgreen: :mrgreen:
Θα περιμένω το απόγευμα και βλέπουμε...
Δεν κοιμάμαι τωρα πια τα βράδια.....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης