koulis έγραψε: savvas,..... ..... ..... ... υγ:την διαχειριση στο μειγμα ποιος στην εφτιαξε?αυτος που σου τοποθετησε το commander?αυτος που σου εκανε το dyno?αν δεν θες να πεις φορα παρτιδα ονοματα στειλε πμ
Ένας βάζει χέρι στο μηχανάκι, ο Σάββας... (εγώ).
Το μίγμα το ρυθμισε το dyno.
Εδώ στο νησί, υπάρχει μόνο ένα δυναμόμετρο, είναι της dynojet, και λειτουργεί εδώ λιγότερο από χρόνο.
Δυστυχώς το να κάνεις απλά μια δυναμομέτρηση δεν θα σου πει αξιόπιστα πόσα άλογα βγάζει το εργαλείο... Εάν πας σε 2-3 διαφορετικά δυναμόμετρα θα πάρεις διαφορετικές τιμές.
Μήπως πρέπει να κανονίσουμε μια ομαδική δυναμομέτρηση για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε στο ίδιο δυναμόμετρο και με ίδιες συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, χειριστή κλπ) τα αποτελέσματα? Εάν έχουμε και κανά δύο μαμά μαζί θα υπάρχει μια καλή βάση σύγκρισης.
Ερώτηση προς παλαιότερα μέλη: πότε έγινε τελευταία φορά ομαδική δυναμομέτρηση μέσω του fazer club?
Ε καιρός δεν είναι να κανονίσουμε κάτι? Τα περισσότερα club διοργανώνουν δυναμομετρήσεις... μέχρι και στο corolla club που ήμουν μέλος είχαμε κάνει και μάλιστα σε συνεργασία με περιοδικό αυτοκινήτου. Δωρεάν η όλη ιστορία, 20 corolla και φωτογραφίες οδηγών-αυτοκινήτων στο περιοδικό. Δεν λέω να το ψάξουμε τόσο πολύ αλλά νομίζω ότι μπορούμε να μαζευτούμε καμιά δεκαριά φαζεράκια, θα μας κάνουν και καλύτερη τιμή.
πετυχα αυτο το βιντεο στον σωληνα.....δυναμομετρηση fz1 σε eddy current δυναμομετρο....
οσα βιντεο κ αν εχω δει οπως επισης κ το δικο μου οταν το ειχαν δυναμομετρησει ειχαν κανει την κλασσικη μεθοδο....
6η κ ανοιγμα....στο βιντεο ομως ο τυπος βαζει την 6η κ δινει γκαζι μεχρι να φτασει σε συγκεκριμενο φασμα στροφων κ αυτο για λιγα δευτερολεπτα...μετα ξανα το ιδιο αλλα ανεβαινει λιγο ακομη τις στροφες οπου κ παραμενει για λιγο...ξανα κ ξανα μεχρι που φτανει σχεδον στα κοκκινα κ σταματαει..... για πειτε σχολια,ιδεες κ για ποιο λογο μπορει να γινεται αυτο.....ειναι δυναμομετρηση ή ρυθμιση του μειγματος?
Oχι δεν εχω γνωσεις απλα μοιαζει με την περιπτωση που ενας φιλος σου σου ζηταει μια βολτα εσυ την δινεις και του λες μη το ξεσκισεις σου λεει οκ και φευγει κοφτες. Ε αυτο που βλεπω να κανει ο τυπος ειναι πολυ χειροτερο. Δεν ξερω ετσι το βλεπω εγω
βαρυμαγκα,
λιγο ακυρη η παρομοιωση που εκανες.....αυτος που βλεπεις δεν ειναι καποιος ασχετος που επιασε μια μηχανη κ της βαραει κοφτες.....τεσπα....καποιος που να γνωριζει τι κ πως επι του θεματος μπας κ ξεστραβωθουμε?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
savvas έγραψε:
Επειδη εδω και μερικους μηνες εφεραν dyno στο νησι, και ειπα να δοκιμασω και γω τη τυχη μου!
Δυστυχως 2 φορες που πηγα, ατυχησα! Τη μια το ανεβασαμε στο machine, και πανω που το εδενε με ρωτησε αν εχω βουλωσει το A.I.S.!!! Οχι του λεω! Ακυρο μου λεει!
Theod έγραψε:
Για σκέτη δυναμομέτρηση δεν έχει κανένα νόημα το τάπωμα του AIS. Για καυσανάλυση ναι, σωστά σου είπε...
τελικα τι ισχυει απο τα 2?μονο για δυναμομετρηση δεν χρειαζεται ταπωμα?
για χαρτογραφηση σε παραλληλο εγκεφαλο (commander/rapid bike κτλ) ή μια απλη καυσαναλυση χρειαζεται?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50