Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Η νέα κατηγορία της Yamaha Fazer στα 800cc
Κλειδωμένο
tasos 800
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 11:07
Επικοινωνία:

Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από tasos 800 »

μετα απο πολυ ψαξιμο.. κατεληξα στο 8αρι το ντυμενο.. δυστηχως ομως δεν το βρηκα ετοιμοπαραδοτο πουθενα και επρεπε να περιμενω αγνωστο ποσο.. και ετσι βρηκα ενα stockαρισμενο του 11.. λευκο με χρυσες ζαντες καλαμια.. η τιμη ηταν αρκετα καλη + δωρα.. αν οχι αυριο δευτερα θα παω να το παραλαβω.. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι εκτος απο τα λαδια που του ειπα να τα αλλαξει μιας και το μηχανακι καθεται κανα 2-3 χρονια .. τι αλλο πρεπει να προσεξω -κανω? γρασαρισμα αλυσιδας κτλ ειναι αναγκαια? η επειδη ειναι με 0 χιλιομετρα δεν θελει.. οτιδηποτε αλλο ειναι χρησιμο και αναγκαιο να κανω θα χαρω πολυ να το παραθεσετε.. σας ευχαριστω..

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από dimitrisfz »

καλοταξιδι να ειναι και με το καλο να την παραλαβεις!!
λογικα γρασαρισματα κτλ, θα τα κανει πριν στην παραδωσει.
αν δεν τα κανει, λιπανε αλυσιδα, ντιζα συμπλεκτη.

σιγουρα κ η μπαταρια καποια στιγμη θα θελει αλλαγη :mrgreen:
φροντισε να σε αφησει απο ρευμα εντος 6μηνου απο την αγορα, ετσι ωστε να σε καλυψει η εγγυηση!! :/abwave::) :/abwave::)
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από jskf16 »

Προσωπικα μηχανη που καθεται 2-3 χρονια ολα πεταμα :mrgreen: .Θα τη πηγαινα σε ενα μηχανικο (σωστο) σιγα μη σου αλλαξουν τα λαδια και ειδικα σε μαντρα-ιδιωτη (υποθετω) επειδη τους το ειπες αμφιβαλλω!

Και συνεχιζω στο για πεταμα που ειπα :mrgreen: , καλο ειναι η μηχανη να μπει μεσα για ενα κανονικο σερβις ελεγχο: μπουζι , λαδια , φ.αερα+ λαδιου προσωπικα θα εβαζα καινουργια! Ολα τα αλλα περι λιπανσης δεν ειναι τιποτα γινονται και αυτα επι τοπου κατα τον ελεγχο.

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από lyon »

Ενα στοκαρισμενο μηχανακι (στην αντιπροσωπια) κανονικα δεν εχει λαδια μεσα ουτε μπαταρια.
Τα βαζουν οταν ειναι να πουληθει για ρωτησε αν οντως συμβαινει κατι τετοιο.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

tasos 800
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 11:07
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από tasos 800 »

για μπαταρια ειδα οτι δεν την ειχε πανω.. τωρα οσο αφορα αν ειχε λαδια μεσα ο κινητηρας αυτο δεν το ξερω.. αυτο που ξερω ειναι τα λαδια θα τα αλλαξει μπροστα μου πριν την παραδοση.. οπως και γενικο γρασαρισμα αλυσιδα κτλ.. τωρα για μπουζι και γενικο service η αληθεια ειναι οτι το σκεφτηκα και μιας και το ειπατε θα το κανω.. κακο δεν θα της κανω σιγουρα.. ουτος η αλλος με οτι ειχα στο μονο πραγμα που δεν λυπομουν τα χρηματα ειναι στην συντηρηση.. οπως και να χει ευχαριστω πολυ για τα tips και εννοειτε οτιδηποτε αλλο θα χαρω να το διαβασω.. το μαγαζι που το παιρνω ειναι συμβεβλημενο συνεργειο yamaxa που εχει και εκθεση..

tasos 800
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 11:07
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από tasos 800 »

παιδια καλησπερα και παλι.. τα πρωτα 250χλμ εγιναν και μπορω να πω οτι μου εχει αφησει μεχρι τωρα πολυ καλες εντυπωσεις.. κανα 2 βραδινες βολτες και πανω κατω δουλεια.. το μονο που θελω να ρωτησω ειναι αν ειναι φυσιολογικο να σηκωνει τοσο πολυ θερμοκρασια.. μεσα στην κινηση και οταν κινουμε με χαμηλες ταχυτητες η θερμοκρασια ειναι σχεδον μονιμα στους 90++ και σχεδον σε καθε φαναρι παιρνει μπροστα το βεντιλατερ.. σε ολα ετσι ειναι? παραφλου εχω ελεχξει και ειδα οτι εχει κανονικα.. το σιγουρο ειναι οτι στα 1000 θα το αλλαξω και θα βαλω αυτο που εχω και στο αμαξι .. το evans για οσους το ξερουν.. κανει πολυ καλη δουλεια και μειωνει αισθητα την θερμοκρασια..

Άβαταρ μέλους
Arhs
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
Model: FZ6 S2
Model year: 2009
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: μερικες συμβουλες..

Δημοσίευση από Arhs »

Καταρχας καλοριζικο το μωρο και να το χαρεις οπως το θες..... οσων αφορα το ερωτημα σου ειναι απολυτα φυσιολογικο το καλοκαιρακι το φαζερακι με δυο φαναρια κινηση αρκει για ακουμπησεις 100σταρες θερμοκρασιες εδω τα φτανει χειμωνα στην κινηση που ο αερας ειναι αρκετα δροσερος για τον κινηρα.....
Μια συμβουλη αυτα τα πρωτα και ευαισθητα χιλιομετρα μην τα κανεις σε κινηση και με την ζεστη που εχει προτιμησε τις δροσερες βραδιες σε κεντρικους δρομους αν δεν μπορεις να το ταξιδεψεις αυτην την περιοδο..φιλικα :/abwave::)

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από Solomon »

παραφλου εχω ελεχξει και ειδα οτι εχει κανονικα.. το σιγουρο ειναι οτι στα 1000 θα το αλλαξω και θα βαλω αυτο που εχω και στο αμαξι .. το evans για οσους το ξερουν
Νομίζω ότι στο παραφλού αναφέρεται κι όχι στα λάδια.

http://www.evanscoolant.co.uk/

Επι του θέματος, είναι φυσιολογικό να σηκώνει θερμοκρασία μέσα στην κίνηση. Μην σε ανησυχεί το βεντιλατερ που λειτουργεί συνέχεια, αυτή είναι η δουλειά του.Δεν παθαίνει κακό η μηχανή.

Για τα Evans τώρα.Κάτι κάνουν μεν,μην περιμένεις θαυματα δε. Το να ρίξεις την θερμοκρασία του ψυκτικού δεν είναι πάντα καλό να ξέρεις. Άσε που είναι και πανάκριβα και αν για οποιοδήποτε λόγο χρειαστεί συμπλήρωμα στα βενζινάδικα δεν υπάρχει.Αυτά τα χρησιμοποιούν στα τουρμπάτα μοτερ με υδρόψυκτα ιντερκουλερ κλπ.

Γνώμη μου
Περιμένεις να τελειώσει η εγγύηση. Οσο είναι εντός μη φοβάσαι τίποτα(ετσι κι αλλιώς δε θα πάθει και τίποτα εδώ που τα λεμε..)Έπειτα κάνεις την πατέντα με το έξτρα βεντιλατέρ ή σύνδεση του ηδη υπάρχοντος σε ξεχωριστό διακόπτη για πυρ κατα βουληση. Σε εναν καλό ηλεκτρολόγο πάντα.

Κατά τ άλλα όπως λέμε συνήθως, έτσι είναι αυτά (τα yamaha). Παω στοίχημα ότι σε λίγο καιρό θα παραπονεθείς ότι κοπανάει η πρώτη στο κιβώτιο και θα ψαχτείς για λάδια...Προκαταβολικά έτσι είναι αυτά... :/abwave::)

tasos 800
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 11:07
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από tasos 800 »

μαλιστα.. οκ ηρεμησα αρκετα μπορω να πω.. η πρωτη που κοπαναει ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα νομιζω των yamaha κιβωτιων.. ασε που μου αρεσει κιολας.. για λαδια εχω αρχισει ειδη και ψαχνομαι απλα περιμενω να ερθει το manual για να δω τι προδιαγραφες ακριβως ζηταει η yamaha.. εψαξα να βρω καποιο θεμα για λαδια αλλα δεν βρηκα.. αν κανω λαθος ας το παραθεσει καποιος φιλος.. η αν εχετε εμπειρια απο πιο λαδακι δουλευει καλυτερα στο μοτερ μας θα ημουν υποχρεως.. φιλε solomon για δωσε λιγο φωτα για το extra βεντιλατερ.. μπορει να μπει δηλ δευτερο? ακομα και ψυγειακι λαδιου σκεφτηκα μηπως υπαρχει τροπος να μπει.. δεν ξερω αν το τοπικ ειναι το σωστο που τα γραφω ολα αυτα.. αν θεωρηθει αναγκαιο ας μεταφερθει σε καποιο καταλληλοτερο..

υ.γ οσο αφορα για το evans το εχουμε βαλει απο μαμα αυτοκινητα μεχρι και scooter 300 κυβικων.. η αληθεια ειναι οτι δεν παιρνει συμπληρωμα σωστα.. αλλα θεωρω πως κανει οχι θαυματα αλλα πολυ δουλεια.. ακομα και μειωση στα πυρακια ειχαμε δει σε 2 corolla.. και αισθητα λιγοτερες πυροδοτησεις βεντιλατερ.. σιγουρα δεν ειναι καλο να ριχνεις την θερμοκρασια.. αν και απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου με το evans εχει δειξει οτι μαλλον την κραταει περισσοτερο σε normal επιπεδα και δεν αφηνει τοσο ευκολα να αναψει το μοτερ..

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από Solomon »

Για τα λιπαντικά διάβασε εδώ
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... 89#p221856
Έχει μπόλικο πράμα.Για μένα τα yamalube ηταν οκ. Αλλοι λένε ότι παρατηρούν διαφορά με τα Torco, άλλοι ορκίζονται στα Spectro και πολλά ακόμη. Προς το τέλος θα δείς και μια παραπομπή που είχα βρεί με πολλά ενδιαφέροντα σχετικά με τα λάδια.Αν μετά απο αυτά έχεις κι άλλες απορίες εδώ είμαστε να τις συζητήσουμε.

Έξτρα ψύξη.
Ναι γίνεται και δεύτερο να μπεί και το υπάρχων να δουλευει κατα βούληση κλπ. Η τοποθέτηση δευτερου είναι ακριβότερη και θέλει ψάξιμο μιας και δε θυμάμαι τι χώρος υπάρχει πίσω απο το ψυγείο, αλλά γίνεται.Το θέμα είναι όπως σου έγραψα και παραπάνω ότι θα βγείς εκτός εγγύησης και δεν αξίζει.
Να πω όμως το εξής.Η θερμοκρασία που βλέπεις στο καντράν είναι ενδεικτική, όπως και το εύρος θερμοκρασιών του θερμοστάτη που καθορίζει πότε θα λειτουργήσει το βεντιλατέρ.Θεωρητικά αλλάζοντας θερμοστάτη μπορείς να εκβιάσεις τον κινητήρα να αλλάξει εύρος θερμοκρασιων , αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν συνίσταται σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο.
Στη παρούσα φάση αυτό που μπορείς να κάνεις είναι το εξής.Όταν το μοτόρι είναι κολλημένο στην κίνηση ξέχνα το.Στη χειρότερη όταν πχ πλησιάζεις σε φανάρι που ξέρεις ότι κάνει κάνα 3 λεπτο στο κόκκινο σβήνε το. Όταν όμως έχεις μια μικρή ροή στη κυκλοφορία, μην ανεβάζεις ταχύτητα, άσε την 1η και δούλεψε το ψηλά(πχ μέχρι τις 5.000 όχι κόφτες)Ακούγεται παράτερο, αλλά έτσι αναγκάζεις την τρόμπα νερού (που είναι συνδεδεμένη στο στρόφαλο και λειτουργεί ανάλογα με τις στροφές)να σηκώσει πίεση στο κύκλωμα ψύξης(νερά και λάδια, ξέρεις υποθέτω ότι τα Fazer έχουν υγρόψυκτο ψυγείο λαδιού*)και να κυκλοφορήσει τα νερά περισσότερο με αποτέλεσμα αυξημένη ψύξη και την θερμοκρασία σου να πέφτει σύντομα.
Εναλλακτικά αν και δεν πρέπει να το κάνουμε αυτό, όλες οι μοτοσυκλέτες με καταλύτη και μαμά τελικά μόλις τα καταργήσουμε(ελευθερο τελικό και dekat link pipe)ανασαίνουν και δροσίζονται .

Τώρα για τα πυράκια που αναφέρεις συνήθως οφείλονται σε κακής ποιότητας καύσιμο παρά στο κύκλωμα ψύξης(μιλάμε για εργοστασιακά μοντέλα πάντα, όχι βελτιωμένα).
Αλλά αφού είναι να το κάνεις το βήμα, κάντο και πες μας παρατηρήσεις, να μάθουμε και κάτι μιας και το κόστος των evans είναι ο κυριοτερος αποθαρρυντικός παράγοντας.


* To ψυγείο λαδιού φαίνεται στις παράκατω εικόνες.Βρίσκεται αριστερά του φίλτρου λαδιού(όπως κοιτάμε απο μπροστά τον κινητήρα)και είναι υδρόψυκτο, δηλαδή κυκλοφορεί το ψυκτικό του κινητήρα(το παραφλού) και απάγει την θερμοκρασία των λαδιών.
Γι αυτό σου λεω ότι δεν πρόκειται να πάθει τίποτα ο κινητήρας σου απο θερμοκρασίες
Εικόνα
Εικόνα

tasos 800
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 11:07
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από tasos 800 »

Kαπου σε εχασα.. υδροψυκτο ψυγειο λαδιου?? αυτο που βλεπω στην φωτο δηλ ειναι μαμα ψυγειο λαδιου..? και το μοτερ ειναι απο fazer 8αρι? εγω σαν ψυγειο λαδιου ξερω το κλασσικο ψυγειακι με τις ψυκτρες.. οπου αναμεσα στο φιλτρο λαδιου και τον κορμο μπαινει ανταπτωρας και με 2 μαρκουτσια εισοδο και επιστροφη ανοιγει το κυκλωμα και παιρναει το λαδι μεσα απο το ψυγειο και μεσω του αερα ψυχεται το λαδι.. εχω μεινει πολυ πισω?

pilotos7
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2013, 19:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από pilotos7 »

Περναει απο μεσα το παραφλου και ψυχει το λαδι.Και στα περισσοτερα αυτοκινητα ετσι ειναι τα εργοστασιακα ψυγεια λαδιου.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Μεταχειρισμενο συμβουλες για stockαρισμενο

Δημοσίευση από jskf16 »

Βγαινετε εκτος θεματος απο το πρωτααρχικο ποστ και τιτλο ,οποτε καντε τις ερωτησεις στα αντιστοιχα topic , ευχαριστω!

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Fazer8 / FZ8”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες