Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Θα μπορουσαμε σ'αυτο το θεμα να ανεβαζουμε ολοι μας 1 φωτο απο την δικη μας ημερησια βολτα.
Ο καθενας μονος του την δικη του βολτα της ημερας.... απο την καθημερινη "βολτα" στη δουλεια του... ως και την πιο μακρυνη που θα κανει στη συγκεκριμενη μερα.
Ο καθενας μονος του την δικη του βολτα της ημερας.... απο την καθημερινη "βολτα" στη δουλεια του... ως και την πιο μακρυνη που θα κανει στη συγκεκριμενη μερα.
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Απο τη σημερινη μας βολτα στην ορεινη Αρκαδια, λιγο εξω απο τα Λαγκαδια.......
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
απο τη σημερινη βολτα στο μπραλλο.οχι στην συνηθισμενη διαδρομη αλλα μια εξισου ομορφη κ στριφτερη μεσα στο πρασινο.περναει το χωριο σκαμνος(εγγυημενα αμνοεριφια ) κ το φαραγγι του ασωπου ποταμου.για να κανονιζετε εσεις στα κεντρικα μια εξορμηση! ΥΓ:τελικα εκανα την καλυτερη επιλογη.αυτο το μπλε fazer τα σπαει!!!
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- karpin
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Τρί 12 Αύγ 2008, 03:28
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: 8.8.8.8
- Επικοινωνία:
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
ναυπακτοςτο fz1 καθως περιμενει την ωρα που θα παιξει στις στροφες της επιστροφης </->/ss4 κ καθως ρεμβαζει τον κορινθιακο περιμενοντας τις διαδρομες που θα ερθουν στο μελλον.....υγ:μπραλλος κ 51(μετα τη γραβια)θελουν προσοχη τωρα το χειμωνα-σε καποια σημεια ακομα κ 5 το απογευμα που γυριζαμε ειχε σχετικη υγρασια
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ - ΕΡΜΙΟΝΗ 1-11-08
--------------------------------------------------------------------------------
Πολύ καλός ο καιρός σήμερα και εγώ με την καλή μου δεν μπορούσαμε να κάτσουμε μέσα αλλά ούτε να πάμε και κάπου πολύ κοντά. Έτσι λοιπόν η διαδρομή που επιλέχτηκε ήταν η εξής: Εκκίνηση απο Αθήνα και μέσω Αττικής οδού έφτασα Ελευσίνα και απο εκεί για Κόρινθο και μετά στροφή για Επίδαυρο κι απο εκεί ανέβασμα στο όρος Δίδυμο με κατεύθυνση για Κρανίδι και απο εκεί Πόρτο Χέλι. Η διαδρομή πολύ καλή και στριφτερή με όχι και πολύ καλής ποιότητας οδόστρωμα αλλά η κούκλα μου με βοήθησε να την συνηθίσω και πάλι μιας και η όχι και πολύ συχνή οδήγηση της με κάνει και χάνω την αίσθηση της. Μετά απο ένα ωραίο καφέ στο Πόρτο Χέλι η διαδρομή συνεχίστηκε με επίσκεψη στην Κόστα (λιμάνι απέναντι απ΄τις Σπέτσες) και απο εκεί μέσω του Αγ. Αιμιλιανού και αφού είδα όλες τις βίλες που υπάρχουν στην Κόστα έφτασα στην Ερμιόνη όπου και στάση για κάποιες φωτό και απο εκεί μέσω Γαλατά και Επιδαύρου επιστροφή Αθήνα.
Συνολική απόσταση 430 χλμ
Παραθέτω μερικές φωτό πιο κάτω.
http://img91.imageshack.us/slideshow/pl ... 89e1s.smil
--------------------------------------------------------------------------------
Πολύ καλός ο καιρός σήμερα και εγώ με την καλή μου δεν μπορούσαμε να κάτσουμε μέσα αλλά ούτε να πάμε και κάπου πολύ κοντά. Έτσι λοιπόν η διαδρομή που επιλέχτηκε ήταν η εξής: Εκκίνηση απο Αθήνα και μέσω Αττικής οδού έφτασα Ελευσίνα και απο εκεί για Κόρινθο και μετά στροφή για Επίδαυρο κι απο εκεί ανέβασμα στο όρος Δίδυμο με κατεύθυνση για Κρανίδι και απο εκεί Πόρτο Χέλι. Η διαδρομή πολύ καλή και στριφτερή με όχι και πολύ καλής ποιότητας οδόστρωμα αλλά η κούκλα μου με βοήθησε να την συνηθίσω και πάλι μιας και η όχι και πολύ συχνή οδήγηση της με κάνει και χάνω την αίσθηση της. Μετά απο ένα ωραίο καφέ στο Πόρτο Χέλι η διαδρομή συνεχίστηκε με επίσκεψη στην Κόστα (λιμάνι απέναντι απ΄τις Σπέτσες) και απο εκεί μέσω του Αγ. Αιμιλιανού και αφού είδα όλες τις βίλες που υπάρχουν στην Κόστα έφτασα στην Ερμιόνη όπου και στάση για κάποιες φωτό και απο εκεί μέσω Γαλατά και Επιδαύρου επιστροφή Αθήνα.
Συνολική απόσταση 430 χλμ
Παραθέτω μερικές φωτό πιο κάτω.
http://img91.imageshack.us/slideshow/pl ... 89e1s.smil
ΓΙΩΡΓΟΣ
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Εγώ είπα να το παίξω λίγο εντουράς σήμερα και πήρα τα βουνά...
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
ένα μικρό-κλασικό γύρο κάναμε....Βαρυμπόμπη-Πάρνηθα-Μαλακάσα-Ωρωπό-Κάλαμο-Καπανδρίτι και πίσω....
Δεν καβάλησα το Τενερε σήμερα. Το έχω πάρει όμως αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν...
Μεσαίο μονοκύλινδρο ον-οφφ. Αυτό τα λέει όλα...
Για την κατηγορία του καλό είναι. Υπάρχουν 1-2 θέματα κυρίως με το ύψος σέλλας που είναι ΠΟΛΥ μεγάλο (αν είσαι κάτω από 1,85 υπάρχει πρόβλημα...) και με την απαράδεκτη ζελατίνα που στροβιλίζει άσχημα, αλλά κατά τ' άλλα την δουλειά του την κάνει μια χαρά...
Στην άσφαλτο ταξιδεύει συνεχώς και μια χαρά έως τα 140 -150 κοντερίσια, έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτονομία, καλά φώτα, πολύ καλά φρένα, και μια καλή ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγησης-βαφής που εμπνέει εμπιστοσύνη. Μιας και μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το ΧΤ φαντάζομαι ότι και αυτό θα είναι εξ 'ισου αξιόπιστο.
Οι αναρτήσεις του χωρίς να είναι σοβαρά ρυθμιζόμενες (μόνο προφόρτιση) κάνουν σωστά την δουλειά τους, και το κυριότερο είναι ότι το μηχανάκι είναι καλά ζυγισμένο και καταφέρνει εν κινήσει να κρύβει το βάρος που δείχνει η ζυγαριά - δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος ότι στα δύσκολα αυτό δεν θα κάνει πανηγυρικά την επανεμφάνισή του...
Στον επαρχιακό στρίβει καλά και σταθερά αφού όμως συνηθίσεις την περίεργη θέση οδήγησης με το ψηλό τιμόνι (συγκριτικά με τα "δικά" μας στρητάδικα) και την σχετικά ελλιπή πληροφόρηση από το μπροστινό. Μην περιμένετε τίποτα αστραπιαία ξεκολληματα στην έξοδο -το γκάζι απλά δεν επαρκεί- αλλά άμα το ψάξεις λίγο ανακαλύπτεις ότι αν οδηγείς με την φόρα χωρίς άσκοπα φρένα τότε καταφέρνεις να κρατάς αρκετά ψηλά τα χιλιόμετρα...
Στην κίνηση της πόλης είναι απόλαυση μιας και είναι ευέλικτο, οι καθρέπτες περνάνε αρκετά πάνω από αυτούς των αυτοκινήτων, ο μονοκύλινδρος έχει απλωμένη δύναμη και αμεσότητα στο άνοιγμα, ενώ και τα φρένα είναι υπεράνω κριτικής για τέτοιο όχημα.
Για σοβαρή πλάκα στο χώμα θέλει οπωσδήποτε κόντυμα η μετάδοση και σε μαλακό χώμα ή λάσπη θα εκτιμήσεις ένα ζευγάρι τακουνάτα... Γενικά αν εξαιρέσεις την Εθνική όπου αναγκαστικά κάνεις ψιλουπομονή να τελειώσει, στα υπόλοιπα κινείσαι πολύ καλά και δεν έχεις σοβαρά θέματα...
Ααααα και κάτι άλλο. Υπάρχει πρόβλημα με τον ήχο - ντενεκές σκέτος. Είπαμε EURO 3 προδιαγραφές αλλά και πάλι πρέπει να το προσπάθησαν για να καταστρέψουν έτσι τον ήχο ενός μονοκύλινδρου. Αλλαγή τελικού ή έστω 1-2 τρύπες στο καταλύτη είναι απαραίτητες...
Δεν καβάλησα το Τενερε σήμερα. Το έχω πάρει όμως αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν...
Μεσαίο μονοκύλινδρο ον-οφφ. Αυτό τα λέει όλα...
Για την κατηγορία του καλό είναι. Υπάρχουν 1-2 θέματα κυρίως με το ύψος σέλλας που είναι ΠΟΛΥ μεγάλο (αν είσαι κάτω από 1,85 υπάρχει πρόβλημα...) και με την απαράδεκτη ζελατίνα που στροβιλίζει άσχημα, αλλά κατά τ' άλλα την δουλειά του την κάνει μια χαρά...
Στην άσφαλτο ταξιδεύει συνεχώς και μια χαρά έως τα 140 -150 κοντερίσια, έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτονομία, καλά φώτα, πολύ καλά φρένα, και μια καλή ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγησης-βαφής που εμπνέει εμπιστοσύνη. Μιας και μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το ΧΤ φαντάζομαι ότι και αυτό θα είναι εξ 'ισου αξιόπιστο.
Οι αναρτήσεις του χωρίς να είναι σοβαρά ρυθμιζόμενες (μόνο προφόρτιση) κάνουν σωστά την δουλειά τους, και το κυριότερο είναι ότι το μηχανάκι είναι καλά ζυγισμένο και καταφέρνει εν κινήσει να κρύβει το βάρος που δείχνει η ζυγαριά - δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος ότι στα δύσκολα αυτό δεν θα κάνει πανηγυρικά την επανεμφάνισή του...
Στον επαρχιακό στρίβει καλά και σταθερά αφού όμως συνηθίσεις την περίεργη θέση οδήγησης με το ψηλό τιμόνι (συγκριτικά με τα "δικά" μας στρητάδικα) και την σχετικά ελλιπή πληροφόρηση από το μπροστινό. Μην περιμένετε τίποτα αστραπιαία ξεκολληματα στην έξοδο -το γκάζι απλά δεν επαρκεί- αλλά άμα το ψάξεις λίγο ανακαλύπτεις ότι αν οδηγείς με την φόρα χωρίς άσκοπα φρένα τότε καταφέρνεις να κρατάς αρκετά ψηλά τα χιλιόμετρα...
Στην κίνηση της πόλης είναι απόλαυση μιας και είναι ευέλικτο, οι καθρέπτες περνάνε αρκετά πάνω από αυτούς των αυτοκινήτων, ο μονοκύλινδρος έχει απλωμένη δύναμη και αμεσότητα στο άνοιγμα, ενώ και τα φρένα είναι υπεράνω κριτικής για τέτοιο όχημα.
Για σοβαρή πλάκα στο χώμα θέλει οπωσδήποτε κόντυμα η μετάδοση και σε μαλακό χώμα ή λάσπη θα εκτιμήσεις ένα ζευγάρι τακουνάτα... Γενικά αν εξαιρέσεις την Εθνική όπου αναγκαστικά κάνεις ψιλουπομονή να τελειώσει, στα υπόλοιπα κινείσαι πολύ καλά και δεν έχεις σοβαρά θέματα...
Ααααα και κάτι άλλο. Υπάρχει πρόβλημα με τον ήχο - ντενεκές σκέτος. Είπαμε EURO 3 προδιαγραφές αλλά και πάλι πρέπει να το προσπάθησαν για να καταστρέψουν έτσι τον ήχο ενός μονοκύλινδρου. Αλλαγή τελικού ή έστω 1-2 τρύπες στο καταλύτη είναι απαραίτητες...
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Εγώ χθες Σάβατο είπα να το παίξω λίγο εξερευνητής...
Παρέα με ένα Τενερέ ακολουθήσαμε την διαδρομή
Αθήνα-Κάλαμος- Ωρωπός-Ερέτρια-Αλιβέρι-Κύμη-Μετόχι-παρ. Χιλιαδού-Στενή-Χαλκίδα-Αθήνα
Απ' όλα είχε το μενού.
Ελάχιστη Εθνική, καραβάκι, επαρχιακός κανονικός, επαρχιακός παντελώς ερημικός, 5-6 χιλιόμετρα ΧΩΜΑ , ερημική παραλία, χιόνια στην κορυφή της Δίρφης , και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει η κλασσική κατανάλωση αμνοεριφίων στην Στενή
Το μόνο "θέμα" είναι ότι το πρωινό ξύπνημα και τα 350 δύσκολα χιλιόμετρα είχαν την επίπτωσή τους το βράδι στην συναυλία στο Ρόδον όπου με το ζόρι κρατήθηκα 3 ώρες όρθιος...
Και φυσικά το μηχανάκι χρειάζεται ένα καλό πλύσιμο γιατί έχει αλλάξει χρώμα από το χώμα...
Η φωτό από την παραλία Χιλιαδούς ...
Παρέα με ένα Τενερέ ακολουθήσαμε την διαδρομή
Αθήνα-Κάλαμος- Ωρωπός-Ερέτρια-Αλιβέρι-Κύμη-Μετόχι-παρ. Χιλιαδού-Στενή-Χαλκίδα-Αθήνα
Απ' όλα είχε το μενού.
Ελάχιστη Εθνική, καραβάκι, επαρχιακός κανονικός, επαρχιακός παντελώς ερημικός, 5-6 χιλιόμετρα ΧΩΜΑ , ερημική παραλία, χιόνια στην κορυφή της Δίρφης , και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει η κλασσική κατανάλωση αμνοεριφίων στην Στενή
Το μόνο "θέμα" είναι ότι το πρωινό ξύπνημα και τα 350 δύσκολα χιλιόμετρα είχαν την επίπτωσή τους το βράδι στην συναυλία στο Ρόδον όπου με το ζόρι κρατήθηκα 3 ώρες όρθιος...
Και φυσικά το μηχανάκι χρειάζεται ένα καλό πλύσιμο γιατί έχει αλλάξει χρώμα από το χώμα...
Η φωτό από την παραλία Χιλιαδούς ...
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
4-5 νοματαίοι είπαμε να εκμεταλευτούμε τον καλό καιρό για μια κοντινή εξόρμηση για καφεδάκι στην Λειβαδιά
Και τον ήπιαμε δίπλα στα κρύα τα νερά... +:Applause=+:=D>
Αλλά μετά δεν θέλαμε να μας παρεξηγήσουν ότι δεν δοκιμάσαμε το διάσημο σουβλάκι...
Και τον ήπιαμε δίπλα στα κρύα τα νερά... +:Applause=+:=D>
Αλλά μετά δεν θέλαμε να μας παρεξηγήσουν ότι δεν δοκιμάσαμε το διάσημο σουβλάκι...
Re: Η φωτο απο την δικη σας σημερινη βολτα
Jo.Da. έγραψε:Όντως τα τοπία είναι απίστευτα...Στο κατέβασμα μες στο αμάξι υπήρχε μια βουβαμάρα..Είχαμε ξενερώσει που αφήναμε πίσω μας τα ''ψηλά βουνά'' (που να ήξερα, όταν η δασκάλα στο δημοτικό μας είπε να το διαβάσουμε στις καλοκαιρινές μας διακοπές από το σχολείο...)...
Και να σας δώΚω να καταλάβετε τη στάθμη των υδάτων...
1) Φωτό από το συγκεκριμένο parking Δεκέμβριος του 2006...
Επιβεβαιώνω και επ' αυξάνω...
Στο ίδιο μέρος, στην ίδια καφετέρια στα Καλύβια Πεζούλας πριν κανένα μήνα... Η άνοδος της στάθμης είναι εμφανέστατη....
Προβλήτα και ο χώρος που κανονικά υπήρχαν τραπεζάκια τώρα είναι κάτω από το νερό...
Μάλιστα οι ντόπιοι μας έλεγαν ότι με το που θα αρχίσει το χιόνι να λιώνει, αυτόματα θα ανοίξουν ελεγχόμενα το φράγμα γιατί αλλιώς θα υπερχειλείσει ανεξέλεγκτα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες