θεμα εμπειριας...(ηχος μπιέλας-καδενας )

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Απάντηση
diamantisr1
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ 2012, 11:18
Επικοινωνία:

θεμα εμπειριας...(ηχος μπιέλας-καδενας )

Δημοσίευση από diamantisr1 »

καλησπερα σε ολους. ηθελα να παρω γνωμες πως μπορουμε να αναγνωρισουμε τον ηχο μιας μπιελας που μολις εχει ξεκινησει να χτυπαει σε σχεση με τον ηχο της καδενας που χτυπαει. σε fazer 1000 06. να πω οτι ο ηχος που ακουγεται τωρα ειναι ο εξης, βαζοντας 4η στα 20 χιλιομετρα και ανοιγοντας τερμα γκαζι μεχρι της 3500 στροφες ακουγεται ενα "κρικ-κρικ" απο το μοτερ, ισως και να μην το κανει παντα, και μονο στις πολυ χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση και ισως και με 2η καμια φορα. οι μισοι λενε μπιελα οι αλλοι μισοι καδενα. στο ρελαντι και στην νεκρα οπως και να το γκαζοωσεις δεν ακουγεται τιποτα. επισης δεν ακουγεται τιποτα η μαλλον δεν μπορουμε να ακουσουμε κατι σε πολλα χιλιομετρα ειτε επιταχυνουμε ειτε κλεινοντας το γκαζι και το αφηνουμε να φρεναρει μονο του με ταχυτητα στο μοτερ. το μοτερ εχει 60000 χλμ.

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από Vallinor »

4η με 20κμ? Ε λογικο δεν ειναι να ακουγεται ? Ακομα και η αλυσιδα μεταδοσης χτυπαει με τοσο μεγαλη σχεση....
Live for nothing or die for something??

diamantisr1
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ 2012, 11:18
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από diamantisr1 »

ναι....βασικα δε ρωτησα αν ειναι λογικο να ακουγεται...το λογικο ειναι λιγο σχετικο οπως το λες. λογικο ειναι να ακουγεται η καδενα η καμπανα η κατι αλλο αλλα οχι η μπιελα... μεχρι τωρα δεν ακουγοταν τιποτα,τωρα ξεκινησε και αναρωτιομαστε αν ειναι κατι απο τα "λογικα", καδενα ,καμπανα κ.τ.λ η κουζινετα μπιελας η στροφαλου.

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

πιο πιθανο ειναι.... να ειναι το φαινομενο ''πυρακια'', που ακουμε συχνα απο αυτοκινητα, με οδηγους που δε νιωθουν να κατεβασουν ταχυτητα!!!!!!!
προκαλειται απο κακη καυση του μειγματος και ακουγεται μεταλλικος χτυπος, χωρις ομως να ειναι στην πραγματικοτητα......
αλλα κι εσυ...... 20χλμ και τερμα γκαζι με 4η??????? +:Shame on you=+:[-X +:Think=+::-k
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα


Πάνος

Άβαταρ μέλους
nionios
Δημοσιεύσεις: 1144
Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Charming N.California
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από nionios »

:roll:
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....

diamantisr1
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ 2012, 11:18
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από diamantisr1 »

δε νομιζω να ειναι πυρακια, κανενας μηχανικος δεν ειπε για πυρακια, η μπιελα η καδενα λενε ολοι...τωρα να κανουν λαθος? δε ξερω.. το ξαναδοκιμασαμε και 2καβαλο παλι με 3η κ 4η απο πολυ χαμηλα και το κανε και μετα της 4000 στροφες,μαλλον επειδη ειχε 2 καβαλαο και τραβαει πιο πολυ ζορυ. το θεμα ειναι οτι το κανει μονο στην επιταχυνση. μου λενε μερικοι οτι μπιελα ακουγεται και στο κλεισιμο του γκαζιου και ισως και στο ρελαντι οταν ειναι λιγος ο τζογος. ακουσα οτι παιζει να ειναι και πυρος πιστονιου,καδενα μου λενε παλι... αντε βγαλε ακρη...να πληρωσεις πρωτα καδενα-τεντωτηρα και τελικα να ειναι μπιελα και να εχει διαλυθει καμια εδρα στροφαλου και να μην φτιαχνεται.... για να μην γινεται παρεξηγηση επειδη βλεπω σας φαινεται περιεργο αυτο με την 4η στα 20 χλμ.. δεν οδηγαω ετσι ουτε εγω ουτε αυτος που εχει το fazer. απλα οταν ακουσαμε πρωτη φορα τον ηχο, στο "ψαξιμο" ειδαμε οτι το κανει σχεδον παντα με μεγαλη σχεση και λιγα χλμ...4η με 20 το ειπα π.χ, και με 3η ακουγεται και με 5η στα 50-60 και ξαναλεω 2καβαλο το κανει και λιγο πιο ψηλα σε στροφες.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από jskf16 »

nionios έγραψε: :roll:
:lol: :lol: ....τωρα θα αρχισουν τα : κρικ κρικ , τα κρακ κρακ , τα ντιν νταν , το ντοινγκ ντοινγκ , τα τσικ τσικ και παει λεγοντας :mrgreen:

diamantisr1 , ο τροπος που το ψαχνεις ειναι καπως ακυρος , να εισαι 1000% σιγουρος οτι η μπιελα αν ηταν θα την ακουγες :mrgreen:

Δε βρηκα καποιο χαρακτηριστικο βιντεο , για δες το ή μαλλον για ακου :!:

Link


..και δες στο R1 , οπου θα αλλαξει και ρουλεμαν στροφαλου , αλλα και η μπιελα του εχει ενα τζογο παραπανω απο το κανονικο.

Link


Τα υπολοιπα που ψαχνεις , μονο σε ενα σωστο συνεργειο θα τα βρεις γιατι κατι δε μας λες καλα....και μη ταλαιπωρεισαι ψυχολογικα με τους διαφορους ηχους εκτος και εαν θορυβεί το βολαν :mrgreen: , οποτε επισκεψη σε ενα σωστο συνεργειο :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από jskf16 »

Mη βιαζεστε να πεταχτειτε να κρινετε ...γραφει πουθενα ΒΑLL BEARING :?: Ενα λαθος γραφτηκε λογω ταχυτητας , Μιλαει για ROD BEARING :!: .

Link


Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από Solomon »

Ανοίξαμε επιστημονική συζήτηση!!
Λοιπόν φίλε, ένας εντελώς εμπειρικός τρόπος για να ξεχωρίσεις την μπιέλα απο την καδένα είναι ο εξής:
1)Μπιέλα. Κινητήρας κρύος, βάζεις μπρός, ρελαντί και ταπώνεις με το χέρι σου την εξάτμιση.Για 2-3δευτερόλεπτα ε, όχι παραπάνω! Το backpressure ( για να το πω κι εγώ επιστημονικά :mrgreen: ) θα κάνει την μπιέλα να ακουστεί, εαν υπάρχει βλάβη βέβαια.
Εναλλακτικά όπως δείχνει και στο βινετάκι, όταν γκαζώσεις λίγο και αφήσεις το γκάζι,στο κλείσιμο θα ακουστεί το χαρακτηριστικό κροτάλισμα.
2)Τεντωτήρας.Εδώ χρειάζεται λίγο πιο μουσικό αυτί, ρυθμικά ανοίγματα γκαζιού(όχι πολύ γκάζι)και ξανά ρελαντί.Όταν πέφτουν οι στροφές θα πρέπει να πέφτουν ακαριαία κι όχι με μια μικρή "αναπήδηση" προς το τέλος(εντελώς αδόκιμος όρος, αλλά δεν μπορώ να στο δώσω διαφορετικά να το καταλάβεις.)

Προσωπικά θεωρώ εντελώς απίθανο το μοτέρ να έχει βαρέσει μπιέλα (βέβαια μόνο εσύ ξέρεις τι του έχεις κάνει!).Η καδένα είναι πιο πιθανή σα βλάβη.Ή μπορεί απλά να θέλει λίγο ρύθμιση.Πόσα χλμ έχει το μηχανάκι και πότε σου παρουσίασε το πρόβλημα?

Άβαταρ μέλους
Thanasis_FZ1
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 14:34
Model: FZ1
Τοποθεσία: Αστερισμος της Ανδρομεδας
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από Thanasis_FZ1 »

Ωραια κ απλη η εξηγηση του Τυφωνα :wink: .Ρε παιδακια, μπιελλα δε βαραει για ψυλλου πηδημα το μοτερ.Πρεπει να το'χεις ξεπατωσει η να πεσεις σε αστοχια υλικου!Ξεκινα απ'την καδενα κ κανε το σταυρο σου.
Χορος Ρουμπα κ ελια Θρουμπα!!

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: θεμα εμπειριας...

Δημοσίευση από jskf16 »

typhoon , ο τεντωτηρας ειναι αυτοματος!

Thanasis_FZ1 , και αστοχια μπορει να ειναι οπως λες και απο μη σωστα λαδια μπορει να ειναι :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες