koulis έγραψε:ναι οντως το μοτερ τωρα ανεβαζει γρηγορα τις στροφες κ το ξαναλεω οτι αυτο που ανεφερα στην αρχη οτι περιμενα να εχει καλυτερη αποκριση το γκαζι αφορα 5η κ 6η κ σε χαμηλες στροφες(3.5-4.5k στροφες σταθερο γκαζι κ αποτομο ανοιγμα)στις υπολοιπες (1η,2η,3η,4η) δεν το συζηταω...φευγει αερα απο τις 3-4k....
Ρε συ Κούλη...Λογικό είναι το μηχανάκι να μην σκάβει στις τελευταίες ταχύτητες και σε στροφές που δεν είναι η "καλή" του περιοχή...Υπερβολικές προσδοκίες έχεις....κινητήρας μοτοσυκλέττας είναι όχι ηλεκτροκίνητο τρόλλευ...Γι αυτό υπάρχουν και οι χαμηλότερες σχέσεις ώστε με 1 ή 2 κατεβάσματα ανά πάσα στιγμή να μπορείς να εκτοξευθείς... Στο κάτω-κάτω πρέπει να υπάρχουν και 1-2 μακριές ταχύτητες για να ταξιδεύεις ανθρώπινα...
Πιστεύω ότι με αυτό το υπερβολικό γρανάζωμα που έχεις κάνει θα σου κακοφανεί στο πρώτο-δεύτερο ταξίδι...Εδώ που τα λέμε πιστεύω ότι μόλις περάσει λίγο η πρώτη γλύκα του "αρπάγματος" θα αναθεωρήσεις ακόμα και κινούμενος μέσα στην πόλη...Οι συνεχόμενες αλλαγές από φανάρι σε φανάρι από τα γρήγορα γεμίσματα και το εύκολο τελείωμα των ταχυτήτων αργά ή γρήγορα θα σε κουράσουν... Χώρια που οι ρυθμοί που θα τρώει λάστιχα θα είναι λίγο...ασύμφοροι...